Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 4. 8. 2018 | 31 komentářů
„Na internetu denně surfuje půlka republiky. Chytré telefony využívá osmdesát procent populace. Zájem lidí o digitální technologie je tu obrovský a my toho chceme využít,“ říká v rozhovoru Filip Zeman, který má v České spořitelně na starost digitální produkty a služby.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 8. 2018 14:07, V

George je naprosto neúplný produkt, který zvládá tak 30% funkcionalit Servisu 24. To že ČS nutí povinně přejít klienty na George je její jediná šance jak ho někdo začne používat. Myslím že ty obrovské peníze za PR a reklamu by bylo lepší utratit za dopracovani nefunkčního systému.

Reagovat

 

+22
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 8. 2018 7:12, Podzimek Jan

Jsem klient české spořitelny ještě z doby před Lživým listopadem 89. Moji spořitelnu někdo prodal do Rakouska a nezeptal se mne. George není záruka toho, že Rakousko spořitelnu nechá žít. Kdo mi to zaručí? Všude platím hotově kvůli tomu abych měl přehled o svých financích. Věrnostní karty v marketech prozradí na majitele co nakoupil a platební karta prozradí kolik zaplatil. Řekl bych skvělá kombinace. Nevím však kam tyto informace směřují. Peníze se změní v čísla a ti, kteří je ošetřují se změní v duchy.

Reagovat

 

-13
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (31 komentářů)

5. 8. 2018 20:39 | qwertz

Přehlednost dat? Čím se to měří? Že v GEORGE vidíte na monitoru o 30% méně transakcí kvůli roztahanému designu a přerostlým ikonkám? Že u každé transakce vidíte o 50% méně informací a musíte každou rozkliknout? To jsou jasně měřitelná čísla žádné subjektivní hodnocení líbí/nelíbí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdeněk 05. 08. 2018 15:43)

6. 8. 2018 7:35

Dobrý den! Jako IT odborník znám "spořku" dlouhá léta. Vyházeli jste a vyhazujete kvalifikované experty (např omezili=zrušili security dohled - aby se ušetřilo), kterí znali firemní kulturu a respektovali ji. Za peníze klientu nahrazujete jedno řešení jiným - bez dostatečné anylýzy na dopady. Pracoviště vypadají jako jedna velká herna ... Pracovní podmínky ajťaku v Erste a v CSas - neporovnatelné. Zaměstanci CSas otevřeně mluví o vyvádění peněz do Erste a to opakovaně a dlouhá léta za sebou - jak se živí matka. Co jste za poslední leta dokázali - jen jste roz.... to, co bylo funkční. To vůbec nejsem osobní! Vaši předchůdci nazvali reorganizaci projekt Pelikán. Probíhalo to pod odborným vedením jisté firmy. Když školila firma v jiné bance a někdo zmíníl, jak se propouští jinde (že si vedení reorganizaci ještě pojmenuje a nevidí za tím člověka a ještě se to jmenuje Pelikán) tak školitel se důrazně ohradil, že on žádnou firmy nejmenoval. My jsme ho ubezpečili, že v této bance se ví, o jakou banku jde. A ještě něco - v nejaké bance vyhodili jednoho a ten byl jako velký guru prijat do "spořky" a natáhl za sebou další. Ti, kteří pracovali v CSas dlouhá léta, jen koukali...a byli vyhozeni ... Proč si toho "ešperta" nenechala ta původní banka ? Preji Vám hodne úspěchů. I v IT se dá vycházet ze správně nastavených procesů a jejich stability.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

6. 8. 2018 9:45

Shodná data? Když mi George v historii karty ukazuje jen operace v Kč, přitom je většina operací provedená v cizí měně? To má být jako použitelné, když to ukazuje 1/4 transakcí? To bych chtěl vidět toho "běžného" uživatele, kterého to uspokojí. Naprosto šílené je, že si někdo nad takovým nedodělkem ještě honí triko místo toho, aby stáhnul ocas a potichu to dodělal.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zdeněk 05. 08. 2018 15:43)

6. 8. 2018 9:48 | Luboš

Tady se vychvaluje Gerge, ale když si potřebuji změnit limit nebo dobít telefón, tak stejně musím do internetového bankovnictví nebo aplikace S24. K čemu potom taková inovace, když neumí ani z poloviny co předešlá. Fakt nechápu. Nainstaloval jsem si jí v domnění, že inovace přinese další rozšíření služeb při mobilních platbách a byl jsem opravdu těžce zklamán, když jsem nenašel ani blbé dobití kreditu. Až bude fungovat aspoň jako S24 tak snad se k ní vrátím. Zatím nebudu zabírat místo v telefonu aplikacemi, které nesplňují mé požadavky mobilní bankovnictví.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

7. 8. 2018 10:01 | Pepa

NFC platby od České spořitelny už i pro veřejnost - https://www.csas.cz/cs/mobilni-aplikace/saifu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

7. 8. 2018 15:32 | Pepa

Ode dneška i pro veřejnost - https://www.csas.cz/cs/mobilni-aplikace/saifu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fbc 04. 08. 2018 20:08)

24. 10. 2018 0:06 | Pavel Šimek

Dobrý den, vaše změny a předělávání aplikace mi dost zkomplikovala život.Musim z internetového bankovnictví platit různé účty v určitém termínu apod a nemohu se z ničeho nic přihlásit.tzn platby nelze uskutečnit.Opravdu nevydařené !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

24. 10. 2018 15:57 | A.Z.

Nemuzete to csas udelat aspon trochu stabilnejsi? Na servis 24 jsem se mohl spolehnout, at uz co do bezpecnosti, tak co do intuitivity a pristupu celkem odkudkoliv. (Jen ta videa, co jste pred par lety pridali do uvodni stranky, mi to pred par lety trochu zkomplikovala, kdyz mam nekdy spojeni horsi.) George mi prinasi jedno zklamani za druhym - je primitivnejsi, horsi prehled o transakcich, ukazuje toho min, neni stabilni, atd, atd, jak tu psali jini. Myslel jsem, ze to bude krok vpred, ale tohle se do sveho telefonu asi jeste dlouho neodvazim nainstalovat. Hm. ted jeste koukam, ze brecim na spatnem hrobe, ale treba se jim to nekudy donese ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

26. 11. 2018 10:04 | M.Šíp

Pokud přestane chodit základní funkce bankovnictví - výpisy a ČS to není schopná do měsíce opravit, pokládám tento projekt za manažerské selhání. Protože se má používat v celé Erste Bank, je asi ČS pokusný králík cizí firmy. Proto nehorázný nátlak na uživatele používat nehotový a nestabilní projekt a neponechat uživatele zatím osvědčený produkt.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

26. 11. 2018 12:07 | Jiří

Prosím, nešlo by se vrátit k osvědčenému Servis24. Byl přehledný a fungoval. Proč za každou cenu měnit něco, co je osvědčené, a lidé jsou na to zvyklí? Například, co je potřeba udělat pokusů a omylů, než najdete šablonu pro jednorázové platby! A proč notifikace SMS, když se chci jen přihlásit pro informaci a nedělám žádnou transakci? A ty "omalovánky" jen zabírají zbytečně moc plochy na monitoru. A že se to občas zhroutí, je víc než nepříjemné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

27. 11. 2018 0:21 | Pepik H.

V sobotu jsem byl nucen přejít z perfektního Servisu 24 na paskvil George. Na tento systém mi nebyl převeden běžný účet, takže musím do své pobočky si prý něco doplnit - na Servisu 24 běžný účet 20 let fungoval bezvadně. Protože jsem do středy mimo Prahu, nedostanu se na svůj běžný účet a tak jsem udělal rychlejší opatření. Zvolil jsem jinou banku, kde je internetové bankovnictví stejně tak vlídné jako byl Servis 24 a ve středu na pobočce pouze všechny své účty zruším a s neskutečnou radostí se rozloučím se slátaninou nazvanou George.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  9 475 360 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Další čtení na flowee.cz

Jazyk, kterým mluvíme, mění i naše vnímání barev

Jazyk, kterým mluvíme, mění i naše vnímání barev

Víte, že ještě 200 let po dovozu prvního pomeranče do Evropy v angličtině neexistovalo...více

Našli jsme místo, kde se dá i před Vánoci nakoupit v klidu a bez front

Našli jsme místo, kde se dá i před Vánoci nakoupit v klidu a bez front

Představte si (a vzhledem k aktuálnímu datu to není zase až tak těžké), že je 23. prosince...více

Cash jsou všechny bytosti šťastny aneb proč si pořád držet hotovost

Cash jsou všechny bytosti šťastny aneb proč si pořád držet hotovost

Nic mi do toho není, ale kolik máte peněz? Nemyslím na účtu. Myslím reálné peníze. V peněžence,...více

Zdroj: Logo Flowee

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Josef Jeleček

podnikatel, Tedom

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Josef Jeleček
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 4 duelů
×
Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK