Diskuze: Daňová poradna: zaměstnanci a daňové přiznání
Kdy musejí zaměstnanci sami podávat daňové přiznání? Kdy naopak mohou o roční zúčtování požádat svého zaměstnavatele? Jak je to s daňovým přiznáním, když jste na konci roku byli nezaměstnaní? Zrušili jste životní pojištění a nevíte, jak dodanit uplatněné odpočty z minulých let? Musíte kvůli uplatnění odpočtu úroků z úvěrů na bydlení podávat daňové přiznání sami? Za jaké podmínky nemusejí zaměstnanci danit dodatečné příjmy z pronájmu či jiných příjmů? Odpovíme vám nejen na tyto otázky.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
1. 5. 2019 10:50 | Volodymyr
12. 2. 2019 12:35 | Tesa
28. 2. 2017 19:17 | jana