Jak na to | Ondřej Tůma | 11. 10. 2011 | 26 komentářů
Mobilní telefon k dnešní mládeži neodmyslitelně patří. Spousta provolaných minut s kamarády, desítky esemesek rodičům, sledování Facebooku přes internet na mobilu. Kdo však mladým nabízí tyto služby nejvýhodněji? To se dozvíte v naší srovnávačce.
Články | Michal Hazi | 24. 9. 2001
Dotovat studentská konta je součástí obchodní politiky většiny tuzemských bank. Do mainstreamu se s počátkem akademického roku zařadila i eBanka. Snaží se novým levným produktem oživit svou početně stagnující klientskou základnu?
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Když se řekne | Zdeněk Bubák | 19. 12. 2011 | 5 komentářů
Nejcennější zboží jsou dnes informace. A třeba za bezprostřední informace o tom, co se děje na vašem účtu, zaplatíte asi i rádi. Kolik vás ale tahle hlášení od banky – ať už vám chodí esemeskou či mejlem – stojí?
Články | Lucie Šťastná | 1. 8. 2001 | 2 komentáře
Myslím, že většina lidí někdy přemýšlela, jaké by to asi bylo být právníkem, doktorem, ekonomem ...
Jenže to by znamenalo být přijat na danou školu, vystudovat ji a pak najít odpovídající zaměstnání. Někteří z nás by skončili hned u prvního bodu, někteří ne. Někdo jde a studuje, někdo ze strachu, že poté nenalezne odpovídající zaměstnání, raději studuje jiný obor, přeci jenom člověk musí rozhodnout, co bude dělat následujících 5 let.
Nebo ne?
Daně | Josef Janda | 2. 11. 2007
Jednou z možností, jak si snížit základ pro výpočet daně z příjmu, je kromě nákupu státem podporovaných finančních produktů i dárcovství. Finančním příspěvkem nejen neziskovým organizacím lze pomoci okolnímu světu a zároveň si snížit daně.
Co se děje | Petra Dlouhá | 19. 3. 2014 | 1 komentář
Češi dluží mobilním operátorům na nezaplacených fakturách miliardy. Teď vláda chystá novelu, která pravidla sporů mezi operátory a zákazníky mění. Když projde, neplatiči faktur si ve výsledku připlatí: spory o nízké částky se výrazně prodraží. A když nepůjde o víc než deset tisíc, ztratíte šanci se odvolat.
Když se řekne | Michaela Kadlecová | 9. 6. 2011 | 3 komentáře
Mobil dávno neslouží jen k volání. Můžeme ho třeba využít k placení pomocí speciálních esemesek. Začínalo to mikroplatbami za vyzváněcí melodii, za hlas favoritovi v TV soutěži nebo za možnost nějaké soutěže se zúčastnit. Pak přišly jízdenky na MHD – a nyní už lze platit zboží a služby v ceně několika set korun.
Jak na to | Věra Tůmová | 12. 8. 2010 | 35 komentářů
Telefonní operátoři se dušují, že jedna nezaplacená složenka nemůže vést k nenadálému vypnutí telefonu. Přesto se to děje. Podle oficiálního výkladu operátorů mají ovšem od nezaplacení k vypnutí telefonu uplynout dlouhé týdny.