Recenze | Vojtěch Dobeš | 11. 8. 2022
![Fabia za půl milionu. Testovaný kus ukazuje, jak nevybírat výbavu]()
„Jedna Fabia“ se občas používá jako základní jednotka pro přiblížení, jak je něco drahé. Většina lidí si ale nepředstavuje, že by měla být za půl milionu korun. Zvlášť pokud jde o základní motorizaci s tříválcem bez turba. Testovaná Fabia 1.0 MPI ale ceníkovou cenu přes půl milionu měla.
Analýza | Jindřich Hradecký | 6. 2. 2013
![Nové ceny škodovek. O procento vyšší DPH nemá vliv]()
O procento vyšší DPH měla logicky zvednout ceny všech výrobků, na něž vztahuje. Včetně automobilů. Ale často se tak vůbec nestalo. V boji o zákazníka některé značky procento navíc do ceny nezahrnuly, a jiné dokonce své vozy ještě zlevnily.
Když se řekne | Jindřich Hradecký | 2. 5. 2012 | 14 komentářů
![Český hit Octavia: na co přijde a kolik stojí ostatní?]()
V seriálu o cenách nejžádanějších aut jednotlivých kategorií se po mini, malých vozech a nižší střední třídě dostáváme k té střední. Do ní Svaz dovozců automobilů, z něhož vycházíme v žebříčku prodejnosti jednotlivých modelů, řadí Octavii, dochází na nejžádanější auto Česka. Jako horní hranici našeho výběru jsme zvolili 600 000 Kč.
Co se děje | Jindřich Hradecký | 18. 1. 2012 | 2 komentáře
![Auta v roce 2012: leden, v nízkých cenách vedem]()
Dalo se to čekat: s lednem se výrazně změnily ceníky nových aut. Skvělou zprávou je, že značky v roce 2012 spíš zlevňují. Třeba některé škodovky jsou nyní nejlacinější v historii. Jiní s velkými slevami vyprodávají skladové vozy z minulého roku. Jednoduše: nikdy nebylo výhodnější jít si pro nové auto než teď.
Co se děje | Ondřej Tůma | 2. 11. 2010 | 1 komentář
![Škoda Auto chystá nové modely i expanzi směrem na Východ]()
Mladoboleslavskou automobilku Škoda Auto čekají v příštích letech výrazné změny. Koncern Volkswagen Group by se škodovkami rád prorazil v Číně a Rusku. V plánu je také několik nových modelů.
Co se děje | Ondřej Tůma | 22. 10. 2010 | 5 komentářů
![Jak moc Volkswagen ovlivní vývoj škodovek?]()
Úspěchy automobilky Škoda Auto jsou trnem v patě koncernu Volkswagen Group. Zvýšení prodeje škodovek totiž jejich výrobce VW paradoxně finančně poškozuje. Vedení Volkswagenu by v následujících letech mohlo svými zásahy negativně ovlivnit vývoj mladoboleslavské značky.