Kdo vlastní pojišťovny a které jsou české. Přehled
28. 3. 2022 | Jana Divinová | 9 komentářů

Komu patří pojišťovny v Česku? Projděte si přehled vlastníků a jejich stručnou historii.
Kontakty
Adresa | Spálená 75/16, Praha 1, 110 00 |
---|---|
Infolinka | 241 114 114 |
Web | https://www.generaliceska.cz/ |
Další informace
IČO | 45272956 |
---|
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
28. 3. 2022 | Jana Divinová | 9 komentářů
Komu patří pojišťovny v Česku? Projděte si přehled vlastníků a jejich stručnou historii.
1. 3. 2022 | Dušan Šídlo, Daniel Šafrán | 2 komentáře
Co si nikdo nepřál, se bohužel stalo skutečností. Kvůli válce jsou v ohrožení životy i majetek. Jak se na válku dívají pojistné podmínky různých pojišťoven v Česku?
24. 6. 2021 | Petr Kučera | 2 komentáře
Online ověření klientů prostřednictvím BankID nabízí už 18 společností. Dalších 26 firem se připravuje na spuštění v blízké době – má už podepsané smlouvy. Do konce roku by se počet zapojených firem měl přiblížit stovce, očekávají zástupci společnosti Bankovní identita.
1. 6. 2021 | Olga Skalková | 4 komentáře
Češi letos díky bankovní identitě získali snadný přístup k online službám státu. Teď se tato možnost objevuje také pro komunikaci s prvními firmami. Do konce roku jich může být až sto.
4. 2. 2021 | Petr Kučera
Trh pojištění v Česku loni stoupl meziročně o 3,6 %, celkový předpis smluvního pojistného dosáhl 141,21 miliardy korun. Vyplývá to z předběžných údajů, které podle své metodiky spočítala Česká asociace pojišťoven. O rok dříve rostl trh o 5,7 %.
26. 10. 2020 | Ondřej Tůma | 1 komentářů
„Korporace musí překonat vnitřní pohodlnost a nechuť ke změnám, kterou má v sobě zakódovanou většina lidí i firem,“ říká v rozhovoru Jiří Doubravský, provozní ředitel a člen představenstva Generali České pojišťovny.
24. 7. 2020 | Petr Kučera
Generali Česká pojišťovna rozšiřuje pojistné krytí u pojištění pro případ přerušení nastoupené cesty, a to pro smlouvy individuálního cestovního pojištění sjednané od 24. července přímo na pobočkách.
9. 7. 2020 | Petr Kučera | 1 komentářů
Zaplatili jste si ubytování v zahraničním penzionu, ale nakonec tam nemůžete přijet kvůli zavřeným hranicím, varování úřadů, drahým testům nebo nutné karanténě. Prozkoumali jsme, k čemu vám bude pojištění storna.
26. 5. 2020 | Lukáš Kaplan, Daniel Šafrán
Kdy mohou klienti získat plnění ze životního pojištění v souvislosti s koronavirem? Společnost EUCS Analytics porovnala aktuální podmínky jednotlivých pojišťoven. Tady jsou výsledky.
23. 3. 2020 | Jiří Hovorka | 6 komentářů
Kdy vám pojištění pomůže? A má smysl si ho teď narychlo sjednat? Projděte si odpovědi na nejčastější otázky.
Stránka 1/17
Naši čtenáři s námi ušetřili už 15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.
Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištění > Povinné ručení
Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více
Úrazové pojištění a pojištění v nemoci
Pojištění nemovitosti a domácnosti
Pojišťovny čekají nové spory. Ústavní soud se zastal klienta
Někteří lidé, kteří si před lety sjednali investiční životní pojištění, mají šanci na...více
Pojištění pro případ války. Připlatili byste si?
Více než dvě pětiny obyvatel Česka by mělo zájem o pojištění majetku i pro případ válečných...více
Odškodnění za pracovní úrazy se změní. Lidé dostanou víc
Přelomové rozhodnutí Ústavního soudu umožní lidem, kteří se zraní v zaměstnání, získat...více
Doporučujeme
Český chytrý zámek dobývá Evropu. Před expanzí přidal GPS a láká investory
Na dovolené mu ukradli lyže, a tak se rozhodl vyvinout chytrý elektronický zámek na sportovní...více
Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?
Kauza z minulého týdne, kdy dva muži ve středním věku odvedli do hotelu dvě dívky, kterým...více
Klopp zkusí uvařit Real v papiňáku. Rozebrali jsme finále až na šroubky
Jde o střet dvou fotbalových světů, a to jak v přístupu k budování týmu, tak v taktice....více
Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca
Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.
Generali Česká pojišťovna a.s. - Zkušenosti
26. 5. 2022 10:29 | Martkéta
23. 5. 2022 13:26
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 5. 2022 13:24 | Vladimír
18. 5. 2022 9:03 | Daxi
16. 5. 2022 14:34 | MPI
1. 5. 2022 10:55 | Petr
29. 4. 2022 18:49 | Janečková Bára
29. 4. 2022 18:47 | ST
28. 3. 2022 22:31 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 3. 2022 22:31 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 3. 2022 20:21 | Dominik
23. 3. 2022 18:22 | honza
Žádná výluka na smlouvě krom neplánovaného adrenalinu není a ani mne na něco takového jejich agent neupozornil !! Takže mne uvedl v omyl a podvedl . tak asi tak PRYČ OD NICH !!!!!!
28. 4. 2022 16:10 | Petr Wagner
První případ: platím si havarijní na dodávku, pracovně v rakousku v dubnu jsem si poprvé za milion km bez nehod zabouchl klíče. Anabáze jejich call centra, kde údajně seděl záskok, slíbil, že zavolá, nezavolal, nechali mě celkem dlouho bez informací. Neděle. Auto bez klíčů, pojišťovna tvrdí, že to neumí vyřešit, protože jsem dodávka s rakví a prej jsem ve špatném parkovacím místě. Že by pro mne nemohl přijet pojízdný servis (stačilo poslat někoho, kdo umí otevřít auto), do servisu, že mě musí dovézt nákladní auto s rukou, to neumí sehnat a není jistota, že mě dovezou do servisu, když v pondělí začíná lockdown. Toto jsem si vyslech ve třech telefonátech, které jsem inicioval sám. Pokaždé, když vypadl signál a podotýkám, že jsem operátorku upozorňoval, že potřebuji jednat rychle a kontruktivně, protože nemám ani bundu, ani doklady, ani nabíječku, vše v autě... Nebyla mi schopná zavolat zpátky, což považuji za vrchol . Zkrátím to, nakonec jsem požádal ženu a ta mi vezla náhradní klíče přes půl rakouska. Na asistenci mi sdělili, že bych měl uplatnil alespoň plnění pojišťovny co do nákladů na naftu v dalším voze a mém voze. Cca přes 8 tisíc korun za to, že mi pojišťovna řekne v podstatě, že mi nepomůže. Za což jim platím, že? Skvělé.
Druhá čerstvá událost. Čez auto s vozíkem mě odřelo bok transportéra a to tak, že při předjíždění se dostal do mého pruhu. Krom toho, že mne málem vytlačil z cesty mimo vozovku, se Čez distribuce postavila čelem, "že mi vyjdou vstříc" v monitorovaném hovoru. Tak nějak jsem čekal cokoli, jen ne to, že odpoledne mi sdělili, že žádné jejich vozidlo na cestě nebylo, protože jim žádná GPS nehlásí pohyb vozidla. Zřejmě jsem já i svědek z PPL měl fatamorgánu. No nic. Šetření PČR. Spousta času a energie a nyní do situace vstupuje slavná Generali Česká pojišťovna a.s.. Vše vypadá dobře do situace řešení opravy na autě dle technologických postupů lakoven (více názorů, odborníků). Technik pojišťovny přijede ihned, celkem objektivně vše zhodnotí, nafotí i když mu řeknete, že je lepší auto fotit až po umytí. Prý nevadí. U pana technika bych se nezastavoval. Horší je klasický "odborník" s asertivním kurzem na telefonu, který je logicky placený za škrtání, ale aby se pánové manažeři na Generali České jednou nedivili až klienti začnou jezdit s vozy opravdu do nejdražších servisů a lakoven. Neboť argumentace telefonisty ohledně technologických postupů a procesů byla naprosto zcestná. Několik servisů, lakoven mi nezávisle na sobě potvrdilo, že takto se auto opravdu v takovém rozsahu lakovat nedá. Ovšem Generali "plnit" ve smyslu správného lakovacího technologického postupu nechce. Překvapuje mne, že jim není hloupé takto si nechat roky od klientů platit a pak slovy kvůli pár tisícům korun riskovat svoji pověst. Za mě rozhodně nejhorší pojišťovna za 25 let, které funguji jezdím a řídím.
Obracím se také na právní kancelář a hodlám všechny upozorňovat na tuto pojišťovnu, jako velmi velmi klientsky nepřátelskou.
Navíc dělat rozdíly v havarijním pojištění s nějakými výjimkami, když havarijní si platím snad proto, abych pro případ nouze mohl využít....
Jsem do nebe zklamaný z toho, jak se Ti zaměstnanci mohou každé ráno s úsměvem podívat do zdrdcadla....
Nedoporučuji a všechny varuji před zajímavým marketingem, který vlastně lže.
30. 3. 2022 12:26 | LM
16. 3. 2022 18:03 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Zobrazit všech 244 komentářů