Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Generali Pojišťovna a.s.

Kontakty

AdresaBělehradská 299/132Praha 2120 00
Infolinka244 188 188
Emailservis@generali.cz
Web

Další Informace

IČO61859869
Obchodní firma a právní forma pojistitele, místo registrace pojistitele:
Generali Pojišťovna a.s., IČ: 618 59 869, provozující pojišťovací činnost, zajišťovací činnost a činnost související s pojišťovací a zajišťovací činností ve smyslu zákona č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 2866

Adresa sídla pojistitele:
Bělehradská 132, 120 84 Praha 2, Česká republika

Název a sídlo orgánu odpovědného za výkon státního dozoru nad činností pojistitele:
Česká národní banka, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Generali Pojišťovna a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem generali pojišťovna, generali pojišťovna a.s.

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

10. 8. 2017 | Monika Veselíková | 2 komentáře

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

Kdo chce jezdit autem, neobejde se bez povinného ručení. Na kolik pojistka přijde a na co si dát pozor? Peníze.cz přináší porovnání online cen povinného ručení.

Pojištění právní ochrany může ušetřit spoustu peněz

24. 5. 2011 | Ondřej Tůma | 22 komentářů

Pojištění právní ochrany může ušetřit spoustu peněz

Tak a dost! Tady si z vás snad někdo dělá legraci! Nejradši byste toho šizuňka hnali k soudu! Kdybyste na to ovšem měli. Peníze a žaludek. A kdybyste vůbec věděli, jak se to dělá. Možná jste si včas měli sjednat pojištění právní ochrany.

Generali Pojišťovna a.s. - Zkušenosti

22. 1. 2019 0:13 | Cipis

Znám toto jednání z vlastní skušenosti,sice né v tak hrozné situaci,ale když jsem chtěl od Generali odejít podnikly všechny kroky k tomu,včetně zapření odeslané výpovědi dva měsíce předem,abych jim zaplatil aspoň ještě jeden rok navíc.Takže teď mám dvě povinná ručení a doufám,že se nic nestane,protože si nedokážu představit ty výmluvy a tahanice o to,kdo škodu zaplatí.PROTO VAROVÁNÍ VŠEM,NIC SI NEZAČÍNEJTE Z GENERALI,a pokud půjdete koupit auto,nebo si budete chtít něco pojistit a budou vám nabízet pouze pojišťovnu GENERALI,tak raději jděte jinam s vědomím,že to bude jinde draší,ale ve výsledku na tom ušetříte peníze a hlaně nervy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 07. 02. 2003 18:37)

3. 1. 2019 12:27 | Shain

Uzavřel jsem smlouvu, která údajně vůbec nevznikla a zaplacené peníze mi zadržují už dva měsíce. A jediné co slyším je, že vše prošetřují...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 1. 2019 12:27 | Shain

Uzavřel jsem smlouvu, která údajně vůbec nevznikla a zaplacené peníze mi zadržují už dva měsíce. A jediné co slyším je, že vše prošetřují...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 12. 2018 15:41 | Mičech

Dejte si pozor na na úrazové pojištění hlavně řidiči kamionů úrazové pojištění se nevztahuje na pracovní úraz přičemž 90% nás řidičů si uzavírá pojištění hlavně na úraz v práci Co se týče dopravní nehody pád z návěsu zlomení nohy u nakládky a tady ta zasraná pojišťovna neplní ani zlomek toho co vám naslibují je to všechno v podmínkách pod kodama jsem doma po pracovním úrazu 120 dnů a postaral se týdnech mě všechno zamítli Je to banda zlodějů a zaměstnanci pojišťovny Generali prodávají produkty o kterých nic nevědí je to smutné ale je to tak od tady ty pojišťovny čím dál tím lépe platím měsíčně 13 50 Kč po dobu 10 let Teď se mi stal pracovní úraz a nedostanu od nich ani vindru ať mi takováhle pojišťovna políbí prdel!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

19. 12. 2018 15:35 | Mičech

Dejte si pozor na na úrazové pojištění hlavně řidiči kamionů úrazové pojištění se nevztahuje na pracovní úraz přičemž 90% nás řidičů si uzavírá pojištění hlavně na úraz v práci Co se týče dopravní nehody pán z návěsu zlomení nohy u nakládky a tady ta zasraná pojišťovna neplní ani zlomek toho co vám naslibují je to všechno v podmínkách pod kodama jsem doma po pracovním úrazu 120 dnů a postaral se týdnech mě všechno zamítli Je to banda zlodějů a zaměstnanci pojišťovny Generali prodávají produkty o kterých nic nevědí je to smutné ale je to tak od tady ty pojišťovny čím dál tím lépe platím měsíčně 13 50 Kč po dobu 10 let Teď jsem místo a pracovní úraz a nedostanu od nich ani vindru ať mi takováhle pojišťovna políbí prdel!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2018 16:46 | Marek

Nikdy více, tuhle pojišťovnu nebrat!!!! Po měsíci po uzavření povinného ručení bez mého vědomí smlouvu zrušili a údajně mi poslali i dopis. Nijak jinak mně nekontaktovali, ani mejl, ani telefonát, ani SMS. Jelikož jsem ani já, klient, ani makléřka, zastupující pojišťovnu, nebyl nijak obeznámen se zrušením smlouvy, dále jsem z vesela platil čtvrtletně pojištění, které se mi po měsíci vrátilo zpět, jako pojistné plnění. V tu dobu jsem řešil pojistnou událost, bohužel s Generali, tudíž jsem to považoval za vyplácení pojistného plnění. Po šesti měsících přišel doporučený dopis z ČKP s doměřením pojistného za období nepojištěného vozidla, řádově 10000 Kč. Komunikace s Generali zmrzla na mrtvém bodě, páč oni si splnili svou povinnost, ČKP zase bez jakýchkoliv servítků požaduje zaplacení sankce. Takže milý kliente, plať.... Memí to moje první negativní zkušenost, ale určitě poslední, u téhle pojišťovny si nepojistím ani křečka..... Každopádně celou věc předám po novém roce právníkovi, uvidíme, snad budu úspěšný
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

11. 12. 2018 19:11 | Ivana vinczeová

Generali je jnejhorší pojišťovna se kterou jsem se střetla. Již víc jak 3 roky odmítají proplatit pojistné. Když jsem se obrátila na soud, tak se vajádřili k maximálně 20% plnění. Prostě jedna katastrofa. Doporučuji jinou pojišťovnu , této se vyhnéte obloukem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 10. 2018 22:48 | Petr

Vážení dejte si pozor na investiční životní pojištění od Generali. Pokud si snížíte měsíční splátku a časem ji vrátíte na původně sjednanou hodnotu uvedenou ve smlouvě, pojišťovna tento krok bere jako navýšení pojištění a začne účtovat nové poplatky. Zároveň je vyplácena další provize zprostředkovateli za nic. Jedná se o neseriózní postup ze strany pojišťovny.
Odpověď manažera týmu klientské spokojenosti: Prvních 24 plateb pojistného po odečtení rizikového pojistného za pojištění trvalých následků úrazu jste zaplatil do počátečních jednotek. V průběhu pojištění jste snížil pojistné na 500 Kč měsíčně, což již nemělo vliv na počáteční jednotky (v té době byly již nakoupeny). Následně jste však pojistné navýšil na 1 000 Kč měsíčně (nejedná se o vrácení k prvotnímu pojistnému, nýbrž o navýšení pojistného) a z rozdílu mezi původním pojistným 500 Kč a navýšeným pojistným 1000 Kč musely být opět nakoupeny počáteční jednotky podle stejného principu jako v prvních dvou letech. Tento postup platí vždy při jakémkoliv navýšení pojistného.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 9. 2018 7:46 | Lukas

Generali živ pojištění = 14000,- ročně pro ně a žádné plnění pro lidi.Kdo přemýšlí o tom kde sjednat živ. Pojistku,tak generali nedoporučují.Me po měsíci na neschopence po "úrazu" napsali ze na nic nemám nárok a ze muzu uplatnit pojištění az po 3 letech od podpisu...lepší,dávat každý měsíc tisícovku do polštáře ,než jim ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2018 18:00 | Eve

Hledala jsem si práci a získala práci u Generali. Nejprve jsem musela zaplatit poplatek. 2000 Kč a projít testy, prošla jsem. Chování k zaměstnancům je šílené. Musíte pracovat v danou pracovní dobu, plat? Máte dle obchodů, co uděláte. Nedoporučuji. Chodíte na školení, kde vás učí, abyste strašili klienty: kdyby srkna Vám rozbila skla, kdyby Vám někdo ukradl auto, kdyby jste přišel o nohu, dostal rakovinu... Výdělky slibují velmi vysoké, ale pravda je někde jinde. V této práci neustále musíte obvolávat lidi a neustále jim vše možné vnucovat. Jste školeni a nuceni, že když si k Vám někdo přijde udělat POV (povinné ručení), musíte s ním probrat-kolik má dětí, jak je zdravý, zda chce šetřit... Rozebrat ho, abyste mu mohli vnutit dalších X pojištění. A kdyby náhodou někdo htěl pracovat pro Generali: Fix 15000 měsíčně po dobu 2 let-neřeknou ale, že musíte sjednat schůzky a udělat obchody za určitý obrat. A navíc udělat jedno životní pojištění každý měsíc. O ježdění na školení (cesty si hradíte sami a jezdíte po v podstatě celé ČR) ani nemluvě. Každé školení je jen vymývání mozku a o ničem, jelikož už Vás Váš manažer )zamestnavatel) naučil pracovat v daném programu, abyste mohli udělat kalkulaci na dané pojištění. Když někdo chce přepojistit pojištění auta-uděláte to, ale z toho Vám nepřijde ani koruna. V té práci nejste zaměstnanec, takže nemáte jisté peníze, sami si musíte platit zdravotní/sociální. Práci u Generali, Nebrat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

13. 6. 2018 14:50 | Iva

Jen jsem pročítala recenze a snažila se najít dobrou pojišťovnu. Řídit se jen tím, co tu přečtu, tak se asi nepojistím nikde. Nicméně bych ráda přidala i jednu pozitivní zkušenost mého kolegy. Měl cestovní pojištění od Generali a zlomil si nohu na horách. Na tuto pojišťovnu teď nedá dopustit. Doletěl pro něj vrtulník zpět mu zařídili vlastní letadlo, celkové náklady šly takřka do milionu korun a vše šlo jako po másle. Prý i jednu nicneříkající ručně psanou účtenku mu proplatili..Chválí tuto zkušenost tak, že jsem plna očekávání stejných historek zašla i na tuto stránku a nic... Chápu, že každá pojišťovna je především obchodníkem a tedy zdráhá se zaplatit něco, co hradit nemusí, ale i pozitivní zkušenosti se najdou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

13. 8. 2018 14:21 | Lukáš Kružík

Nedá mně to, abych zde nezveřejnil svou zkušenost s vaším reprezentantem. V únoru tohoto roku jsem si na základě nabídky, kterou jsem dostal, uzavřel povinné ručení právě u Generali. Samostatný reprezentant, jak stojí na vizitce, se mně před uzavřením pojištění ptal, jak dlouho již platím pojistné (v měsících). Nevím, zda si tohle vůbec někdo dokáže pamatovat, ale já řekl, že tohle vážně nevím a zda může tohle zjistit a podle toho pojištění vykalkulovat. Že prý tohle není žádný problém. To, že bylo zadána maximální doba, mně už ale řečeno nebylo (ani o jakýchsi dvou registrech - teď už jsem chytřejší :-) ). Jistě, můj podpis je na konci smlouvy a tudíž jsem potvrdil, že těch 200 měsíců, co bylo zadáno souhlasí a že potvrzuji, že nebyl proveden přezkum dle ČKP. Pojistku jsem na místě zaplatil, díky bonusu byla celkem výhodná. Takže jsem odešel spokojený. Nu, v půlce června e-mail, že byl upraven bonus dle dat ČKP, 2 dny na to další e-mail, že vám od února dlužím částku xxx Kč. To je první věc, která mě nadzvedla. Já zaplatil částku, kterou jsem dostal v nabídce. Lépe by měla být formulována věta, že dle vámi provedeného přezkumu a úpravě bonusu v půlce června od vás očekáváme doplatek ve výši atd.... Osobně jsem opět jel ke své zprostředkovatelce, aby mně toto vysvětlila. Vzala si ode mě kontakt se slovy, ať rozhodne nic neplatím a že mně dá vědět, o co jde. Nikdo už se neozval, jen mně během měsíce přišla upomínka a ještě částka navýšená o vaše úkony na "vymáhání". Vážně už nemám náladu se potřetí kvůli jedné pojistce stavovat u vašeho zprostředkovatele - netuším, kdo mně zaplatí mé úkony (čas), které jsem kvůli povinnému ručení u vás musel absolvovat. Peníze jsem odeslal, ale je to poslední platba, kterou jsem ve prospěch Generali provedl. S prozákaznickým přístupem jsem se v tomhle případě neshledal (informace od zprostředkovatele, že může nastat změna v částce, informace o řešení případu, dodržení slibu...). A odkazy na vaše všeobecné obchodní podmínky? Ruku na srdce - Nedovedu si představit, že vám bude každý, kdo chce u vás uzavřít nějaké pojištění, sedět v kanceláři a číst 50 stran podmínek psaných velikostí písma max. 6. Počítám, že přečtení by trvalo celou dobu, co má kancelář otevřeno. Jistě, jsem nakonec ta osoba, co všechno odsouhlasila, se vším byla srozuměna a se vším souhlasí. Proto zákazníku zaplať, tady je Tvůj podpis! Mám prostě zkušenost navíc a tímto příspěvkem chci jen upozornit další z těch, co si budou chtít uzavřít povinné ručení u Generali, s čím se mohou setkat a na co při uzavírání povinného ručení dát pozor. Nemusí to být pravda, ale já celou věc beru tak, že šlo hlavně o to uzavřít smlouvu s tím, že případný nedoplatek po kontrole v ČKP bude muset klient stejně uhradit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

6. 8. 2018 19:28 | martin

nejhorši pojištovna kterou jsem videl mel sem nehodu neboural do mne zasranej cikan a ujel ja ho dojel nehlasil policajtum ty jednoznačne určili vinika cikana a pojištovna mi penize nedala to ted je to skoro 3mesice a nic se nedeje kdiž jim zavolam tak mi připada že jim to je totalne asi se budu muset přebarvit
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

1. 8. 2018 6:26 | Jirka

Měl jsem úraz,po dvou měsících jsem odevzdal pojišťovně veškeré dokumenty a pojišťovna mi řekla že nemám nárok na denní odškodnění a To platím měsíčně 1816 kč. Měl jsem havárie, na hlavě řezané rány a vyloučeného palce u ruky kterou jsem měl v dlaze a pak i v sádře.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 4. 2018 9:13 | Zdeněk

Dobrý den, mám 2 zkušenosti s pojišťovnou Generali a obě katastrofální. První bylo havarijní pojištění. Po té, co jsem havarival s autem a bylo to označené za “totálku” jsem z pojišťovny téměř 3 měsíce lánal informace, kdy dostanu peníze z havarijního pojištění. Likvidátor události nebral telefony, neodpovídal na e-maily. Až když jsem se na centrálu vydal osobně a nechal si onoho likvidátora zavolat, se ledy hnuly a do týdne jsem měl peníze na účtě. Ponaučení: neztrácejte čas telefonováním, jděte ba centrálu hned. Druhou zkušeností bylo spořící životní pojištění, které jsem se pro jeho nevýhodnost rozhodl ukončit. Na přepážce mě vypovídající zaměstnanec Generali ujistil, že ihned po uplynutí 6ti týdenní výpovědní lhůty obdržím naspořenou částku (odkupné) na účet. Jelikož tato lhůta zasahovala pár dny do dalšího měsíce, ptal jsem se, zda-li musím i za tento měsíc zaplatit pojistné. Pracovník přepážky řekl, že nemusím. Když 6ti týdenní lhůta uplynula a peníze nepřicházely, začal jsem se o to zajímat. Operátorka na telefonní lince mi sdělila, že peníze obdržím až o měsíc později, že mě nejspíš zaměstnanec přepážky mylně informoval a navíc musím zaplatit i ono zmiňované pojistné. Když mi peníze konečně přišly, zjistil jsem, že částka je nejnže nižší, než mi bylo řečeno na přepážce při vypovídání smlouvy, ale samozřejmě v ní nebyly započteny ani ty dvě další pojistné, které jsem byl nucen ještě zaplatit. Ponaučení: neshednávejte se spořící životní pojištění s vidinou cílové částky, protože tu nikdy neuvidíte. Mám-li tedy zhodnotit své zkušenosti s pojišťovnou Generali, tak pokud se někdy bude demonstrovat za její zrušení, budu jedním z demonstrantů. Jsou to prospěcháři, kterým jde o vlastní zisk, nikoliv o spokojenost klientů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 103 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  9 690 778 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2019

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Další čtení na flowee.cz

Co se po nás na Zemi najde za 100 milionů let

Co se po nás na Zemi najde za 100 milionů let

Budeme-li hodní, budeme zapomenuti navěky. Pokud vám to zní jako protimluv všeho, co o...více

Vědci dokázali, že skok s padákem je stejně bezpečný jako skok s batohem

Vědci dokázali, že skok s padákem je stejně bezpečný jako skok s batohem

Než si nad čtením základního sdělení výzkumu, který vypovídá o významu padáků, začnete...více

Rozhovor: Ke knize Velký bobek mě dohnalo fekální období mých dětí

Rozhovor: Ke knize Velký bobek mě dohnalo fekální období mých dětí

Bude to už deset let, co Milada Rezková začala psát knížky pro děti. A je tak odvážná,...více

Zdroj: Logo Flowee

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK