Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2001
Nová oranžová strategie nizozemské banky ING by jí měla pomoci proniknout na český retailový bankovní trh. Její spořící Oranžové konto může svými parametry (bez výpovědní lhůty, bez poplatků, úroková sazba 4,2 procenta) pěkně zamíchat kartami v českém drobném bankovnictví.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Simona Ely Plischke | 6. 10. 2006
Česká republika je pro investory sedmou nejatraktivnější zemí světa. Svoji image ale může zhodnotit ještě lépe, z evropských zemí má totiž mezi investory čtvrté nejlepší renomé. Je novým automobilovým srdcem Evropy, s investicemi do výzkumu a vývoje už to ale tak slavné není. Podívejme se na investiční atraktivitu nejen České republiky.