Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 4. 8. 2018 | 65 komentářů
„Na internetu denně surfuje půlka republiky. Chytré telefony využívá osmdesát procent populace. Zájem lidí o digitální technologie je tu obrovský a my toho chceme využít,“ říká v rozhovoru Filip Zeman, který má v České spořitelně na starost digitální produkty a služby.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 8. 2018 14:07, V

George je naprosto neúplný produkt, který zvládá tak 30% funkcionalit Servisu 24. To že ČS nutí povinně přejít klienty na George je její jediná šance jak ho někdo začne používat. Myslím že ty obrovské peníze za PR a reklamu by bylo lepší utratit za dopracovani nefunkčního systému.

+129
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 8. 2018 15:43, Zdeněk

Při čtení příspěvků mám dojem, že zde máme několik int. bankovnictví s názvem George.Již od počátku zkušební verze porovnávám možnosti nefiremních verzí SERVIS 24 a GEORGE.V současné době jsou data obou verzí int.bankovnictví shodná a odpovídají zcela "mému domácímu účetnictví", které si vedu od roku 2000 pro svoji kontrolu.Platí to o všech produktech, které Česká spořitelna nabízí. Nevyužívám jen životní pojištění a půjčky. Lepší přehled o výnosech Doplňkového penzijního spoření dává SERVIS 24. Můžeme očekávat, že i tato služba bude včleněna do George. Zcela je naplněn záměr tvůrců GEORGE v přehlednosti dat, snazším zadávání plateb, zadávání příjemce plateb nepovažuji za překážku, ale za prostředek automatického doplňování platebních údajů. Jsem informován, že je přichystané další rozšíření aplikace pro kapitálové ivestice, ty jsou již dnes shodné s daty SERVIS 24. To je i důvod, proč je výhradní užívání GEORGE nabízeno jen části klientů.Jsem řadový občan a jistě nepožaduji zvláštní služby.Ty které potřebuji, však již na GEORGE mohu používat a z 95% i využívám v os.účtu, spoření, doplňkovém penzijním spoření i v kapitálových investicích, mj. funguje i jednoduché dobíjení kreditu mobilních telefonů. Dobrá pomůcka pro běžného, nikoliv však nenáročného, uživatele

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 65 komentářů)

22. 3. 2019 19:05 | Otakar

Tak Vážení, Teď ale beze srandy... určitě jste si v Servisu24 nastavili nějaký rozumný limit na účtech, aby v případě, že se Vám tam někdo dostane, zmizela pouze částka, kvůli které se nemusíte oběsit. Tak teď se podržte, přechodem na GEORGE Vám Velký Bratr CSAS zvýšil minimální limit pro denní převod na 200 000 Kč !!! A ani Vám nic neřekl! Limit si můžete snížit z bankovnictví bez problémů, ale až budete chtít zaplatit dovolenou a částka Váš limit přesáhne, tak už si ho nezvednete! Musíte jít na Spořitelnu, necháte si vygenerovat jedinečný aktivační kód, který lze použít jen jednou a pak jdete domů poslat příkaz. To můžu přece rovnou vytisknout příkaz a hodit ho tam do sběrného boxu jako před 40ti lety?!? Kam jsme se to dostali s GEORGEM? Skanzen tuposti a stupidity!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 3. 2019 10:20 | Milan S.

Dobrý pokus, jak z přehledného a jednoduchého udělat dětský obrázkový komiks, který je naprosto otřesný.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2019 11:51 | radek

po půlroce používání stále tragédie: - na každém prohlížeči funguje jinak (např. nefunguje korektně na FF) - grafika a ergonomie na pozvracení - šablony se nedají editovat - mailové notifikace jsou na rozdíl od S24 až po provedení platby (což vidím i na výpise) a ne, když byl PP korektně přijat.
A k tomu perly typu: "Vámi nahlášenou chybu jsme zadali provozovateli prohlížeče, který ji v nejbližší době opraví..."
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 3. 2019 10:10 | pavel kratochvil

Do internetového bankovnictví chodím jen přes desktop, a na velkém monitoru působí George zcela debilně. Zcela jsem ztratil přehled o stavu účtů jako dřív v servis24, zato se však dozvím, že se mám pojistit a jiné blbosti. Bez vyplnění názvu příjemce mě to nepustí dál, ale s vyplněním nemůžu editovat již předvyplněné částky, pak se příjemce musí jmenovat jinak. Dříve nejlepší servis24 se konvertoval do naprosto neuvěřitelné a nepřehledné sr..čky. Jestli to nedají dohromady, tak uteču jinam, s tímto se nedá slušně pracovat. P.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2019 20:02 | Hynek

A další lahůdka dnes to spadlo na chybu při provedení platby dotaz dámy na telefonu Copak se asi stalo pročpak se platba neprovedla odpověď Nemáte náhodou ve zprávě pro příjemce nebo s právě pro vás text s čárkou háčkem lomítkem? No možná mám proč bych neměla mít vždyť se píšu česky odpověď No tak v tom bude ten problém musíte to napsat bez háčků čárek a omítek moje námitka To si děláte legraci To snad není možné počkejte Zkusím to znovu a vidíte teď to prošlo i s čárkami a háčky háčky No někdy to projde a někdy ne teď zkoumáme proč to někdy projde a někdy ne tak to je teda masakr
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 2. 2019 19:49 | Hynek

No promiňte, Že jsou na přepážkách ženy předdůchodovém věku To by mi nevadilo i ty musí někde pracovat aby to nějak do důchodu do klepaly Ale tyto ženy jistě ne programují George George programují mládí dynamičtí muži, a zatín je to teda oěkná prasárna. Dokud postrádáme jenom funkce nebo vidíme chyby na displeji Tak to ještě v pohodě ale bohužel minulý týden a tento týden jsem narazila na mnohem mnohem vážnější problém předala jsem ho k reklamaci a jsem tedy opravdu zvědavá jak se k tomu banka vyjádří abych byla přesná tak se mi podařilo pomocí aplikace George klíč provést platby v jednom dni nad povolený limit Myslela jsem že to lze právě díky aplikaci George klíč dnes mi vysvětlili na kol centru že nikoli že kvůli tomu potřebuji jakýsi další aktivační kód který jsem neměla a přesto se mi limit povedlo prolomit Tak to už opravdu začíná jít do tuhého možná brzy zjistíme že s námi jak si špatně počítají stavy našich účtu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2019 12:18 | Radek

Dovolím si ještě upřesnit: tzv. Zdravé finance si musel každý nejen zřídit, ale i zaplatit (byť jsou mi ku pr.., protože si evidenci financí vedu ještě z doby, kdy ČSas jela na mikrofiších)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2019 12:02 | Radek

George je podle mě katastrofa. Pořád se něco učí, něco neumí, něco na něm nefunguje. Nelze pracovat s šablonami, na každém prohlížeči se chová jinak (a když chci reakci podpory, tak si čtu kecy typu že mám hlavně všechny browsery aktuální a mám mít vynulované cache). V neděli 17.2.2019 okolo poledne cca 4 hodiny nešel zadat PP, a psalo to pořád hlášku "došlo k chybě při podpisu". Podpora byla zaneprázdněná, nikdo nereagoval. Okolo 15:00 chyba zmizela, všechny předtím zadávané PP se najednou objevily v rozpracovaných, a vše jelo jako na drátkách. No a v pondělí se ozvala podpora. Fakt super. Česká spořitelno, díky, kdyby někdo pochyboval, že má změnit banku, tak už asi nepochybuje. Jo, a ještě perla: limit pro IB si můžete snížit přes web george (pokud teda funguje), ale zvýšit už ho musíte přes mobilní appku. Jako CIO velké firmy v době ZKB to fakt pokládám za totální pras....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 2. 2019 15:58 | MUDr.

Slavný" George "je na nic, lidem se nelíbí,jsou v zbytečnosti, které normální majitel k ničemu nepotřebuje." Zdravé finance", které si musel každý zařídit slouží pouze pro vedení spořitelny a ne pro mne, aby věděli a měli přehled kam peníze investuji.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2019 13:57 | Pepik

Byl jsem nucen přejít na paskvil George a pomalu si zvykám udělat pár plateb. Poslední dny naskočí vždy po přihlášení modrá informativní tabulka o nutnosti zadat název příjemce a po informaci pracovníka ČS tuto tabulku nelze odstranit. Bude opět nahrazena jinou informativní tabulkou. Tabulka zabírá 1/4 obrazovky. Vypadá to, že ČS rozjela paskvil a teď z nás dělá dementy, kteří musí být informování stále dokola o tom, na co již dávno přišli při první platbě. Viděl jsem internetové bankovnictví jiné banky a je přívětivé jako servis24. Viděl jsem i výpis za leden ČS a výší navýšených poplatků. Už fakt není nač čekat a hurá do změny banky.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 2. 2019 21:06 | Daniel

George je zmetek...chaoticky mrmles neintuitivnich shluku informaci..kdyz uz nevim kudykam,,zadam ,,trvala platba,,nebo,,zuctovani daně,,apod...ten idiot mi napise ze vami pozadovane nelze nalezt nebo tak něco..proste nanic a nic...nebavi mě to..nesnašim vysedavat na netu a pretahovat se pul hodiny s programem. Ne,,nechci..servis 24 byl dobry...dobre ma zustat na veky a ti co maji radi komplikace,,kttetym rikaj pokrok,,tak at si je tvorej pro sebe..ja chci jednoduchost,odolnost,intuitiv nost..takzenechte servis24 a at je moznost vyberu.tak samo gsm banking..perfektni vec.nejaky pitomec reformator to zruší...ne je to jak s autama..co je nové je složité špatné,nehezké,neodolné neopravitelné,,ale in,,,a vyhovuje tak max 50%populace..ostatni jsou nuceni ty šmejdy časem vlastnit,,tak jako Jirku..jsem pro zachovat vzdy osvěčené a inovatoři at si dělaj své,,ale at neotravuji tim priznivce kvality a jednoduchosti
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2019 7:15 | Ivan

Při zadání platby neustále požadavek na pojmenování platby a i při zadání č.u.se platba uskuteční až na třetí pokus někdy se nepodaří rovést platbu vůbec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2018 16:03 | P.Novotný

Gratuluji! Taková sra..a jako je Geoge v této podobě se jen tak nevidí. Mnoha klientům to usnadní rozhodování přechodu k jiné bance.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2018 12:13 | Milan S.

Dnes jsem poprvé přešel na George s představou intuitivního ovládání a přehlednosti. Vyskočilo na mne ale nepřehledné, barevné cirkusové peklo. Místo přehledného seznamu, zmatený adresář,který je úplně jiný než původní seznam. První, co se v nastavení nabízí je změna barvy a uložení fotografie. Vše podstatné pro zaslání plateb je potlačeno okolními nesmysly. Už zde chybí pouze odkaz na sdílení účtu na FB.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2018 0:21 | Pepik H.

V sobotu jsem byl nucen přejít z perfektního Servisu 24 na paskvil George. Na tento systém mi nebyl převeden běžný účet, takže musím do své pobočky si prý něco doplnit - na Servisu 24 běžný účet 20 let fungoval bezvadně. Protože jsem do středy mimo Prahu, nedostanu se na svůj běžný účet a tak jsem udělal rychlejší opatření. Zvolil jsem jinou banku, kde je internetové bankovnictví stejně tak vlídné jako byl Servis 24 a ve středu na pobočce pouze všechny své účty zruším a s neskutečnou radostí se rozloučím se slátaninou nazvanou George.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2018 12:07 | Jiří

Prosím, nešlo by se vrátit k osvědčenému Servis24. Byl přehledný a fungoval. Proč za každou cenu měnit něco, co je osvědčené, a lidé jsou na to zvyklí? Například, co je potřeba udělat pokusů a omylů, než najdete šablonu pro jednorázové platby! A proč notifikace SMS, když se chci jen přihlásit pro informaci a nedělám žádnou transakci? A ty "omalovánky" jen zabírají zbytečně moc plochy na monitoru. A že se to občas zhroutí, je víc než nepříjemné.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2018 10:04 | M.Šíp

Pokud přestane chodit základní funkce bankovnictví - výpisy a ČS to není schopná do měsíce opravit, pokládám tento projekt za manažerské selhání. Protože se má používat v celé Erste Bank, je asi ČS pokusný králík cizí firmy. Proto nehorázný nátlak na uživatele používat nehotový a nestabilní projekt a neponechat uživatele zatím osvědčený produkt.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2018 15:57 | A.Z.

Nemuzete to csas udelat aspon trochu stabilnejsi? Na servis 24 jsem se mohl spolehnout, at uz co do bezpecnosti, tak co do intuitivity a pristupu celkem odkudkoliv. (Jen ta videa, co jste pred par lety pridali do uvodni stranky, mi to pred par lety trochu zkomplikovala, kdyz mam nekdy spojeni horsi.) George mi prinasi jedno zklamani za druhym - je primitivnejsi, horsi prehled o transakcich, ukazuje toho min, neni stabilni, atd, atd, jak tu psali jini. Myslel jsem, ze to bude krok vpred, ale tohle se do sveho telefonu asi jeste dlouho neodvazim nainstalovat. Hm. ted jeste koukam, ze brecim na spatnem hrobe, ale treba se jim to nekudy donese ...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2018 0:06 | Pavel Šimek

Dobrý den, vaše změny a předělávání aplikace mi dost zkomplikovala život.Musim z internetového bankovnictví platit různé účty v určitém termínu apod a nemohu se z ničeho nic přihlásit.tzn platby nelze uskutečnit.Opravdu nevydařené !
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 8. 2018 15:32 | Pepa

Ode dneška i pro veřejnost - https://www.csas.cz/cs/mobilni-aplikace/saifu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Trojan

producent

Jan Švejnar

ekonom

Ondřej Trojan
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Jan Švejnar
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services