Zmatky s neaktivním účtem v mBank

Věra Tůmová | rubrika: Co se děje | 4. 2. 2008 | 10 komentářů
Polská mBank možná vyděsila několik svých potenciálních klientů, kteří si loni požádali o zřízení účtu, dosud ho neaktivovali, ale přesto dostali výpis z nového účtu. Obavy z falšování jejich podpisu se však bát nemusí. Šlo o administrativní chybu.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 3. 2008 20:06, Jirka

Jsem rád, že čtu o mbance samé pozitivní nebo nedůležité ohlasy. Moje zkušenost je bohužel jiná a podle "http://v48.blogspot.com/2007/ 12/mbank-pli-levn-banka.html"nejsem sám. Poté co mi po třech odmítnutých heslech zablokovali internetové bankovnictví mě pracovníci mLinky neustále odkazují na automat, který je nefunkční a odmítá přijmout zadání dočasného hesla hláškou "hesla se neshodují". Písemná zákaznická podpora odpovídá taky tak na každý druhý mail a jen čekám kdy přestanou komunikovat úplně.

Zobrazit celé vlákno

+47
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 2. 2008 8:11, Rafter

Sice to vypada, ze v mBank delaji jen same zmatky, ale je to spis dan za jejich otevrenost. V jinych bankach se mozna deji horsi veci, akorat o tom kazdy nevi. Otevrena komunikace s klienty je zbran dvousecna ;-)

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)

20. 3. 2008 20:06 | Jirka

Jsem rád, že čtu o mbance samé pozitivní nebo nedůležité ohlasy. Moje zkušenost je bohužel jiná a podle "http://v48.blogspot.com/2007/ 12/mbank-pli-levn-banka.html"nejsem sám. Poté co mi po třech odmítnutých heslech zablokovali internetové bankovnictví mě pracovníci mLinky neustále odkazují na automat, který je nefunkční a odmítá přijmout zadání dočasného hesla hláškou "hesla se neshodují". Písemná zákaznická podpora odpovídá taky tak na každý druhý mail a jen čekám kdy přestanou komunikovat úplně.
+47
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 2. 2008 15:28 | Kamila

Souhlasím s dalšími přispívajícími, že by neškodil i nějaký pozitivní článek o mBank, je to snad jediná banka, kde může mít člověk uloženy peníze na běžném účtu a neplatit za to... Tématu placení či neplacení poplatků v řádu několika set korun ročně byste měli věnovat trochu více pozornosti:-)
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2008 16:58 | Miloš

Jako autor námětu bych chtěl říct, že jste to napsala dokonale. Bez senzací, fakta, přehledně. V dnešní době člověk od novinářů čeká podraz nebo senzacechtivost. Nestalo se.
Chápu že někomu to přijde jako prkotina. Nemyslím že je to útok na mBank. Jsou to začátečnické nemoci. Je to pochopitelné že všechno není dokonalé.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2008 16:35 | Věra Tůmová

Dobrý den Matesi, děkujeme za čtení článků. Určitě však nemáme nijaký zájem útočit na jakoukoli banku, tedy ani na mBank. Naopak jsme díky příběhu pana P., který se na nás v pátek obrátil, upozornili mBank na vzniklou situaci. Její klienti se tak nemusí zbytečně obávat o zneužití údajů a banka sama této informace využila a umístila k tomu informace na své stránky. S pozdravem VT
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2008 15:44 | Roman

Já mám v mBank účet od prosince, registroval jsem se hned 25. listopadu, kdy začínali přijímat žádosti o účet, a jsem maximálně spokojený. Účet "testuju" už druhý měsíc a všechno funguje, jak má. Ještě počkám na duben, až bude inkaso, otestuju, jestli i tam bude fungovat vše, jak má, a pak půjdu do ČSOB zrušit účet :-) Taky mi tento článek přijde úplně zbytečn, což se na Penězích.cz moc často nestává. Příjde mi to, jako by se někdo snažil kvůli takové hlouposti hned mobilizovat, aby si ostatní účet nezřizovali ;-)
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2008 15:07 | froberg

Přišel, přišel, ale zatím nevím proč by mi to mělo vadit. Určitě by nepřišel, kdyby o mně nevěděli. A věděli o mně proto, že jsem je kontaktoval. Tak to beru tak, že jsou prostě na mně připraveni a až bud chtít, tak jej budu mít bleskově aktivovaný. Spíš bych byl překvapený, kdybych jej chtěl aktivovat, dohodl se o zřízení a oni by to ani po urgenci neudělali. Tak jako se mi stalo v jiné finanční instituci.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2008 14:29 | Pavel Machacek

No to je zase tema, taky jsem vypis dostal a take jsem jeste nemel ucet. Ucet me stoji nula korun, stejne jako vypis takze jsem to neresil a zahodil. Co by me zajimalo vic nez tahle kachna je treba co v mBank pripravuji noveho nez tahle radoby kauza, budme radi za tu mBanka rozhybala stojate vody a doufam ze se nebude za chvili stejne nenazrana jako ostatni banky.
+43
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2008 13:45 | Karel

Souhlasím s Matesem. Všechny články, co zde čtu o mBank, jsou negativní. Já mám s touto bankou nejlepší zkušenosti, z běžného účtu mi neodečetli ani desetník, naopak mi peníze díky úroku přibyly. V jiných bankách klientům na konci měsíce peníze ubývají,stejně jako mně předtím, než jsem přešel k mBank. Koncoroční výpis mi přišel taky a nenapadlo se mně z toho znepokojovat. Považuji za prkotinu vůbec o tom psát, o nic nešlo.
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2008 13:00 | Mates

Paní Tůmová, je to čtvrtý článek, který píšete o mBank a čtvrtý kterým na ní útočíte. Chce se mi věřit, že to je neplacené konkurencí.... Mám s mBank jen ty nejlepší zkušenosti a Vaše útoky mi přijdou nefér.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 2. 2008 8:11 | Rafter

Sice to vypada, ze v mBank delaji jen same zmatky, ale je to spis dan za jejich otevrenost. V jinych bankach se mozna deji horsi veci, akorat o tom kazdy nevi. Otevrena komunikace s klienty je zbran dvousecna ;-)
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  12 419 406 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Gastro procházka letní Prahou: Dejte si langoše, koktejl i rajskou, po karanténě si to zasloužíte

Gastro procházka letní Prahou: Dejte si langoše, koktejl i rajskou, po karanténě si to zasloužíte

Letošní léto je pro většinu Čechů ve znamení tuzemských dovolených. Nejrůznější kampaně...více

Test Toyota C-HR. Stylový malý tank, který umí šetřit

Test Toyota C-HR. Stylový malý tank, který umí šetřit

V jejím designu se míchá kupé a terénní auto, technika zase dynamiku kombinuje se spořivostí....více

Nejsem oběť a nebudu zticha! Nahrajte si do mozku nouzový software pro nouzovou situaci

Nejsem oběť a nebudu zticha! Nahrajte si do mozku nouzový software pro nouzovou situaci

Dá se za dvě hodiny naučit, jak se ubránit při napadení? Je lepší vyjednávat, kopnout...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Sýkora

podnikatel, Dobrý anděl

Josef Jeleček

podnikatel, Tedom

Petr Sýkora
ÚSPĚŠNOST
62,50 %

z 8 duelů
×
Josef Jeleček
ÚSPĚŠNOST
37,50 %

z 8 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.