Když se řekne | Tomáš Michalička | 6. 3. 2012 | 7 komentářů
Když pojišťovna vymýšlí, kolik si za jaké (při)pojištění řekne, její matematici se snaží na základě dat a statistik co nejlíp zjistit, kolik asi bude vyplácet na pojistném plnění. Započítá náklady a připočítá marži, na základě průzkumů a úvah o tom, kolik jsou klienti ochotní zaplatit. A leckdy jsou ochotní platit i za to, co se – nevyplatí.
Co se děje | Eva Sovová | 30. 6. 2008 | 5 komentářů
Regulační poplatky ve zdravotnictví mění chování lidí. Až dvojnásobně roste v Česku zájem o soukromé pojistky zdraví. Pojišťovny očekávají, že reforma ve zdravotnictví přinese v prodeji těchto pojistek revoluci, a chystají další novinky.
Jak na to | Eva Sovová | 10. 12. 2007
Nemoc dokáže život pořádně zkomplikovat jak pacientovi, tak i jeho rodině. Vedle nepříjemných či bolestivých projevů často znamená i výraznou finanční újmu. Zvláště když je léčba a rekonvalescence dlouhá. Proto se může vyplatit pojistit se proti ušlému výdělku.