ČSOB a Poštovní spořitelna spouští nové elektronické bankovnictví

Olga Skalková | rubrika: Co se děje | 14. 4. 2021 | 62 komentářů
Klienti postupně přejdou na vylepšené internetové či mobilní bankovnictví. Změní se hlavně přihlašování. Potvrzování některých plateb bude jednodušší.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 4. 2021 7:51, Olda

Jsou pred konkurenci? V cem? Timto to CSOB uplne zabilo. Jsem jejich dlouholetym klientem, ale touto "noivnkou" uz jsem to nedal. Nejsou schopni vytvorit normalni aplikaci, kde jsou notifikace nebo ze se neodhlasuje po minimalizaci na pozadi. A tuto aplikaci propagovali jako by to byla spasa a umela nevim co. Nakonec je to jen Smartbanking v novem kabate, ale nic vic neumi. Opravdu obrovske zklamani a s CSOB jsem skoncil, protoze co se tyce digitalizace jsou marni. Za me by cely jejich vyvojarsky tym zaslouzil vyhazov.

+96
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 4. 2021 22:18, Karel

Také nechápu, co uživatelům vadí na tom mít v mobilu více aplikací, když se dokáží plynule mezi sebou přepínat. Maximálně by mohlo vadit víc ikonek v přehledu aplikací, ale některé nástavby dokáží nepoužívané ikonky skrýt či alespoň přesunout do složky nepoužívaných aplikací. Já jako uživatel multibankingu jsem naopak rád za banky, které potvrzování plateb mají v oddělené aplikaci, protože zbytek toho smartbankingu nepotřebuji využívat.

Zobrazit celé vlákno

-18
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)

14. 4. 2021 22:06 | Karel

Svět je různorodý, tak někteří lidé chtějí inovace, jinak tu banku mají za dinosaura, který nejde s dobou a jsou také lidé, kteří by nejraději neměnili nikdy nic. Každá firma, která má pro zákazníky nějaké uživatelské rozhraní, musí mezi těmito skupinami zákazníků balancovat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 22:00 | Karel

Android verze 4 byla vydaná před deseti lety a verze 6 před šesti lety, tak se těm bankám vůbec nedivím, že z bezpečnostních důvodů to zamezují na takové mobily instalovat. Hlavně si většina lidí ten mobil do čtyř let stejně vymění.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 21:53 | Karel

Souhlas až na poslední větu. Vývojářský tým jen programuje to, co jim produkťáci nařídí a dají jim na to peníze. Je to jak ve válce. Když velitel pošle na nepřítele neozbrojené vojáky, tak může za prohranou bitvu neschopnost velitele nebo těch neozbrojených vojáků?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 21:53 | pag

Citace - Škodolibka domácí / 14.04.2021 15:45

Sedmimístnou částku na účtu? A jak odoláváte té neustálé masírce a obchodním nabídkám na investování s ČSOB?
Hlavní peníze mám jinde, ale starý penzista musí trochu diverzifikovat, když vidí, jak to ty peněžní ústavy vedou, a zajištění je jen do směšných 100 000 EUR.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 20:09 | Jaja

Nechapu go-to-market strategii. Na webu rikaji stahnete si nasi novou aplikaci smart. Ale dokud nedokonci aktivaci, neprihlasim se. Na google play ctu ze to bude stavajicim klientum aktivovane ve vlnach postupne behem letoska...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 18:54 | malyhad

Tak dlouhý a pro laika či seniora zcela nesrozumitelný článek zavání nějakou čertovinou. Resp. nějaký záměr měnit způsob přihlašování. Jsem u těch červenejch od počátku, mám účet jen 7 čísel, čemuž se mnozí diví a to i svědčí o tom, že jsem spokojený a nehledám moderní a tím nebezpečné způsoby.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 18:42 | HonzaV

Malá anketka: Kdo jste viděl někdy případ, kdy nová verze internetového bakovnictví byla lepší, než ta stará, dejte mínus. Koho to fiasko nepřekvapuje, plusujte :)
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 16:56

Citace - pag / 14.04.2021 15:03

Mám u nich sedmimístnou částku, ale asi u nich skončím. Úrok z vkladu 0,0000%, Platba za vedení účtu (při nulových pohybech a jsa důchodce) 70 korun měsíčně, banka sama by se měla starat, aby prováděla dokonalé služby, ne nutit klienty do změn čehokoli.

Dalsi financni negramot. PROC mate 0.0000%? Kvuli vlastni hlouposti? Vzdyt maji treba sporici ucet s bonusem a okamzitou vypovedi, kde do milionu muzete mit 0.35%. Ano, neni to zadnej zazrak, ale NENI to 0.0000%
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 16:54 | Tomas

Virtuální asistentka, či řazení produktů mi přijdou jako naprosté marginálie, které ani nestojí za řeč. Po přečtení článku se začínám bát, že mě čeká totéž co doposud, akorát s kosmetickými prkotinami a otravnou virtuální asistentkou.
V roce 2021/22 si od mobilní bankovní aplikace slibuji hlavně to, že už konečně budu moct obsluhovat všechny účty a produkty z mobilu. Tedy, že mobilní bude skutečně mobilní - od A až po Z. Ne, že kvůli převodu peněz z běžného účtu na depozitní, či kvůli zahraniční platbě, budu muset zapínat počítač jako za krále Klacka. Já ten počítač nechci kvůli banky zapínat nejlépe VŮBEC. Logicky předpokládám, že nová aplikace bude již konečně umět i notifikace o pohybech na účtě. Už dlouho a perfektně to umí Komerčka, Raifka, apod., tak by to snad už mohla umět i aplikace od 2.největší české banky. Současný stav je velmi zkostnatělý a ostudný.
Od banky bych v dnešní době považoval za samozřejmost i MULTIMĚNOVÝ účet. Ne že kvůli investicím v EUR a USD budu muset mít XY depozitních účtů a ještě za ně platit.
Dodnes jsem nepřišel na to, v čem je výhoda u velkých bank - ale nalézám spíše spoustu nevýhod. Jsou to především zkostnatělé molochy, které velmi pomalu a kostrbatě reagují na aktuální trendy a rovněž velmi pomalu a kostrbatě zavádí novinky. Obávám se, že to s čím se bude ČSOB piplat 6-8 měsíců, tak už zde dávno je, akorát u Komerčky nebo Raifky - která už nabízí i ten multiměnový účet.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 15:52 | Škodolibka domácí

No máte pravdu ... je to divné. Taky nechápu, proč nelze pro elektronickou obsluhu zvolit POUZE telefonní bankovnictví přes mobilní aplikaci.
Ale uživatelsky mi to připadá úplně stejné. V tom žádný rozdíl nepociťuji. Když třeba v aplikaci ČSOB Smart načtu třeba QR platbu z faktury a dám potvrdit, tak se mi automaticky ve vteřině otevře potvrzovací políčko ve Smart klíči, kde platbu okamžitě potvrzuji. Časově je to úplně stejné jako dosud. Aplikace se mezi sebou samy přepínají a je to jen mžik.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 15:45 | Škodolibka domácí

Sedmimístnou částku na účtu? A jak odoláváte té neustálé masírce a obchodním nabídkám na investování s ČSOB?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 15:13 | Ivo

Citace - pag / 14.04.2021 15:03

Mám u nich sedmimístnou částku, ale asi u nich skončím. Úrok z vkladu 0,0000%, Platba za vedení účtu (při nulových pohybech a jsa důchodce) 70 korun měsíčně, banka sama by se měla starat, aby prováděla dokonalé služby, ne nutit klienty do změn čehokoli.

To se máte čím chlubit :) Opravdu máte na běžném účtu sedmimístnou banku? Nebo na spořáku v ČSOB, který nesl 00nic i před lety, kdy konkurence dávala aspoň 2 %?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 15:03 | pag

Mám u nich sedmimístnou částku, ale asi u nich skončím. Úrok z vkladu 0,0000%, Platba za vedení účtu (při nulových pohybech a jsa důchodce) 70 korun měsíčně, banka sama by se měla starat, aby prováděla dokonalé služby, ne nutit klienty do změn čehokoli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 12:06 | Jirka

Doufám, že nová appka bude umět konečně zasílat notifikace o provedených platbách, protože to jejich e-mailové upozornění chodí s ostudným zpožděním. Prý jsou napřed před ostatními bankami - haha... FIO aspoň uměla zasílat emaily ihned, to už je ale minulost, notifikace skvěle fungují v app, stejně jako v Air, mBank, MONETA. ČSOB jen dohání konkurenci s křížkem po funuse.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 10:50 | Tulák

Čím novější a vypracovanější, tím horší funkčnost. Nesnáším to neustálé vylepšování do horšího.Vývojáři jsou naprostí idoti, kteří tomu nerozumí.Neuvědomují si, že lidi nechtějí neustáe nové změny a že hodně jich neovládá počítač, tak jako těch pár vypatlanců, co si myslí, že vše jen zjednodušší. Omyl.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 10:35 | Ivo

Citace / 14.04.2021 09:30

Má to tak delší dobu i Raiffeisen banka a skvěle to funguje.

Právě že už to radši sjednotila, protože po tom klienti volali. (Kdo chce, může dál používat samostatný klíč, ale jinak se klíč stane součástí aplikace).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 9:43 | Olda

Ti ale aspon planuji implementaci klice do smartbankingu :)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 9:30

Má to tak delší dobu i Raiffeisen banka a skvěle to funguje.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 9:04 | Matěj

Citace - Olda / 14.04.2021 07:51

Jsou pred konkurenci? V cem? Timto to CSOB uplne zabilo. Jsem jejich dlouholetym klientem, ale touto "noivnkou" uz jsem to nedal. Nejsou schopni vytvorit normalni aplikaci, kde jsou notifikace nebo ze se neodhlasuje po minimalizaci na pozadi. A tuto aplikaci propagovali jako by to byla spasa a umela nevim co. Nakonec je to jen Smartbanking v novem kabate, ale nic vic neumi. Opravdu obrovske zklamani a s CSOB jsem skoncil, protoze co se tyce digitalizace jsou marni. Za me by cely jejich vyvojarsky tym zaslouzil vyhazov.

Ano, taky bych řekl, že tu konkurenci spíš konečně aspoň trochu dohánějí (důvěryhodní příjemci, nepotvrzování některých plateb...), určitě nejsou před ní :) A trvat na samostatném klíči i při potvrzování operací v aplikaci Smart - to je fakt nevídaný úlet. V tom bohužel napřed jsou - na cestě k naštvání zbytku klientů.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2021 9:02 | Matěj

Citace - Petr / 14.04.2021 08:18

Nepodařilo se mi zjistit od jaké verze androidu to funguje. Co je ale pro mě podstatné, mí rodiče důchodci (android 4) i moje manželka (6) mají smůlu, aplikace není pro vaše zařízení podporována... Když se podíváte na hodnocení a komentáře na GooglePlay, vychází z toho aplikace jako totální nedodělek a paskvil. Je čas změnit banku.

Když se podíváte na hodnocení a komentáře na GooglePlay, zjistíte hlavně, že těch pár lidí si to stáhlo předčasně a teď se diví, že se zatím nemůžou přihlásit. Musí počkat, až je banka vyzve. Zatím je to velmi malý vzorek nesprávných hodnocení. Což samozřejmě vůbec neznamená, že ta aplikace bude opravdu špatná, zvlášť ten nesmyslný požadavek na potvrzení v jiné aplikaci (klíč).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

František Janeček

producent a podnikatel

Eva Štěpánková

podnikatelka, Ryor

František Janeček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Eva Štěpánková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services