ČSOB a Poštovní spořitelna spouští nové elektronické bankovnictví

Olga Skalková | rubrika: Co se děje | 14. 4. 2021 | 62 komentářů
Klienti postupně přejdou na vylepšené internetové či mobilní bankovnictví. Změní se hlavně přihlašování. Potvrzování některých plateb bude jednodušší.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 4. 2021 7:51, Olda

Jsou pred konkurenci? V cem? Timto to CSOB uplne zabilo. Jsem jejich dlouholetym klientem, ale touto "noivnkou" uz jsem to nedal. Nejsou schopni vytvorit normalni aplikaci, kde jsou notifikace nebo ze se neodhlasuje po minimalizaci na pozadi. A tuto aplikaci propagovali jako by to byla spasa a umela nevim co. Nakonec je to jen Smartbanking v novem kabate, ale nic vic neumi. Opravdu obrovske zklamani a s CSOB jsem skoncil, protoze co se tyce digitalizace jsou marni. Za me by cely jejich vyvojarsky tym zaslouzil vyhazov.

+96
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 4. 2021 22:18, Karel

Také nechápu, co uživatelům vadí na tom mít v mobilu více aplikací, když se dokáží plynule mezi sebou přepínat. Maximálně by mohlo vadit víc ikonek v přehledu aplikací, ale některé nástavby dokáží nepoužívané ikonky skrýt či alespoň přesunout do složky nepoužívaných aplikací. Já jako uživatel multibankingu jsem naopak rád za banky, které potvrzování plateb mají v oddělené aplikaci, protože zbytek toho smartbankingu nepotřebuji využívat.

Zobrazit celé vlákno

-18
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)

14. 8. 2021 8:40 | Pavla

Diky huawei p40 lite bez google play aplikace nefunguje, rok stary mobil menit nebudu, jina verze aplikace je blokovana, tudiz po nefunkcnosti smartbankingu se na svuj ucet nedostanete... Super zhovadilost, po 20 letech budu hledat jinou banku... O nas bez nas, bez moznosti vyberu??? Tleskam....
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 8. 2021 10:59 | Ivan Klecker

Do 30.června 2021 vše fungovalo jak má.Ale to co nyní vymysleli je naopak horší a to o hodně.Zvlášť přihlašování,které je údajně lepší je naopak horší.Nejde stáhnout smart klíč a další.Tímto přistupem mě donutili abych po 26.letech převedl svůj účet do jiné banky.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2021 13:54 | Eva

Nová aplikace , je totálně nefunkční. Touto aplikací končím u ČSOB.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 7. 2021 6:33 | Jiří

Po včerejší osobní zkušenosti se zcela ztotožňuji s uvedeným hodnocením, u PS končím a postupně převádím peníze do progresivnější banky, která je ke klientům přátelštější.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 7. 2021 10:44 | Janoušek

Já nechápu v čem je ČSOB smart o proti era smart banking lepší. V éře jsou veškeré údaje o platbách ve smartu nikoliv. K čemu takovou aplikací v čem je snadnější, když se do ní neprihlasim.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2021 16:20 | Halka Jančálková

Dobrý den, taky mám android 6 a kvůli nic si kupovat nový nebudu. Přecházím k jiné bance. Neuvěřitelny byznys tohle!!
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2021 17:08 | Marie

Za mě je tohle paskvil, který nefunguje, zlaté staré dobré internetové bankovnictví,asi změním banku po mnoha letech.at se jde ČSOB vycpat
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2021 11:42 | Svatava

NOVA APLIKACE ČSOB SMART BLOKUJE TELEFON , NECHCE SE NAČÍST a POKUD VOLÁTE ASISTENCI TAK NEJMÉŇE HODINU ČEKÁTE. Svatava
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 7. 2021 12:21 | Milena

Nová aplikace je úplně k??,nepřehledná,zdržuje.Zlatá
stará aplikace??
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 6. 2021 18:18 | Iveta

Milá poštovní spořitelna. Zřejmě přijdete o hodně klientů. Tahle aplikace je jako k čemu ? Nepřehledné, nic jsem se nedozvěděla,dříve jsem měla krásný přehled o platbách,důchodové pojištění se mi ukázalo a teď ??? To se mám vrátit o sto let zpět a psát si,co kde a za kolik jsem platila ? To si děláte srandu ? Zase o nás,bez nás? Ok,asi si neváží te starých klientů. Budu koukat jinde,tohle fakt neeee. Možná by bylo dobré se zamyslet a pokud opravdu stojíte o klienty,vraťte starou aplikaci,jinak adios.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 6. 2021 18:26 | josef

hlavně že chtějí seniorum vstříc , opak je pravdou
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 5. 2021 14:54 | Petra

Za mě starý smartbanking fungoval tisickrát lépe, za mě je to nejblbší aplikace co vymysleli. Smartbanikng (já mám roky poštovku) fungoval lépe a byl nejvíce přehledný, ne toto, tisíc záložek tam něco a tam něco za mě HNUS!!!! Abych mohla používat PIN tak 2 aplikace, ale spustit jde jen ten čsob smart, ale musíte mít i čsob smart klíč aby Vám to šlo pinem 5 ti místným jen otevřít. Otisk prstu nepoužívám stačí mírně zapatlaný kryt a už to nevezme.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 4. 2021 20:32 | Hliník

Tak jsem asi skončil se smartbankingem, účet máme také na 7 číslic jak píše někdo níže, tak že už jsem zažil leccos, starý smartbanking mi vyhovoval a fungoval slušně, o ten jsem přišel a nový nenainstaluji protože mám Android 6, telefon není ani 4 roky starý a vše mimo nový ČSOB smart funguje bez problémů, výrobce Android 7 moc nepodporuje a nový mobil si kvůli ČSOB kupovat nebudu, tak jsem další otrávený klient
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2021 1:24 | Karel

Citace - Martina / 15.04.2021 12:01


Dvě aplikace zaberou víc místa než jediná. Navíc to může být matoucí a zdržující, když mají podobné ikonky jako třeba u George (chci si zapnout George, ale omylem se přihlásím do klíče...) Samozřejmě: klient by měl dostat na výběr. Kdo chce samostatný klíč, měl by tu možnost mít. Kdo to chce mít v jednom, měl by to mít.
Co se týče toho zabírání více místa, tak by se sloučením aplikace ušetřilo max pár MB na nějakém procesu spárování, které musí být u obou aplikací zvlášť, ale to je při stovkách MB, které tyto aplikace mají, jako prdnutí v moři. Souhlasím, že George má ikonky klíče a smartbankingu dost podobné a matoucí. ČSOB, KB i ČSOB to mají lepší a ta ikonka klíče je u nich dost výrazná. Aplikaci klíče není nutné nikdy otvírat, proto si ji může uživatel buď skrýt nebo přesunout do nějaké složky, aby ji neměl tolik na očích, pokud mu to nástavba výrobce umožňuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 4. 2021 15:16 | Tomas

Citace - Tulák / 14.04.2021 10:50

Čím novější a vypracovanější, tím horší funkčnost. Nesnáším to neustálé vylepšování do horšího.Vývojáři jsou naprostí idoti, kteří tomu nerozumí.Neuvědomují si, že lidi nechtějí neustáe nové změny a že hodně jich neovládá počítač, tak jako těch pár vypatlanců, co si myslí, že vše jen zjednodušší. Omyl.

Rozhodně nesouhlasím. S tímto přístupem bychom se nikam neposunuli a dodnes by jezdily parní lokomotivy. Proberte se...!
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 4. 2021 22:05

posta je sracka,,,,,dekuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2021 12:01 | Martina

Citace - Karel / 14.04.2021 22:18

Také nechápu, co uživatelům vadí na tom mít v mobilu více aplikací, když se dokáží plynule mezi sebou přepínat. Maximálně by mohlo vadit víc ikonek v přehledu aplikací, ale některé nástavby dokáží nepoužívané ikonky skrýt či alespoň přesunout do složky nepoužívaných aplikací. Já jako uživatel multibankingu jsem naopak rád za banky, které potvrzování plateb mají v oddělené aplikaci, protože zbytek toho smartbankingu nepotřebuji využívat.

Dvě aplikace zaberou víc místa než jediná. Navíc to může být matoucí a zdržující, když mají podobné ikonky jako třeba u George (chci si zapnout George, ale omylem se přihlásím do klíče...) Samozřejmě: klient by měl dostat na výběr. Kdo chce samostatný klíč, měl by tu možnost mít. Kdo to chce mít v jednom, měl by to mít.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 4. 2021 11:59 | Martina

Citace - Hubert Starý / 15.04.2021 10:32

Nemáte někdo údaje o tom,jak to bude s tím,když se má přecházet na novou aplikaci, jak to bude se starými podmínkami u účtu? Mám účet u postovky právě bez podmínek,tak jestli zůstanou stejné podmínky při přechodu na jinou apku.

Podmínky účtu nijak nesouvisejí s přechodem na novou aplikaci :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 4. 2021 10:32 | Hubert Starý

Nemáte někdo údaje o tom,jak to bude s tím,když se má přecházet na novou aplikaci, jak to bude se starými podmínkami u účtu? Mám účet u postovky právě bez podmínek,tak jestli zůstanou stejné podmínky při přechodu na jinou apku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2021 22:18 | Karel

Také nechápu, co uživatelům vadí na tom mít v mobilu více aplikací, když se dokáží plynule mezi sebou přepínat. Maximálně by mohlo vadit víc ikonek v přehledu aplikací, ale některé nástavby dokáží nepoužívané ikonky skrýt či alespoň přesunout do složky nepoužívaných aplikací. Já jako uživatel multibankingu jsem naopak rád za banky, které potvrzování plateb mají v oddělené aplikaci, protože zbytek toho smartbankingu nepotřebuji využívat.
-18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Franz

umělec

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Vladimír Franz
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services