Spojení Monety a Air Bank: Začíná druhý pokus

Petr Kučera | rubrika: Co se děje | 23. 1. 2021 | 34 komentářů
Trojice největších bank v Česku může dostat silného konkurenta. Do hry se vrací spojení Monety a Air Bank, čímž by vznikla třetí největší banka s více než dvěma miliony klientů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 1. 2021 21:22, Josef Novák

Nesouhlasím. AirBank a HC bych koupil za cash, Zonky nechci, majoritním akcionářem PPF už vůbec ne. Budu hlasovat proti a doufám, že nás bude většina.

+15
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 1. 2021 11:45, Karel

Citace - DRSG / 24.01.2021 21:43

@Karel Já zase doufám, že případným spojením zaniknou manýry a amatérismus Monety.
Stejně jako TOP3 sazba napořád, úroky na běžném účtu nebo přesvědčení Air Banky o tom, že Google Pay je fuj, protože bude data o nákupním chování prodávat nebo využívat pro reklamu, což už Air Bank dělá s těma reklamníma pseudoodměnama? Můžete ty manýry a amatérismus Monety specifikovat? Myslíte, že manýry Air Bank jsou v pořádku, když třeba dlouho odmítala Google Pay s odůvodněním, že když je jejich řešení stejně jako GPay HCE, tak jsou obě řešení funkčně srovnatelná? Nebo to, že Air Bank přes četné žádosti klientů odmítá dát do mobilní aplikace tmavý vzhled a zahraniční platby?

Zobrazit celé vlákno

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

11. 3. 2021 22:13 | carlos john

NALÉHAVÁ NABÍDKA PŮJČKY S NÍZKOU ÚROKOVOU ÚROKEM 3% PLATÍ HNED TEĎ. Akvizice na podnikatelský úvěr a všechny ostatní související půjčky KRISTICKÉ ÚVĚROVÉ FONDY vás pokryly, máme pro vás speciální nabídku, nabízíme vám platformu, kde můžete využít půjčku s úrokovou sazbou 3% na zajímavé období od 1 do 35 let, jsme spolehliví, důvěryhodní a legitimní. Nabízíme půjčku od minimálně 5 000 $ do a maximálně 80 000 000 $: 00. Zájemci by nám měli laskavě poslat zprávu prostřednictvím portálu společnosti a vyplnit formulář žádosti prostřednictvím whatsapp: +256756543536 nebo e-mailu: christharmonyloanfund@gmail.co m
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 1. 2021 18:04 | Goldman Sachs navýšil podíl na 10,45 % v MONETĚ

Podle regulatorního oznámení pro ČNB navýšil Goldman Sachs (GS) podíl v Monetě na 10,45 %. Podle akcionářské struktury zveřejňované samotnou Monetou měla skupina GS ke konci roku 1,97% podíl, nicméně na základě informací v centrálním uložišti regulovaných informací na stránkách ČNB Goldman Sachs v listopadu navýšil podíl na 3,11 % a před posledním navýšením držel 3,22% podíl. Zvýšení podílu o 7,33 % představuje přibližně 37 mil. ks akcií, průměrný denní zobchodovaný objem na pražské burze za poslední 2 měsíce je 1,3 mil. ks. To znamená, že nákup akcií proběhl napřímo mimo burzu. Kdo byla prodávající strana, ani jaké jsou další záměry GS a zda výrazné navýšení podílu jakýmkoliv způsobem souvisí s nedávno oznámeným záměrem PPF na ovládnutí Monety, není v tuto chvíli známé. Nicméně při rozdrobené akcionářské struktuře bude hrát GS výraznou roli při schvalování případné fúze Monety a Air Bank.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2021 15:05 | DRSG

Pane Karle, na Vaši poznámku: " Jestli máte nějakou častou potřebu si okamžitě převádět peníze ze spořicího účtu na běžný, tak byste se spíše měl zamyslet nad větším plánováním financí." Vám mohu akorát sdělit, že takovou potřebu opravdu nemám :-) a že spořicí účty po ukončení ve Wustenrotu k 30.11. (s i tak směšným úrokem 1,5%) a s ohledem na aktuální sazby již neřeším a opravdu nebudu kvůli 0,1 nebo 0,2 % zakládat nové účty a přesouvat prostředky. Je to zbytečná ztráta času a navíc nesmysl, stejně jako požadovat při dnešních sazbách top3 garanci. A upřímně 5 plateb kartou v měsíci je pro mě to nejmenší zlo, než k tomu ještě přesouvat prostředky, porcovat je do 100 tis. "obálek", čekat do dalšího dne, když se mi náhodou rozbije pračka/auto a nebo si k tomu povinně zakládat investice.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2021 19:12 | DRSG

Citace - Tomáš Marný / 27.01.2021 14:23

@ DRSG: Nějak vám vypadla EQUA s 0,7%, takže TOP3 se aktuálně jaksi nekoná, že?
Záleží na úhlu pohledu :-) při částce 250 tis. máte v Air 0,6 % na celou částku, u Equa 0,7 % procenta pro 200 tis. a zbylých 50 za 0,1 %.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2021 19:10 | Karel

Ano, integrace starých struktur Wüstenrotu do struktur Monety nějakou dobu trvalo. V čem je jakákoliv aplikace banky šmírácká? Že jste dostal nepřesnou informaci o tom, že to ještě nefungovalo na Androidu, mě mrzí, ale občas nepřesnou informaci dostanete v každé bance. Sám jsem si to v několika bankách prožil. Že se stavební spoření aktivuje až za několik dnů, to jste jistě měl v obchodních podmínkách. Je to jen blbá shoda náhod, že to pro Android spustili v takový čas, že jste si stavební spoření nemohl založit v takové době, abyste stihnul státní podporu ještě za minulý rok. Možná se chtělo tehdy v tom listopadu překonat a jít na pobočku nebo si pozvat obchodního zástupce večer k sobě domů, jestli to funguje podobně jako u ČMSS.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2021 12:46 | Karel

Citace - DRSG / 27.01.2021 19:36

@Karel Tak trochu jinak. Raiffku, mBank a JT zrovna odstraňte (obrat, složitost/porcování částky, čekání do druhého dne) a jsme opět na top3. Osobně bych čekal, že po půl roce už bude v novém systému orientovaná, ale jak píšete, jiný člověk, jiné nároky. Váš příklad s 2 Kč jsem pochopil. Taky samozřejmě využívám srovnávače. Každý motorista ovšem také ví, že nejdražší benzínka je ta na dálnici. U mě to dělají hlavně nákupy v albertu (a 4 vylosované nákupy zdarma), neb konkurence je z ruky. Zajímavé, mně airbank negativní úroky nikdy nenaúčtovala.
Při tomto pohledu odstraňování složitostí mohu rovnou odstranit i Air Bank a Equa bank, protože jestli plnit platby kartou, obrat, či porcování nebo všechno naráz, to vyjde takřka na stejno. Co se týče toho čekání do druhého dne, tak ještě nedávno tu nebyly okamžité platby a všichni jsme byli zvyklí na převod z jiné banky do druhého dne, tak to není žádný problém. Teda, alespoň pro mě. Jestli máte nějakou častou potřebu si okamžitě převádět peníze ze spořicího účtu na běžný, tak byste se spíše měl zamyslet nad větším plánováním financí. Uznávám, že Albert je jeden z mála obchodů, který předražený není a pokud ve Vašem okolí nic jiného není, tak je i užitečný. Já mám ve svém okolí i jiné supermarkety, tak i v této oblasti mám na výběr a většinou si vyberu jiný. Mimochodem, i Moneta má tyto pseudoslevy. Jmenuje se to bene plus a, narozdíl od Air Bank, si to můžete prohlížet i na webu a nemusíte chtěnou slevu fajfkovat. Od té doby, co zrušili úrok na běžném účtu, se záporný úrok vytvářet nedá. Bylo to koncipováno tak, že se bude každý měsíc ten účet používat, tak se ty neoprávněně připsané úroky odečetly z úroků z následujícího měsíce a vzhledem k tomu, že jsem následující měsíc účet vynuloval, tak se mi těch pár haléřů odečetlo do záporu.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2021 13:59 | DRSG

@Karel Pane Karle, už jsem na Vás reagovat nechtěl, ale! Je fajn, že někomu dokážete odpustit, ale jen někomu. I přes zrušení top3 garance, má Airbank stále jedno z nejvyšších %, pominu-li 3 % (na půl roku) u Raifky s podmínkou obratu, Hello bank 1 %, tak dále vidím MMB Gold (to si odpovězte sám) a JT banku (obě s 0,7), která ale nemá okamžitou splatnost. Pak následuje AirBank s 0,6 % (aktuálně). Čili za mě je i nadále v top3 (aktuálně). Pokud mi dobře slouží paměť, tak W. MMB převzala v dubnu? A skrze appku nabízí něco, co v appce neumí a žene vás na pobočku. To jako vážně? :-) Vaše poznámka, že AirBank neumí stavební spoření je opravdu úsměvná. Před rokem SS neuměla ani MMB a bez akvizice by SS neuměla dodnes. Mimochodem co se týče těch pseudoodměn, tak za rok 2020 jsem na nich získal přes 3 tis. Kč, tzn. daleko více než byste za rok dostal např. v Raiffce s jejich 3 % na půl roku a ještě si vyblokoval 150 tis. Kč. Označujete to jako "pseudo" ale moc v tom asi neumíte chodit. Od doby co byly zavedeny už mi to dělá něco přes 10 tis. Závěrem jedna ze života. V roce 2015 jsem refinancoval hypo z ČS do AirBank, naprosto bez problémů. Dostal jsem 2,2 % (v ČS 4,5 %). Asi týden po podpisu smlouvy mi zavolali z AirBank s tím, že snižují sazby, nicméně se to týká i mě, takže ve výsledku 2,1 %. No, chtěl bych vidět Monetu :-D PS: ne každý nosí chytré hodinky, ne každý má chytré hodinky s platební funkcí. Ne každý má smartfoun, ne každý má smartfoun s podporou plateb. A pak jsou i tací, kteří prostřednictvím smartfounu prostě platit nechtějí nebo mobil v obchodě neradi vytahují (riziko pádu). A pokud Vám dojde zrovna šťáva, tak smůla, což u nálepky nehrozí. Ale chápu, základem je tmavý vzhled aplikace.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2021 12:02 | 4grossy

Rád bych se podělil také o svou negativní zkušenost s Monetou. Zaujala mne nabídka SS od Monety, která je na tomto webu hodnocena velice dobře (v době Q4/2020) a nabízí odpuštění poplatku při založení online. Bylo to však zklamání. -5.11. jsem si založil SS online. -15.11. Jsem jej aktivoval aktivační platbou dle instrukcí -žádné potvrzení nepřišlo -při dotazu jak se mám přihlásit do internetoveho systému SS mi bylo odpovězeno, že mám využít údaje z potvrzujícího dopisu -Potvrzující dopis nikdy nepřišel -Po upozornění na tento fakt, mi byly poslány insturkce k opětovnému záslání mých detailů, RČ apod -Odpověď byla, že mou smlouvu nemohou najít -Poslal jsem jim první a poslední stránku smlouvy, jako důkaz, že nejsem blázen -Odpověď žádná -Založením SS smlouvy u Monety jsem strávil téměř dva měsíce dotazováním a zjišťováním kde je můj účet, kvůli kterému jsem Monetě poskytl své soukromé údaje. Nakonec jsem dostal toto vysvětlení:
"Každého klienta si velice vážíme a omlouváme se, že Vám informace k Vašemu stavebnímu spoření poskytujeme až nyní. Od kolegů jsme obdrželi informaci, že při kontrole ověření platby došlo na smlouvě k technické chybě, na základě které jsme následně zadali požadavek k jejímu stornu. Svou aktivační platbu poté obdržíte zpět na účet, ze kterého byla poukázána."
Účet nikde, kompenzace žádná, vysvětlení strohé. Veškeré soukromé údaje potřebné k založení SS, jsem jim poskytl v podstatě kvůli ničemu.
Navíc, způsob emailové komunikace s Monetou je velice nešťastný. Každá odpověd na email přiletí jak blesk z čistého nebe bez kousku historie nebo reference na původní email. Takže pokud pošlete více nezávislých požadavků, tak nemáte šanci dohledat na který z nich odpovídají. Při vyřizování mých požadavků odpovídali stroze a neúplně. Težko jsem se pak vracel k mým původním mnou odeslaným zprávám, abych je upozornil, na nedostatečnou odpověď. Výsledek je těžko srozumitelný chaos navzájem nenavazující emailové konverzace, ve které navíc odpovídá pokaždé jíný pracovník, který nemá ponětí o historii problému.
Nicméně mne tato zkušeost odradila od jakékoliv další spolupráce s touto institucí.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2021 11:57 | Rostislav K.

Citace - Karel / 27.01.2021 19:10

Ano, integrace starých struktur Wüstenrotu do struktur Monety nějakou dobu trvalo. V čem je jakákoliv aplikace banky šmírácká? Že jste dostal nepřesnou informaci o tom, že to ještě nefungovalo na Androidu, mě mrzí, ale občas nepřesnou informaci dostanete v každé bance. Sám jsem si to v několika bankách prožil. Že se stavební spoření aktivuje až za několik dnů, to jste jistě měl v obchodních podmínkách. Je to jen blbá shoda náhod, že to pro Android spustili v takový čas, že jste si stavební spoření nemohl založit v takové době, abyste stihnul státní podporu ještě za minulý rok. Možná se chtělo tehdy v tom listopadu překonat a jít na pobočku nebo si pozvat obchodního zástupce večer k sobě domů, jestli to funguje podobně jako u ČMSS.
Určitě šlo zajít osobně na pobočku Monety a založit si tam stavebko, avšak s tím, že poplatek při založení stavebka na pobočce banky byl 1 % (co je několik desítek tisíc Kč, když si chcete spořit na bydlení) z cílové částky. U založení stavebka přes web či Smartbanku avízovali bez poplatku.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2021 19:36 | DRSG

@Karel Tak trochu jinak. Raiffku, mBank a JT zrovna odstraňte (obrat, složitost/porcování částky, čekání do druhého dne) a jsme opět na top3. Osobně bych čekal, že po půl roce už bude v novém systému orientovaná, ale jak píšete, jiný člověk, jiné nároky. Váš příklad s 2 Kč jsem pochopil. Taky samozřejmě využívám srovnávače. Každý motorista ovšem také ví, že nejdražší benzínka je ta na dálnici. U mě to dělají hlavně nákupy v albertu (a 4 vylosované nákupy zdarma), neb konkurence je z ruky. Zajímavé, mně airbank negativní úroky nikdy nenaúčtovala.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2021 18:58 | Karel

OK, první Raiffka s 3 %, druhá Hello bank s 1 %, třetí mBank s 0,9 %, čtvrtá Equa bank s 0,7 %, pátá JT s 0,7 %, šestá Air Bank s 0,6 %. I kdyby byla čtvrtá, tak neměla TOP3 slibovat nebo se alespoň při jejím zrušení omluvit, že to byl blbej nápad a naivita začátečníka. Myslíte si, že zorientování Monety v neznámém systému, upravení a sloučení do jejich systému tak, aby vše bezchybně fungovalo, sfoukne za pár měsíců? ČSOB trvalo rok, aby si do svých systému zavedla Google Pay. Co je špatného mít v aplikaci kompletní nabídku s tím, že u nějakého produktu to aplikace zvládne sama, u některého ho to pošle do IB (jako Air Bank s hypotékou) a u něčeho zákaazníka pošlou na pobočku? Co se týče těch pseudoodměn, četl jste ten můj příklad s tím, jestli ta vratka 2 Kč byla výhodná nebo ne? Podobným způsobem mohou být ty Vaše. Třeba po celý rok tankujete v Shellu, o kterým snad každý motorista ví, že je nejdražší v republice, a tak jste na vratkách sice dostal tisíce, ale přitom jste mohl natankovat o dvojnásobek levněji u nedaleké čerpací stanice. Já v tom chodit umím. Kouknu na ceny u obchodníků v pseudoodměnách, kouknu na ceny u konkurence, kteří tam nejsou a v drtivé většině si vyberu to druhé. Co se týče těch hypoték, tak Moneta má obecně postavené úvěrování na tom, že půjčuje dráž, ale za to i více rizikovějším lidem. Na závěr také jedna ze života: Chtěl jsem po Air Bank, aby mi v obchodních podmínkách našla ten odstavec, podle kterého mi může ztrhnout negativní úroky. Parádně mi vysvětlila, že má nedokonalý systém úročení běžných účtů a tak, když se provede platba kartou na konci měsíce, aby blokace trvala do následujícího měsíce, tak mi za ten první měsíc připsali úroky i z té blokované částky, která mi už nepatřila, tak si těch pár haléřů vzali zpět. Stále dokola odpovědi typu, že to tak prostě je, až jsem si to musel najít sám. Jistě, každý člověk je zcela individuální s jinýma potřebama. Mobilem platím 4 roky a ještě se mi nestalo, že by mi při placení někde vyklouzl na zem. Podobně s tím vybitím, ale i přesto si v batohu, do kterého dávám nákup, nosím powerbanku velikosti žvýkaček.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2021 14:57 | Nespokojený klient MONETY

Negativní zkušenost se zakládáním stavebního spoření u Monety. Zakládal jsem stavební spoření začátkem listopadu 2020 on-line přes web, avšak přes web založit nešlo. Vždy se objevila chybová hláška. Tak jsem volal a psal na podporu Monety. Sdělili mně, že pokud chci založit on-line stavebko, ať je založím přes jejich aplikaci Smartbanka. Donutili mě takto nainstalovat si jejich šmíráckou appku do mobilu. Avšak stavebko ve Smartbance také založit nešlo. Tak opět následovaly další telefonické a emailové dotazy na podporu Monety. Tam jsem se dozvěděl, že založení stavebka přes Smartbanku fungoje pouze pro verzi určenou po iOS (mobily iPhone od Applu), na to mne však nikdo dříve neupozornil. Po dalších mých dotazech a telefonických naléhání na Monetu s tím, že takto klamou a odrazují potenciální klienty, mi sdělili, že teprve připravují novou verzi Smartbanky, která poběží na Androidu, a umožní založení stavebka i na ostatních chytrých mobilních telefonech než je iPhone. Tak jsem čekal... Koncem prosince 2020 vydali novou verzi Smartbanky pro Android, ve které už šlo založit stavebko. Tak jsem si stavebko přes Smartbanku koncem roku 2020 založil, avšak aktivaci stavebka provedli až začátkem roku 2021 (dle informace ve Smartbance). Tudíž jsem ztratil nárok na státní podporu za rok 2020, poněvadž peníze, které jsem na stavebko poslal ještě v roce 2020 se vrátily zpět. Dodnes nemám od Monety žádnou smlouvu ani aktivační dopis, který měl přijít doporučeně. Ve Smartbance také žádná smlouva o založení stavebka není, pouze číslo smlouvy (číslo účtu).
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2021 14:23 | Tomáš Marný

@ DRSG: Nějak vám vypadla EQUA s 0,7%, takže TOP3 se aktuálně jaksi nekoná, že?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2021 17:49 | Karel

Já mám tedy radši banky, které nelákají na vysoký úrok a nedokonalý účet, ale ty, kteří peníze radši vráží do kvality svých účtů. Taková je třeba Fio banka. Moneta byla dlouhou dobu něco mezi, že lákala klienty na vysokou sazbu, aby to mohla po několika měsících snížit a uvést nový typ účtu s vyšší sazbou a tak pořád dokola. Naštěstí tuhle zmatečnost nedávno zrušili. Špatný je už samotný koncept a navíc do toho slibování napořád a je úplně jedno, jestli ten úrok drží měsíce či roky. Zdůvodnění Air Bank, že už to přestalo dávat smysl, to jsou jen výmluvy, proč nedodrželi svůj slib.
Že je Google šmírák platebních údajů, to Vám bez jakýchkoliv důkazů nakukala Air Bank. A i kdyby, tak měla možnost obě služby provozovat paralerně, ať si uživatel vybere mezi spolehlivostí s „možným šmírováním“ a nespolehlivostí se šmírováním pouze ze strany banky za účelem pseudoodměn. Jak ale najednou změnila názor a hned musel být Google Pay do 3 měsíců hotov a vlastní řešení do roka a do dne pryč, to mě na tom dostává nejvíc. Banky, které se o to pokusily: Česká spořitelna, ČSOB, KB a Raiffka.
Jj, funkcionality. Reklamu na rohlik.cz do smartbankingu vložili ještě před editací šablon. Co třeba takové zahraniční platby nebo dobíjení mobilu? Moneta to má, Air Bank to odmítá. Jaké funkcionality máte na mysli? Nepotřebné grafy tam máte, tisíckrát zpřeházený přehled a menu také.
Ve smartbankingu je plno věcí, které málokdy použijeme nebo někdy i vůbec, obzvlášť u tak nadupaných, jako je to od Monety nebo Air Bank, s tím se musíme smířit. Například Air Bank sama přiznala, že ty jejich pseudoodměny využívá minimum lidí.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2021 17:25 | Karel

Ten průšvih s heslem jsem zaznamenal. Nikdo není neomylný a průšvihy se občas stanou každému. Namátkou zobrazení údajů o penzijním spoření cizích lidí v KB, nefunkční terminály předloni o Vánocích u ČSOB nebo ta 14denní nefunkčnost online bankingu u UniCreditu. Kdyby takových průšvihů bylo více, tak dejme tomu, ale ojedinělý průšvih dokážu bance odpustit. Já si ve Smart Bance převedl účet z Tom na Tom Plus a zůstalo mi původní číslo účtu. Jestli Váš kolega na něco blbě kliknul, to není problém banky a jestli to dělal na pobočce a narazil na bankéře blba, to se může stát v jakékoliv bance. Co se týče stavebka, tak stavební spořitelnu od Wüstenrotu převzali teprve před pár měsíci, tak bych tohle pro komplexní hodnocení banky nezmiňoval, navíc v souvislosti s Air Bank, která stavebko ani neumí. To plnění podmínek pro vyšší úrok upřímě nechápu nikde, ani u Raiffky, Equa bank a Air Bank. Je pravda, že Moneta ty podmínky má zbytečně komplikované a pro některé nízkopřijmové skupiny i nedosažitelné, ale, narozdíl od Air Bank, i při nesplnění má alespoň nenulový úrok. Zobrazení PINu je u Monety hodně velká slabina a v dubnu tento poplatek podle nového ceníku zruší a do bankovnictví dají možnost si ho zobrazit, jako to umí mnoho jiných bank. I já si myslím, že úrok na běžném účtu má být kvůli bezpečnosti nulový, ale Air Bank byla jiného názoru a právě na to klienty lákala. Hello bank má 0,6 %, Equa bank a Sberbank 0,01 %. Má smysl se bavit o jakýchkoliv slibech zákazníkům, včetně TOP3. Co se týče pseudoodměn, hodně záleží na tom, v jakých obchodech to bylo. Já si třeba v jednom obchodě koupil produkt za 100 Kč a dostal jsem zpět krásné 2 Kč. Jak jsem později zjistil, tak v nedalekém obchodě podobného zaměření měli ten samý produkt za 70 Kč. Technicky jsem tedy ušetřil 2 Kč, ale mohl jsem mít na účtu nákupem jinde více. Banky s vlastní platební funkcí: ČSOB, KB, Česká spořitelna, Air Bank a Raiffka. Ano, obě banky mají trochu jiné spektrum klientů. Na co platební nálepku, když mám platební kartu nahranou v mobilu a hodinkách?
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2021 12:52 | PPF jen čekala až Moneta převezme Wüstenrot

PPF jen čekala až Moneta převezme Wüstenrot (druhé kolo námluv), proto v roce 2019 ještě nedošlo ke koupi Monety ze strany PPF (první kolo námluv). Vše je dopředu dobře domluveno a promyšleno, a hlavně PPF má v Monetě nastrčeného pána, který vše zařídí ke spokojenosti PPF, a tím je Bc. TOMÁŠ SPURNÝ, předseda představenstva a Chief Executive Officer MONETY Money Bank, a.s. Tento pán bakalář Tomáš Spurný byl dříve hlavounem v PPF, přesněji generálním ředitelem ve společnostech skupiny PPF. Jen doufám, že ČNB brzy zakročí a tuto transakci nepovolí.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 1. 2021 8:28 | L.

Citace - Karel / 25.01.2021 11:45

Stejně jako TOP3 sazba napořád, úroky na běžném účtu

Na rozdíl od ostatních bank, které nalákaly klienty na vysoký úrok, aby ho po pár měsících zrušily, AirBank držela TOP3 garanci a úroky na BÚ dlouhé roky a upustila od ní až ve chvíli, kdy naprosto přestala mít smysl. Kéž by více bank mělo takovou manýru.

AirBank byla jedna z mála bank, kde člověk mohl platit mobilem, aniž by musel svoje data předávat největšímu globálnímu šmírákovi. Kéž by více bank mělo takovou manýru.

Je super, že se AirBank zaměřuje na funkcionality a ne na neustálé změny vzhledu. Kéž by více bank mělo takovou manýru.

Jelikož zahraniční platbu používám jednou za několik let, tak jsem rád, že banka neplýtvá zdroji na funkcionaity, které nepoužívám. Nicméně chápu, že to někdo má jinak a je to asi jediný bod, kde bych mohl souhlasit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 1. 2021 22:49 | DRSG

@Karel aktuálně průšvih se zasílání hesel poštou (viz superforum), po zrušení účtu u Wustenrot mi MMB za 5 týdnů poslala dopis, že můj účet u W. bude převeden do MMB :-) Kolega z práce chtěl přejít z tom na tom plus - výsledek? Má teď 2 účty. V aplikaci stavební spoření, klik na založit stavebko pro dítě, zobrazí se hláška "to neumíme, musíte na pobočku". Obdobně když chcete účet zrušit. Spořicí účet a bonus sazba - nově nejen platby, ale i obrat. No a chuťovečka na závěr, druhé a další zobrazení PINu za 3místný poplateček :-) i ČSOB má toto zdarma. Má podle vás cenu bavit se o top3 garanci u sazeb pod 1%? Navíc při možnosti offset hypo? Úrok na běžném rušily banky kvůli bezpečnosti, kdo z bank jej dneska ještě má úročený? Na pseudoodměnách mám měsíčně víc než na spořáku. Která z bank přišla s vlastní platební funkcí? Vy vyžadujete tmavý vzhled, já raději platební nálepku :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2021 11:56

Citace - Josef Novák / 23.01.2021 21:22

Nesouhlasím. AirBank a HC bych koupil za cash, Zonky nechci, majoritním akcionářem PPF už vůbec ne. Budu hlasovat proti a doufám, že nás bude většina.


Proto chce PPF odkoupit 20%-29% akcii Monety, aby Vas meli lepsi sanci prehlasovat az se bude jednat o odkoupeni PPF jejich firem. Doufam ze akcionari budou mit rozum a nebudou souhlasit, protoze mi to prijde ze tento obchod je vyrazne lepsi pro PPF nez akcionare Monety.

Kdyby melo PPF odkoupit Monetu pres odkup akcii tak hodnota akcii Monety podle me vzroste mnohem vice nez 80kc nez ted nabizi.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 1. 2021 11:45 | Karel

Citace - DRSG / 24.01.2021 21:43

@Karel Já zase doufám, že případným spojením zaniknou manýry a amatérismus Monety.
Stejně jako TOP3 sazba napořád, úroky na běžném účtu nebo přesvědčení Air Banky o tom, že Google Pay je fuj, protože bude data o nákupním chování prodávat nebo využívat pro reklamu, což už Air Bank dělá s těma reklamníma pseudoodměnama? Můžete ty manýry a amatérismus Monety specifikovat? Myslíte, že manýry Air Bank jsou v pořádku, když třeba dlouho odmítala Google Pay s odůvodněním, že když je jejich řešení stejně jako GPay HCE, tak jsou obě řešení funkčně srovnatelná? Nebo to, že Air Bank přes četné žádosti klientů odmítá dát do mobilní aplikace tmavý vzhled a zahraniční platby?
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dušan Kunovský

podnikatel, Central Group

Libor Malý

podnikatel, zakladatel Jobs.cz

Dušan Kunovský
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Libor Malý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services