Rosťa Posker, duchovní otec a spolumajitel Kolovny, se rozhodl, že je důležité jít za svým snem a vyměnil jisté místo v korporátu. Za několik let vybudoval z nuly byznys, který je ze široka rozkročen mezi online a offline prodej.
Kolovna.cz
Kolovna Koncept je jedinečný byznys, který má široký záběr a zároveň spojuje to, co Češi milují a po čem je v posledních letech neutuchající hlad: cyklistiku, outdoor a výlety do přírody.
Kolovna Koncept propojuje vlastní síť prodejen e-shop, bike centrum, a dokonce i vlastní penzion.
Vize Rosti Poskera, spolumajitele je následující: „Chceme zákazníkům přinést příjemný zážitek, dělat vše takzvaně s lidskou tváří a uvěřitelně. Na trhu jsou silní hráči, od kterých se učíme a kteří to dělají dobře. Ale naštěstí jich není moc, a to dává prostor nám.“
REC program a vlastní kontejnerové půjčovny
V Kolovně s radostí sledují současný trend, při kterém cyklistika nabírá na stále větších obrátkách. Kdo zkoušel koupit nové kolo uprostřed sezóny ví, že je to prakticky nemožné. Kolovna.cz ovšem přišla s řešením tohoto problému a vytvořila vlastní programem s pracovním názvem „REC“.
Pod hlavičkou tohoto programu bude Kolovna vykupovat použitá kola, kterým věnuje profesionální servis a vdechne jim nový život. Takto zrepasovaná kola pak opět nabídne zákazníkům.
Kromě REC programu má Kolovna ve své nabídce také vlastní mobilní kontejnerové půjčovny a nabíjecí stanice pro elektrokola. Tyto kontejnery je schopná vybavit a dodat na klíč dle přání jednotlivých klientů. Výhodou je také univerzální použití, kdy v létě jsou využívány pro kola a v zimních, po lehké přestavbě, jako půjčovna lyžařského vybavení.
Růst s pomocí investičního crowdfundingu od finGOOD.cz
Kolovně se za pár let podařilo vybudovat výborný a dobře fungující koncept služeb, který se pokrývá nejen nákup a prodej kol, ale nabízí komplexní služby poradenství, servisu a půjčovny, doplněné ještě o vlastní penzion a bikecentrum.
Nikoho tak nemůže překvapit, že Kolovna roste. Jen za loňský rok překonala plán pro vlastní e-shop o celých 5 milionů. Letos je tento růst dokonce strmější. Jen za první kvartál už dosáhly tržby e-shopu 20 milionů, a to se v Kolovně teprve chystají na opravdový boom, který nastane s hlavní cyklistickou sezónou.
Je proto logickým krokem, že Kolovna chce svůj byznys posunout ještě dále a rozšířit své dosavadní BIKE centrum. Rozhodla se ovšem jít méně konvenční cestou a zvolila si pro své financování investiční crowdfunding ve spolupráci s investiční platformou finGOOD.cz.
Jejím prostřednictvím vybírá 10 milionů korun a na rozvoj tohoto už tak úspěšného projektu se mohou složit fanoušci této značky i drobní investoři. Odměnou jim za to bude zhodnocení jejich investice ve výši 6 % za rok. Investovat mohou už od 5000 korun.
Sdílejte článek, než ho smažem