Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Ojeté auto
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, nastala mi situace taková, že jsem 24. 11. koupil ojeté auto se závadami a bez platné technické prohlídky. Sepsali jsme s prodávajícím smlouvu, kde je určeno, že vozidlo se přehlásí na mě do... více
Nezaplatili jste účet za telefon? Klidně vám ho vypnou, i když tvrdí opak
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
27. 5. 2011 1:49, Jakub
Zdravím, no co se stalo mě je až neuvěřitelné. Mám paušál u T-mobile a využil jsem několikrát v tomto měsíci službu mplatba. Ráno vstanu a na mobilu SMS od tmobile že mi odpojili službu a že je mám kontaktovat. Volám tam a prý že mi to odpojili a zapojí až jim zaplatím nějakou zálohu na služby či co.. Nechápal jsem co po mě chtějí, žádná nezaplacená faktura, vyůčtování žádné neposlali, prostě mne ihned odstřihli. Nechápu že si takovou věc může jakýkoliv obchodník vůbec dovolit aby nabízel nějakou službu a když ji člověk využije, tak mu omezí všechny ostatní služby bez nějakého varování. Přemýšlím jestli by se díky tomuto nedalo vyvléknout i ze smlouvy protože podle mne je to porušení smluvních podmínek ze strany T-mobile, co myslíte? No každopádně datum ukončení smlouvy u nich si řádně pohlídám a nikomu jinému T-mobile nedoporučuji.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
12. 8. 2010 21:13, Jaki
T-mobile posílá nejdříve sms, asi 14 od nezaplacení.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 35 komentářů)
2. 12. 2020 16:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 12. 2020 16:08 | Jana
28. 9. 2020 12:08 | Miroslav Laurin
24. 8. 2020 21:05 | Hořejší Kamila
18. 8. 2020 0:54 | Ing.Miloš Mádr
24. 7. 2020 14:54 | ...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 5. 2020 9:22 | Magd Karbusická
27. 12. 2018 17:12 | Monika
17. 11. 2015 12:28 | Marila
26. 9. 2015 12:47 | Diana
24. 8. 2015 18:14 | Markéta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 4. 2015 17:56 | Kajushka
2. 3. 2015 18:35 | tonda
7. 1. 2014 16:15 | Ondra S.
7. 12. 2013 19:21 | ja
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 8. 2013 2:44 | Kami
Operátoři nějak zapomínají na to, že přistoupením na jejích podmínky, které mimochodem by normální člověk asi nikdy nepodepsal, berou na sebe zodpovědnost, že je nebudou zneužívat, ale to se bohužel děje.
Navíc pokud namátkou vezmu ze všeobecných podmínek O2 tu část, která se tyká databáze dlužníku SOLUS, tak se mi už zvedá žaludek. Aby jste si ověřili, jestli jste nebo nejste v jejich registru, tak Vás to bude stát kolem 300Kč (výpis, ověřený podpis, poštovné a minimálně 14dní). A to by si měli účtovat pouze a jenom oprávněné náklady (jinými slovy práce úředníka za jeho čas), které nemůžou být vyšší než 10-20Kč (víc si bere jenom nejvyšší soud, kde je to pochopitelné), elektronicky by měl být ještě levnější. Za informaci jestli jste vůbec v databázi SOLUS by neměl chtít snad vůbec nic.
Protože s tímto přístupem k zákazníkovi nechci mít nic společného, zbývá pouze změna operátora. Ještě, že teď již bude možné i každou vázanost kdykoliv vypovědět.
28. 5. 2013 13:07 | Hanka
9. 5. 2013 21:24 | mirek
23. 11. 2012 22:48 | Carlos
25. 4. 2012 12:27 | Jarda II
Stránka 1/2
Předchozí