Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 52 komentářů)

10. 3. 2003 7:45

Dovolil bych si všechny čtenáře upozornit, že ČSOB před několika týdny informovala, že hloubková kontrola FÚ týkající se zahraničních fondů v daňových rájích skončila bez jakýchkoliv problémů! Tj. zase bych Nomuře, která tady na denunciaci vlády, daňových poplatníků i té banky chce investovat cca 0, 5 mld Kč! Alespoň to koncem roku prohlašoval Kopřiva, bývalý mluvčí 1. IN, záhadně probuzený z mrtvých....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2002 3:10

IPB banka byla pružnější a vy se stale učíte jak navázat rozpletené nitě ! Mnoho zdaru !!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 3. 2002 10:54 | Petr Kadlec

Manzelka ma zalozeny devizovy ucet v pobocce CSOB na Vaclavskem namesti. Bydlime na Smichove a CSOB zde ma pobocku u Andela asi rok. Na teto pobocce vsak nejsou schopni provest jakoukoliv operaci krome vkladu. Proto se manzelka vydala na Vaclavske namesti, aby prevedla ucet na Smichov do pobocky u Andela. Po obvykle hodine cekani, jak je u CSOB bezne ji urednice pozadala, aby udala presnou adresu pobocky na Smichove (ulici a cislo), jinak nemuze prevod udelat!!! No comment.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2002 10:48 | Honza Hrubý

Proč by to řešili? Počkají, až to vyhnije, finanční úřad jim samozřejmě nic nedoměří, protože finanční úřad nikdy nejde po velkých rybách a bankovní dohled bude jako vždy (a v případě ČSOB zvlášť) hrát mrtvého brouka...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2002 10:34 | urubkova

Tak to by mě zajímalo, jak vysvětlí ty svoje podloudné firmy v daňových rájích. Porušili všechny zákony, včetně těch o krizové komunikaci. Místo aktivního lhaní pasivně zapírají. Špatně, milí drazí, to vám řekne každý studentík komunikace.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2002 10:19 | E.T.E.

Mám dávný špatný zážitek: cca před 5ti lety mi neprovedli prodej obligací KB na burze, byť se normálně obchodovaly s převisem poptávky, pak šla cena prudce dolů a i přes to, že jsem prodej zrušil, mi je prodali. Neměl jsem totiž zadánu limitní cenu, protože výrazně snížili úroky a potřeboval jsem se jich co nejdříve zbavit. Na podobné požadavky ani nereagovali a jakákoliv snaha o reklamaci byla zbytečná...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2002 23:31 | Spořínek obecný

Jsem také zákazníkem ČSOB a se všemy příspěvky mohu pouze souhlasit. Moc by mě zajímalo jestli tyto příspěvky čte také někdo z vrcholového managmantu, jestli "Ano" uvítal bych jeho názor.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2002 11:48 | GEKKO99

Uroven sluzeb se s prichodem KBC neuveritelne zhorsila zato polatky naopak neuveritelne vzrostly. Myslim ze je vhodne zde vetsinu uctu zrusit. Kroky CSOB jsou naprosto tragicke. Napr. Minimalni frekvence vypisu je mesicni, predtim byla rocni vzhledem k tomu, ze kazdy vypis je zpoplatnen musi clovek zaplatit spoustu penez za neco co treba nepotrebuje. Zpoplatneni karet je dalsim krokem k zdimani penez od klientu. Predtim vyber z bankomatu CSOB- O kc , z ciziho kc . Nyni 5 a 25 kc!!. Podobne zhorseni sluzeb i u dalsich produktu. K tomu navic fronty a mimoradne niyke urokove sazbz na vkladech. Az mi skonci karta tak velmi zvazim setrvani u CSOB. Managent je neuveritelne neschopny a svuj talent realizuje pouze nehoraznym navysovanim cen v sazebniku. Mohu akorat vzkazat KBC vratte se odkud jste prisli a muzete si sebou vzit i soucasny CSOB TOP management!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 1. 2002 12:25 | Katerinka

No to samé mohu říct z pohledu klienta bývalé IPB. Od té doby co se na fasádě skví název ČSOB je to jen o nervy a pozornost obsluhy aby člověk vyvolával skoro jak duchy :-). Ale hlavně, že mají všude vylepené hvězdičky. Jo mimochodem kuriozita z nedávné návštěvy: Jakási opovážlivá klientka si dovolila zvednout svůj mobil a druhé straně sdělit - "Jsem v bance zavolám později...." a již u ní byla ostraha ať to kouká vypnout, že to se v bance nesmí. Já stojíc u pokladny hledím na úřednici jak na svém mobilu vytáčí tel. číslo a začíná dlouze telefonovat :-). Takže kvůli systémům a jejich rušení signálem ten zákaz asi nebude :-).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 9:36 | Katerinka

Perlička po ránu - včera večer jsem chtěla vybrat z bankomatu jistou částku ale ouha objevovala se neustále hláška o nedostatečném zůstatku a částka, která rozhodně nedostatečná nebyla. Jediným vysvětlením, které mě napadá je, že se banka rozhodla, že fyzické osoby budou mít minimální zůstatek několikanásobně vyšší než tomu bylo dosud :-(. Ještě, že to mělo být jen na lístky do kina a ne nějaká vážná situace.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 1. 2002 9:29

Naprostý souhlas, služby ČSOB se se sjednocením s IPB staly naprosto otřesnými.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2002 14:00 | herigona

Koncem roku (přesně v 51. a 52. týdnu) jsem několikrát navštívil ČSOB. Pokaždé jsem zažil to samé: dlouhé čekání, vypadávající systém a nepříjemnou obsluhu. Všechno má spojitost. Banka zjevně nezvládla přečíslování účtů, vše patrně obsluhuje původní software IPB, nebo manažeři banky koupili neuvěřitelný šmejd. Z toho vyplývající dlouhé čekání dráždí klienty, kteří byli dříve zvyklí na poněkud lepší komfort. Nevlídný personál je už opravdu jen důsledek. Zdá se, že sousto, které ČSOB spolkla s IPB, vázne v krku. Jsem zvědav, jak to skončí. Zatím sbírám informace o možnostech. Že by byla KB s noým majitelem slibnější ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 3/3

3

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Kuba

politik

Pavel Dvořáček

podnikatel, Rudolf Jelínek

Martin Kuba
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Dvořáček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services