Tesco výrazněji propojilo nákupy s voláním. Zákazníci obchodního řetězce mohou nově k platbě telefonního kreditu u virtuálního operátora Tesco Mobile využít Clubcard body, které nasbírají za své nákupy. V praxi tak ti, co v Tescu nakupují pravidelně, mohou telefonovat s velkou slevou, anebo i zdarma.
„Jedná se o novinku, která propojuje stávající služby a umožňuje využít body nejen k nákupu, ale i k uhrazení kreditu na volání. Právě touto cestou chceme propojovat nabídky, které mají zákazníci v rámci Tesco k dispozici,“ říká Jan Semotán, generální manažer Tesco Mobile.
Systém běží souběžně s programem Clubcard. Zákazník tedy po dobu tří měsíců sbírá body za své nákupy v Tesco, kde za každých celých utracených 10 korun získá jeden Clubcard bod. Následně mu ve vyúčtování promění Clubcard nasbírané body za poukázky, které reprezentují reálné platidlo.
Minimální hodnota pro proměnu je 300 Clubcard bodů za 3 měsíce, které zákazník vidí ve vyúčtování jako 30 korun. Tato poukázka se následně dá využít buď na nákup v Tesco nebo na dobití předplacené karty od Tesco Mobile.
„Pokud se zákazník rozhodne využít poukázku pro kredit, a to ve kterémkoliv kanálu tedy Clubcard aplikace, Tesco Mobile aplikace nebo pokladna, tak mu Tesco Mobile přidá ke 30 Kč kreditu za poukázku v hodnotě 30 Kč ještě dalších 30 Kč kreditu navíc,“ vysvětluje Václav Koukolíček, mluvčí Tesca.
Čtěte více:
Sdílejte článek, než ho smažem