Logo Generali Česká pojišťovna a.s.

Generali Česká pojišťovna a.s.

Kontakty

AdresaSpálená 75/16Praha 1110 00
Infolinka241 114 114
Web

Další informace

IČO45272956

Generali Česká pojišťovna a.s. - nabízené produkty

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká pojišťovna, generali česká pojišťovna, generali pojišťovna

Kdo vlastní pojišťovny a které jsou české. Přehled

28. 3. 2022 | Jana Divinová | 9 komentářů

Kdo vlastní pojišťovny a které jsou české. Přehled

Komu patří pojišťovny v Česku? Projděte si přehled vlastníků a jejich stručnou historii.

Pojištění a válka. Kdo by platil? Porovnali jsme podmínky

1. 3. 2022 | Dušan Šídlo, Daniel Šafrán | 2 komentáře

Pojištění a válka. Kdo by platil? Porovnali jsme podmínky

Co si nikdo nepřál, se bohužel stalo skutečností. Kvůli válce jsou v ohrožení životy i majetek. Jak se na válku dívají pojistné podmínky různých pojišťoven v Česku?

Snadné ověření přes Bank ID spouštějí další firmy

24. 6. 2021 | Petr Kučera | 2 komentáře

Snadné ověření přes Bank ID spouštějí další firmy

Online ověření klientů prostřednictvím BankID nabízí už 18 společností. Dalších 26 firem se připravuje na spuštění v blízké době – má už podepsané smlouvy. Do konce roku by se počet zapojených firem měl přiblížit stovce, očekávají zástupci společnosti Bankovní identita.

Snadné ověření přes Bank ID startuje u prvních firem

1. 6. 2021 | Olga Skalková | 4 komentáře

Snadné ověření přes Bank ID startuje u prvních firem

Češi letos díky bankovní identitě získali snadný přístup k online službám státu. Teď se tato možnost objevuje také pro komunikaci s prvními firmami. Do konce roku jich může být až sto.

Největší pojišťovny v Česku. Nový žebříček

4. 2. 2021 | Petr Kučera

Největší pojišťovny v Česku. Nový žebříček

Trh pojištění v Česku loni stoupl meziročně o 3,6 %, celkový předpis smluvního pojistného dosáhl 141,21 miliardy korun. Vyplývá to z předběžných údajů, které podle své metodiky spočítala Česká asociace pojišťoven. O rok dříve rostl trh o 5,7 %.

Videoprohlídky škod, blesková výplata i predikce vážných nemocí. Digitalizace mění pojišťovnictví

26. 10. 2020 | Ondřej Tůma | 1 komentářů

Videoprohlídky škod, blesková výplata i predikce vážných nemocí. Digitalizace mění pojišťovnictví

„Korporace musí překonat vnitřní pohodlnost a nechuť ke změnám, kterou má v sobě zakódovanou většina lidí i firem,“ říká v rozhovoru Jiří Doubravský, provozní ředitel a člen představenstva Generali České pojišťovny.

Generali Česká pojistí i přerušení cesty kvůli Covid-19

24. 7. 2020 | Petr Kučera

Generali Česká pojistí i přerušení cesty kvůli Covid-19

Generali Česká pojišťovna rozšiřuje pojistné krytí u pojištění pro případ přerušení nastoupené cesty, a to pro smlouvy individuálního cestovního pojištění sjednané od 24. července přímo na pobočkách.

Nemůžete do ciziny kvůli viru. Pomůže pojištění storna?

9. 7. 2020 | Petr Kučera | 1 komentářů

Nemůžete do ciziny kvůli viru. Pomůže pojištění storna?

Zaplatili jste si ubytování v zahraničním penzionu, ale nakonec tam nemůžete přijet kvůli zavřeným hranicím, varování úřadů, drahým testům nebo nutné karanténě. Prozkoumali jsme, k čemu vám bude pojištění storna.

Koronavirus a životní pojištění. Prošli jsme aktuální podmínky

26. 5. 2020 | Lukáš Kaplan, Daniel Šafrán

Koronavirus a životní pojištění. Prošli jsme aktuální podmínky

Kdy mohou klienti získat plnění ze životního pojištění v souvislosti s koronavirem? Společnost EUCS Analytics porovnala aktuální podmínky jednotlivých pojišťoven. Tady jsou výsledky.

Koronavirus a životní pojištění: Co kryje a kdy máte smůlu

23. 3. 2020 | Jiří Hovorka | 6 komentářů

Koronavirus a životní pojištění: Co kryje a kdy máte smůlu

Kdy vám pojištění pomůže? A má smysl si ho teď narychlo sjednat? Projděte si odpovědi na nejčastější otázky.

Generali Česká pojišťovna a.s. - Zkušenosti

26. 5. 2022 10:29 | Martkéta

Velice problematické při pojistné události (PN)vyřízení. Pošlou dokumenty ,chtějí dopodrobna svým lékařem přezkoumávat Váš zdravotní stav ,zašlete dotazník .OK. Vyplatí a zašlou hned další dotazník pro Vašeho lékaře s tím že do 30 dnu musíte odeslat zpět .Takže v podstatě každý měsíc lítáte a naháníte lékaře aby vyplňoval detaily Vaší diagnosy. Jednak po operaci nohy je dost komplikované protože lékař nemá vždy čas to vyplnit hned /musíte tam znovu/. Když se Vaše diagnosa změní (přebere vás jiný lékař) napíší že na danou (jinou) diagnosu se pojistná událost nevztahuje tudíž nebude vyplacena . U mne se jednalo o vracení pojistné měsíční částky po dobu PN .Takže asi tak . Nedovedu si představit když je někdo více nemocen jak pořád lítá a vyřizuje papíry jen proto aby paní na pobočce v Brně měla co dělat . Myslím ale že je to záměr ,odradit lidi od vyřízení pojistných událostí .Věřím že se na to dost lidí vykašle . Takže nedoporučuji ,změním pojištovnu .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2022 13:26

Moje řeč... jen z lidí tahají peníze a nic víc...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 5. 2022 13:24 | Vladimír

Generali nebrat ... nabízí produkt shodných události , ale když uděláte shodnou událost jako u mě po 7mi letech za 34.000 tak vám chvilku poté proste vypovi smlouvu a novou nabídnou o 6.000 dráž... chtějí jen z lidí tahat peníze nic víc... odhlaste se a přihlaste jinam doporucuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 5. 2022 9:03 | Daxi

Hrůza
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2022 14:34 | MPI

Generali nebrat. Je to pojoštovna, kde se pouze pojistky slouží pouze k placení nikoliv k plnění.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 5. 2022 10:55 | Petr

Nahlásil jsem škodní událost později, než bych měl. Škodní událost(operace kýly a následná PN) vznikla 25.1.2022 ukončena 4.4.2022 a já ji nahlásil až 3.3.2022. Likvidárorka mě telefonicky ujišťovala, že žádne sankce nebo respetive žádné strhnutí z vyplacené cástky se konat nebude. A já mám dotaz, jestli jen kecala nebo se mám připravit na snížení vyplacené častky. Děkuji za Vaše zkušenosti, názory
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2022 18:49 | Janečková Bára

Nějak se to tu kupí. Zrovna chci rozhořčeně napsat své zkušenosti s Česká pojišťovna Generali a vidím, že nejsem sama. Úraz pracovní, údajně výjimky a výluky v pojistce. Přitom jsem byla ujišťována, že právě takovou pojistku potřebuji. Určitě jdu někam, kde si váží klienta a chovají se korektně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2022 18:47 | ST

Špatná zkušenost s Generali Česká pojišťovna a.s.. Velmi špatné reference bych zhodnotil za jejich telefonní výstupy a realné jednání a plnění. V podstatě nedodrží, co slibují. A nebo vás oškubou. Všechno je problém.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2022 22:31 | Honza

Blbost. Podívej se poj.podminky na předmět pojištění a na výluky z pojištění. Když to nebude sedět, napiš stížnost. A zeptej se, kdo má tvoji smlouvu na starosti.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2022 22:31 | Honza

Blbost. Podívej se poj.podminky na předmět pojištění a na výluky z pojištění. Když to nebude sedět, napiš stížnost. A zeptej se, kdo má tvoji smlouvu na starosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2022 20:21 | Dominik

Katastrofa. Odmítají cokoliv vyplatit,i když mám na pojistku nárok,arogantní chování operátorek. Pak už jen komunikace přes email,že se ozvou do 5 dnů,a za 5 dnů email,že se ozvou do 20 dnů a tím mají vyřešeno. Bude řešenoz mé strany právní cestou. Naprosto nechutné jednání,rychle pryč od nich.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2022 18:22 | honza

Naprostý souhlas s příspěvky! okamžitě od nich pryč,protože když se něco stane tak se vymlouvají .U mého urazového pojíštěni napsali že nemůžou likvidaci přiznat,protože se jedná o čl.10 výluka a to platí i v případech,kdy tyto obtíže byly vyvolány úrazem !!!! Můj úraz skončil hospitalizací a operací v nemocnici. Takže vlastně pojištění na h.....
Žádná výluka na smlouvě krom neplánovaného adrenalinu není a ani mne na něco takového jejich agent neupozornil !! Takže mne uvedl v omyl a podvedl . tak asi tak PRYČ OD NICH !!!!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2022 16:10 | Petr Wagner

Chci také Důrazně nedoporučit tuto kdysi možná dobrou pojišťovnu. Nebudu asi úplně zabíhat do detailů, ale hodí se říci, že mám u nich obě auta, více smluv, atd.

První případ: platím si havarijní na dodávku, pracovně v rakousku v dubnu jsem si poprvé za milion km bez nehod zabouchl klíče. Anabáze jejich call centra, kde údajně seděl záskok, slíbil, že zavolá, nezavolal, nechali mě celkem dlouho bez informací. Neděle. Auto bez klíčů, pojišťovna tvrdí, že to neumí vyřešit, protože jsem dodávka s rakví a prej jsem ve špatném parkovacím místě. Že by pro mne nemohl přijet pojízdný servis (stačilo poslat někoho, kdo umí otevřít auto), do servisu, že mě musí dovézt nákladní auto s rukou, to neumí sehnat a není jistota, že mě dovezou do servisu, když v pondělí začíná lockdown. Toto jsem si vyslech ve třech telefonátech, které jsem inicioval sám. Pokaždé, když vypadl signál a podotýkám, že jsem operátorku upozorňoval, že potřebuji jednat rychle a kontruktivně, protože nemám ani bundu, ani doklady, ani nabíječku, vše v autě... Nebyla mi schopná zavolat zpátky, což považuji za vrchol . Zkrátím to, nakonec jsem požádal ženu a ta mi vezla náhradní klíče přes půl rakouska. Na asistenci mi sdělili, že bych měl uplatnil alespoň plnění pojišťovny co do nákladů na naftu v dalším voze a mém voze. Cca přes 8 tisíc korun za to, že mi pojišťovna řekne v podstatě, že mi nepomůže. Za což jim platím, že? Skvělé.

Druhá čerstvá událost. Čez auto s vozíkem mě odřelo bok transportéra a to tak, že při předjíždění se dostal do mého pruhu. Krom toho, že mne málem vytlačil z cesty mimo vozovku, se Čez distribuce postavila čelem, "že mi vyjdou vstříc" v monitorovaném hovoru. Tak nějak jsem čekal cokoli, jen ne to, že odpoledne mi sdělili, že žádné jejich vozidlo na cestě nebylo, protože jim žádná GPS nehlásí pohyb vozidla. Zřejmě jsem já i svědek z PPL měl fatamorgánu. No nic. Šetření PČR. Spousta času a energie a nyní do situace vstupuje slavná Generali Česká pojišťovna a.s.. Vše vypadá dobře do situace řešení opravy na autě dle technologických postupů lakoven (více názorů, odborníků). Technik pojišťovny přijede ihned, celkem objektivně vše zhodnotí, nafotí i když mu řeknete, že je lepší auto fotit až po umytí. Prý nevadí. U pana technika bych se nezastavoval. Horší je klasický "odborník" s asertivním kurzem na telefonu, který je logicky placený za škrtání, ale aby se pánové manažeři na Generali České jednou nedivili až klienti začnou jezdit s vozy opravdu do nejdražších servisů a lakoven. Neboť argumentace telefonisty ohledně technologických postupů a procesů byla naprosto zcestná. Několik servisů, lakoven mi nezávisle na sobě potvrdilo, že takto se auto opravdu v takovém rozsahu lakovat nedá. Ovšem Generali "plnit" ve smyslu správného lakovacího technologického postupu nechce. Překvapuje mne, že jim není hloupé takto si nechat roky od klientů platit a pak slovy kvůli pár tisícům korun riskovat svoji pověst. Za mě rozhodně nejhorší pojišťovna za 25 let, které funguji jezdím a řídím.

Obracím se také na právní kancelář a hodlám všechny upozorňovat na tuto pojišťovnu, jako velmi velmi klientsky nepřátelskou.

Navíc dělat rozdíly v havarijním pojištění s nějakými výjimkami, když havarijní si platím snad proto, abych pro případ nouze mohl využít....

Jsem do nebe zklamaný z toho, jak se Ti zaměstnanci mohou každé ráno s úsměvem podívat do zdrdcadla....

Nedoporučuji a všechny varuji před zajímavým marketingem, který vlastně lže.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2022 12:26 | LM

Nedoporučuji služby Generali ČP, za 10let nás naše podnikatelská pojistka stála bezmála 400tis. Měli jsme 2 pojistné události, které plnili asi celkem za 18tis. a 3.poj.ud. za 20 tisíc odmítli plnit protože pry nemáme potřebnou koncesi na činnost, které se to ani netýká a nikdy jsme ji neprovozovali. Jinými slovy nás prostě podělali. Ať je to pro každého varování. S pozdravem Lukáš M.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2022 18:03 | Jiří

Ani ať vás nenápadně se pojistit u Generali české pojišťovny,je to banda zlodějů,okradou vás a ani korunu vám nedají.Prokliname a Bůh proklej tuto zlodejskou pojišťovnu Jiří
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 244 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2022

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Nejnovější články

Pojišťovny čekají nové spory. Ústavní soud se zastal klienta

Pojišťovny čekají nové spory. Ústavní soud se zastal klienta

Někteří lidé, kteří si před lety sjednali investiční životní pojištění, mají šanci na...více

Pojištění pro případ války. Připlatili byste si?

Pojištění pro případ války. Připlatili byste si?

Více než dvě pětiny obyvatel Česka by mělo zájem o pojištění majetku i pro případ válečných...více

Odškodnění za pracovní úrazy se změní. Lidé dostanou víc

Odškodnění za pracovní úrazy se změní. Lidé dostanou víc

Přelomové rozhodnutí Ústavního soudu umožní lidem, kteří se zraní v zaměstnání, získat...více

Doporučujeme

Český chytrý zámek dobývá Evropu. Před expanzí přidal GPS a láká investory

Český chytrý zámek dobývá Evropu. Před expanzí přidal GPS a láká investory

Na dovolené mu ukradli lyže, a tak se rozhodl vyvinout chytrý elektronický zámek na sportovní...více

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Kauza z minulého týdne, kdy dva muži ve středním věku odvedli do hotelu dvě dívky, kterým...více

Klopp zkusí uvařit Real v papiňáku. Rozebrali jsme finále až na šroubky

Jde o střet dvou fotbalových světů, a to jak v přístupu k budování týmu, tak v taktice....více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.