Diskuze: Zbystřete! Možností, kdy si stěžovat na banku, je víc.
Nejasnosti v novém zákoně o platebním styku přidělají práci českému finančnímu arbitrovi. Na něj se mohou obrátit klienti bank, kteří neuspěli s reklamací platební transakce. Už za rok by je mohli doplnit ti, kteří si chtějí stěžovat na poskytovatele spotřebitelských úvěrů.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)
16. 1. 2022 14:39 | Jiří Binek
Jsem od roku 1993 po úraze v úplném invalidním důchodu, který v době „mé půjčky“ dělal něco málo přes 12 000 Kč. Je mi 65 let a svou „půjčku“ bych splácel do zhruba 96 roků. Na můj protest mi banka odpověděla, že jsem obě „půjčky“ potvrdil SMS kódem a že každou půjčku DŮKLADNĚ prověřují. Požádal jsem svého mobilního operátora o prosincový výpis SMS zpráv a ten ukázal, že jsem žádnou půjčku nepotvrzoval. O DŮKLADNÉM prověření mé osoby bankou, ani nemá cenu mluvit. Celou věc jsem předal policii ČR.
S pozdravem Jiří Binek Tel: 603 515 775 mail: binekj@volny.cz
10. 11. 2009 17:12 | Jaryn