Diskuze: Odměny za založení účtu: Kdo teď dává nejvíc a jak snadno

Petr Kučera | rubrika: Co se děje | 22. 7. 2019 | 9 komentářů
Nemusíte hned měnit banku. Stačí, když si nový účet u konkurence jenom nezávazně vyzkoušíte. Víme, jak přijít k bonusu a kde si dát pozor.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 7. 2019 14:05

Moneta Money Bank si asi klienty nepřeje nebo si je vybírá.
Vyplníte všechny požadované kolonky, nafotíte doklady, vyfotíte se, to vše se vám potvrdí jako v pořádku přijaté a zpracované a když se s tím 20 minut babráte a dojde na poslední krok, tak se vám zobrazí hláška, že účet nelze založit a že musíte jít na pobočku a tam si účet založit osobně...
Tak se nechová seriózní banka vůči novému klientovi, takže Moneto sbohem...

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 9 komentářů)

10. 10. 2019 11:39 | Ivan

Já už zaplatil asi 100x, účet jsem založil zhruba před třemi měsíci a odměna dosud žádná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2019 13:51 | Bob

Málokdy v podobných diskuzích reaguji, ale musím potvrdit zkušenost se servisem Monety: velmi špatné. Zkušenost: zakládání spořícího účtu, údajně za pár minut online. Problém nastal na konci v kroku, kdy mám zadat číslo účtu v jiné bance, ze kterého pošlu aktivační platbu - ve formátu mé banky správné číslo s předčíslím prostě zadat nešlo, kontrola Monety opakovaně hlásila chybu. Klientská linka přetížená, po několika pokusech, desítkách minut čekání na telefonu a opakovaném vysvětlování, že chyba není na mé straně, že mě formulář prostě nedovolí vložit správný údaj, mi slíbí, že prověří. Jeden telefonát od nich, musím znovu problém vysvětlit, prý se na to podívají. Zpět se pak už nikdo neozval, o pár dnů později volám znovu (zase půlhodina, než se dovolám). Poradí mi založit účet znovu od začátku - říkám: ale to skončí stejně. Ne, trvali na tom, tak to zkouším. A skončím pro zmenu hláškou Nyní účet nelze založit online, navštivte pobočku. Volám tedy opět na klientskou linku (další čekání ve frontě volajících), tam mi řeknou, že mě systém asi nebere jako nového klienta, když už jsem před pár dny (neúspěšně) online účet zakládal (to předtím nevěděli?!?). A že mohu přijít na pobočku (kde dostanu horší podmínky) nebo zkusit znovu ještě za pár dnů. Dal jsem jim tedy (spíš už ze zvědavosti) ještě jednu šanci, zkusil jsem za pár dnů znovu - a překvapení, vše prošlo hladce, obrazovka, kde mi dříve nešlo vložit číslo účtu, je upravená! Takže človek jim odhalí chybu a nedočká se ani vysvětlení, natož aby třeba někdo zavolal a založení účtu (ke kterému měli všechny údaje) s omluvou dokončil za klienta. Místo toho při hovorech dělají z klienta blbce, který neumí správně vyplnit formulář. Banku s takovým servisem já tedy nechci, ani když budou mít účet zadarmo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2019 22:04 | Honzyk

Akce 2% na spořícím účtu trvala jen 26.8. - 2.9., a to měli technické problémy se založením účtu. Takže velký zmar v této kampani. Ostatní kampaně se také velmi rychle mění, je potřeba sledovat jejich stránky a podmínky akcí. To co včera nešlo, dnes jde a zítra je už pozdě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 9. 2019 5:58 | Petra

Účet jsem si zřídila po přečtení tohoto článku koncem července, kartou 5x zaplatila a dnes se dívám do podmínek , že ta akce platí OD 28.6.!!! Oni to museli přepsat, protože jsem se na ty podmínky dívala už při zakládání a určitě by to zde autor napsal. Tomu se říká chování k zákazníkovi, naslibovat hoory doly a pak skutek utek...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2019 0:23 | L

Nejsem příznivcem Monety, ale zkuste se na to podívat také jinýma očima - jejich úkolem nyní je ověřit Vaše doklady, které jste jim při založení účtu poslal. Nyní v čase dovolených jim k tomu navíc přibylo ještě spousta nových klientů (a není to malé procento), kteří chtějí právě zmíněnou tisícikorunu. A tým zpracování dokladů má "na stole" stovky, ne-li tisíce dokladů ke zkontrolování, tak to prostě během pár hodin nestíhají.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2019 14:41

Totálně neschopná banka, to co jinde trvá pár hodin, táhne se u Moneta Money Bank už týden - otevřel jsem si přes internet u nich účet a už týden čekám na zaslání vstupního jména a hesla pro první přihlášení. Dle již druhé telefonické konzultace je vše v pořádku, vše mají posláno a vše je odsouhlaseno, ale něco se prý někde zadrhlo...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 7. 2019 8:41

To nedělá jen Moneta, ale třeba i Equa... Pokud tam člověk nějaký produkt měl a zrušil ho, účet už znovu online otevřít nejde. A pochopitelně to také napíšou až poté, co tam člověk nacpe všechno, co chtějí. Napsat ho hned po zadání RČ by asi bylo moc složité...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2019 15:49 | minarjo

Tato hláška zcela na konci online založení znamená, že v MMB už nějaký produkt na vaše RČ je evidován. Může jít o drobnost typu zapomenutého zrušení internetbankingu po zrušení účtu v minulosti, nebo (jako v mém případě) i víc jak 15 let starou vkladní knížku založenou mou babičkou na mě, o které jsem ani nevěděl že existovala :). Na pobočce je třeba nejprve vše na své RČ nechat zrušit, pak už online založení půjde.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 7. 2019 14:05

Moneta Money Bank si asi klienty nepřeje nebo si je vybírá. Vyplníte všechny požadované kolonky, nafotíte doklady, vyfotíte se, to vše se vám potvrdí jako v pořádku přijaté a zpracované a když se s tím 20 minut babráte a dojde na poslední krok, tak se vám zobrazí hláška, že účet nelze založit a že musíte jít na pobočku a tam si účet založit osobně... Tak se nechová seriózní banka vůči novému klientovi, takže Moneto sbohem...
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dvořák

ředitel České televize

Jiřina Hajduková

podnikatelka, Komas

Petr Dvořák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jiřina Hajduková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services