Výrobek je výsledek výrobního procesu. Je to fyzický produkt, který vytvořil člověk anebo stroj. Slouží pro použití nebo k prodeji, patří sem například průmyslové výrobky, konzumní výrobky, zemědělské výrobky nebo řemeslné výrobky.
Výrobek je klíčovým prvkem v ekonomice, tvoří potřebu a je tak základní jednotkou obchodu i hospodářské aktivity.
Životní situace | Věra Tůmová | 14. 11. 2007
Češi jsou optimisté, tuzemskou ekonomiku považují za zdravou a plánují o Vánocích utrácet. Většina Evropanů naopak hodlá podle výzkumu společnosti Deloitte na dárcích šetřit. Straší je především růst cen potravin a energií a nevěří ani dalšímu vývoji národních ekonomik.
Akcie | Věra Tůmová | 16. 11. 2007 | 4 komentáře
Pro většinu lidí to byli kdysi jen fajnšmekři a ti, co do nich investovali, spíše blázni. Řeč je o „applemanech“. O lidech, kteří využívali počítače od Applu a o lidech, kteří před lety kupovali akcie této firmy. Pro Čechy je zatím snazší si koupit akcie než hudbu do iPodu.
Indexy | Jan Stuchlík | 20. 11. 2007 | 1 komentář
V Americe přituhuje. Menší firmy začínají doplácet na rostoucí neochotu Američanů utrácet. Pravděpodobnost recese, která by se mohla přenést i do Evropy a zbytku světa, odhadují ekonomové na třicet až padesát procent.
Akcie | Pavel Slavík | 20. 11. 2007 | 1 komentář
Pražská burza byla nadále pod tlakem. Index PX oslabil o více jak 2 procenta a zavíral na 1 793,8 bodech. Celkově se jednalo o třetí týdenní pokles v řadě.
Zahranicni | Petr Čermák | 21. 11. 2007
V Česku přibývá možností investování do asijských akcií. Jedná se o rizikovější investice s minimální doporučenou dobou investování na pět až sedm let. Odměnou mohou být vysoké zisky.
Kariéra | Táňa Chadrabová | 27. 11. 2007 | 35 komentářů
Pracovní smlouva na dobu určitou se po dvou letech může na přání zaměstnance změnit na neurčitý pracovní poměr. To ovšem neplatí pro pracovníky, kteří zaskakují třeba za ženy, které jsou na mateřské dovolené.
Sloupek | Alexandra Jachanová Doleželová | 29. 7. 2008 | 6 komentářů
Poslední dobou se stále častěji začíná marketing firem zaměřovat speciálně i na potřeby žen. To je pozitivní zpráva pro obě strany. Firmy díky tomu více vydělávají a ženy mají zboží či služby na míru svým potřebám.