Jak drahé je dědictví

Zdědili jste auto, chalupu nebo dokonce luxusní vilu na Bahamách po bohatém strýčkovi a nevíte si rady s dědickou daní? Poradíme vám. Přečtěte si, kdy musíte podat daňové přiznání, z jakého majetku daň zaplatit, jak funguje dědické řízení a hlavě kolik zaplatíte státu či notáři.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 6. 2006 18:06, Alambic

Dedicke rizeni trvalo priblizne 8 mesicu a to jen proto, ze jsme se vsichni chteli dohodnout.
Akt prvni:
Bohuzel, to nebylo v planech pani "notarky", ktera systematicky odmitala jakekoliv dedicke dohody... Nakonec je sepisovali pravnici v jeji kancelari na "kolene" a to prosim, tak aby ta stara zenstina vse prepsala, jak se ma. Ten den pravnici vytvorili 4 dohody, z nichz az ta posledni nasla milosti v ocich nekompetentni notarky, jejiz znalosti nejsou aktualizovany nejmene od roku 85. V CZ neexistuje zadna povinnost pro notare drzet krok s dobou a aktualizovat sve znalosti??? !!!!!

Uz tady nekdo z Vas dedil po podnikateli, fyz. osobe? Podle ni si nejde rozdelit firmu, dohodnout se na podilech...

Navic projevila totalni nefundovanost v jednoduchem zapisu, kde nebyla schopna uvest spravne cislo parcely na ktere se nachazi dum, ci cislo bankovniho konta jednoho z dedicu, ktery si vybral svuj podil "cash"...

Pokud budu opet dedit v CZ , doufam, ze neskoncim v psych. lecebne! Ma sestra napr. zdedila majetek, ktery jsme mohli odprodat jiz prubehu dedictvi a to se souhlasem soudu (jednalo se o "opatreni"). Pani "notarce" tento fakt ponekud usel. Tak jako podstata financni rozvahy, kterou pro ni pripravil auditor.

Akt druhy: podavame stiznost na Notarskou komoru Ceske Republiky.

+84
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 12. 2006 11:10, Jirka

Zemřela mi sestra která vlastnila polovinu domu. Za čtrnáct dní mi zemřela matka - neunesla smrt dcery. Za dědické řízení, které mělo dvě varianty 1. polovinu domu zdědí matka a po té já, nebo 2.polovinu domu zdědím rovnou. V prvním případě platím notářovi horentní sumu vypočtenou procenty z tržní ceny domu dvakrát (za matku a za sebe celkem 44000Kč) v druhém případě pouze jednou za sebe, ale platím daň státu, která je ještě vyšší než odměna notářovi(clkem cca 62000Kč). Na závěr připočtou i DPH 19%. Volba varianty je na dědici. Poctivec, který v tom "neumí chodit " a který si včas neobstará dlužní úpisy apod., aby snížil majetek, je prostě nucen zaplatit, protože je to podle vyhlášky Min.spravedlnosti. Je to nemorální a hnusné. V takových chvílích parazitují jak notáři tak stát na lidech, kteří jsou psychicky zdrceni. Státem podporované okrádaní občanů. Odměnu mají dostávat podle práce, ne podle toho o kolik nul se ve vysledku jedná. Nechápu, že se to všem zdá jako normální stav, kdo si takto rychle vydělá takový obnos?

-18
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 40 komentářů)

20. 12. 2006 18:53

Je to vždy na výkladu notáře.Neexistují pro ně pevná pravidla a tak toho zneužívají ve svůj prospěch.Sám jsem to zažil po úmrtí maminky a nechal jsem se oškubat.Ten článek je dokonalá rada a všichni se jím řiďte!!!!!!
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 12. 2006 11:17 | Jirka

Notář jmenovaný soudem není správce majetku. Tudíž na délce dědického řízení nezáleží jeho odměna. To mi alespoň sdělil notář u kterého jsem byl já.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 12. 2006 11:10 | Jirka

Zemřela mi sestra která vlastnila polovinu domu. Za čtrnáct dní mi zemřela matka - neunesla smrt dcery. Za dědické řízení, které mělo dvě varianty 1. polovinu domu zdědí matka a po té já, nebo 2.polovinu domu zdědím rovnou. V prvním případě platím notářovi horentní sumu vypočtenou procenty z tržní ceny domu dvakrát (za matku a za sebe celkem 44000Kč) v druhém případě pouze jednou za sebe, ale platím daň státu, která je ještě vyšší než odměna notářovi(clkem cca 62000Kč). Na závěr připočtou i DPH 19%. Volba varianty je na dědici. Poctivec, který v tom "neumí chodit " a který si včas neobstará dlužní úpisy apod., aby snížil majetek, je prostě nucen zaplatit, protože je to podle vyhlášky Min.spravedlnosti. Je to nemorální a hnusné. V takových chvílích parazitují jak notáři tak stát na lidech, kteří jsou psychicky zdrceni. Státem podporované okrádaní občanů. Odměnu mají dostávat podle práce, ne podle toho o kolik nul se ve vysledku jedná. Nechápu, že se to všem zdá jako normální stav, kdo si takto rychle vydělá takový obnos?
-18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 6. 2006 23:23

Nedávno jsem prožil dědické řízení,kde jsem byl jediný dědic a notářova starost byla,aby vydělal peníze.Některé jeho kroky jsem konzultoval s právníky,kteří se jen divili,kdeže si pan notář ty předpisy vycucal.Pak mi ale bylo doporučeno,abych mu radši zaplatil,protože konfrontovat se s norářskou komorou je nekonečné martirium. Podepisovat se nebudu,protože nevím,kde zase narazím na tuto vypečenou instanci.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2006 18:06 | Alambic

Dedicke rizeni trvalo priblizne 8 mesicu a to jen proto, ze jsme se vsichni chteli dohodnout. Akt prvni: Bohuzel, to nebylo v planech pani "notarky", ktera systematicky odmitala jakekoliv dedicke dohody... Nakonec je sepisovali pravnici v jeji kancelari na "kolene" a to prosim, tak aby ta stara zenstina vse prepsala, jak se ma. Ten den pravnici vytvorili 4 dohody, z nichz az ta posledni nasla milosti v ocich nekompetentni notarky, jejiz znalosti nejsou aktualizovany nejmene od roku 85. V CZ neexistuje zadna povinnost pro notare drzet krok s dobou a aktualizovat sve znalosti??? !!!!!
Uz tady nekdo z Vas dedil po podnikateli, fyz. osobe? Podle ni si nejde rozdelit firmu, dohodnout se na podilech...
Navic projevila totalni nefundovanost v jednoduchem zapisu, kde nebyla schopna uvest spravne cislo parcely na ktere se nachazi dum, ci cislo bankovniho konta jednoho z dedicu, ktery si vybral svuj podil "cash"...
Pokud budu opet dedit v CZ , doufam, ze neskoncim v psych. lecebne! Ma sestra napr. zdedila majetek, ktery jsme mohli odprodat jiz prubehu dedictvi a to se souhlasem soudu (jednalo se o "opatreni"). Pani "notarce" tento fakt ponekud usel. Tak jako podstata financni rozvahy, kterou pro ni pripravil auditor.
Akt druhy: podavame stiznost na Notarskou komoru Ceske Republiky.
+84
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2006 1:10 | KOTAZ

A ještě jedna runda; i za současného natažení státní daně při darovací smlouvě je za určitých podmínek výhodnější u osob 1. skupiny toto výhodnější, než přispět notáři v dědickém řízení na zlatou pákovou baterii v jeho koupelně. Dům (byt) za 500000 Kč: - darovací daň je 1% (osoby 1. skupiny), tj. 5000 Kč. -při dědickém řízení se z oněch 500000 Kč odvede notáři za jeho "tvrdou a nesmírně náročnou práci" 6800 Kč. (Pokud bude odhad 500001 Kč pak ale už "jen" 5600 Kč!).
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 5. 2006 0:44 | KOTAZ

Nejsem už sice dávno přívržencem ODS (alespoň do doby než zmizí ze scény pánové typu figurek Topolánka, Tlustýho, Langra apod.) ale návrh ODS na zrušení darovací daně a daně z převodu nemovitosti má něco do sebe. Kdyby k tomu došlo, tak bych si (a jistě nejen já) s gustem představil vyděšené tváře notářů, kteří by se tak začali obávat nejhorší vize; staří by darovacími smlouvami převáděli byty a domy na mladé a notáři by utřeli hubu. To že jejich jediná "dřina a námaha" spočívá v sepsání výsledné cifry a čím vícemístná cifra to u dědického řízení je, o to víc si mnou své parazitující pařáty (omlouvám se za ten příměr, ale nic jiného mne nenapadá) je absolutně nemorální. Zajímavé je, že s tímto poznáním ještě žádný notář sebekriticky veřejně nevystoupil, někde jsem četl, že i zázraky se občas dějí.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2006 10:11

Notář není správcem dědictví, odměna notáře se stanoví z obecné ceny majetku a je zcela jedno, zda dědické řízení potrvá týden či pět let. Výše odměny notáře naprosto s dobou vyřízení dědictví NESOUVISÍ! Samozřejmě výpisy z listu vlastnictví a nabývací tituly si může dědic zařídit sám, avšak pokud o tyto listiny požádá sám notář, katastrální úřad je vyhotoví ZDARMA a notář tedy účtuje dědicům jen hotové výdaje za odeslání žádosti, tj. poštovné Kč 7,50. Dále upozorňuji, že zejména pro dědice I. dědické skupiny není žádnou povinností zajišťovat ohledně děděných nemovitostí znalecké posudky, notáři postačí pro stanovení obvyklé ceny majetku např. odborné vyjádření realitní kanceláře, které dědice dnes vyjde již cca na Kč 500,-. S tímto postupem však musí souhlasit všichni dědici, pokud tito nejsou ve shodě, notář je povinen zajistit vypracování posudku úřední cestou a náklady poté dědici musí uhradit.
+56
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 1. 2006 22:46 | jo jo

Za překrmování notářů v dědickém řízení si můžeme sami. Procentní odměna notáře je totiž stanovena sice procentem ale jen jen pokud notář spravoval pozůstalost 4 měsíce. Jinak se poměrně sníží nebo zvýší viz vyhl. č. 196/2004 Sb § 23
"Pokud správce dědictví vykonává správu zůstavitelova majetku nebo jeho části po dobu čtyř měsíců, náleží mu odměna ve výši vypočtené podle § 13. Vykonává-li správu po dobu kratší nebo delší, odměna se poměrně sníží nebo zvýší."
Jinak řečeno pokud si ihned uděláte výpis z katasru nemovitostí a okamžitě jej předáte znalci k vypracováni posudku a tento posudek ihned předáte notáři stihnete to možná di 14-ti dnů . A do dalších max 2-3 týdnů Vás pak notář musí vyzvat k dědickému řízení. Odměnu tak zapltíte notáři čtvrtinovou !!! Proto nečekejte až Vám notář pošle výpis z katastru a vyzve Vás v předložení posudku, má to spočítáno dobře a dědické řízení zpravidla ukončí právě až za 4 měsíce, řada znalců se s nimi šábuje o zisk ,proto vám posudek nebude chtít vystavit dříve než dostanete obsílku notáře pro vypracování znaleckého posudku. Najděte si proto jiného znalce nejlépe z jiného regionu a na toho kdo vám to odmítl podejte stížnost u soudu. Cena ve znaleckém posudku se totiž sestavuje ke dni úmrtí a nic nebrání jeho okamžitému zpracování. Toto vže však zpravidla zjistíte pozdě až vám notář předloží účet. Inu neznalost zákona se zatraceně nevyplácí. Měl jsem si to přečíst dřív také jsem s důvěrou naletěl notáři kterého znám už 15 let a zaplatil maximální sazbu. Jsou to fakt ...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 1. 2006 22:07 | Jo Jo

Není li dědická daň stanovena (v první skupně příbuzných) a neexistují li-majetková přiznání pak znalecké posudky na pozůstalost jsou zcela zbytečné, až do okamžiku sporu mezi dědici o tom jak se mají vypořádat. Proto si mysím ,že znalecký posudek pokud jevíce dědiců než jeden, by měl být vyžadován, ale např. soudem kde by se pouze založil do spisu pro případ sporu. Procentní odměna notářů je více než přehnaná. Navrhuji ji nahradit pevným poplatkem . Když čtu v předchozích příspěvcích o hyenismu notářů, tak když se zamyslíte, pak také daň z nemovitostí je v podstatě výpalné vybírané státem. Protože nemovitost máte zaevidovánu tak zapltíte výpalné. Proč se neplatí daň z mnohdy cennějších movitostí ? Inu proto, že to není tak jednoduché. Totéž patí státním výpalnén v podobě daňi darovací a daňi z pozemků. To že jinde ve světě je to také tak, není argument. Už ve starém římě vymysleli nad prázdnou státní kasou daň ze záchodků a obdobně naší starostové v televizi volají po vyšší daňi z nemovitostí a notářům kteří neví co s penězi se chyystá další žranice ve formě povinných notářských převodů nemovitostí. Ostatně i daň z příjmů je nemorální, protože jde o výpalné uplně stejné jako vybírá ruská mafie od ruských dělníků v zahraničí. Ještě si chudáci nic nekoupili a už platí výpalné a my daňe. Jediná morální daň je DPH, neboť zdaňuje skutečnou spotřebu, kdo konzumuje a nakupuje ať platí.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2005 8:55 | anka

Úmrtím blízké osoby vznikne mnohdy tragická situace proto, že jsou zde hyeny - notáři. Představte si dva lidi, kteří spolu prožili třeba 60 let, ze svých skromných příjmů si postavili nebo koupili domeček, v jejich době za cca 30 tisíc. Dnes má tato nemovitost cenu třeba milión. Babička zůstane sama, děti nemá. Příjde notář, prošmejdí jí bydlení, sepíše vše, i to co je staré přes 50 let, řekne, že PRŮMĚRNÁ cena zařízené domácnosti je 150 tisíc, k tomu odhad domku a notářská odměna. Babička dá 15 i víc tisíc za pohřeb, na to šetřili ze skromné penze. Kde má vzít dalších několik (desítek) tisíc pro notáře a proč by je vůbec měla platit. Potřebuje ona notáře? Můj názor - pozůstalí manželé a děti by neměli nikomu platit nic, manželé věci pořídili spolu a pokud si to děti zaslouží, žili tito lidé proto, aby vše jednou svým dětem předali a ne nějakému notáři, který žije z lidského neštěstí.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2005 12:46 | Roman

Umřel mi táta. Neplatím sice žádnou dědickou daň, ale po přečtení vyhlášky 196/2001Sb. o odměnách notářů se mi chce zvracet. Táta vydělával, platil daně a za ty zdaněné peníze si nakoupil majetek. A nakonec si dovolil umřít. A paní notářce se zjevně nezdá výše znaleckého posudku. Samozřejmě, chce hrabat - zákon jí to umožňuje. Posudek také nebyl zadarmo, a potřebuji ho? Nikoli. Daň neplatím, majetek se dělit nebude .... tak jen aby měla paní notářka z čeho počítat svojí zákonem uznanou nemravně vysokou odměnu. Vrcholem je výše zmíněná vyhláška, která mimo jiné umožňuje notáři zvýšit odměnu až o 100%, v případě, že by nedejbože musel pracovat i o víkendu. To za situace, kdy příplatky So;Ne nám poctivě se živícím, ze zákoníku práce zmizely. Když nějaké menšině spoluobčanů někdo půjčil peníze na vysoký úrok, hned to bylo v televizi jako lichva. A TYTO ODMĚNY ZÁKONEM POSVĚCENÉ SE TEDY JMENUJÍ JAK!!! A ještě jeden postřeh: dle zákona 358/1992Sb. platí notáři odměnu ten, kdo si úkon objednal. Ale to rozhodně nebyl já. Byl to soud kdo ho určil. Já ke svému životu žádné parazitující úřad nepotřebuji. Závěrem jen popřát notářům dostatek nebožtíků. To je kšeft. Přísun materiálu nevyčerpatelný. Nebyl snad ten "samet" osudnou chybou národa?
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2004 0:22 | jezevec

Souhlasím. dědická daň je jedna z nejnemravnějších daní na světě. Můj bližní mi umře - a stát podruhé zdaní to, co bylo pořízeno z jeho n-krát již zdaněných peněz. A na nejbližší příbuzné uvalí alespoň povinné notářské poplatky. fuj.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 12. 2004 8:20 | Fredy

Souhlasím se zrušením uvedených daní. Je na to nabaleno "podnikání", které nepovažuji za transparentní a férové. Komu by se nelíbilo, kdyby mu stát přidělil ze zákona klienty a stanovil mu za to odměnu? Vybavuje se mi jedna příhoda z nedávné doby. Byl jsem na setkání spolužáků po několika více letech. Usadila mě jedna spolužačka, která tehdy ve škole moc nevynikla, ale po škole se, jako jedna z mála z naší třídy, dost aktivně zapojovala do budování zářných komunistických zítřků a to přímo na sekretu okresního výboru KSČ. Přitom také vystudovala práva. Krátce před revolucí přešla pracovat na okresním notářství. Jako kdyby to tušila. Po revoluci, jako jediná, zůstala, přesto, že její kolegové byli zkušenější a starší. Asi věděla, že to bude dobrý džob. Přeskočím k rozhovoru. Po takovém to obligátním, "jak se máš a co děti", se rozpovídala. Cituji. Topím se v penězích, není nic, co bych si nemohla dovolit. Už jsem nechala postavit tři vily. Jedna je pro mě a dvě pro mé dcery. A dcery? Jsou vdané a jsou doma, nic nedělají. Jedna je na mateřské a druhá se baví koníčkem, fotografuje. Nyní jezdí po Jižní Americe. A jejich manželé? Jeden je soudním znalcem v oboru nemovitostí, tak trochu mu dávám práci, ale ani to nestíhá. Druhý je tak trochu v politice, dělá asistenta u jednoho senátora. Ani jsem se nemusel ptát, abych věděl, že za ČSSD. Ke komunistům je jaksi nehlásí. Tenhle druh podnikání byl i na mě dost silná káva. A to i přesto, že peníze nepovažuji za cíl, ale maximálně za prostředek, jak se k nějakému cíli dostat. Mamon je u mě sprosté slovo. Nenápadně jsem se zmínil o šancích ODS a o možnosti zrušení uvedených daní. Jako bych píchnul do vosího hnízda. Co jsem si pak vyposlechl na jednotlivé politiky ODS, jsem nestačil zírat. Hajzlové, neřádi, podvodníci, vexláci, zloději, tuneláři, sudeťácký zaprodanci, agenti západních rozvědek, štváči slušných lidí a také komunisti nejhrubšího zrna. To byly ty publikovatelné výrazy. Tak jsem poznal, že tady by ODS, touto daňovou reformou, přišla přinejmenším o 6 hlasů. Raději jsem vyhledal jiné spolužačky, abych si zlepšil náladu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 12. 2004 10:33 | Jirka

Celkem bych s Vámi souhlasil. Jen nevím, proč Vám připadá nemravnější daň z převodu nemovitosti? Já je jako nemravné a nelogické vidím všechny, včetně daně z příjmů. Logická mi připadá pouze spotřební daň, která nejlépe vystihuje míru, kterou spotřebitel zatěžuje stát. Jen by měla být uplatňována nejen na paliva, alkohol a tabák.
Současný daňový systém trestá nejvíce lidi, kteří více poctivě vydělají, investují do ekologicky šetrných výrobků a technologií, kupují dražší a kvalitnější potraviny, za své jezdí do lázní a k moři, neotravují pak naše zdravotníky, nezatěžují stát sociálními dávkami. Kdo si nakrade, žije v regulovaném nájmu, smrdí nám pod nos silným bourákem, žije stylem chlast, děvky a řev, na daně kašle a ještě má dost drzosti, aby si tím drahým bourákem přijel pro podporu, je státem přímo hýčkán. Náš právní řád má daleko do spravedlnosti i mravnosti.
Je větší nemravnost řídit se jím, nebo se jím neřídit?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 12. 2004 16:32 | Hanka

Zřejmě byste to musel uplatnit již v dědickém řízení u soudu
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 12. 2004 16:32 | Hanka

Zřejmě byste to musel uplatnit již v dědickém řízení u soudu
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 12. 2004 14:02 | opas

Když mi osamělý zemřelý dlužil peníze, proplatí mi to stát jako jaho dědic?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 12. 2004 11:57

Víte proč jsou notářské poplatky nemravné? Protože v našem parlamentu vládnou právníci=notáři. Je to stejná svoloč jako advokáti.Sice byly zrušeny některé dědické daně, ale zase 2x stouply notářské poplatky. Výsledek: stát utře hubu, notář si namastí kapsu, že Cyrile Svobodo, bývalý notáři, jehož strana toto úspěšně prosadila pod záminkou utužení rodinných vztahů.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 12. 2004 11:25 | Kateřina

Dědická daň mi stejně jako daň darovací připadá nesmyslná. (O dani z převodu nemovitosti ani nemluvím, to je daň přímo nemravná.) Dědictví a dary by měly podléhat normální dani z příjmu (až bude rovná daň) a nejbližší by měli být osvobozeni. A konec. Přímo trapné mi připadají notářské poplatky. Proč jsou stanoveny formou daně - tedy procentem z dědictví - je mi záhadou. Jestliže někdo zdědí 5 milionů, které jsou na bankovních účtech, je s tím méně práce než když čtyři osoby zdědí miliony dva, které jsou ve dvou nemovitostech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Zeman

nejvyšší státní zástupce

Vladimír Pikora

ekonom

Pavel Zeman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Vladimír Pikora
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services