Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Generali Pojišťovna a.s.

Kontakty

AdresaBělehradská 299/132Praha 2120 00
Infolinka244 188 188
Emailservis@generali.cz
Web

Další Informace

IČO61859869
Obchodní firma a právní forma pojistitele, místo registrace pojistitele:
Generali Pojišťovna a.s., IČ: 618 59 869, provozující pojišťovací činnost, zajišťovací činnost a činnost související s pojišťovací a zajišťovací činností ve smyslu zákona č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 2866

Adresa sídla pojistitele:
Bělehradská 132, 120 84 Praha 2, Česká republika

Název a sídlo orgánu odpovědného za výkon státního dozoru nad činností pojistitele:
Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Generali Pojišťovna a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem generali pojišťovna, generali pojišťovna a.s.

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

10. 8. 2017 | Monika Veselíková | 2 komentáře

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

Kdo chce jezdit autem, neobejde se bez povinného ručení. Na kolik pojistka přijde a na co si dát pozor? Peníze.cz přináší porovnání online cen povinného ručení.

Pojištění právní ochrany může ušetřit spoustu peněz

24. 5. 2011 | Ondřej Tůma | 22 komentářů

Pojištění právní ochrany může ušetřit spoustu peněz

Tak a dost! Tady si z vás snad někdo dělá legraci! Nejradši byste toho šizuňka hnali k soudu! Kdybyste na to ovšem měli. Peníze a žaludek. A kdybyste vůbec věděli, jak se to dělá. Možná jste si včas měli sjednat pojištění právní ochrany.

Generali Pojišťovna a.s. - Zkušenosti

13. 8. 2018 14:21 | Lukáš Kružík

Nedá mně to, abych zde nezveřejnil svou zkušenost s vaším reprezentantem. V únoru tohoto roku jsem si na základě nabídky, kterou jsem dostal, uzavřel povinné ručení právě u Generali. Samostatný reprezentant, jak stojí na vizitce, se mně před uzavřením pojištění ptal, jak dlouho již platím pojistné (v měsících). Nevím, zda si tohle vůbec někdo dokáže pamatovat, ale já řekl, že tohle vážně nevím a zda může tohle zjistit a podle toho pojištění vykalkulovat. Že prý tohle není žádný problém. To, že bylo zadána maximální doba, mně už ale řečeno nebylo (ani o jakýchsi dvou registrech - teď už jsem chytřejší :-) ). Jistě, můj podpis je na konci smlouvy a tudíž jsem potvrdil, že těch 200 měsíců, co bylo zadáno souhlasí a že potvrzuji, že nebyl proveden přezkum dle ČKP. Pojistku jsem na místě zaplatil, díky bonusu byla celkem výhodná. Takže jsem odešel spokojený. Nu, v půlce června e-mail, že byl upraven bonus dle dat ČKP, 2 dny na to další e-mail, že vám od února dlužím částku xxx Kč. To je první věc, která mě nadzvedla. Já zaplatil částku, kterou jsem dostal v nabídce. Lépe by měla být formulována věta, že dle vámi provedeného přezkumu a úpravě bonusu v půlce června od vás očekáváme doplatek ve výši atd.... Osobně jsem opět jel ke své zprostředkovatelce, aby mně toto vysvětlila. Vzala si ode mě kontakt se slovy, ať rozhodne nic neplatím a že mně dá vědět, o co jde. Nikdo už se neozval, jen mně během měsíce přišla upomínka a ještě částka navýšená o vaše úkony na "vymáhání". Vážně už nemám náladu se potřetí kvůli jedné pojistce stavovat u vašeho zprostředkovatele - netuším, kdo mně zaplatí mé úkony (čas), které jsem kvůli povinnému ručení u vás musel absolvovat. Peníze jsem odeslal, ale je to poslední platba, kterou jsem ve prospěch Generali provedl. S prozákaznickým přístupem jsem se v tomhle případě neshledal (informace od zprostředkovatele, že může nastat změna v částce, informace o řešení případu, dodržení slibu...). A odkazy na vaše všeobecné obchodní podmínky? Ruku na srdce - Nedovedu si představit, že vám bude každý, kdo chce u vás uzavřít nějaké pojištění, sedět v kanceláři a číst 50 stran podmínek psaných velikostí písma max. 6. Počítám, že přečtení by trvalo celou dobu, co má kancelář otevřeno. Jistě, jsem nakonec ta osoba, co všechno odsouhlasila, se vším byla srozuměna a se vším souhlasí. Proto zákazníku zaplať, tady je Tvůj podpis! Mám prostě zkušenost navíc a tímto příspěvkem chci jen upozornit další z těch, co si budou chtít uzavřít povinné ručení u Generali, s čím se mohou setkat a na co při uzavírání povinného ručení dát pozor. Nemusí to být pravda, ale já celou věc beru tak, že šlo hlavně o to uzavřít smlouvu s tím, že případný nedoplatek po kontrole v ČKP bude muset klient stejně uhradit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

6. 8. 2018 19:28 | martin

nejhorši pojištovna kterou jsem videl mel sem nehodu neboural do mne zasranej cikan a ujel ja ho dojel nehlasil policajtum ty jednoznačne určili vinika cikana a pojištovna mi penize nedala to ted je to skoro 3mesice a nic se nedeje kdiž jim zavolam tak mi připada že jim to je totalne asi se budu muset přebarvit
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

1. 8. 2018 6:26 | Jirka

Měl jsem úraz,po dvou měsících jsem odevzdal pojišťovně veškeré dokumenty a pojišťovna mi řekla že nemám nárok na denní odškodnění a To platím měsíčně 1816 kč. Měl jsem havárie, na hlavě řezané rány a vyloučeného palce u ruky kterou jsem měl v dlaze a pak i v sádře.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2018 18:00 | Eve

Hledala jsem si práci a získala práci u Generali. Nejprve jsem musela zaplatit poplatek. 2000 Kč a projít testy, prošla jsem. Chování k zaměstnancům je šílené. Musíte pracovat v danou pracovní dobu, plat? Máte dle obchodů, co uděláte. Nedoporučuji. Chodíte na školení, kde vás učí, abyste strašili klienty: kdyby srkna Vám rozbila skla, kdyby Vám někdo ukradl auto, kdyby jste přišel o nohu, dostal rakovinu... Výdělky slibují velmi vysoké, ale pravda je někde jinde. V této práci neustále musíte obvolávat lidi a neustále jim vše možné vnucovat. Jste školeni a nuceni, že když si k Vám někdo přijde udělat POV (povinné ručení), musíte s ním probrat-kolik má dětí, jak je zdravý, zda chce šetřit... Rozebrat ho, abyste mu mohli vnutit dalších X pojištění. A kdyby náhodou někdo htěl pracovat pro Generali: Fix 15000 měsíčně po dobu 2 let-neřeknou ale, že musíte sjednat schůzky a udělat obchody za určitý obrat. A navíc udělat jedno životní pojištění každý měsíc. O ježdění na školení (cesty si hradíte sami a jezdíte po v podstatě celé ČR) ani nemluvě. Každé školení je jen vymývání mozku a o ničem, jelikož už Vás Váš manažer )zamestnavatel) naučil pracovat v daném programu, abyste mohli udělat kalkulaci na dané pojištění. Když někdo chce přepojistit pojištění auta-uděláte to, ale z toho Vám nepřijde ani koruna. V té práci nejste zaměstnanec, takže nemáte jisté peníze, sami si musíte platit zdravotní/sociální. Práci u Generali, Nebrat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

13. 6. 2018 14:50 | Iva

Jen jsem pročítala recenze a snažila se najít dobrou pojišťovnu. Řídit se jen tím, co tu přečtu, tak se asi nepojistím nikde. Nicméně bych ráda přidala i jednu pozitivní zkušenost mého kolegy. Měl cestovní pojištění od Generali a zlomil si nohu na horách. Na tuto pojišťovnu teď nedá dopustit. Doletěl pro něj vrtulník zpět mu zařídili vlastní letadlo, celkové náklady šly takřka do milionu korun a vše šlo jako po másle. Prý i jednu nicneříkající ručně psanou účtenku mu proplatili..Chválí tuto zkušenost tak, že jsem plna očekávání stejných historek zašla i na tuto stránku a nic... Chápu, že každá pojišťovna je především obchodníkem a tedy zdráhá se zaplatit něco, co hradit nemusí, ale i pozitivní zkušenosti se najdou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

11. 4. 2018 9:13 | Zdeněk

Dobrý den, mám 2 zkušenosti s pojišťovnou Generali a obě katastrofální. První bylo havarijní pojištění. Po té, co jsem havarival s autem a bylo to označené za “totálku” jsem z pojišťovny téměř 3 měsíce lánal informace, kdy dostanu peníze z havarijního pojištění. Likvidátor události nebral telefony, neodpovídal na e-maily. Až když jsem se na centrálu vydal osobně a nechal si onoho likvidátora zavolat, se ledy hnuly a do týdne jsem měl peníze na účtě. Ponaučení: neztrácejte čas telefonováním, jděte ba centrálu hned. Druhou zkušeností bylo spořící životní pojištění, které jsem se pro jeho nevýhodnost rozhodl ukončit. Na přepážce mě vypovídající zaměstnanec Generali ujistil, že ihned po uplynutí 6ti týdenní výpovědní lhůty obdržím naspořenou částku (odkupné) na účet. Jelikož tato lhůta zasahovala pár dny do dalšího měsíce, ptal jsem se, zda-li musím i za tento měsíc zaplatit pojistné. Pracovník přepážky řekl, že nemusím. Když 6ti týdenní lhůta uplynula a peníze nepřicházely, začal jsem se o to zajímat. Operátorka na telefonní lince mi sdělila, že peníze obdržím až o měsíc později, že mě nejspíš zaměstnanec přepážky mylně informoval a navíc musím zaplatit i ono zmiňované pojistné. Když mi peníze konečně přišly, zjistil jsem, že částka je nejnže nižší, než mi bylo řečeno na přepážce při vypovídání smlouvy, ale samozřejmě v ní nebyly započteny ani ty dvě další pojistné, které jsem byl nucen ještě zaplatit. Ponaučení: neshednávejte se spořící životní pojištění s vidinou cílové částky, protože tu nikdy neuvidíte. Mám-li tedy zhodnotit své zkušenosti s pojišťovnou Generali, tak pokud se někdy bude demonstrovat za její zrušení, budu jedním z demonstrantů. Jsou to prospěcháři, kterým jde o vlastní zisk, nikoliv o spokojenost klientů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

17. 3. 2018 13:11 | Jirka

Všechno zlé je k něčemu dobré. Díky tomu ,že jste mi zrušily denní odškodné úrazu na syna(kdy měl více úrazů,já i dcera žádné), jsem si všiml ve výpisu ,že se mi začala strhávat rizika a poplatky (za rok 2017)přesahující výši vkladů(+13000kč pojistné, -15185kč rizika a poplatky). Proto jsem se rozhodl smlouvu zrušit! Bohužel hodnota smlouvy( odkupné ) nepokryje ani částku kterou budu muset vrátit na daních. Jsem zklamán a rozhodně si už nikdy neudělám Životní pojištění se spořením!!! . Beru to jako podvod, při sjednávání smlouvy mi bylo řečeno , že cca 50% půjde na úraz a 50% na spoření, které se bude ve fondech úročit. Už je mi jasné ,že bych dostal méně peněz než tam vložím, tak k čemu je to dobré? Sjednám si u konkurence "životko" bez spořeni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2018 10:55 | Jarka

Dobrý den, měla jsem životní pojištění včetně trvalých následků u dvou pojištoven, platila jsem roky 1000.- měsíčně u každé, abych byla krytá.Stal se mi velmi vážný úraz, přes rok léčení operace 3 měsíce Kladruby a mám trvalé následky. Od pojištovny Generali jsem dostala vyplacených 660.- korun a uznání pouze 0.33% >>výsměch<< a od jiné vyplacení 6.7% za to samé, tak posuďte sami. Všechny pojistky jsem zrušila, ale už je pozdě. Tak raději uvažte, zda se pojištění vůbec vyplatí, ale 100% ne u Generali pěkný den
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

6. 2. 2018 14:41 | Barbora Sochorová

Dobry den, vskutku otresne jednani. Jen ryzuji penize z lidi, kdyz maji neco vyplatit chteji spousty papiru, na vse tricet dni. Nesjutecne tezce vybojovane penize a po dlouhe dobe, takove pojisteni je k nicemu. Chystam se je dat uz k soudu, do TV apod. Byli by na dliuho zde psat co jsem s nima zazila na neschopence a za jak dlouho proplatili hospitalizaci. Jak delaji blbce z lidi, ze mnozi starsi obcane, vazne nemocni lide v bezvedomi ci rakovinou apod. nemaji na tyto boje kondici, je myslim jasne. Financni poradce co je dohodi klientum dostanou statisice od pojistovny a ty co zas dohodi lidi temto poradcum take odmeny. Je to byznys a vsechno jsou to nechutni smejdi, hlavne si nahrabat a byt v teple.Lidi nenechme si srat uz na hlavu. Preji pokud mozno hezky den vsem pojistenym :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

1. 12. 2017 18:00

Souhlasím podobná zkušenost likvidátorka podává nepravdivé údaje nepošle písemně rozpočet dohadování a vyhrožování jak na tureckém trhu Pozor na ně vše si ohlídat jinak vás oberou!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 19. 09. 2010 19:31)

13. 8. 2017 17:55 | Petr

Neseriózní jednání,
při online sjednání cestovního pojištění se dozvíte jiné informace, než po uzavření smlouvy, kde je spousta výjimek. Při stornování pojistky jste odkázáni v 21. století na doporučený dopis na jejich centrálu, díky čemuž si mohou část ceny pojištění nechat...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

16. 6. 2017 13:21 | V.F.

Bohužel musím přidat další negativní zkušenost. Klientka měla životní pojištění u Generali, stal se jí úraz a likvidační oddělení si dává dost načas. Jednání s pojišťovnou trvá už cca 3,5 měsíce, v současné době čeká už 14 dní na to, než likvidátor zavolá jejímu doktorovi, aby mohl poslat písemně výsledek šetření, celé to uzavřít a případně poslat peníze. Svým klientům už Generali nikdy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 3. 2017 15:38 | Andrea

Nejhorší pojišťovna, co snad existuje.. přítele nabourala ženská a teď mu chtějí vzít auto. První měl doplatit skoro 10 tisíc, a když pohrozil právníkem, tak to najednou snížili na 5 tisíc. A teď mu chtějí zabavit celé auto. Co to má být? Dejte si na tuhle pojišťovnu bacha..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

16. 2. 2017 22:30 | Renik

Pritel ma u teto pojistovny pojistku, jezdi kamionem. Sek zaplatil pres internet. Tak pak zadal po pojistovne pres telefon,at mu zaslou na email ze ma pojisteni zaplacene, ze to potrebuje dolozit na uctarne. Byli lini neco odeslat!!! Neodeslali nic.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

21. 1. 2017 22:50 | Lada J.

Mám stejnou zkušenost s povinným ručením. Taktéž mi zaslali sms vyzývajíjí k vyzvednutí nějakého dokumentu na internetových stránkách o jejichž existenci jsem neměla tušení. Byla tam upomínka platby, jenž jsem měla platit složenkou. Složenka nikdy nedorazila, upomínka korespondenčně také ne. Já nikdy nic pozdě neplatím, příčí se mi to. Navíc je částka vyšší, než jaká byla sjednána bez jakéhokoliv důvodu, okolnosti se nezměnily, žádnou nehodu jsem neměla. Jejich předražená linka není teď o víkendu v provozu, navíc skvělá představa, že jsem jezdila bez platné zelené karty. Bohužel mě to se mi to při všech starostech nepodařilo uhlídat, když má přijít složenka. A posílat s dvouměsíčním zpožděním s odpuštěním podělanou smsku, kterou jsem četla po několika dnech uplnou náhodou, protože jsem si samozřejmě myslela, že je to nějaká nabídka nebo přání k něčemu. Jinak bych jezdila nepojištěná do aleluja. Trošku nechápu, jak by na tom byl takový chudák 75letý děda, který internet viděl tak z rychlíku a neumí otevřít sms. Přijde mi, že to dělají naschvál. Hnus, hned, co to půjde jdu od nich pryč!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 94 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  9 044 524 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2018

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Další čtení na flowee.cz

Thom Artway: na Instagramu se vše založit nedá, věčně tu nebude

Thom Artway: na Instagramu se vše založit nedá, věčně tu nebude

S Thomem jsme se potkali už v 8 hodin ráno, prý kvůli tomu, že když si dává schůzky na...více

Konec švédského experimentu s Twitterem pro lidi

Konec švédského experimentu s Twitterem pro lidi

Švédsko je svými sociálními experimenty známé. Tenhle ovšem po sedmi letech končí: oficiální...více

Nomádský život nemusí být tak růžový, jak ukazuje Instagram

Nomádský život nemusí být tak růžový, jak ukazuje Instagram

Články o nomádském životním stylu se točí kolem piňakolád na pláži, poznávání světa a...více

Zdroj: Logo Flowee

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK