Jak na to | Jindřich Hradecký | 7. 12. 2011 | 3 komentáře
Automobilové značky ji hojně využívají v reklamách na nová auta – obří slevu. Leč pouze při využití tzv. značkového úvěru. Na papíře dosahuje výhoda i přes padesát tisíc. V reálu ale za auto zaplatíte víc. Proč? A o kolik?
Když se řekne | Michal Chleboun | 23. 4. 2012
V této kapitole se to bude hemžit samými inženýry. V jedné z předchozích kapitol jsme se zabývali tím, jak pro provoz firmy získat finanční prostředky. Alternativní způsoby financování, s nimiž vás seznámíme dnes, shodně končí příponou -ing: faktoring, forfaiting, leasing. Jde o produkty, které v úplných počátcích podnikání nevyužijete, ale přesto je dobré o nich vědět.
Seriál | Gabriel Pleska | 26. 1. 2021
Zatímco v předchozích dílech seriálu o půjčkách jsme se soustředili zejména na půjčky, kterým se říká spotřebitelské – tedy na půjčky pro vlastní (s)potřebu, v závěrečném díle se podíváme zejména na úvěry pro podnikatele a vlastně se vydáme i mimo oblast půjček úplně.
BrandInsight | Radim Zelený | 18. 7. 2023
Zatímco v Německu je běžné, že si firmy auta pro svou každodenní potřebu pronajímají přes operativní leasing či podobné produkty, v Česku stále převládá zvyk vozy vlastnit. „Pomalu se to ale láme. Mentálně se v tomto posouváme na Západ,“ říká jednatel Volkswagen Financial Services Vratislav Strašil.