Proč právě Mazda a o nejbližších plánech do budoucna jsme hovořili s jednateli společnosti Car Star Group, panem Červinkou a panem Cigánikem.
Pánové, oba dva se pohybujete v autobranži mnoho let, proč jste ke značce Hyundai nově přibrali značku Mazda?
Jan Červinka: Se značkou Hyundai jsme zaznamenali raketový růst a za necelých pět let existence firmy jsme se stali největším prodejcem na trhu. Od poloviny loňského roku naše služby nabízíme nejen v Praze, ale i v Českých Budějovicích a Strakonicích.
V našem pražském areálu kromě vozů Hyundai nabízíme i obytné vozy. Když se nám podařilo odkoupit volný showroom v těsném sousedství toho našeho, hledali jsme, jak ho ideálně využít. Možná už s Pavlem pracujeme až moc dlouho spolu, ale značka Mazda nám oběma vyvstala na mysli téměř okamžitě. Zcela jistě v tom hrála roli osobní sympatie a naše historická zkušenost s prodejem této značky. Pak jsme se na celou věc podívali skrze čísla a statistiky, zkoumali potenciál značky v regionu i rozložení sil v prodejní síti. Vše vycházelo pozitivně a dávalo to naprostý smysl, což potvrdilo i zastoupení značky Mazda, které se k našemu zájmu stavělo velmi vstřícně.
Co si od značky Mazda slibujete?
Pavel Cigánik: Českému zastoupení značky Mazda jsme slíbili vytvořit důstojný prodejní a servisní stánek s odpovídajícími standardy a podle posledních trendů. Interně jsme se dohodli, že naše dealerství bude na špici celé prodejní sítě v Evropě. Máme tedy největší prodejní plochu v ČR s možností prezentace kompletní modelové řady. Do servisního týmu se nám podařilo přijmout jednoho z nejzkušenějších diagnostiků Mazda v servisní síti v Česku s 23letou zkušeností u značky. Navíc náš prodejní team tvoří profesionálové na slovo vzatí se zkušenostmi z prémiových značek. Nyní je jen potřeba vložené investice a energii přetavit do výsledků a stát se největším dealerem Mazda v České republice. Úkol to není snadný, nicméně dle zkušeností se značkou Hyundai víme, že je naplnitelný.
Jaký je vlastně klient značky Mazda?
Pavel Cigánik: Je jiný než u značky Hyundai, a to je další důvod, proč jsme volili Mazdu. Nechtěli jsme vytvořit vnitřní konkurenci, chtěli jsme počty zákazníků rozšířit a navýšit. Typický klient značky Mazda je v první řadě náročný a konzervativněji založený člověk. Určitě nepatří do hlavního proudu a jeho hlavním kritériem není nejnižší cena. Oceňuje kvalitu, precizní zpracování, nadčasový design a spolehlivost. Neméně důležitým rozhodovacím kritériem je také bezpečnost a technická vyspělost vozů značky Mazda.
Mazda CX-5. Zvětšíte ji kliknutím
Všimli jsme si ve vašem showroomu i přilehlém parkovišti skladových vozů, že převažuje červená barva. To není úplně typická barva pro prémiové vozy. Proč tedy?
Pavel Cigánik: Červená Red Soul je unikátním lakem značky, který nepotkáte na žádné jiné značce. Ve skutečnosti tato barva sluší opravdu všem modelům, takže čtenáře asi nepřekvapí, že si v Česku tento lak zvolí každý druhý klient značky.
Ve vaší rádiové reklamě jsme zaslechli Zlatu Adamovskou, jak si pochvaluje váš servis. Opravdu jezdí vozem Mazda nebo je to jen součástí reklamní strategie?
Jan Červinka: Paní Zlata je opravdu dlouholetou, a jak sama s oblibou říká, spokojenou uživatelkou vozů Mazda. Aktuálně sedlá Mazdu CX-5, kterou u nás servisuje. Spojili jsme se s jejím jménem naprosto cíleně, protože si myslíme, že ona je typický konzervativní zákazník věrný značce. Při svém náročném povolání potřebuje spolehlivý, bezpečný a výborně ovladatelný vůz bez kompromisů, který ji bude také reprezentovat. A to Mazda CX-5 dokonale splňuje. Navíc u našich mechaniků našla dokonalou péči, kterou v Praze pro svou Mazdu hledala.
Roadster Mazda MX-5. Zvětšíte ji kliknutím
Závěrem nám ještě prozraďte, jaké novinky značka Mazda a vaše dealerství chystáte?
Pavel Cigánik: Aktuálně značka Mazda uvádí na český trh druhou generaci svého nejprodávanějšího modelu CX-5. Vůz se stal okamžitě bestsellerem a byli bychom schopni prodat dvojnásobné množství vozů, než jaké nám je schopná automobilka vyrobit. Tento vůz po všech stránkách překonává svého předchůdce a designový jazyk značky se v něm posouvá na novou úroveň. V servisní oblasti chystáme zavedení VIP servisních karet, které našim věrným zákazníkům zajistí nadstandardně výhodné komplexní služby našeho servisu.
V každém případě zveme všechny zájemce o vozy Mazda k nám do nového autosalonu, kde nabízíme možnost předváděcí jízdy s kompletní modelovou řadou, od nové CX-5 po legendární roadster MX-5. Máme skladem 50 nových vozů ihned k dodání, takže u nás si opravdu vyberete. Těšíme se na Vás …
Sdílejte článek, než ho smažem