Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 4. 8. 2018 | 65 komentářů
„Na internetu denně surfuje půlka republiky. Chytré telefony využívá osmdesát procent populace. Zájem lidí o digitální technologie je tu obrovský a my toho chceme využít,“ říká v rozhovoru Filip Zeman, který má v České spořitelně na starost digitální produkty a služby.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 8. 2018 14:07, V

George je naprosto neúplný produkt, který zvládá tak 30% funkcionalit Servisu 24. To že ČS nutí povinně přejít klienty na George je její jediná šance jak ho někdo začne používat. Myslím že ty obrovské peníze za PR a reklamu by bylo lepší utratit za dopracovani nefunkčního systému.

+129
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 8. 2018 15:43, Zdeněk

Při čtení příspěvků mám dojem, že zde máme několik int. bankovnictví s názvem George.Již od počátku zkušební verze porovnávám možnosti nefiremních verzí SERVIS 24 a GEORGE.V současné době jsou data obou verzí int.bankovnictví shodná a odpovídají zcela "mému domácímu účetnictví", které si vedu od roku 2000 pro svoji kontrolu.Platí to o všech produktech, které Česká spořitelna nabízí. Nevyužívám jen životní pojištění a půjčky. Lepší přehled o výnosech Doplňkového penzijního spoření dává SERVIS 24. Můžeme očekávat, že i tato služba bude včleněna do George. Zcela je naplněn záměr tvůrců GEORGE v přehlednosti dat, snazším zadávání plateb, zadávání příjemce plateb nepovažuji za překážku, ale za prostředek automatického doplňování platebních údajů. Jsem informován, že je přichystané další rozšíření aplikace pro kapitálové ivestice, ty jsou již dnes shodné s daty SERVIS 24. To je i důvod, proč je výhradní užívání GEORGE nabízeno jen části klientů.Jsem řadový občan a jistě nepožaduji zvláštní služby.Ty které potřebuji, však již na GEORGE mohu používat a z 95% i využívám v os.účtu, spoření, doplňkovém penzijním spoření i v kapitálových investicích, mj. funguje i jednoduché dobíjení kreditu mobilních telefonů. Dobrá pomůcka pro běžného, nikoliv však nenáročného, uživatele

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 65 komentářů)

7. 8. 2018 10:01 | Pepa

NFC platby od České spořitelny už i pro veřejnost - https://www.csas.cz/cs/mobilni-aplikace/saifu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2018 9:48 | Luboš

Tady se vychvaluje Gerge, ale když si potřebuji změnit limit nebo dobít telefón, tak stejně musím do internetového bankovnictví nebo aplikace S24. K čemu potom taková inovace, když neumí ani z poloviny co předešlá. Fakt nechápu. Nainstaloval jsem si jí v domnění, že inovace přinese další rozšíření služeb při mobilních platbách a byl jsem opravdu těžce zklamán, když jsem nenašel ani blbé dobití kreditu. Až bude fungovat aspoň jako S24 tak snad se k ní vrátím. Zatím nebudu zabírat místo v telefonu aplikacemi, které nesplňují mé požadavky mobilní bankovnictví.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2018 9:45

Shodná data? Když mi George v historii karty ukazuje jen operace v Kč, přitom je většina operací provedená v cizí měně? To má být jako použitelné, když to ukazuje 1/4 transakcí? To bych chtěl vidět toho "běžného" uživatele, kterého to uspokojí. Naprosto šílené je, že si někdo nad takovým nedodělkem ještě honí triko místo toho, aby stáhnul ocas a potichu to dodělal.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2018 7:35

Dobrý den! Jako IT odborník znám "spořku" dlouhá léta. Vyházeli jste a vyhazujete kvalifikované experty (např omezili=zrušili security dohled - aby se ušetřilo), kterí znali firemní kulturu a respektovali ji. Za peníze klientu nahrazujete jedno řešení jiným - bez dostatečné anylýzy na dopady. Pracoviště vypadají jako jedna velká herna ... Pracovní podmínky ajťaku v Erste a v CSas - neporovnatelné. Zaměstanci CSas otevřeně mluví o vyvádění peněz do Erste a to opakovaně a dlouhá léta za sebou - jak se živí matka. Co jste za poslední leta dokázali - jen jste roz.... to, co bylo funkční. To vůbec nejsem osobní! Vaši předchůdci nazvali reorganizaci projekt Pelikán. Probíhalo to pod odborným vedením jisté firmy. Když školila firma v jiné bance a někdo zmíníl, jak se propouští jinde (že si vedení reorganizaci ještě pojmenuje a nevidí za tím člověka a ještě se to jmenuje Pelikán) tak školitel se důrazně ohradil, že on žádnou firmy nejmenoval. My jsme ho ubezpečili, že v této bance se ví, o jakou banku jde. A ještě něco - v nejaké bance vyhodili jednoho a ten byl jako velký guru prijat do "spořky" a natáhl za sebou další. Ti, kteří pracovali v CSas dlouhá léta, jen koukali...a byli vyhozeni ... Proč si toho "ešperta" nenechala ta původní banka ? Preji Vám hodne úspěchů. I v IT se dá vycházet ze správně nastavených procesů a jejich stability.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 20:39 | qwertz

Přehlednost dat? Čím se to měří? Že v GEORGE vidíte na monitoru o 30% méně transakcí kvůli roztahanému designu a přerostlým ikonkám? Že u každé transakce vidíte o 50% méně informací a musíte každou rozkliknout? To jsou jasně měřitelná čísla žádné subjektivní hodnocení líbí/nelíbí.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 8. 2018 20:08 | Fbc

Tak poslouchá se velice rád ale na Nfc platby pořád marně čekáme. Prý na konci roku. Navíc vůbec neví jak se jejich Nfc bude hádat se standardním Google pau které používám.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2018 16:48 | Petra

Obsluhuji pracovně několik účtů téměř ve všech bankách, ale Georg je téměř nejblbější. Horší už je jen mbbnka. Dokud bude fungovat servis 24,,zůstávám u této aplikace.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 15:43 | Zdeněk

Při čtení příspěvků mám dojem, že zde máme několik int. bankovnictví s názvem George.Již od počátku zkušební verze porovnávám možnosti nefiremních verzí SERVIS 24 a GEORGE.V současné době jsou data obou verzí int.bankovnictví shodná a odpovídají zcela "mému domácímu účetnictví", které si vedu od roku 2000 pro svoji kontrolu.Platí to o všech produktech, které Česká spořitelna nabízí. Nevyužívám jen životní pojištění a půjčky. Lepší přehled o výnosech Doplňkového penzijního spoření dává SERVIS 24. Můžeme očekávat, že i tato služba bude včleněna do George. Zcela je naplněn záměr tvůrců GEORGE v přehlednosti dat, snazším zadávání plateb, zadávání příjemce plateb nepovažuji za překážku, ale za prostředek automatického doplňování platebních údajů. Jsem informován, že je přichystané další rozšíření aplikace pro kapitálové ivestice, ty jsou již dnes shodné s daty SERVIS 24. To je i důvod, proč je výhradní užívání GEORGE nabízeno jen části klientů.Jsem řadový občan a jistě nepožaduji zvláštní služby.Ty které potřebuji, však již na GEORGE mohu používat a z 95% i využívám v os.účtu, spoření, doplňkovém penzijním spoření i v kapitálových investicích, mj. funguje i jednoduché dobíjení kreditu mobilních telefonů. Dobrá pomůcka pro běžného, nikoliv však nenáročného, uživatele
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 15:05 | xls

George je normální nedodělaná sr**ka. Se divím, že to vůbec můžou pustit mezi lidi, když třeba z operací na kartě to ukazuje jen třetinu, zato to ukazuje výhružku, že jsem musím zaplatit splátku kreditky, přitom to bylo už přes týden zaplacený, kromě toho je to řádově pomalejší než předchozí verze. Za téhle situace se bavit o dalších funkcích nemá cenu. Jinak celá ČS je bohužel odpad a je to čím dál horší: nekvalifikovaní zaměstnanci, lež a podvody na každém kroku, neustále se vám snaží cpát pro vás nevhodné finanční produkty. Je to v podstatě nejhorší banka, a to i ve srovnání s těmi low-cost. To jejich IT je taky pěkný podvod. Zkuste v IB přejít na ochranu osobních údajů. Zjistíte, že tam můžete jen odkliknout souhlas, když odkliknete druhou možnost, tak se vás to zeptá, jestli chcete formulář opustit. Takže v podstatě podvod, o něčem jako neudělení souhlasu nebo udělení jen k nějakým operacím tam asi neslyšeli. Doufám, že tomuhle ústavu postupně klienti, které okrádá, vymřou, a uvolní se místo pro ostatní banky.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 13:21 | qwertz

Ten pán je zcela odstřižen od reality. George sice představuje v některých oblastech zlepšení (transakční historie) v jiných je to objektivně zhoršení - povinné pojmenování příjemce, absence parametrického vyhledávání (to je naprostý epic fail), absence podstaných informací o účtu kreditní karty..... V jednom má ovšem pravdu. klienti neodchází. Není totiž kam. ČS byla jedna z posledních, která se vyhýbala debilizaci internetového bankovnictví. Odejít kvůli debilnímu George jinam často znamená ještě hloupější internetbanking.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 13:16 | qwertz

Díváte se na to dost omezeným úhlem pohledu. Né každý je nadšen z toho, že by měl stále víc a víc informací sdílet s největším sběračem informací (Google). To, že vy si třeba dáte do obýváku webkameru ještě neznamená, že každý s opačným názorem je blbec.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 8. 2018 10:39 | Qwert

Nejde tam ani dobíjet kredit na mobil... Zlatý servis 24
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 8:20 | Xxxx

George je naaktualni castky v swrvisou jsou prqvdive a v George ukazuje uplne neco jineho dokud to nebude ukazovat pravdubuz tam nevlezu nepotrebuju aby me trefil slak
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 8:18 | Xxxx

George je sracka svaty servis 24
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 8:05 | Bob

Bohužel nejde do George pridruzit firemní účet s tak musím stále využívat servis 24.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2018 20:12 | Fbc

Hlavně škoda že nepoužili jako konkurence standardní Google pay. Ale chápu že chtějí sami sledovat kdo kde platí a na základě toho pak pak směřovat reklamu. Jedou ale na paralelní koleji... Jakmile moje druhá banka zprovozni Google pay, neni důvod si hrat s opožděnou aplikaci spořitelny která se mi bude s Google pay hádat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 8. 2018 15:12 | František

George se mi líbí, bohužel stále neumožňuje obsluhu podnikatelského účtu, pouze toho soukromého, takže pro mě do té doby passé. Po dvou letech jsem se vrátil od FIO banky zpět do ČS a musím konstatovat, že se od té doby opravdu nic nezměnilo. Přijde mi naprosto neuvěřitelné, že tato banka (ČS) po mě i v dnešní době požaduje poplatky za vedení účtu, přestože jí každý měsíc na její účty posílám od jednoho sta tisíce korun a výše. Ty peníze tam leží necelý měsíc, pak jdou pryč a následující měsíc přichází ta samá částka znovu. Od FIO banky jsem odešel z důvodu tristního počtu bankomatů a dalších věcí, nicméně s fungováním účtu a zejména nulovými poplatky jsem byl maximálně spokojen (pravda, poplatek 10,-Kč měsíčně za pojištění platební karty, ok, beru). A proč návrat k ČS ? Mimo jiné i za nejnižší zadluženost banky na českém trhu, viz článek analytika Ondřeje Záruby, kde naopak FIO banka skončila jako jedna z nejzadluženějších bank.
Odkaz: https://www.mesec.cz/clanky/mate-penize-u-nejzadluzenejsi-banky-nebo-u-te-nejziskovejsi/
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2018 15:04 | Karel

Trapný PR článek na nepovedenou aplikaci George. Přečtěte si diskuzi na Google Play. Snažte se tu špatnou aplikaci opravit a neamlouvejte ostatním, že je dobrá.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2018 14:30 | Olin

Poplatky platí jen ten,co se o nic nezajima. Vzdy je nejaká cesta. Ja uz 10 let neplatim zadny polatek.....
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2018 14:07 | V

George je naprosto neúplný produkt, který zvládá tak 30% funkcionalit Servisu 24. To že ČS nutí povinně přejít klienty na George je její jediná šance jak ho někdo začne používat. Myslím že ty obrovské peníze za PR a reklamu by bylo lepší utratit za dopracovani nefunkčního systému.
+129
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Krušina

podnikatel, Energo-Pro

Ivan Langer

politik a podnikatel

Jiří Krušina
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Ivan Langer
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services