Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 290 komentářů)

13. 1. 2022 10:48 | Helena

Zdravím, také mám zkušenost jako zaměstnanec. Všechen ten bordel tam je, pocinaje agresivnim prodejem az po stridani zamestnancu je vse vizitka tech nahore..ale ti berou podle vyrocnich zprav takove odmeny, ze jim je to jedno. Pokud je vam zivot mily, tak Moneta ne..
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 12. 2021 11:09 | Schmidt

Přímo podvodné jednání s osobním bankéřem p Opaleckym v plzeňské pobočce mě odradilo od dalšího využití služeb této banky Škoda, že jsem si slova tohoto poradce nenahrával. Myslel jsem,že můžu důvěřovat. Namítal jsem, že je ve smlouvě 5 procent za předčasné splacení namísto 1proc. To prý se při první splatce samo nastaví. Ani náhodou se nic nenastavilo. Ze sta tisíc jsem po 3 měsících zaplatil 5 tisíc. Je to hnus a podvod.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2021 10:59 | Schmidt

Přímo podvodné jednání s osobním bankéřem mě odradilo od dalšího využití služeb této banky Škoda, že jsem si slova tohoto poradce nenahrával. Myslel jsem,že můžu důvěřovat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2021 11:04 | Milan

Tak jsem si chtěl založit online spořící účet,ale bohužel to nejde. Pokaždé když vyplním požadované údaje a ofotím doklady,zahlásí to že došlo k nečekané chybě a mám navštívit pobočku.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2021 15:07 | vladimir

Sel jsem před Vánocemi do pobočky Monety zjistit, jaké úroky platí na můj vklad přes dva miliony korun. Pochopitelně skoro žádné, mám si změnit spořící účet. To jsem udělal, starý účet zmizel z obrazovky s kompletně všemi údaji a je tam nový spořící účet. Na něm ale žádné miliony, ale nula a to již tři dny. Že prý se stala chyba, že jsou svátky a nikdo nepracuje a že mně oznámí, až se peníze najdou. Tak jsem strávil Vánoce s třemi tisíci korunami v kapse.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2021 19:31 | Luboš

Vynucená výměna karty z MasterCard na VISA Přijdu takhle domů a koukám, že přišla nová karta. I podivuji se, proč, když platí až do roku 2025. Inu banka se rozhodla, že vymění kartovou společnost. Tak si přečtu doprovodné informace a říkám, fajn, to není problém. Spustíme IB a aktivuji kartu. A ejhle po pokusu o aktivaci se objeví: "Něco se pokazilo." A nic víc! Tak zkouším telefonní linku. Je obsazená, a tak zvolím, ať mi zavolají. Cca za 15 minut zvoní telefon. Hurá! Tak vše vysvětlím a paní, že se podívá. A má pro mě rozhřešení: "Pane, vy jste jen disponent, musíte kvůli aktivaci na pobočku." Říkám:" A proč mi píšete, že mohu aktivovat pomocí IB?" Odpověď mě uzemnila: "To jsou jen obecné informace." Ukončím hovor s tím, že bude asi lepší, když si vyberu banku, která umí obsluhovat klienty digitálně a neuvádí je v omyl a pak je ještě nutí napravovat chybu banky chozením na pobočku. Auf Wiedersehen Moneto!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 12. 2021 13:31 | Michal

Tak chtěl jsem si tam dát dos peněz, ale jak tak čtu ty recenze, tak asi ČSOB, i když nabízí 2 procenta, ale bude to myslím lepší. Takže za mne veliké zklamání ??????
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2021 19:33 | Horan

Dobrý den. Zde přikládám stížnost, kterou jsem psal po návštěvě pobočky Monety ve Znojmě.

Rád bych podal stížnost na Znojemskou pobočku Monety. 1.12 nám byla při vkladu přes jejich bankomat zadržena 2000 bankovka. Po dotazu v bance nám bylo sděleno paní vedoucí, že máme 5 dní počkat a že se peníze pravděpodobně připíší. Do včerejšího dne 8.12.2021 se peníze zpět nepřipsaly a ani nás nikdo nekontaktoval. Navštívil jsem s manželkou opět Znojemskou pobočku. Ovšem to pracovní tempo, které jsem tam viděl mě opravdu zaskočilo. Z tuším 5 boxů pro zákazníky byly obsazeny pouze dva. U každého z těchto dvou boxu seděly dvě zaměstnankyně banky. Každá kafíčko nebo velký džbán čaje. Spoustu lidí čekajících na obsloužení ať už u boxíku, nebo u pokladny. Kde mimochodem seděly opět dvě dámy. Zřejmě uměla jedna počítat do tisíce a druhá od tisíce. Po chvíli čekání jsem se šel tedy zeptat na pokladnu, kdo se mnou bude řešit ukradené peníze. Velice "prijemná" dáma mě oznámila, že bankomat není jejich problém a že si mám zavolat na linku uvedenou na potvrzení o ukradení bankovky. Než jsem se dovolal, tak se nás laskavě ujala paní z jednoho boxíku. Po sdělení co nás trápí byl její největší starostí nový řidičák a občanský průkaz a souhlas se zpracováním osobních údajů. Budiž. Její "přísedící" zatím zuřivě sledovala telefon a psala SMS. Když už se začalo konečně schylovat k řešení našeho problému, tak se u našeho boxíku objevili dva muži z bezpečnostní agentury s tím, že jdou pro peníze do bankomatu. Do toho bankomatu, který nemá s bankou VŮBEC nic společného. Paní začala hledat klíče, pak se začala ptát kolegyní, jestli má pány ověřit, nebo jestli jim odemknout přístup k bankomatu, který už asi má s bankou neco společného. Na naše upozornění, že bych rád řešil náš problém paní odešla odemykat dveře. Přísedící stále zuřivě odepisuje na SMS. Po chvíli se paní vrátila, jakože se omluvila a pokračovala v přerušené práci. Mezitím se divila, že s námi nebyla sepsána žádná reklamace, když si manželka první den stěžovala na zadržení bankovky. Nyní chápu proč, neboť je paní vedoucí velice zaneprázdněna popíjením kávy. Tak reklamaci se podařilo sepsat. Když manželka požádala o nějakou kopii, tak nám paní sdělila, že to není možné, neboť se jedná o interní informace. Na naše upozornění, že bez potvrzení neodejdeme začala paní volat na vaši hotline, aby zjistila co má dělat. Tam se dozvěděla, že reklamace kterou zadala je napsána špatně. Takže si napsala poznámky, na co kliknout a začalo se znovu. Přísedící je stále zamrzlá ve svém světě psaní SMS. Tou dobou začal za mnou zvonit telefon, který stojí na stolečku, u kterého má stát "recepční" a trošičku rozdělovat klienty. Nikdo tam za celou dobu nebyl. Když jsem milé dámy upozornil, že už opravdu dlouho zvoní telefon, tak paní, která sepisovala reklamaci poradila zamrzlé přísedící, že by jej mohla zvednout. Její odpověď mě trošku znervoznila, neboť ji odpověděla "A co bych měla říkat?". WTF? Jsem v bance, nebo v blbšulce? Tak jsem řekl, že to kdyžtak zvednu já. S nikým to ani nehlo. Tak jsem se pomalu zvedl, manželce jsem řekl, že jdu zvednout telefon a klidným tempem jsem odkráčel. Paní ve sluchátku jsem se omluvil a sdělil ji, že se bohužel pomocí nedočká, neboť v této bance nikdo nepracuje. V tom si mě všimla z druhého boxíku paní bankéřka, která rychlostí blesku přiběhla ke mě a začala se rozčilovat, co si to dovoluji a že zavolá policii (to je dnes moderní volat policii, neboť žijeme opět v totalitě). Tak jsem ji sdělil, že telefon zvonil doooost dlouho, že jde vidět, jak si vážíte klientů a že místo policie bych raději mluvil s vedoucím pobočky a že bych rád konečně dořešil ty ukradené peníze. Začala se zalykat, že vedoucí je ona a že máme počkat, až se banka rozhodne nám peníze vrátit a co si dovoluji (promiňte já? To pracovní tempo co jsem tam viděl mě stačí). Oznámil jsem jí, že se má čím chlubit, že vede takovou skvělou pobočku, načež misto toho aby dále řešila náš problém se opět zašila do svého boxíku a již se neukázala. Paní konečně dopsala reklamaci, ale do ruky nám žádné potvrzení nedala, protože mělo být zasláno e-mailem. Zamrzlá přísedící byla stále uvězněna ve svém SMS světě. S omluvou byla naše schůzka ukončena. Potvrzení do dnešního dne nepřišlo.
Edit: Moneta po 5 dnech odpověděla, že nemají zvukový záznam z pobočky, takže kdoví, jak to bylo, že nesmím opravdu brát v bance telefony a že za to může kovid, protože nemají dost zaměstnanců. Žádné uznání chyby. Ruším účty a odcházíme jinam.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2021 2:24 | Vera

Not a good experience with this bank. As a new client, I wanted to open a savings account. I spent about 30 min there, shared my sensitive data including my address, passport data, mail etc. being sure that everything will be alright. And after this the lady I interacted with told me, that the confirmation of the central office is also required. As a result they just cancelled my request due to the fact that I didn’t have a statement from the savings account from my bank. To be honest, I was quite confused since they even don’t have this kind of information on their website (only passport/biometric card are needed) . And I think the lady also had to check all the necessary docs before trying to open an account and asking for my personal data. There is definetely no desire to go there anymore.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 12. 2021 3:23 | Jiří

Velice špatná zkušenost. Odešel jsem s hypotékou k Wüstenrotu a co se nestalo? Moneta koupila wustenrot se po.... Bohužel nepřevzali nic ze slušného chování a přístupu od Wüstenrotu. Tak jsem tam kde jsem byl ale rozhodně nezůstanu za rok končí fixace a papa vydřiduši.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 12. 2021 16:05 | Pavel

Nekompetentní, drzí. Pokládají telefon. Chtěl jsem předělat jejich D.A.S. pojištění ze single verze za 99 Kč/měs na rodinný 149 Kč/měs. Neumí, ať si prej brnknu na D.A.S., ti to neumí, mají svůj prodejní kanál, tak jsem volal zpět. Jen mi Moneta upgradovala pojištění platebních karet a hotovosti. Paní mi nevysvětlila, že hotovost pojiťují jen do 2.000 Kč, nebo musí být vytažená z bankomatu, v mobilech musí být zaregistrovaná Moneta, věci nesmím jen tak nechat třeba na stole, vše musím všade hlásit, když rozbiju mobil, nepřispějí mi na opravu, když jde dál používat atd. no prostě děravé jak ementál. Tak jsem jim to hned vypověděl a D.A.S. si nechám jak je. Je to nekompetentní banda. Prostě dokud posílám prachy, tak se usmívají. Nemít účet zdarma, nebyl bych tam.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2021 7:57 | Jiří Černý

A co je za problém?Starý účet nerušit,založit nový.Online je to hotové za pár minut,pak jedním klikem převést peníze."Práce" max na 10 minut.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2021 12:16 | Robert Macháček

Vymrdaná moneta 20 let splácím jak debil a platím si tam na úrocích tak 2 lidi a když je člověk 2 dní ve skluzu to lítají pokuty jedna za druhou. Zaslání upomínky flexi kredit 300,dva dni na to 600, SMS zprávy za tisíc. Největší pecka,splácím 20000 u moneta při refinancování splátka 7000 splácím o 13000 méně nejde to z důvodu předlužení klienta, to my hlava nebere 20000 v pořádku 7000 problém. Je to banda zlodějů Moneta rozhodně nebrat.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2021 21:30

stejná zkušenost
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2021 20:16 | Petr Dorotík

Úrok na nově založeném spořícím účtu 1,5 %. Já, jako majitel starého spořícího účtu a dalších dvou produktů v jejich bance, 0,25%. Pokud bych chtěl 1,5 %, mám si starý zrušit a založit nový (samozřejmě pod jiným číslem účtu). Toto jsem se dnes dozvěděl na klientské lince. Místo aby si vážili svých klientů tak je šikanují.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2021 10:15 | Monika

nekompetentní zaměstnanci, neznalostí a nezájmem o klienta přímo srší.... při objednání on-line na určitou hodinu jsem čekala 40 minut-nevydržela jsem, odešla, toto se opakovalo 2x, běžná agenda typu spořící účet - nelze vyřídit on-line pro stávajícího klienta - NEUVĚŘITELNÉ - v dnešní době a musíte na pobočku.... Upřímně: z Monety odcházím a již nikdy více
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2021 9:38 | Michal Franek

Nikdy víc. Ve firmě jsme potřebovali nějaké peníze. Kontaktovali jsme proto banku. Konkrétně pobočku v Havířově. Vyžádali si daňové přiznání a po 5 !!! dnech se ozvali s nabídkou úvěru 500000kč.Tu jsme si odsouhlasili. Pozvali si nás na pobočku k podepsání žádosti, vyžádali si doklad o zaplacení daně. A druhý den nám žádost zamítli. Zbytečně ztracený čas. Nechápu proč slibují klientům věci co nechtějí splnit. Naštěstí jsou tu jiné normální banky proto přecházíme s celou firmou jinam. Takže NEDOPORUČUJI!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 10. 2021 21:28

Moneta není dobrá banka jenom lžou a na táhnou vás na úroky doporučuji přejít všem do čsob
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 10. 2021 19:37 | Tomáš

Mám hodně špatnou zkušenost. Na třikrát se mě ptali kolik si chci půjčit a na jak dlouho. A na konec když mi pořád slybovali úrok 3,6. Když jsem chtěl uzavřít půjčku a doložil jsem všechny všechny papíry tak po mě chtěli 16 % rsn. Hodně špatná zkušenost a strata času. Prostě hnus
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2021 19:58 | Jirka

Vzal jsem si úvěr u Wüstenrotu, kde jsem dokázal vysvětlit, že neumím dodat faktury k čerpání, vzhledem k nedostatku řemeslníků a neustálého čekání, k tomu ještě přišel Covid. Tak jsem (už) Monetě v dubnu úvěr splatil, že nejsem schopen faktury doložit. Po 4 měsících od splacení mi od Monety přišla pokuta za nedoložení faktur. Tak, ačkoliv té bance již 4 měsíce nic nedlužím, jsem zaslal faktury hrazené z mých prostředků a nesouhlas s pokutou. Po několika sms, že nemám splaceno na úvěru těch 10 tis., jsem volal na linku, že jsem vše odeslal a čekám na jejich vyřešení mého nesouhlasu. Bylo mi sděleno, že musím měsíc počkat, než mojí stížnost vyřeší. Mezitím však stále posílají sms a emailové zprávy o neuhrazeném dluhu. Dnes to ještě vylepšili dopisem, že mi za další upomínku účtují 600 Kč a dluh úrokují 8,5%. Vůbec tedy nereagují na moje protesty, že úvěr je už 4 měsíce splacen, a že jsem tedy přesto zaslal faktury, ačkoliv jsem na to nepoužil jejich úvěr. Takže tato banka se chová ještě hůř než kdejaký lichvář.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Rusnok

ekonom a politik

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Jiří Rusnok
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services