Máte Prémiový účet. Raiffka převede klienty, část se bojí zdražení

Petr Kučera | rubrika: Co se děje | 6. 11. 2019 | 19 komentářů
Většina oslovených klientů – tedy s pravidelným příjmem na účet aspoň 50 tisíc měsíčně – může přechodem na nové konto vydělat.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

6. 11. 2019 8:59, HonzaV

Já proti RB vlastně nic nemám, osobní zkušenost žádná, ale když čtu tyhle hrůzy, tak by mě ani nenapadlo překračovat jejich práh. Proč dělat věci jednoduše, když to může být složité, že ano?

+15
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 11. 2019 12:38, Škodolibka domácí

Vnutit??? Asi plníte kritéria, tak vám nabídli změnu účtu na Prémiový, ne? Jen blbec by si ho nevzal. Když jsem si ta Prémiová konta srovnával napříč bankami, tak mi to u ČSOB přišlo nejzajímavější (ale v podstatě je to všude velmi podobné). Když člověk nemá na PRIVATE BANKING, ale plní v pohodě jedno z požadovaných kritérií na PREMIUM konto, tak je to dle mého názoru nejlepší účet v této kategorii.

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)

13. 11. 2019 19:51 | Martin

No s příjmem přes 50 000 měsíčně není problém najít banku která bude přívětivější než nejpřívětivější banka na trhu -:), nebudu jmenovat ale mám vše zadarmo včetně platinové karty, cestovního pojištění, plateb atd. Mimochodem jsem zjistil že v době revolutu a jiných tu Platinovou kartu vlasně nepotřebuju, odbočím, ale měl jsem velké problémy s pojištěním. Mám příjemný příjem a když jsem chtěl navýšit limit na kreditní kartě u RB tak to byl velký problém. Tahle banka mi již nic neprodá, ale věřím, že pro celou řadu klientů kteří rádi platí nebo mají rádi podmínky za kterých to jde to může být terno. Teď nelobuji za žádnou banku, řekněme že jsem jen proti aktuální nabídce RB.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 11. 2019 9:51 | Eva Karafiatova

Jsem u Egwa-bank a jsem spokojena. Jsem ve starobnim duchodu a nemusim platit za jejich sluzby jako jsem driv platila u Ceske sporitelny. Syn me nastavil do mobilu Apku a mohu sledovat pohyb penez. Mam i sporici ucet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2019 8:52 | Michal Kubeček

Banky holt často zapomínají (nebo si to ještě neuvědomily?), že klienti jsou sice většinou schopni docela dlouho snášet to, že podmínky nejsou zdaleka ideální a jinde by mohli mít lepší, protože to je věc, která vždycky ještě chvíli počká (sláva Yindy), k prásknutí dveřmi je daleko spíš přiměje právě takováhle náhlá neuvážená změna, kterou banka provede, aniž by se klienta ptala.
U mne to přesně tak bylo: dlouho jsem si uvědomoval, že platit 165 Kč měsíčně za téměř nevyužívaný účet je nesmysl a že poplatková politika u druhého účtu už je taky docela anachronismus. Ale vždycky bylo něco důležitějšího na práci, znamenalo by to spoustu starostí a zrovna se mi do toho nechtělo a... No a pak mi letos v létě banka provedla něco, co mne naštvalo, přestože jim to připadalo naprosto přirozené a (jak mi nezapomněli zdůraznit) podle obchodních podmínek na to měli právo. Najednou bylo po odkládání a do hledání nové banky a změny jsem se nutit nemusel. S odstupem několika měsíců jsem původní bance za to nakopnutí vlastně vděčný.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 11. 2019 7:39 | Katka

Jsem mailem oslovený kleint RB, který si přechodem na Premium účet pohorší, na což RB v hromadných zprávách asi zapomněla. Banka mě vyzvala k osobnímu setkání, na které se nepřipravila. Během jednání přišli na to, že tato změna nemusí být pro určitou skupinu výhodná, tak změnili taktiku vyjednávání a ptali se mně, jestli vůbec stávající limity využívám a jestli ne, proč mi vadí, když je má premium balíček horší. Na to jsem odpověděla, že takhle se přece otázky nekladou a že s RB nadobro končím, že jsem se k nim dostala prodejem retailu od Citibank a že mi kontinuálně lezou na nervy svojí neprofesionalitou a že kdyby do mě neryli podobně blbýma nabídkama, asi bych u nich z lenivosti zůstala, ale že jejich nabídky mě prostě vyhnaly. Cinkla jsem do jiné banky, popsala situaci v RB s prémiovými účty a mým rozhodnutím odejít a do hodiny jsem měla nabídku v emailu ještě s víc premiovým nastavením zadarmo. Jinak se RB nepoučí v komunikaci, než když všichni prémioví a exclusive a gold klienti odejdou, pak třeba ty kluky-ředitele poboček i vytrénují:-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2019 18:24 | HonzaV

Pane Nový, mohl byste to prosím trochu rozvést? Jak se dá UŠETŘIT 60k? resp. co za služby dostanete, které by normálně stály tolik? Vážně mě to zajímá. Neumím si představit, že bych nějaké takové peníze ročně utratil - jde o pojištění, vstupy do VIP salónků atd.? A skutečně byste si to všechno pořizoval, kdyby to nebylo "zadarmo"? Díky za info.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2019 14:12 | Michal Kubeček

GDPR asi ne, protože už před tím ověřením mi řekl, že je to reakce na to, že jsem si u nich jeden ze dvou účtů zrušil. Ale možná že smyslem celého (prvního) telefonátu bylo jen vyžádání "souhlasu se zasláním obchodního sdělení" a chtěli mít na nahrávce to ověření, aby bylo jasné, že jsem souhlas dal opravdu já. V každém případě to vyznělo dost absurdně, protože v následném e-mailu nebylo naprosto nic, co by nebylo i na webu ČSOB Premium, na který vede odkaz přímo z hlavní stránky webu ČSOB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2019 13:15 | Škodolibka domácí

To si Vás ověřoval kvůli těm pošahaným GDPR pravidlům.Bez toho, aniž by si dle platné legislativy ověřil že jste to Vy, by Vám po telefonu ani nemohl naznačit, že máte u té banky účet. Natož Vám nabízet jeho úpravu.
Za chvíli člověk do telefonu nebude moct říct ani DOBRÝ DEN, pokud to takhle půjde dál. Je to šílený ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 18:56 | Michal Kubeček

Citace - Pavel Nový / 06.11.2019 18:49

však oni ty účty nejsou pro lůzu která má problém plnit podmínky že...
I kdybych tenhle furiantský výkřik bral zcela vážně, není to tím spíš argument proti tomu, aby na takový účet banka automaticky převedla všechny klienty, kteří se momentálně vejdou do kritérií?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 18:49 | Pavel Nový

však oni ty účty nejsou pro lůzu která má problém plnit podmínky že, já naopak díky službám, častým cestám do zahraničí, pojištěním jen letos ušetřil přes 60tis, kterálé bych jinak zaplatil ze svého...
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 18:23 | Franta

Vzhledem k tomu, že na trhu je tolik bank tak se divím, že vůbec někdo je takových zlodějjských bank jako jsou RF, ČSOB,ČS či KB. Chcete li vědět která banka je nejlepší tak si vybírejte mezi Creditas, EQUA bank, AIR Bank či mbank.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2019 14:46 | Aleš

RB jiz nikdy,zkušenost s dětským účtem Včelička kdy zpočátku vše zdarma po cca 5letech zpoplatněny příchozí platby čehož jsem si všiml až při ročním výpisu. Reklamace neuznaná, účet rušili 14dní i přesto že nebyly nastaveny žádné platby a jejich vyjádření na zpoplatněné příchozí platby- nesouhlasíte,tak dětský účet zrušte. Za 2dny účet zrušen,prostě banka inspirovaná klienty!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2019 13:38 | Michal Kubeček

Citace - Škodolibka domácí / 06.11.2019 12:38

Jen blbec by si ho nevzal.
Proč hned "blbec"? Prostě jsem si jen důkladně pročetl, co to obnáší, a to nejen v reklamních materiálech, ale i v obchodních podmínkách a v ceníku, a zjistil jsem, že téměř nic z toho mne neoslovuje a některé věci se mi vysloveně příčí. Z hromady partnerů, u kterých nabízejí slevy, jen asi u dvou nebo tří přicházelo v úvahu, že bych tam někdy něco koupil. Možná ještě přístup do salonků na letišti by se mohl tak jednou nebo dvakrát za rok hodit - ale ten je jen s kreditní kartou, ne s debetní. (A pořizovat si kreditní kartu jen kvůli přístupu do salonku rozhodně nebudu.)
Možná je ČSOB Premium nejlepší účet svého typu - ale zdaleka ne každý, kdo splňuje některou z podmínek, o takový typ účtu stojí. A to nemluvím o takových drobnostech, jako že si ten telefonista nejdřív důležitě ověřoval, jestli jsem to opravdu já, jako by snad šlo o nějakou speciální tajnou nabídku jen pro mne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 12:38 | Škodolibka domácí

Vnutit??? Asi plníte kritéria, tak vám nabídli změnu účtu na Prémiový, ne? Jen blbec by si ho nevzal. Když jsem si ta Prémiová konta srovnával napříč bankami, tak mi to u ČSOB přišlo nejzajímavější (ale v podstatě je to všude velmi podobné). Když člověk nemá na PRIVATE BANKING, ale plní v pohodě jedno z požadovaných kritérií na PREMIUM konto, tak je to dle mého názoru nejlepší účet v této kategorii.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 10:26 | Petr Kučera, Peníze.cz

Citace - POlda / 06.11.2019 10:06

IMHO není kreditka RB Premium totéž, co kreditka De Luxe!

Máte pravdu, RB Premium vznikne z RB Gold (a je v tom zmatek). Díky, opravil jsem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 10:21 | Petr

Banky si z nás fakt dělají prču. Teď abych pátral, jestli mi tenhle mail taky přišel (dost možná jsem ho ale smazal jako spam).
Ty jejich ceníky začínají být drsně založené na tom, že čekají, až klient udělá chybu -> a pak ho oberou jak lupiči, samozřejmě v souladu s 20-ti stránkovým ceníkem, který mění co 2 měsíce.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2019 10:06 | POlda

IMHO není kreditka RB Premium totéž, co kreditka De Luxe!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2019 8:59 | HonzaV

Já proti RB vlastně nic nemám, osobní zkušenost žádná, ale když čtu tyhle hrůzy, tak by mě ani nenapadlo překračovat jejich práh. Proč dělat věci jednoduše, když to může být složité, že ano?
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2019 8:03 | xls

Rb má prasárničky ráda. Bohužel nechápou, že každá z nich může být dobrým důvodem ke zrušení služby. Ale co, oni si zas zákazníky někde koupí.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2019 7:12 | Michal Kubeček

Něco podobného se mi pokoušela vnutit ČSOB, ale ti měli aspoň tolik slušnosti, aby to udělali jako opt-in (na druhou stranu mají ale o dost drsnější poplatek při nesplnění podmínky: 900 Kč měsíčně, samozřejmě důmyslně ukryto v ceníku). Udělat to jako opt-out a ještě s časovým omezením, to chce hodně silný žaludek.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Už zase. Už zase jsem byl povolán já – plešatá, vousatá, bývalá sestra – abych vám, ženám,...více

Pravda & láska & marketing

Pravda & láska & marketing

Když jsem chodila na základní školu, účastnila jsem se recitačních soutěží. Nikdy jsem...více

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Druhá ukázka z prvního tištěného čísla časopisu se týká bolestného a přitom tak častého...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Renata Vesecká

bývalá nejvyšší státní zástupkyně

Martin Roman

manažer, ČEZ

Renata Vesecká
ÚSPĚŠNOST
62,79 %

z 43 duelů
×
Martin Roman
ÚSPĚŠNOST
19,44 %

z 36 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.