Sbohem, eBanko!?

Již čtyři roky existuje Expandia banka (nyní eBanka) a jen o málo kratší dobu jsem jejím spokojeným klientem. Po obdržení posledního výpisu z účtu jsem ale klient naštvaný, rozhodnutý odejít se svými penězi jinam.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 5. 2002 20:59

Děkuju za radu, příště dám radši na kamarádku stejně nemovitou jako já :-) U ČSOB už jsem a jsem docela ráda. Každopádně dík za radu s tou ŽB. L.A.

Zobrazit celé vlákno

+9
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 5. 2002 21:08, lucie.anezka

Reaguji na posledni větu - jak jsem mohla vědět, že pro mě může být tak strašně nevýhodná eBanka, když si běžný člověk pod elektr. bankovnictvím představí to, že nemusí stát frontu s každou blbostí nebo novým příkazem nebo zjišťováním zůstatku? Já mám nonstrop připojení doma a de facto jsem taky pořád na internetu, ale nenapadlo by mě neustále kontrolovat účet, zda se tam něco neděje, o čem nevím. Třeba na něj dvakrtá třikrát za měsíc vlezu, je to pohodlné, že nemusím nikam chodit ani volat - proto nekritizüji el. bankovnictví, ale eBanku. Snesla bych i těch byvalych 55Kc mesícne za účet - za to pohodlí to skoro stojí, ale ne za ty nervy s tim nepořádkem, který eBanka má ve své databázi - viz moje problémy s rušením účtu, žádostmi o bonus a ISIC. Na jednoho člověka to bylo až trochu moc nevychytaných much, nemyslíte?

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 116 komentářů)

15. 5. 2002 19:35 | japo

Co to je krizová situace? Tak třeba to, že se do aplikace vůbec nedostanete. Jejich server nezvládá, prý večer mají hodně klientů. A ted navíc už druhý den (minimálně) nějakej velkej průser, protože IB jim vůbec nechodí. Ale na odstranění závady se prý intenzivně pracuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 17:22 | Franta

OK i kdyby to byla pravda, mame oba asi jiny pohled na to, co je par korun. Navyseni z 80 Kc na cca 340 (mel jsem Alfa program a vyssi zustatek na uctu) mesicne za totez nepovazuji za par korun. Absolutne to znamena pres 3000 rocne. Druha vec je ta, ze eBanka komunikuje, jen kdyz se ji chce (hlouposti o karte Elle mi poslali e-mailem, novy cenik s obdobne podrobnym komentarem jsem jaksi neobdrzel).
Dalsi vec - nevim jak je to u pojisteni k platebni karte u jinych ustavu, ale u havarijni pojistky auta dostanu automaticky cast, kterou zaplatim navic, po zruseni smlouvy zpet (rekneme, ze platim ctvrtletne a pojistku zrusim mesic pred dalsi splatkou pojistneho - dostanu tedy zhruba tretinu posledne zaplacene castky zpet). U eBanky jsem mel Eurocard/Mastercard Std spolu s pojistkou. Ta pojistka byla zaplacena na rok (v lednu), ucet jsem zrusil asi pred mesicem. Zpatky jsem nedostal ani korunu. Jde sice o pakatel (rekneme 200), ale i to ma urcitou vypovidaci hodnotu o solidnosti ustavu, ktery tuto sluzbu poskytuje. Navic, jak jsem si precetl zazitek jednoho z klientu eBanky dnes na Psovi, stoji pojistka uzavrena u CP ke karte z eBanky za starou belu. Pojisteni od AIG bylo podstatne lepsi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 16:50 | Václav Polák

Eric má klasické vzdělání, což je velepříjemné pohlazení po duši :-))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 16:49 | Ondřej Schon

Opravdu 70 000 lidí? A jste si jisti? Pokud někdo hraje PR hry, tak je to právě ebanka, která oficiálně sděluje počet klientů včetně těch, kteří o tom neví (tedy těch, kteří mají produkty ČP Finance a podobně). Mezi "klienty" banka také počítá tisíce lidí z projektu ecity, kteří kdysi u banky získali účet a stále zůstali zapsáni mezi klienty, i když od konce ecity nemají s bankou nic společného. Ono totiž eb nic jiného nezbývá, protože po prvním skoku se nárůst klientely zastavil a oproti ostatním bankám příliš neroste. Proto tedy ta snaha o manipulaci s vykazovanými počty klientů, aby to vypadalo o trošku lépe.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 16:46 | Zdeněk Lang

Proto na nem take najdete tolik PR materialu a mirne prepsanych tiskovych zprav...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 15:58 | karel V.

Nenechte se vysmat, mesec je nejslabsi finncni server...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 15:22 | vykuk

daji se ziskat napriklad pravidelnym ctenim www.mesec.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 15:09 | Xaver

Určitě! Když se k nim dostávali nespokojené reakce přes bankovní diskusi, tak ji zrušili. Třeba se teď pokusí zrušit Internet, nebo alespoň podpoří bolševiky ve volbách a ti ho už po volebním vítězství zruší sami :-)).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 14:12 | Franta

Fajn, takze jste opravdu z PR oddeleni eBanky? Nebo jak se daji tyhle informace jinak ziskat??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 13:52 | vykuk

pocet obsluhovaných klientu je více nez 200 000 vcetne outsorcovanych (Homecredit, produkty pro CP Finance, ...). Pocet vlastnich klientu banky je zhruba nekde nad 70 000. A to se jedna o klienty nikoli o pocet jejich produktu (beznych korunovych a cizomenovych uctu, term. vkladu, kreditnich karet, a dalsich), ten je samozrejmne nekolikrat vyssi. V tomhle chybi jednotna metodika bank a cisla potom nemaji ten spravny ucinek :-) Vynasobte si toto cislo konstantou 3-5 a pak srovnavejte s jinymi...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 13:28 | Zdeněk Kubík

30 000 klientů že je nějaká sláva? To myslíte vážně? Jako pokus o pozitivní PR pro ebanku to je hezké, ale za realitou života to poměrně hodně zaostává, milý příteli.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 12:56 | vykuk

doporucuji pisateli aby si prakticky vyzkousel internetove bankovnictvi Zivnobanky ci CitiBank :-) Ani KB, GE ci HVB na tom nejsou o moc lepe, CS neznam, nemohu soudit. Pro ilustraci mohou poslouzit Demo ucty pristupne na WEBech jednotlivych bank. Dokud budou jine banky v tomto segmentu podobne "konkurenceschopne" jako doposud, nema se eBanka zrejme jeste nejakou dobu ceho bat. Pohodli a portfolio on-line sluzeb u me jasne zastinuje zmenu v ceniku v radu korun. Vytknout se mozna eBance da pristup ke klientovi (pokud mate spatne zkusenosti, ja ne), nicmene banka vznikla z niceho a soucasny pocet klientu jiste prinesly i nutnost zmeny pristupu ke klientele. Prejme si jako jeji klienti aby se eBanka s timto uspesne a rychle vyporadala. V tomto pripade je heslo "Kdo utece vyhraje" alibizmem a skoro jiste se zmeni v "Z blata do louze". Hodne stesti
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 5. 2002 12:13 | Jan R.

Já o slamníku teď vážně uvažuji. Jeden trezorek v domě už zazděný mám, to ale prý uměj při vloupání vyříznout. Chce to tedy 1 trezor viditelný pro lupiče a opravdové úspory třeba někde v zahradě , napadá mě třeba dvojité dno psí boudy. A veškerý čas, co člověk věnuje návštěvám bank (i těm internetovým návštěvám) a různým přehazováním peněz z jednoho fondu do druhého, věnovat místo toho výdělečné činnosi. To může být zisk třeba 5 hodin * 600 Kč měsíčně = 3000 Kč měsíčně. Při uložení třeba 500000 Kč ušetřený čas odpovídá 7 % úroku p.a. Honza
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 11:41 | dan

Tak to mate velke stesti. Ale stesti netrva vecne. Osbne jsem nektere neprijemne situace zazil nekolikrat. Uvedu priklad. Bankomat CSOB mi nevydal penize a vyhodil chybovou hlasku. No nic rikam si, zkusim to jinde. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz mi prisla SMS o provedene blokaci pozadovane castky. Zatimco u eb byli velmi ochotni a problem okamzite resili, na "horkou" linku CSOB jsem se (v dobe obeda) dovolal az na treti pokus, predtim to nikdo nebral. A jejich hlaska "ze se to stava a je to normalni a resit to budou az tam nekdo v prubehu tydne zajde" me malem privodila infarkt. Ohledna Sporitelny. Tento ustav jsem opustil, pote co mi s usmevem sdelili, ze penize si mohu vybrat pouze v pobocce, ktera vede muj ucet (pravdepodobne formou mesce zlataku) nebo jen na kartu. Jeste ten dej jsem ucet zrusil a od te doby me CS absolutne nezajma.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 11:39 | Pavel Koška

Co to tu plácáš? Účet u Postbank (Německo), který se jmeenuje Giro plus stojí měsíčně 4,35 Euro. Internetbanking je k tomu zdarma. Do 26. let zdarma. Při měsíční příchozí sumě na účet vic než 1000 Euro opět zdarma. Je zajímavé, že mezibankovní převod z takového účtu do účtu v ČR je na poplatcích levnejší než obráceně... Sem tam obchoduju na německé ebay a dost uvažuji si tam účet založit, než posílat peníze draho a pomalu složenakmi pošty nebo ještě dráž a taky pomalu převodem.
Už aby u nás byl Pay-Pal, dle mých informací uvažují o expanze do 12 Evropských zemí. Budu jen doufat, že do ČR také...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 11:24 | Pavel Koška

Infolinka ebanky samozřejmě zdařile mlží s tvrzením, že to je poplatek související se zúčtováním transakcí přez clearing centrum ČNB :o) proto jsem napsal, ze na mě teď působí jako vyčúránkové z názvu toho 2 korunového polatku totiž jednoznačně člověk nabude dojmu, že ty 2 kačky jdou zlodějské ČNB... Těch 30 haléřu jsem nevěděl, alespoň teď víme, jak si na nás banka kapsu namastí... ;-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 10:42 | Franta

No vsak ja uz taky neplatim 12 Euro ale jenom 4 sakumprask i s prevody u Sporitelny. A slamnik - hezka vec, ale kdyz si predstavim, ze bych kazdy mesic bezel na postu s 10i slozenkami, jedna po 17 kackach za platbu, tak me ta Sporka vyjde lacineji....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 10:10 | Eric

A co takhle slamník? Nechci se příliš se svou alternativou podbízet, ale nestálo by to za úvahu? Roční úspora 12x12 Euro!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 9:24 | Franta

Ono to neni 8 ale v mem pripade 12 Eur.
Jo a jestli budou tyhle ceny mit ostatni banky za 3 - 4 roky, tak mam porad tuhle dobu k dobru a par (podle mne ne malo) penez mi zbyde na jine veci, nez je ziveni lidi v bankach. Navic bych rad videl, kde pri soucasne cenove politice bude eBanka za 3-4 roky. Na 20 Eurech mesicne? To by se asi nelibilo ani v Zapadni Evrope, co rikate?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 5. 2002 9:16 | Franta

Co se resi? 1. Ze u jinych (bank) je totez levnejsi, nebo je za tytez penize vice muziky. 2. A to je horsi: Pristup. Kdyz jsem byl poprve v eBance, byl jsem PAN KLIENT, vsechno bylo prehledne a pruhledne. Po poslednich akcich (upravy ceniku a predevsim NULOVA INFORMACE o nich, prestoze meli muj e-mail a kazdy jin prd mi s velkou slavou oznamovali) jsem ziskal intenzivni pocit, ze jsem povysil z kategorie PAN KLIENT do kategorie DOJNA KRAVA.
Zahlasoval jsem nohama a odesel. Zatim nelituji....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Dlouhý

exministr a ekonom

Eva Štěpánková

podnikatelka, Ryor

Vladimír Dlouhý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Eva Štěpánková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services