Rozšíření

Další články na téma rozšíření najdete na Finmag.cz.

Co Čech to jiná platební karta

Platební karty | Milan K. Osvaag | 8. 6. 2007

+2

Banky vymyslely další lákadlo na klienty: platební karty s vlastním designem. Od června si mohou podobu karty navrhnout zákazníci Komerční banky a ČSOB. Další banky se přidají za půl roku.

Oskarova banka v mobilu je konečně na světě

Články | Vojtěch Horna | 10. 9. 2002

-1

Nejmladší mobilní operátor dohnal své konkurenty a do své nabídky zařadil GSM Banking. Od počátku tohoto týdne tak lze bankovní účet ovládat prostřednictvím mobilu u všech operátorů v České republice.

Rozšiřování EU: hlavní argumenty

Články | redakce Peníze.CZ | 13. 4. 2004

-2

Povinné ručení České pojišťovny: využijte výhod nejsilnějšího

Články | Alena Urubková | 18. 10. 2001

-3

Jaký bude nový finanční arbitr? Nikdo neví.

Banky | Patrik Nacher | 7. 11. 2007

-4

Volba nového finančního arbitra se v Poslanecké sněmovně uskutečnila bez zájmu veřejnosti. Je to škoda, protože v sázce je budoucnost postavení bankovních klientů vůči jejich bankám.

S cestovním pojištěním až na kraj světa? Rozhodně ne!

Články | Simona Ely Plischke | 10. 2. 2005

+2

Víte, že cestovní pojištění pro "celý svět" se často nevztahuje na USA a pokud ano, pak tato jedna země zvýší cenu pojistky někdy i o více než 100 %? Myslíte si, že když jedete na rekreační pobyt, tak si pojistné podmínky nemusíte nijak zvlášť pročítat? Pak vás možná překvapí, že zrovna vaše pojistka nemusí krýt třeba ani úraz způsobený na cestovním kole či při ping pongu.

Daytrading: risk management a jeho aplikace

Články | Aleš Vávra | 18. 1. 2002

+5

Hlavním pravidlem daytradingu je stanovení maximální velikosti ztráty či zisku a jejího striktního dodržování, jedině striktním dodržováním limitů můžete zabránit tomu, abyste "prodělali kalhoty".

Ptát se na osobní údaje je ožehavé

Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001

+2

Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services