Chceme tě, drobný kliente

Petr Vykoukal | | 10. 10. 2002 | 9 komentářů
Zájem o vedení účtů drobným klientům mezi bankami roste. Jak jinak se totiž dá vysvětlit skutečnost, že začínají nabízet produkty, které jsou levnější a přitom už v poplatku za vedení účtu zahrnují řadu služeb, za které se ještě nedávno muselo připlácet.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 10. 2002 11:09, Karel Hojdar

Proč není ve srovnání Živnobanka? Já u nich mám účet a poměr kvalita/cena se s ostatními vůbec nedá měřit (měl jsem účty i u mnoha jiných a rychle jsem utekl). ŽB má prostě slušnou kvalitu za skvělou cenu.

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 10. 2002 10:19, Pavel R.

Mam u KB bezny ucet vice nez 5 let, vyuzivam ho intenzivne a celou dobu jsem nemel ani jeden duvod ke stiznosti. Doufam jen, ze se to ted pod francouzkym vedenim nezhorsi :-))

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 9 komentářů)

18. 10. 2002 16:16

Naprostý souhlas. Celková láce služeb mě po zkušenosti s EBankou úplně šokovala - oproti cca 150,- měsíčně v EBance mě totéž u ŽB stojí cca 50kč! Mají internet banking (docela dobře udělaný, až na 2 věci - potřebuje Javu a ověření se dělá přes certifikáty), phonebank a teď jsem viděl nějaké inzeráty i na GSM banku.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2002 10:19 | Pavel R.

Mam u KB bezny ucet vice nez 5 let, vyuzivam ho intenzivne a celou dobu jsem nemel ani jeden duvod ke stiznosti. Doufam jen, ze se to ted pod francouzkym vedenim nezhorsi :-))
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2002 7:51 | Mitiska J.

Pokud bankám nestačí, že mají k dispozici peníze klientů a musí jim účtovat navíc i služby, pak jakákoliv nová nabídka se bude lišit jen v detailech a celkové náklady klientů se u jednotlivých bank nemohou podstatně lišit (viz tabulka - Živnobanku neznám). Navíc dnes deklarované ceny za služby jsou u nových produktů mnohdy jen lákadlem a po získání klientů se často změní. Takže vyprovokování klienta ke změně banky by asi chtělo silnější impuls. Mimochodem, zajímalo by mě, proč poplatek za zpracování příchozí platby je vyšší než za ostatní transakce. Když už není stejný, očekával bych spíš nižší.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2002 9:41 | franta z lazni

BANKOMATY - to je dulezita vec, dokud se budou platit takove poplatky za vyber z ciziho a dokud bude mit nejakou slusnou sit bankomatu pouze CS, tak je to jasne. U CS mam jistotu, ze jejich ATM najdu brzo, rychle a blizko. Neminim nekde litat po meste a vyhledavat bankomaty KB, UB, GE, apod. A to nemluvim o mensich mestech. Argumenty typu, ze se da platit kartou jsou zajimave pouze pro Prahu a hypermarkety, ja v Ostrave - Hrabuvce kartou v samosce nezaplatim a por pulku chleba do teska nepujdu :-(
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2002 19:29 | CSrypatschek

...oceňuji, že server prostřednictvím autora nezapomenul ve srovnání bank konečně na Poštovní spořitelnu, neboť dříve byla uváděna v tabulkách pouze ČSOB jako taková. Jinak jsem názoru, že drobný klient je potřebný, neboť kde jinde dnes mají tuzemské banky příležitost s přijatelným rizikem profitovat, hi, hi, hi ? Ostatní jde totiž pomalu kamsi...
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2002 17:20 | Petr

Dobře, že ji tam nedali. Jen ať lidi zůstávají u těch uvedených, aspoň to bude v klidu.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 10. 2002 14:46 | Simona K.

Já právě už dlouho zvažuju, že vyměním sporožiro u ČS za něco jiného. A ta nová komerčka mi do toho docela sedí. Zkusím a dám vědět, jaké to je.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2002 11:09 | Karel Hojdar

Proč není ve srovnání Živnobanka? Já u nich mám účet a poměr kvalita/cena se s ostatními vůbec nedá měřit (měl jsem účty i u mnoha jiných a rychle jsem utekl). ŽB má prostě slušnou kvalitu za skvělou cenu.
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2002 10:17 | František Mareš

Ta nabídka vypadá docela zajímavě, zvláště u KB. Jako první účet je to hodně dobré a je pravda, že řadě lidí to může stačit navždy.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Franz

umělec

Tomáš Matějček

podnikatel, Miton

Vladimír Franz
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Tomáš Matějček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services