Vybrali jste nejhezčí bankovní pobočku. Palác České spořitelny.

Vybrali jste nejhezčí bankovní pobočku. Palác České spořitelny.
Seriál, v němž jsme vám představili deset bankovních poboček, na které jsou banky pyšné, se těšil mimořádnému zájmu. V soutěži o nejhezčí pobočku hlasovalo více než pět tisíc čtenářů. Vyhrála pobočka České spořitelny v pražské Rytířské ulici.

Vítězem ankety o nejzajímavější bankovní pobočku se stala pobočka České spořitelny v Rytířské ulici v Praze. Hlasující čtenáři internetového magazínu Peníze.cz jí dali 37 procent všech hlasů a nominovaná pobočka sklidila i nejvyšší pozornost čtenářského zájmu. „Proti majestátnosti těchto historických prostor nemají ostatní zástupci šanci. I když jsou nové, pěkné a moderní. Je to nádherný architektonický skvost,“ napsal v diskusi jeden z hlasujících. Vyjádřeno v číslech, když měli čtenáři zhodnotit, jak se jim konkrétně tato pobočka líbí, 92 procent z více než 1100 čtenářů uvedlo, že se jim velmi líbí.

Celkové pořadí poboček v hlasování

Odevzádno celkem hlasů: 5110Podíl získaných hlasů v %
Česká spořitelna, Praha 1 (pobočka Rytířská) 37,06
ČSOB, Chodov u Karlových Varů 20,61
Citibank, Praha-Vinohrady 19,30
Raiffeisenbank, Praha-Pankrác, City Tower11,84
Komerční banka, České Budějovice 3,58
GE Money Bank, Brno-Bystrc 3,54
UniCredit Bank, Brno (komplex Spielberk)2,49
Poštovní spořitelna, Finanční centrum v Rumburku0,61
Volksbank SHOP Jihlava 0,51
LBBW, Praha (pobočka Václavské náměstí) 0,47

Druhou příčku obsadila pobočka ČSOB v Chodově u Karlových Varů , pro kterou hlasovalo 20,61  procenta čtenářů. Je zároveň dokladem toho, že se bankám vyplácí být co nejblíže zákazníkům i v menších městech a obcích. Čtenáři, kteří hodnotili samostatně vzhled této pobočky se v 67 procentech případů shodli, že se jim velmi nebo docela líbí.

Na třetím místě skončila Citibank s pražskou pobočkou na Vinohradech. Obdržela téměř pětinu hlasů. Čtenáři oceňovali její moderní a čistý design, ale i odbornost a profesionalitu bankéřů, kteří v ní působí. Nadpoloviční většina z více než dvouset čtenářů, kteří ohodnotili i vzhled této konkrétní pobočky, uvedla, že se jim velmi nebo docela líbí.

Na čtvrté příčce s necelými 12 procenty hlasů skončila pobočka Raiffeisenbank umístěná v centrále banky na pražském Pankráci v budově City Tower. Hlasující oceňovali její prostorové uspořádání i barevnost. Citrónová žluť, která je pro tuto banku typická, je nejspíš dobrá volba. U klientů vyvolává pocit, jakoby v bance svítilo pořád slunce, a to jak na klienty, tak i jejich peníze, napsala v diskusi Jiřina Pešková. Zajímavé nicméně je, že když měli čtenáři posoudit samotně vzhled pobočky Raiffeisenbank, nadpoloviční většina z více než dvou set čtenářů uvedla, že se jim vůbec nebo moc nelíbí.

Podrobnosti nejdete v anketním hlasování:

Ostatní bankovní pobočky již dostaly v hlasování menší počet hlasů a to v rozpětí od jednoho do čtyř procent.

Seriál nejspíš zaujal i samotné zaměstnance jednotlivých bank. Byl příležitostí porovnat, s jakou filosofií buduje pobočkovou síť ostatní konkurence a co lze v péči o klienta i samotné zaměstnance banky vylepšit a doladit. V celkovém hlasování ale jasně převládly klientské hlasy, kdy klienti vyjadřovali i své názory na to, co by se dalo v pobočkách změnit a jaké služby by mohly banky dále zkvalitnit.

Všechny banky se shodují v tom, že i přes rozvoj internetového bankovnictví je pro ně velmi důležitý osobní kontakt s klienty. Do rozvoje pobočkové sítě se ale nyní snaží investovat uvážlivěji a po pečlivých ekonomických propočtech. Moderní pobočková síť musí být pro ně rentabilní a pro klienty co nejvíce přístupná. Dobrou zprávou je rovněž to, že se banky snaží upravovat provozní dobu své pobočkové sítě podle potřeb klientů.

Co si myslíte o českých bankovních pobočkách? Podělte se o názor.

Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

+2
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 7 komentářů

Diskuze

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 7. 2009 10:56, STELLA

Cloud nr.9 nejspíš netrpí přílišnou loajalitou ke svému zaměstnavateli. Navíc to nevypadá, že mu/jí ČS dala k hlasování příkaz. Je mi ho/jí opravdu líto: chudáček, co mu/jí to ta zlá spořitelna udělala...

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (7 komentářů) příspěvků.

Oblíbená témata

Nejlepší pobočka

A tohle už jste četli?

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

9. 6. 2009 | Eva Sovová | 4 komentáře

Banka třetího tisíciletí má vycházet klientům vstříc

Bankovní pobočky nevymizí. Bez ohledu na raketový rozlet internetového bankovnictví budou hrát ještě významnější roli. „Lidé chtějí cítit, že jsou pro banku důležití,“ říká designér... celý článek

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

3. 6. 2009 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Manuál klienta: kdy vám pomůže ČNB

Vrcholným orgánem, který dohlíží dodržování pravidel na finančním trhu, je Česká národní banka. Ta má za úkol také chránit spotřebitele před nekalými obchodními praktikami. Nemůže však... celý článek

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

6. 5. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Na co si dát pozor při zařizování hypotéky

Příslib úvěru není totéž co podpis úvěrové smlouvy. Řada klientů přitom přichází do realitek a k developerům s tím, že mají úvěr slíbený. Když po podpisu kupní smlouvy a složení zálohy... celý článek

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

29. 4. 2009 | redakce Peníze.CZ

Manuál klienta: Jak si vybrat dobrý úvěr

Vyřizování úvěru nepatří k činnostem, které člověk dělá denně. Proto jsme připravili několik doporučení, které vám pomohou vyvarovat se nepříjemných překvapení a správně se rozhodovat... celý článek

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.