Diskuze - MONETA Money Bank, a. s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 290 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 3/15
13. 1. 2022 10:48 | Helena
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 12. 2021 11:09 | Schmidt
28. 12. 2021 10:59 | Schmidt
26. 12. 2021 11:04 | Milan
25. 12. 2021 15:07 | vladimir
17. 12. 2021 19:31 | Luboš
16. 12. 2021 13:31 | Michal
14. 12. 2021 19:33 | Horan
Rád bych podal stížnost na Znojemskou pobočku Monety. 1.12 nám byla při vkladu přes jejich bankomat zadržena 2000 bankovka. Po dotazu v bance nám bylo sděleno paní vedoucí, že máme 5 dní počkat a že se peníze pravděpodobně připíší. Do včerejšího dne 8.12.2021 se peníze zpět nepřipsaly a ani nás nikdo nekontaktoval. Navštívil jsem s manželkou opět Znojemskou pobočku. Ovšem to pracovní tempo, které jsem tam viděl mě opravdu zaskočilo. Z tuším 5 boxů pro zákazníky byly obsazeny pouze dva. U každého z těchto dvou boxu seděly dvě zaměstnankyně banky. Každá kafíčko nebo velký džbán čaje. Spoustu lidí čekajících na obsloužení ať už u boxíku, nebo u pokladny. Kde mimochodem seděly opět dvě dámy. Zřejmě uměla jedna počítat do tisíce a druhá od tisíce. Po chvíli čekání jsem se šel tedy zeptat na pokladnu, kdo se mnou bude řešit ukradené peníze. Velice "prijemná" dáma mě oznámila, že bankomat není jejich problém a že si mám zavolat na linku uvedenou na potvrzení o ukradení bankovky. Než jsem se dovolal, tak se nás laskavě ujala paní z jednoho boxíku. Po sdělení co nás trápí byl její největší starostí nový řidičák a občanský průkaz a souhlas se zpracováním osobních údajů. Budiž. Její "přísedící" zatím zuřivě sledovala telefon a psala SMS. Když už se začalo konečně schylovat k řešení našeho problému, tak se u našeho boxíku objevili dva muži z bezpečnostní agentury s tím, že jdou pro peníze do bankomatu. Do toho bankomatu, který nemá s bankou VŮBEC nic společného. Paní začala hledat klíče, pak se začala ptát kolegyní, jestli má pány ověřit, nebo jestli jim odemknout přístup k bankomatu, který už asi má s bankou neco společného. Na naše upozornění, že bych rád řešil náš problém paní odešla odemykat dveře. Přísedící stále zuřivě odepisuje na SMS. Po chvíli se paní vrátila, jakože se omluvila a pokračovala v přerušené práci. Mezitím se divila, že s námi nebyla sepsána žádná reklamace, když si manželka první den stěžovala na zadržení bankovky. Nyní chápu proč, neboť je paní vedoucí velice zaneprázdněna popíjením kávy. Tak reklamaci se podařilo sepsat. Když manželka požádala o nějakou kopii, tak nám paní sdělila, že to není možné, neboť se jedná o interní informace. Na naše upozornění, že bez potvrzení neodejdeme začala paní volat na vaši hotline, aby zjistila co má dělat. Tam se dozvěděla, že reklamace kterou zadala je napsána špatně. Takže si napsala poznámky, na co kliknout a začalo se znovu. Přísedící je stále zamrzlá ve svém světě psaní SMS. Tou dobou začal za mnou zvonit telefon, který stojí na stolečku, u kterého má stát "recepční" a trošičku rozdělovat klienty. Nikdo tam za celou dobu nebyl. Když jsem milé dámy upozornil, že už opravdu dlouho zvoní telefon, tak paní, která sepisovala reklamaci poradila zamrzlé přísedící, že by jej mohla zvednout. Její odpověď mě trošku znervoznila, neboť ji odpověděla "A co bych měla říkat?". WTF? Jsem v bance, nebo v blbšulce? Tak jsem řekl, že to kdyžtak zvednu já. S nikým to ani nehlo. Tak jsem se pomalu zvedl, manželce jsem řekl, že jdu zvednout telefon a klidným tempem jsem odkráčel. Paní ve sluchátku jsem se omluvil a sdělil ji, že se bohužel pomocí nedočká, neboť v této bance nikdo nepracuje. V tom si mě všimla z druhého boxíku paní bankéřka, která rychlostí blesku přiběhla ke mě a začala se rozčilovat, co si to dovoluji a že zavolá policii (to je dnes moderní volat policii, neboť žijeme opět v totalitě). Tak jsem ji sdělil, že telefon zvonil doooost dlouho, že jde vidět, jak si vážíte klientů a že místo policie bych raději mluvil s vedoucím pobočky a že bych rád konečně dořešil ty ukradené peníze. Začala se zalykat, že vedoucí je ona a že máme počkat, až se banka rozhodne nám peníze vrátit a co si dovoluji (promiňte já? To pracovní tempo co jsem tam viděl mě stačí). Oznámil jsem jí, že se má čím chlubit, že vede takovou skvělou pobočku, načež misto toho aby dále řešila náš problém se opět zašila do svého boxíku a již se neukázala. Paní konečně dopsala reklamaci, ale do ruky nám žádné potvrzení nedala, protože mělo být zasláno e-mailem. Zamrzlá přísedící byla stále uvězněna ve svém SMS světě. S omluvou byla naše schůzka ukončena. Potvrzení do dnešního dne nepřišlo.
Edit: Moneta po 5 dnech odpověděla, že nemají zvukový záznam z pobočky, takže kdoví, jak to bylo, že nesmím opravdu brát v bance telefony a že za to může kovid, protože nemají dost zaměstnanců. Žádné uznání chyby. Ruším účty a odcházíme jinam.
13. 12. 2021 2:24 | Vera
9. 12. 2021 3:23 | Jiří
8. 12. 2021 16:05 | Pavel
26. 11. 2021 7:57 | Jiří Černý
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 11. 2021 12:16 | Robert Macháček
7. 11. 2021 21:30
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 11. 2021 20:16 | Petr Dorotík
3. 11. 2021 10:15 | Monika
17. 10. 2021 9:38 | Michal Franek
4. 10. 2021 21:28
4. 10. 2021 19:37 | Tomáš
13. 9. 2021 19:58 | Jirka