Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
František Janeček
producent a podnikatel
Eva Štěpánková
podnikatelka, Ryor
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
ČSOB a Poštovní spořitelna spouští nové elektronické bankovnictví
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
14. 4. 2021 7:51, Olda
Jsou pred konkurenci? V cem? Timto to CSOB uplne zabilo. Jsem jejich dlouholetym klientem, ale touto "noivnkou" uz jsem to nedal. Nejsou schopni vytvorit normalni aplikaci, kde jsou notifikace nebo ze se neodhlasuje po minimalizaci na pozadi. A tuto aplikaci propagovali jako by to byla spasa a umela nevim co. Nakonec je to jen Smartbanking v novem kabate, ale nic vic neumi. Opravdu obrovske zklamani a s CSOB jsem skoncil, protoze co se tyce digitalizace jsou marni. Za me by cely jejich vyvojarsky tym zaslouzil vyhazov.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
14. 4. 2021 22:18, Karel
Také nechápu, co uživatelům vadí na tom mít v mobilu více aplikací, když se dokáží plynule mezi sebou přepínat. Maximálně by mohlo vadit víc ikonek v přehledu aplikací, ale některé nástavby dokáží nepoužívané ikonky skrýt či alespoň přesunout do složky nepoužívaných aplikací. Já jako uživatel multibankingu jsem naopak rád za banky, které potvrzování plateb mají v oddělené aplikaci, protože zbytek toho smartbankingu nepotřebuji využívat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)
14. 4. 2021 22:06 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 22:00 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 21:53 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 21:53 | pag
Citace - Škodolibka domácí / 14.04.2021 15:45
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 20:09 | Jaja
14. 4. 2021 18:54 | malyhad
14. 4. 2021 18:42 | HonzaV
14. 4. 2021 16:56
Citace - pag / 14.04.2021 15:03
Dalsi financni negramot. PROC mate 0.0000%? Kvuli vlastni hlouposti? Vzdyt maji treba sporici ucet s bonusem a okamzitou vypovedi, kde do milionu muzete mit 0.35%. Ano, neni to zadnej zazrak, ale NENI to 0.0000%
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 16:54 | Tomas
V roce 2021/22 si od mobilní bankovní aplikace slibuji hlavně to, že už konečně budu moct obsluhovat všechny účty a produkty z mobilu. Tedy, že mobilní bude skutečně mobilní - od A až po Z. Ne, že kvůli převodu peněz z běžného účtu na depozitní, či kvůli zahraniční platbě, budu muset zapínat počítač jako za krále Klacka. Já ten počítač nechci kvůli banky zapínat nejlépe VŮBEC. Logicky předpokládám, že nová aplikace bude již konečně umět i notifikace o pohybech na účtě. Už dlouho a perfektně to umí Komerčka, Raifka, apod., tak by to snad už mohla umět i aplikace od 2.největší české banky. Současný stav je velmi zkostnatělý a ostudný.
Od banky bych v dnešní době považoval za samozřejmost i MULTIMĚNOVÝ účet. Ne že kvůli investicím v EUR a USD budu muset mít XY depozitních účtů a ještě za ně platit.
Dodnes jsem nepřišel na to, v čem je výhoda u velkých bank - ale nalézám spíše spoustu nevýhod. Jsou to především zkostnatělé molochy, které velmi pomalu a kostrbatě reagují na aktuální trendy a rovněž velmi pomalu a kostrbatě zavádí novinky. Obávám se, že to s čím se bude ČSOB piplat 6-8 měsíců, tak už zde dávno je, akorát u Komerčky nebo Raifky - která už nabízí i ten multiměnový účet.
14. 4. 2021 15:52 | Škodolibka domácí
Ale uživatelsky mi to připadá úplně stejné. V tom žádný rozdíl nepociťuji. Když třeba v aplikaci ČSOB Smart načtu třeba QR platbu z faktury a dám potvrdit, tak se mi automaticky ve vteřině otevře potvrzovací políčko ve Smart klíči, kde platbu okamžitě potvrzuji. Časově je to úplně stejné jako dosud. Aplikace se mezi sebou samy přepínají a je to jen mžik.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 15:45 | Škodolibka domácí
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 15:13 | Ivo
Citace - pag / 14.04.2021 15:03
To se máte čím chlubit :) Opravdu máte na běžném účtu sedmimístnou banku? Nebo na spořáku v ČSOB, který nesl 00nic i před lety, kdy konkurence dávala aspoň 2 %?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 15:03 | pag
14. 4. 2021 12:06 | Jirka
14. 4. 2021 10:50 | Tulák
14. 4. 2021 10:35 | Ivo
Citace / 14.04.2021 09:30
Právě že už to radši sjednotila, protože po tom klienti volali. (Kdo chce, může dál používat samostatný klíč, ale jinak se klíč stane součástí aplikace).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 9:43 | Olda
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 9:30
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 9:04 | Matěj
Citace - Olda / 14.04.2021 07:51
Ano, taky bych řekl, že tu konkurenci spíš konečně aspoň trochu dohánějí (důvěryhodní příjemci, nepotvrzování některých plateb...), určitě nejsou před ní :) A trvat na samostatném klíči i při potvrzování operací v aplikaci Smart - to je fakt nevídaný úlet. V tom bohužel napřed jsou - na cestě k naštvání zbytku klientů.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2021 9:02 | Matěj
Citace - Petr / 14.04.2021 08:18
Když se podíváte na hodnocení a komentáře na GooglePlay, zjistíte hlavně, že těch pár lidí si to stáhlo předčasně a teď se diví, že se zatím nemůžou přihlásit. Musí počkat, až je banka vyzve. Zatím je to velmi malý vzorek nesprávných hodnocení. Což samozřejmě vůbec neznamená, že ta aplikace bude opravdu špatná, zvlášť ten nesmyslný požadavek na potvrzení v jiné aplikaci (klíč).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 3/4