Diskuze: Kdo opravdu volá? Bankéře spořitelny si ověříte hned
Česká spořitelna úspěšně dokončila testování služby, díky které si klienti mohou snadno ověřit, že mluví se skutečným bankéřem nebo s jiným oficiálním zástupcem banky.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)
21. 10. 2022 14:56 | Tomáš!
Citace - Škodolibka domácí / 21.10.2022 12:12
Toto je dvousečné... Mám telefon podporující VoLTE, ale virtuál u kterého jsem ho nepodporuje, takže když se spojí hovor spadne to na 2G a jsem bez dat takže se vyplatí volat bankéři a ověřovat ho pouze tehdy pokud má člověk připojený mobil na wifi :-D
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 10. 2022 12:12 | Škodolibka domácí
Je to fakt na palici, byť pochopitelné. Potřebujete něco důležitého klientovi sdělit, zavoláte mu ... a chcete po něm aby se plně autentizoval ...jinak mu to neřeknete (neůmžete říct) :-D