Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Takhle vám vyberou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Útoků na internetové bankovnictví přibývá. Falešné webové stránky, e-maily, SMS, zprávy...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Zkušený lékař zakládá kliniku celostní medicíny. Pacient není jen diagnóza, říká
Stál u zrodu tří zdravotnických zařízení, které prodal, když mohla naplno fungovat bez...více
Chaos jménem přijímačky na střední školy: bude letos menší? Je to padesát na padesát, říká...
Zoufalé hledání škol, kde je ještě volné místo, a hodiny ve frontách se zápisovými lístky....více
Kdo neskáče, je komunista. Poslední vzpomínka na špinavého spasitele
Milujete svůj klub. A pak přijde největší záporák široko daleko a koupí si ho. No jo,...více
Septembrové zvyšovanie platov na Slovensku: Koho sa týka a kto dostane najviac?
Rok 2023 je pre štátnych zamestnancov a zamestnancov vo verejnom sektore obdobím zvyšovania...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Miloš Čermák
žurnalista
Miroslav Zámečník
ekonom

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Finparáda.cz: Finanční produkt roku 2015
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
2. 2. 2016 10:22, Poradce
Hodnocení je velmi vágní. Při sebemenší reálné zkušenosti by hypotéku roku nemohla získat mBank, která má šílené procesy. Co třeba vyhodnotit to, komu, na jakou částku, LTV daná banka půjčuje, jak se chová při refinancování a jaké doplňkové služby nabízí (odklad splátek úroku apod.)
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
3. 2. 2016 17:40, jezevec
není náhodou nejspolehlivějším benchmarkem kvality nějakého produktu, zájem o něj? každé zboží má svého kupce - a když polská banka bez poboček (a bez právní subjektivity) najde dostatek zájemců o své nesložité produkty - asi bude dobrá, ne?
nebo snad atributem kvality (hypotéky) má být nějaká kvalitativní analýza, přestože o ní nikdo nebude stát? vzpamatujte se, hlasování "nohama" (případně penězma) je nejlepším ukazatelem kvality, i kdyby se odborníci uhýkali.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)
4. 2. 2016 9:12 | josef
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2016 0:10 | kodiak medvěd
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2016 0:07 | kodiak medvěd
3. 2. 2016 17:40 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 2. 2016 10:51 | josef
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 2. 2016 20:05 | kodiak medvěd
Nemůžete po nich přece chtít, aby hodnotili proces nebo aby se zabývali takovými detaily, jako jsou doplňkové služby placené i neplacené, přístup ke klientům s dnes stále častějšími nestandardními formami výdělku, přístup k LTV, přístup k refinancování a spoustu dalších věcí, které pak v souhrnu tvoří skutečnou kvalitu nebo nekvalitu produktu. To už byste si snad mohl dokonce myslet, že by měli zkoumat úvěrové a zástavní smlouvy a podmínky, které v nich klient podepisuje. A nebo, a to už by byl opravdu vrcholně drzý požadavek, aby snad zkoumali cenu a kvalitu úvěrového pojištění, které banky klientům cpou horem dolem, a to, jakým způsobem banky podmiňují nebo nepodmiňují výši sazby jeho sjednáním.
Vítězná trojice bank spolehlivě dokazuje, že tito odborníci nemají o věci ponětí a že se jejich analytická činnost zastavila u mizerně nastavených hodnotových kritérií.
Že vyhrála mBank mě nepřekvapuje. mBank je příklad totálního vítězství marketingu nad rozumem. Tato organizační složka jedné polské banky ze skupiny Commerzbank, která se tu ani nenamáhá registrovat jako firma a investovat do alespoň minimální sítě kamenných poboček, založila svůj úspěch na reklamě, která vydává její nejslabší stránku za přednost. A vida, když se to správně podá, ono to funguje a v určitých vrstvách je otázkou bytí a nebytí IN mít účet, kartu a nejlépe i hypotéku od mBank. U jednoduchého osobního účtu je to v době elektronického a mobilního bankovnictví skoro jedno, to se opravdu dá zvládat i s virtuální bankou, ale u složitějších produktů to bohužel moc nejde. Sjednání hypotéky je sakra složitý proces. A to banka, kde veškeré hypotéky donedávna zpracovávali dva lidé v jedné kanceláři v admistračce na pražské Invalidovně, velmi nezvládá.
Pokud budu brát hodnocení jako „Finanční produkt roku“ jako recesi nebo jako svébytnou formu reklamy, je to k pousmání. Problém ale je, že veřejnost často bere podobné recese vážně a řídí se jimi. Aby ne, vždyť to přece zpracovávali odborníci firmy Scott + Rose a to určitě nebudou nějací nazdárkové.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 2. 2016 10:22 | Poradce