Změny ve státní podpoře penzijka a životka. Stát chystá společný limit
26. 11. 2019 | Jiří Hovorka | 37 komentářů

Daňové odpočty pro spoření na důchod a životní pojištění se můžou spojit do jediného limitu. Počítá s tím ministerstvo financí.
Kontakty
Adresa | Na Pankráci 1724/129, Praha 4 – Pankrác, 140 00 |
---|---|
Infolinka | 222 350 164 |
info@cap.cz | |
Web | http://www.cap.cz |
Další informace
Popis činnosti | Poslání ČAP je zastupovat, hájit a prosazovat zájmy členských pojišťoven a jejich klientů ve vztahu k orgánům státní správy, legislativě a dalším subjektům. Podporovat zájmy českého pojistného trhu vůči EU, spolupracovat se zahraničními asociacemi a institucemi a podporovat rozvoj pojišťovnictví a pojistného trhu v České republice. |
---|
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
Česká asociace pojišťoven - Zkušenosti
23. 10. 2012 8:16 | Ohnhauserová
29. 3. 2012 9:40 | Kolacek
A paní Ringsmuthová a pane Matějko - bylo mi sděleno od právní kanceláře Holubová, že náš právní systém v tomto případě neumožňuje hromadnou žalobu. Trochu se mi tomu nechce věřit. Myslím, že náš právní systém je tak špatný, že chrání instituce více než obyčejné lidi. Na pojišťovnu Generali jsme krátcí, soudit se, je podle mne vyhozený peníz. Ostatně teď Generali podává žalobu pro podvod na Parkam. Tento případ jen tak neskončí. Pokud byste měli nějaký nápad, ozvěte se mi, prosím, na telefon 604315084 nebo email: falcova@upcmail.cz
21. 2. 2012 13:11 | Monika
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2012 20:57 | ajatomik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2012 16:43 | martina krůtová
24. 1. 2012 20:01 | Ringsmuthová
22. 6. 2011 16:24 | Jan Hřebík
Při refinancování úvěru u KB s novým pokračováním se přistoupilo ke změně
pojištění se souhlasem KB a Pojišťovna Amcico o tomto byla vyrozuměna.
Nikdo z institucí nic neřešil,zpracovaly se nové smlouvy a klient byl
ze strany Amcico vyzýván kpokračování plateb - kdyby tak učinil podle stávající smlouvy zavázel by se tím k pokračování původních dokumentů !
Ze strany KB písemné potvrzení uvedené změny proběhlo s několikaměsíčním zpoždění a za tuto dobu požaduje Amcico doplatek, který klient nemohl
kompetentně ovlivnit.
O ukončení pojistné smlouvy rozhoduje klient a ovlivní i vinkulaci.
Nebylo pojistné plnění a vyrozuměl pojišťovnu,že nebude dále pokračovat.
Prosím o právní radu s pozdravem Hřebík.
Zobrazeno všech 7 komentářů