NN životní pojišťovna

Kontakty

AdresaNádražní 334/25Praha 5150 00
Telefon257 471 111
Infolinka800 127 127
E-mailklient@nn.cz
Web

Další informace

IČO40763587

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem ing pojišťovna, nn životní pojišťovna

Odhadnout, co se může dít příštích třicet let, je výzva

12. 9. 2020 | Ondřej Tůma | 3 komentáře

Odhadnout, co se může dít příštích třicet let, je výzva

„Naše úloha už není ani tak počítat, jako spíš čísla vysvětlovat, zkoumat, testovat a výsledky interpretovat,“ říká pojistný matematik NN Životní pojišťovny Lukáš Vašek, který stál spolu s dalšími kolegy u zrodu nového pojištění NN Orange Risk.

Pojištění dlouhodobé péče pomáhá těm, na které klasické životní pojištění nemyslí

25. 7. 2020 | Martin Vlnas

Pojištění dlouhodobé péče pomáhá těm, na které klasické životní pojištění nemyslí

„Je to produkt, který umožní poradci klidně spát,“ pochvaluje si Petr Němeček, ředitel externí distribuce pojišťovny NN její nové životní pojištění NN Orange. Jeho specialitou je pojištění dlouhodobé péče. „Máme tu sice generaci Husákových dětí, ale chybí silná generace Husákových vnoučat. Kdo se postará?“ přibližuje rostoucí urgentnost tématu pro každého z nás.

Pod pokličku: jak se vaří pojištění

18. 7. 2020 | Gabriel Pleska | 5 komentářů

Pod pokličku: jak se vaří pojištění

Co je to pojištění? Principálně jde o sázku – sázíte peníze na případ, že se něco stane. A když se to doopravdy stane, berete bank. K hazardu to má ale celé daleko. Spíš naopak, dobře nastavená pojistka vám může ledacos zachránit. V třídílné sérii rozhovorů se společně s NN Životní pojišťovnou podíváme na to, jak vlastně takové pojištění vzniká.

Manažeři ve sborovně. Šéf pojišťovny odmontoval dveře a rozjel revoluci

29. 10. 2019 | Martin Vlnas | 4 komentáře

Manažeři ve sborovně. Šéf pojišťovny odmontoval dveře a rozjel revoluci

NN se díky nákupu Aegonu stala třetí největší životní pojišťovnou v Česku. Jak už to u akvizic bývá, původní plán počítal s postupným přechodem na systémy NN. Ale ukázalo se, že Aegon je měl o světelné roky dál.

Aegon v Česku skončil. Klienti od října spadají pod NN

1. 10. 2019 | Jiří Hovorka

Aegon v Česku skončil. Klienti od října spadají pod NN

Od začátku října se v Česku spojila NN životní pojišťovna s Aegon Pojišťovnou. Druhá jmenovaná zanikla, jejím nástupem se stala NN Životní pojišťovna s celkem přibližně 400 tisíci klienty. NN je teď třetí největší životní pojišťovnou v Česku.

Nejlepší Finanční produkty roku 2018 podle portálu Finparáda.cz

30. 1. 2019 | Zdeněk Bubák, Jan Bachura, Veronika Křivská | 1 komentářů

Nejlepší Finanční produkty roku 2018 podle portálu Finparáda.cz

Specializovaný finanční portál Finparáda.cz vyhlásil výsledky 8. ročníku soutěže Finparáda.cz – Finanční produkt roku, ve kterých najdete to nejlepší z nabídky bank, družstevních záložen, poskytovatelů mikropůjček, pojišťoven, penzijních společností a investičních společností v uplynulém roce.

Červenec podle bank a pojišťoven: levnější hypotéky a bankomat pro auťáky

1. 8. 2018 | Monika Veselíková

Červenec podle bank a pojišťoven: levnější hypotéky a bankomat pro auťáky

Peníze.cz přinášejí přehled novinek, které během uplynulého měsíce představily tuzemské banky, pojišťovny a stavební spořitelny.

Životní pojištění. Co je a jak funguje progresivní plnění

12. 9. 2017 | Monika Veselíková | 2 komentáře

Životní pojištění. Co je a jak funguje progresivní plnění

Pojistné smlouvy a podmínky jsou plné výrazů, kterým laik jen stěží porozumí. Jedním z takových termínů je progresivní plnění. Poradíme, co pojistka s progresí znamená a jaké výhody vám může přinést.

Pojištění a terorismus. Kdo platí a kde ho mají ve výlukách

6. 6. 2017 | Monika Veselíková | 1 komentářů

Pojištění a terorismus. Kdo platí a kde ho mají ve výlukách

Terorismus donedávna prakticky všechny pojišťovny řadily mezi okolnosti, za kterých se nevyplácejí peníze ani z cestovních, ani z životních pojistek. Doba se mění a teroristický útok se u těchto pojištění přestává mezi takzvané výluky počítat. Nabízíme přehled, kdo vás pojistí.

Šéf NN pojišťovny: Váš život nemá cenu tři sta tisíc

26. 11. 2016 | Ondřej Tůma | 22 komentářů

Šéf NN pojišťovny: Váš život nemá cenu tři sta tisíc

„Když si u nás člověk sedne do auta, chce mít jistotu, že má pojištěné plechy. Jestli je sám pojištěný, to často vůbec neřeší,“ říká generální ředitel NN pojišťovny a penzijní společnosti Jiří Čapek.

NN životní pojišťovna - Zkušenosti

8. 12. 2020 14:08 | Gabriela

Nejhorší pojišťovna, jakou jsem kdy měla. Řešila jsem pojistnou událost a pojistitel je jen zdroj příjmů. Délka léčení dle tabulek a tím to hasne. Kvalitní pojišťovna přistupuje k jednotlivci individuálně. Doložila jsem veškerou dokumentaci, rehabilitace atd. Nedodržují termíny, komunikace s likvidátorem otřesná, hnus. Voláte na operátora, chcete informace a ten řekne obraťte se na likvidátora. A likvidátor? Nereaguje!!!! Všechny zprávy, co jsem posílala mám uložené!!! A vracely se mi doručenky!!! Žádná omluva, nic!!! Jen výmluvy a pak klasická zpráva - zamítnuto. Doktor do doby léčení napsal rehabilitace, jelikož to moje zranění vyžadovalo, protože jsem po 28 dnech stále nemohla chodit bez berlí. Berle jsem mohla odložit až po ukončení rehabilitací, což bylo více než po 3 měsících od vzniku úrazu a i po rehabilitacích jsem měla berle využívat! Jejich tabulka, že se můj úraz léčí 28 dnů a nazdar je směšná!!! Žádné další informace nechtěli vědět. Pak jen uzavřena škodná událost. Kdyby se na dokumentaci z léčení podíval doktor a ne někdo od počítače, tak by jistě neřekl, že se tohle vyléčí za 28 dnů!!!! Protože tohle nebyl podvrtnutý kotník z chůze, který se léčí 28 dní. Prostě nechtějí platit!!! Já s ním měla problém téměř 4 měsíce!!! Okamžitě ukončuji pojištění a už nikdy víc!!! Tohle není adekvátní pojišťovna pro nikoho protože jen berou peníze a nazdar.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 12. 2020 14:03 | Gabriela

Řeším podobnou situaci. Pojištěný je jen zdroj příjmu, nepřistupují k nám jako k bytostem, ale jako je zdroji peněz a když mají plnit, tak neplní!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 12. 2020 16:05 | Petr

Varuji všechny slušné lidi !!! Bude Vám s veškerou úctou a slušností nabízen produkt, který je nejlepší ze všech, který nemá konkurenci, který po několika letech vynese skvělý finanční výnos... Velký omyl dámy a pánové !!! Během spoření se k Vám chovají opravdu velmi mile, bohužel se za tím falešným úsměvem skrývá nepostižitelný podvod. Za mých 50 let aktivního života jsem nenapsal jedinou stížnost nebo recenzi, ale v tomto případě musím. Nikdy jsem nikomu nic neukradl, věřím lidem, a této chvíle jsem věřil i finančním ústavům.. Přeji všem slušným lide hodné štěstí.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2020 15:36 | Lenka

Už v žádném případě se nenechám přemluvit na tuto pojišťovnu.Mám pojištění nemocenské.Čekám na operaci kolene-meniskus a oni mi napsali že ukončili pojistné plnění za 120 dnů pro bolest kloubů artrózu.Meniskus a artróza je asi podle nich to samé.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2020 17:22 | Marie

Nejhorší pojištění poslala jsem tam peníze a já na ně dostanu nějaký zpátky prej nevrátny dát jim prachy do kapsy
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2020 7:36 | Michal

Investiční pojištění to je největší zlodějna ??buď b plusu a nebo neuvidíte nic. To už radši investujte do zlata
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2020 12:07 | Michaela

Nejhorší pojišťovna co může být. Vyplácení pracovní neschopnosti po pracovním úrazu pojistka byla stanovena tak že neschopenku musím mít 28 dní a od 29 dne se platí 300 na den ale pouze 45 dní to nikde uvedeno není a denní odškodné jsem měla 300 na den ale od 22 dne ale tam to bylo zpětné od 1 dne. Nakonec místo 105000 mi přišlo 7000 protože se v této pojišťovně dělá vše podle tabulek které když se ptáte nikde nejsou. Za mě je to omyl a ne pojišťovna. Musím říct že dávat si peníze na stranu místo jim posílat každý měsíc 1000 Kč tak mám daleko víc peněz. A když tam voláte a chcete to řešit tak na vás rve paní z druhé strany telefonu. Že si mám platit víc. Ale proč když mi stejně pošlou 7000 :D paní asi potřebovala nove boty že jsem měla víc platit
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2020 15:49 | Alča

Dobrý den, dnes jsem se vytočila začínala jsem před mnoha lety s životní poj. u ING a nyní NN málem mě ranilo,že dostanu o 30 tis. méně než jsem tam dala, žádné extra poj. pouze za pár korun. Ale vůbec nic. Budu končit a bude možná nutná právní rada.Radši dát peníze do strožoku než jim. Tisíc krát se rozmyslete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2020 12:34 | Dan

Platil jsem 10 let investiční spoření. Vlozeno 144000. Zhodnocení bylo minus 9000.- odkupní hodnota 110000.. . Po deseti letech minus 35000. To je skvěle přece....
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2019 10:11 | JK

Měnil jsem zaměstnavatele, tudíž jsem s předstihem zašel na pobočku NN, kde nejdříve měli v úředních hodinách zavřeno a ve dveřích lísteček - jsem na školení. OK. Beru. Přijedu podruhé (vzal jsem si na to dovolenou): v místnosti 4 pojišťováci, žádný klient. Oslovený pojišťovák nic nevěděl o mojí smlouvě, nechtělo se mu to ani hledat v PC, pak mi 10 min vykládal, že moje pojistka není dobrá, že by ji rozšířil - vnucování pojištění. Řekl jsem mu, že chci jen změnu - platit si sám, ne od zaměstnavatele. Nevěděl. Nepomohl. Potřetí přicházím, je tam již normálnější pojišťovák, který pro změnu spletl datum změny pojistky. Takže mi o 2 týdny přišla vyhrůžka z centrály, že změna neplatí a platba od zaměstnavatele nebyla připsána. Volám pojišťovákovi, tem ně odbil slovy, že musím volat na centrálu. Tam paní ochotná, že mi hned odešle dopis, kde jenom podepíšu změnu smlouvy a vše ok. Po 2 týdnech dopis nedošel, volám opět. Nervy přetekly, chci jednat s nadřízeným. Lekli se, najednou sehnali paní z centrály, která slíbila poslat dopis. Omluvila se, že zapomněla. Poslala mail. V mailu mi zase spletla datum narození a napsala úplně jiné datum. Toto už je VRCHOL NESCHOPNOSTI, po kontaktu 4 pracovníků NN jsem totálně zklamán neschopností něco vyřešit, pomoct, poradit. Zaměstnávají neschopné lidi - diletanty, kteří by si v normálním pracovním procesu ani neškrtli. Vyhněte se jim obloukem, budete jen platit a servis žádný.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2019 10:49 | Vítězslav Kudláč

NN, jedna z nejhorších zkušeností, co jsem s pojišťovnou měl. Byl jsem klientem více než jednu dekádu. Zažil jsem opakovaný, těžce popsatelný chaos, investice "se ztratily", pojišťovna měla problém najít, kam je zašantročila, pojišťovák, co mě měl na starosti v Brně, mě nabídl novou smlouvu, ale pak jsem zjistil, že není výhodná, že musím začít od úplného začátku (uděláno tak, aby mládenec dostal svou provizi - a nebylo možné díky jeho vyčuranosti vrátit vše do původního stavu), jedna ruka nevěděla, co dělá druhá ruka, drzosti některých interních zaměstnanců nebo externích pojišťováků (když jsem jednal o ukončení, paní v Praze, co mě měla na starosti, byla drzá a že "přece vám nebudu něco vysvětlovat, přicházím o klienta"). Pojišťovácké vypočítavosti nejhrubšího zrna, lži a výmluvy. Musel jsem se obracet na centrálu v Nizozemí, aby se některé tragické omyly a lumpárny vyřešily. A na závěr jsem jako bonus od NN dostal upomínku, že jsem nezaplatil měsíční platbu, i když bylo dohodnuto a zaznamenáno, že díky tomu, že končím, už nebudu posílat peníze. Kdo má zájem o více detailů, ptejte se. Pěkný den.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 8. 2018 22:49 | Daniela

Dobrý večer,
máte někdo zkušenost s (naším dealerem) avizovanou návratností veškerých vkladů po 5- ti letech spoření? Zdá se to být jako velká kachna. Tak mě zajímá, jestli k tomu má kdo co říct.
Díky.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2018 21:55 | TimurCZ

Na investičním pojištění zaplaceno cca 60 000,- za deset let a vypočítané odbytné cca 40 000,- To je mínus 20 000,-. To je banda. Již nikdy víc. Navíc ukončení v květnu a doposud žádná výplata.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2018 15:51 | Roman

Důrazně varuji před Investičním životním pojištěním NN. Za posledních 14 měsíců jsem poslal příspěvky v hodnotě 9300Kč, na kontě mi zůstalo neuvěřitelných 1800Kč!!! Přišel výpis bez jakéhokoli vysvětlení. Jinak za zhruba tři roky, kdy jsem nedobrovolně přešel do tohoto ústavu / prodej z ING do NN /, jsem z investovaných 24000Kč prodělal 12000Kč.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 5. 2018 15:03 | ...

Strašný zkušenosti, změnil jsem práci a 3x jsem jim psal že měním zaměstnavatele který mi nebude už platit pojištění a najednou mi přišla upomínka.

Strašná firma. Nikdy už v životě. Větší vykrádačku jsem nezažil. hrozný podvod.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 41 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 424 690 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2021

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Nejnovější články

Značka Axa v Česku končí, pobočky mají nové logo

Značka Axa v Česku končí, pobočky mají nové logo

Z českého finančního trhu mizí značka Axa. Všechny pobočky společností, které loni koupila...více

Ekonomika stojí, pojišťovny jedou

Ekonomika stojí, pojišťovny jedou

Obchodní ředitel Slavia pojišťovny vysvětluje, proč se podle něj oboru daří i v těžkých...více

Perličky z pojišťoven. Sdílená auta teď frčí, vzkázal zloděj

Perličky z pojišťoven. Sdílená auta teď frčí, vzkázal zloděj

Silvestrovský výběr z kuriózních hlášení klientů tuzemských pojišťoven. Letos se o ně...více

Doporučujeme

Jak bankrotují státy a kdy přijde na řadu Česko

Jak bankrotují státy a kdy přijde na řadu Česko

Během koronavirové krize to mohlo zapadnout, ale loni „zbankrotovalo“ hned pět zemí. Další...více

Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Největší akci v dějinách očkování hrozí zhatit stejné problémy, kvůli kterým si zbytečně...více

Lituji, že jsem se stala matkou

Lituji, že jsem se stala matkou

Jde o jedno z největších společenských tabu současnosti. Ženy litující svého mateřství...více

Když je i vložka luxus. Menstruační chudoba trápí miliony žen, Česko ji léta ignorovalo

Když je i vložka luxus. Menstruační chudoba trápí miliony žen, Česko ji léta ignorovalo

Místo menstruační vložky staré noviny, hadr nebo toaletní papír? Pro řadu žen a dívek...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.