Ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny: Musíme se posunout dál

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 4. 8. 2018 | 65 komentářů
„Na internetu denně surfuje půlka republiky. Chytré telefony využívá osmdesát procent populace. Zájem lidí o digitální technologie je tu obrovský a my toho chceme využít,“ říká v rozhovoru Filip Zeman, který má v České spořitelně na starost digitální produkty a služby.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 8. 2018 14:07, V

George je naprosto neúplný produkt, který zvládá tak 30% funkcionalit Servisu 24. To že ČS nutí povinně přejít klienty na George je její jediná šance jak ho někdo začne používat. Myslím že ty obrovské peníze za PR a reklamu by bylo lepší utratit za dopracovani nefunkčního systému.

+129
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 8. 2018 15:43, Zdeněk

Při čtení příspěvků mám dojem, že zde máme několik int. bankovnictví s názvem George.Již od počátku zkušební verze porovnávám možnosti nefiremních verzí SERVIS 24 a GEORGE.V současné době jsou data obou verzí int.bankovnictví shodná a odpovídají zcela "mému domácímu účetnictví", které si vedu od roku 2000 pro svoji kontrolu.Platí to o všech produktech, které Česká spořitelna nabízí. Nevyužívám jen životní pojištění a půjčky. Lepší přehled o výnosech Doplňkového penzijního spoření dává SERVIS 24. Můžeme očekávat, že i tato služba bude včleněna do George. Zcela je naplněn záměr tvůrců GEORGE v přehlednosti dat, snazším zadávání plateb, zadávání příjemce plateb nepovažuji za překážku, ale za prostředek automatického doplňování platebních údajů. Jsem informován, že je přichystané další rozšíření aplikace pro kapitálové ivestice, ty jsou již dnes shodné s daty SERVIS 24. To je i důvod, proč je výhradní užívání GEORGE nabízeno jen části klientů.Jsem řadový občan a jistě nepožaduji zvláštní služby.Ty které potřebuji, však již na GEORGE mohu používat a z 95% i využívám v os.účtu, spoření, doplňkovém penzijním spoření i v kapitálových investicích, mj. funguje i jednoduché dobíjení kreditu mobilních telefonů. Dobrá pomůcka pro běžného, nikoliv však nenáročného, uživatele

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 65 komentářů)

8. 7. 2020 17:27 | Zdeněk

Souhlasím se všemi příspěvky, které sdělují, že GEORGE je nedotažený paskvil, který člověka nutí dělat věci o které vůbec nestojí a ještě ho šmíruje. Oproti Servisu 24 nepřinesl žádné zlepšení, jenom komplikuje život.Pokud někdo zvažujete, že si zřídíte účet u České Spořitelny s využitím "světového džordže", tak vám to vřele nedoporučuji.Kdybych v ČS neměl rozdělané nějaké záležitosti, tak už jsem dávno pryč!!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2020 11:47 | alena

George bych nejraději prohodila oknem. Věčně nefunguje, musím třeba celý den zkoušet, jestli se připojím. A to se mi u SERVIS 24 stalo za celou dobu používání asi dvakrát. Tady i třeba dvakrát za týden. Nemám čas sedět u PC celý den a čekat, až se mu uráčí, abych si zaplatila účet za telefon nebo zaplatila nákup z E-shopu. Fakt paskvil, hnus a hrůza. Toho génia, kterej nám ho všem vnutil, tak ten by zasloužil....
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2020 18:48 | Ros

V lednu doplacim uver. Nechtel sem chodit a vyrizovat navyseni limitu pro platbu tak sem si rekl ze ctyri odeslani v prubehu tyne me nezabijou a ejhle: Zadana sablona je vygenerovana ale nejde pouzivat. Vsechny sablony mam klasicky sytou barvou jen tuhle mam svetle a nefunguje. Rikam si moje chyba zkus to znova no. Konec je ze mam 2 šablony který stejně nefungujou tzakze jako kokot musim kazdou platbu komplet vyplnit. Jo a další sranda odeslane pzenize se do úvěru nepripisujou ani nikde nezobrazuji pry se vse projevi na konci mesice tak sem zvedav. Jelikož tohle mi řekly až po druhým telefonátu na info lince a příliš si jistý nikdo nebyl ... Sem u sporky od narozeni ucet mi tu zakladala jeste prababicka a zacinam zjistovat ze je na case vyporadat se s nostalgií a odejít
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2019 12:50 | Jarmila Rojková

Dnes se pokouším na do pořádku Kontakty a šablony.
Jedu podle abecedy, pod "B" mám všech kontakty na ING Bank, ptám se na zák. centru proč. "ING je titul." Máte k Georgi manuál? Protože tohle už vyžaduje manuál a kapitolu: "Název kontaktu, povolené znaky, řazení, co se považuje za titul atd."
Nemám slov, nemám slov a je to poslední kapka.
Vždy stejná odpověď: Pošlete reklamaci. Kolikátou již pane Bože, některé byť jen kosmetické chyby tam visí dosud např. "Číslo účtu číslu účtu" u potvrzení platby.
Čekají snad, že klienti jsou testeři jejich zbastleného produktu? Je to čím dál horší, složité zamotané nepochopitelné, že se tak zprasí internetové bankovnictví.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2019 20:59 | Mirka

George je fakt paskvil, mám ještě účet, který se obsluhuje přes klasický internetbanking, to je nebe a dudy. Co je v původní verzi přehledné, vše na jeden klik, v Georgi, přesto že jsem byla donucena ho přijmout již cca před půl rokem, je vše problém. Změna trvalého příkazu, kdy vám šablona neustále vnucuje nějaký účet, který chci upravit nebo změnit, musela jsem tp celý vyrušit a nastavit znovu, přihlašování je martyrium, kdy nevím, jestli se někde neukliknu a nezablokuju si celý přístup přes internet. Spořku používáme jako rodina již drahně let, ale tohle mě taky připadá jak likvidace podniku, protože tak krkolomné, nepřehledné a naprosto nevlídné prostředí k obsluhování se jen tak nenajde.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 8. 2019 22:25 | Piller Radek

Internetové bankovnictví george je šilené nic nefunguje. Velice rychle budu hledat náhradu od jiné banky. Piller. Radek
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2019 23:20 | Eva

Co třeba platba v e-shopech přes PlayU? Kdykoliv chci zaplatit levnější zboží z e-shopů tímto způsobem, tak ze svého bankovního účtu u ČS nemohu! Odkaz na platbu je pouze přes Servis 24 a nazdar!!! A kde je platba přes George? Donutili mne, abych přešla ze Servisu 24 na George, že se servis 24 bude rušit. Je tomu asi rok? Nejsem popravdě informovaná a nevidím do celé situace, ale takhle nepromyšlenost mne obtěžuje a už u ČS mít účet nechci ...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2019 23:12 | Eva

Co třeba platba v e-shopech přes PlayU? Kdykoliv chci zaplatit levnější zboží z e-shopů tímto způsobem, tak ze svého bankovního účtu u ČS nemohu! Odkaz na platbu je pouze přes Servis 24 a nazdar!!! A kde je platba přes George? Donutili mne, abych přešla ze Servisu 24 na George, že se servis 24 bude rušit. Je tomu asi rok? Nejsem popravdě informovaná a nevidím do celé situace, ale takhle nepromyšlenost mne obtěžuje a už u ČS mít účet nechci ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 6. 2019 18:48 | Radek

Ten kdo dopustil, aby se spustil takto zfušovaný, nefunkční systém, by měl okamžitě se všemi co se na tomto podíleli přijít o židli. Přez měsíc se nemohu přihlásit do george na svém PC, do jiných bank, bez problému, není už přez měsíc v jejich silách, aby na závadu přišli, natož ji odstranili, je to katastrofa. U banky jsem 30 let. Když jsem volal na help linku, problém zaevidovali a bylo mi odpovězeno, že na vyřešení mají 30 dnů, chápete to ? Internetové bankovnictví používáte takřka denně a odpověď byla , že na to mají 30 dnů, jako vtip dobré. Dodnes se nejsem schopen do bankovnictví se přihlásit, takže nemám vůbec již měsíc co se děja na účtu, šálek přetekl a před týdnem jsem změnil po 30 letech banku. Tímto děkuji všem amatérům, kteří se na zpuštění george podíleli. Děkuji, odcházím.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 6. 2019 7:48 | Richard

Tak jsem si chtěl u Georgeho navýšit platební limit nad 200ts a musím na pobočku nebo vygenerovat nějaký kód v bankomatu a potom něco někam zadat. A je to jen jednorázové ... Musím mít digitální klíč, musím pořád něco potvrzovat a vypisovat a na pobočce mi už po čtvrté osobní návštěvě opět nezaktivovali druhý přístup k účtu. Manželka musí zadat jméno účtu, číslo účtu, vypsat SMS kód a při platbě opět vypsat SMS kód. Vysrat se na tu spořitelnu.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 5. 2019 15:15 | Stanislav

S přechodem na barevný paskvil jménem George jsem čekal, jak to jen šlo. Teď už jsem skvělý Servis24 musel opravdu opustit. To první, co jsem při přechodu na George udělal, bylo to, že jsem maximálně očesal úvodní komiksové okno se spoustou nepřehledně podaných zbytečných informací. Bohužel nejde zlikvidovat vše. A teď už se vždy nakrknu při debilním přihlašování ve třech krocích, kdy musím zadávat ještě potvrzovací kód z mobilu. Fakt úžasné!!! Tvůrci George a hlavně ti, kteří rozhodli o jeho zavedení, by zasloužili...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 5. 2019 4:19 | Ludvík

Celá rodina jsme s aplikací george velice nespokojeni .po nuceném přechodu ze skvěle fungujícího a doladěného servisu 24 na tenhle paskvil plný chyb a stupidit. Příklad. Zadám platbu vyplním příjemce, POTÉ CHCI PROVÉZT TU SAMOU PLATBU CO MINULÝ MĚSÍC a opět musím vyplňovat název příjemce. Plus každých 14 dní je george o víkendech nedostupný kvůli plánovaným údržbám !!!! zrovna když mám čas na revizi účtu a potřebuji fungovat !!!! TOTÁLNÍ NESPOKOJENOST. Celá rodina jsme u ČS už spousty let ale tohle nás brzy přiměje změnit banku. VÍTE JAK MI TO PŘÍJDE, JAKO CÍLENÁ LIKVIDACE ČESKÉ SPOŘITELNY JINOU BANKOU !!! NASTRČENÝ VRCHOLOVÝ ŘEDITEL ČI JINÝ POHLAVÁŘ !!! ČESKÁ SPOŘITELNO NASADILI JSTE SI DO SVÝCH ŘAD KUKAČKU !!!
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 5. 2019 14:26 | George - nejhorší bankovnictví

Nechápu banku, proč přistoupila na takovou příšernou změnu. George se chová jako Facebook. Neustále něco sleduje nabízí a nutí k něčemu co nechceme. Správa financí ustoupila v tomto produktu do pozadí, před umělou inteligencí, kterou nikdo nechtěl. Klient zde nemá vůbec pocit bezpečí. Kupříkladu mě nutí, abych odsouhlasil poskytnutí mých dat třetí straně ke zpracování a nejde dát ne nechci, pořád to tam otravuje. GDPR se musí stydět někde v koutě. A navíc je to bankovnictví příšerně nepovedené.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2019 10:34 | Pavka

Pane řediteli Filipe Zemane dejte tu sračku nějak dohromady,když za to určitě zodpovídáte.NEBO JE VÁM TO JEDNO?
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2019 10:27 | Pavel

Mám na nainstalování GEORGE ještě 50 dní.Tak to raději odkládám.To co tady čtu mě dost děsí.Mám 65r.a PC analfabet nejsem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2019 9:48 | Richard Dener

Díky GEORGE jsem s hrůzou zjistil, že nejsem schopen z domova zaplatit ani ,,Škodovku'' natož větší platby.Pro mě, poslední kapka.U Spořitelny mám několik účtů, od donuceného přechodu na George jenom chodím do Spořitelny že mám neviditelný jeden z účtů nezlobte se už to bude v pořádku, nechodí mi výpisy nezlobte se to se napraví, nemohu s více účtů najednou disponovat nezlobte se s touto variantou se nepočítalo. Poslední rána do vazu potřebuji zaplatit převodem více jak 200000 Kč jsem v cizině nezlobte se zatím je limit max 200 tisíc !!!!!!!!! Kdo mi zaplatí penále za nedodržení termínu platby když budu platit po 200 tisícovém denním limitu s kterým jsem ani náhodou nepočítal. Tak teď já opravdu se moc zlobím a jediná obrana jak jsem zjistil je že odcházím s celou rodinou a firemními účty k jiné bance. Páni manažéři poplácejte se po ramenou a nezapomeňte na prémie!!!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2019 23:05 | Petra

Milý GEORGE nevím proč by v dnešní době měl někdo omezovat můj účet a moje finance, beru si to dost osobně a odcházím k jiné bance. Také mi nikdo neřekl, že budu mít opět denní limit na internetovém bankovnictví a nejen že budu muset stahovat nějakou aplikaci v telefonu a v krizové situaci se učit narychlo nové věci ale ani to, že i ten vygenerovaný kód pro který bych běžela po půlnoci je jedinečný a na jedno použití. SBOHEM A BERU SEBOU CELOU RODINU!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2019 23:01 | Petra

Milý GEORGE nevím proč by v dnešní době měl někdo omezovat můj účet a moje finance, beru si to dost osobně a odcházím k jiné bance. Také mi nikdo neřekl, že budu mít opět denní limit na internetovém bankovnictví a nejen že budu muset stahovat nějakou aplikaci v telefonu a v krizové situaci se učit narychlo nové věci ale ani to, že i ten vygenerovaný kód pro který bych běžela po půlnoci je jedinečný a na jedno použití. SBOHEM A BERU SEBOU CELOU RODINU!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 3. 2019 2:58

Citace - Alois / 29.03.2019 02:52

Prosím vás , co je s pobočkou v Pečkách???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2019 2:52 | Alois

Prosím vás , co je s pobočkou v Pečkách???
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Posledního června si Jiří Rusnok sbalí diplomatku a v červenci už do práce nepřijde. V...více

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Doporučujeme

Proč musela být zničena EET? Vláda si z ní udělala svoje Kartágo

Proč musela být zničena EET? Vláda si z ní udělala svoje Kartágo

Vláda vypravila funus EET. Tenhle projekt není třeba oplakávat, obejdeme se i bez něj....více

Poprvé v historii namalovala, jak žena vnímá obtěžování. Její akty pohoršovaly, dnes se očišťují

Poprvé v historii namalovala, jak žena vnímá obtěžování. Její akty pohoršovaly, dnes se očišťují

V umění po staletí dominovali muži. Ženy oficiálně profesionálními malířkami být nemohly....více

Bude se psát africká historie a zůstane obhájce ve hře? Čtvrtfinále pod lupou

V Kataru zbývá odehrát šest zápasů, čtvrtfinálová část je v půlce. Kdo se přidá k Argentině...více

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Ak dbáte na zdravý životný štýl, informácie o nebezpečných produktoch by nemali uniknúť...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ludmila Müllerová

politička

Milan Teplý

podnikatel, Madeta

Ludmila Müllerová
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 6 duelů
×
Milan Teplý
ÚSPĚŠNOST
41,67 %

z 12 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.