Když se řekne | Jindřich Hradecký | 2. 5. 2012 | 14 komentářů
V seriálu o cenách nejžádanějších aut jednotlivých kategorií se po mini, malých vozech a nižší střední třídě dostáváme k té střední. Do ní Svaz dovozců automobilů, z něhož vycházíme v žebříčku prodejnosti jednotlivých modelů, řadí Octavii, dochází na nejžádanější auto Česka. Jako horní hranici našeho výběru jsme zvolili 600 000 Kč.
Co se děje | Ondřej Tůma | 22. 10. 2010 | 5 komentářů
Úspěchy automobilky Škoda Auto jsou trnem v patě koncernu Volkswagen Group. Zvýšení prodeje škodovek totiž jejich výrobce VW paradoxně finančně poškozuje. Vedení Volkswagenu by v následujících letech mohlo svými zásahy negativně ovlivnit vývoj mladoboleslavské značky.
Co se děje | Ondřej Tůma | 2. 11. 2010 | 1 komentář
Mladoboleslavskou automobilku Škoda Auto čekají v příštích letech výrazné změny. Koncern Volkswagen Group by se škodovkami rád prorazil v Číně a Rusku. V plánu je také několik nových modelů.
Co se děje | Jindřich Hradecký | 18. 1. 2012 | 2 komentáře
Dalo se to čekat: s lednem se výrazně změnily ceníky nových aut. Skvělou zprávou je, že značky v roce 2012 spíš zlevňují. Třeba některé škodovky jsou nyní nejlacinější v historii. Jiní s velkými slevami vyprodávají skladové vozy z minulého roku. Jednoduše: nikdy nebylo výhodnější jít si pro nové auto než teď.
Recenze | Vojtěch Dobeš | 11. 8. 2022
„Jedna Fabia“ se občas používá jako základní jednotka pro přiblížení, jak je něco drahé. Většina lidí si ale nepředstavuje, že by měla být za půl milionu korun. Zvlášť pokud jde o základní motorizaci s tříválcem bez turba. Testovaná Fabia 1.0 MPI ale ceníkovou cenu přes půl milionu měla.
Analýza | Jindřich Hradecký | 6. 2. 2013
O procento vyšší DPH měla logicky zvednout ceny všech výrobků, na něž vztahuje. Včetně automobilů. Ale často se tak vůbec nestalo. V boji o zákazníka některé značky procento navíc do ceny nezahrnuly, a jiné dokonce své vozy ještě zlevnily.