Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Vyzkoušeli jste už nákup léků bez poplatků?

Vyzkoušeli jste už nákup léků bez poplatků?
V Česku je zjevně podstatnější třicet korun za recept než zdraví lidí. Jak jinak si vysvětlit, že kraje utrácí desítky milionů za vracení regulačních poplatků, a na rozbité a nebezpečné silnice peníze nemají. Napište, co si o tom myslíte, a přečtěte si názory ostatních.

Z Česka se stává absurdistán. Důchodci stojí před krajskými lékárnami hodinové fronty, jen aby nemuseli zaplatit regulační poplatky. Poplatky ruší i některé soukromé lékárny, aby vůbec přežily. Voliči sociální demokracie, která se slibem zrušení poplatků vyhrála loňské krajské volby, musí být spokojení. Že si lékárny ztracené peníze už začínají vybírat jinak, zdražením léků, jim nedochází. Hlavně, že je vše zase „zadarmo“.

Kraje to celé stojí desítky milionů korun. Absurdnost celého humbuku kolem poplatků se naplno ukáže, když se člověk projede autem po českých silnicích, které spravují kraje. Hlavní tah ze Znojma do Brna připomíná nebezpečný tankodrom. Některé středočeské silnice první třídy jsou na tom stejně. To lidem, kteří do krajských lékáren po těchto cestách jezdí často dlouhé kilometry, zřejmě nevadí. A proto to nezajímá ani politiky. Takže nejspíš i v příštích volbách se bude slibovat leccos, jen ne to, co by skutečně zkvalitnilo život v Česku. Škoda.

Souhlasíte s rušením regulačních poplatků v krajských lékárnách a nemocnicích? Vyzkoušeli jste si už nákup léků v krajské lékárně? Jakou máte zkušenost? Jak by se měly zachovat soukromé lékárny – platit poplatky ze svého, nebo je vybírat dál a riskovat krach?

NAPIŠTE, CO SI O TOM MYSLÍTE, A PŘEČTĚTE SI NÁZORY OSTATNÍCH

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-9
Ano
Ne

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Diskuze

27. 11. 2011 10:11

To si děláte kozy,nic takového neexistuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

31. 3. 2009 7:59 | xxx

pane bože ty seš ale ma/gor kdes tyhle kecy vzal ? na jakou moderni lečbu ? mně akorát zmrzačily v nemocnici před 5 lety a tedka jsem v plném invalidnim duchodu ! (više meho duchodu nepřevišuje 4000 kč ) tak co tu meleš za kraviny ! takže to schrnu ( diky "kvalitnímu zdravotnictví " sem mrzak do konce živata který musi každý mněsic chodit pro leky k doktorovy 30kč + 4x30 za položky na receptu = 150 kč + připadné doplatky = to zaleží ve které lekarné nakupuji někde kradou někde ne vic sem psal UP
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jamo 05. 02. 2009 15:50)

31. 3. 2009 7:48 | xxx

Ano mněly ba se všede zrušit polpatky za leky a za doktory !!!! , ne dost že lekárny a lekarníci OKRÁDAJI lidi na doplatcich za leky !!! (jak je možné že jeden lék se v jedné lekárně dopláci 197Kč ! a v druhé lekraně je bez doplatku !!! a přitom se jedna o ten samý lék ) ( a neberu to že to jsou staré zasoby a jiné blbiny ! mám to vyskoušené na vice lecích a ve více lekarnách ) čili jediné vysvětlení je takové že lékarny a lekarnici kradou (okradaji lidi ) a viuživají toho k okrádaní že nejde nikde zjistit jestli se na lék doplaci a kolik v danou chvili ( nejde to ani zjistit na ministerstvu zdravotnictví ) !!! co zbývá lidem bud to obihatlékarny z jištovat ve které je okradou a ve které ne ! (což taky stoji peníze , a čas a nervy )
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

24. 2. 2009 20:50 | důchodce

Obdivuji smysl pro detail topolánka a Langera, budou vyšetřovat kraje, že zaplatily za mě, penzistu 30 Kč , ale vůbec jim nevadí, že právě dnes dal kraj na šaškárnu v Liberci-15 milionů na doprovodní zábavný vydání při lyžování.. Chápu, že ten neuspěšnej nástřel vlasů langra ho poznanenal, těch ran do hlavy a vlasy /ani rozumu / to nepomohlo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2009 11:02 | Borek

Když vezmete v úvahu jaké platíme sociální a zdravotní pojištění, tak placení poplatků je naprostá sprosťárna. Je to pouze další, někým vymyšlená možnost, jak nás obírat ještě víc, než dosud. Dnes jsem dostal dva recepty a už teď vím, že budu doplácet za léky a navíc 120Kč, protože jsou na každém receptu dvě položky. Ještě byste si měli nechat zaplatit za vypsání každého receptu. To byste ode mne dostali ještě dalších 60Kč. JE TO HANBA,!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

7. 2. 2009 16:43

Byla jsem u 2lekaru- soukromniku kteri pracuji pod AGELEM!!!! Tak u prvniho jsem zaplatila 30Kc v automatu, ale sestricka to nechtela ze jsem pozvana na kontrolu a tudiz neplatim. Po par dnech jsem sla k jinemu a tam se plati na ruku. Kdyz jsem chtela na zadost o poplatek dat listecek z automatu tak to odmitli a poucily me, ze u nich se plati primo v ordinaci. Doma koukam na 2lekarske zpravy. Tak tam kde berou listecek pisi do zpravy pacient zaplatil poplatek. tam kde chteji penize nepisi o zaplaceni ani slovo. K obema lekarum jsem byla pozvana a presto u jednoho platim a u druheho ne !!!!!! A ted si uvedomuji ze kraj bude vlastne okradany lekari. Bude za nas platit poplatek i v pripade ze se platit nic nema !!!!!!!!! Zvlaste jak pacient jde k lekari na domluvenou kontrolu i pet krat tak lekar si vyinkasuje neopravnene penize !!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2009 20:40 | panmartin

Když jdu k lékaři pro recept tak mně asi něco bolí a ten lékař mi napíše recept, tak nevidím důvod proč pak mám platit za položku na receptu. Mimochodem u lékaře jsem kromě úrazu nebyl asi 5 let jen mně může naštvat systém, že vláda něco posere a kraje to žehlí nesmyslným utrácení svých malých rozpočtů pro svoje občany. tj. oprava silnic,kanalizací atd. .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (danny 05. 02. 2009 13:14)

5. 2. 2009 19:29 | Adámek Praha7

Je zajímavé že náš tisk dost často píše o věcech zcela tendenčně,což je vyřčení právě otázky na kterou reaguji.Nechápu proč by měly neplacené poplatky ohrožovat existenci lekáren.Všiml si někdo z redaktorů našich denníků,že lekálny rostou jako houby po dešti a vpodstatě nemají žádné omezení v tomto množení.Lidé marodí,distributoři a lékárníci se tudíš recese neobávají.Určitě jim musí závidět prodejci aut,šatů,nádobí,nábytku a kdoví kdo.Tyto zbytnosti si na rozdílu od léků mohou odpustit.Politikem se poplatky stali díky diletantsky vedené i když potřebné zdravotní reformě Jako vrchol bych uvedl nápad pana ministra o poradě s lekárníkem,který mne vidí prvně v životě nad předepsaným lékem.Pro představení,poplatky u lékaře i v lekárně platím a na doplatcích mimo započítávané.jsem v roce zaplatil 5900 kč
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2009 18:32 | S

Právě po zavedení poplatků se snížily ceny léků (mj. o ten poplatek). Takže dneska lékárníci, kteří jsou nuceni ten poplatek nevybírat kvůli tomu, že v krajských lékárnách se neplatí, si o to zvednou doplatky/ceny léků. Kraje možná nespravují silnice 1. třídy, ale ty ostatní už ano. Kdo na poplatky neměl, mohl bez problémů požádat buď o státní podporu, nebo o potvrzení o hmotné nouzi a tito lidi neplatili poplatky. Takže jestli někdo tvrdí, že na poplatky neměl, tak o tomto asi nevěděl.
Jestli někdo nechce žádat o to potvrzení (že se např. stydí) tak to se nevyřeší zrušením poplatků. Ono totiž při té nouzi by mu chybělo ještě někde jinde.
Z daní od "bohatých" se nikdy nevybere tolik, aby to mělo na rozpočet tak výrazný vliv. Např. "vezmete" bohatému roční daň ve výši 10 000 000 (a to by už musel být jó příjem, aby 15% z něho činilo 10 000 000 nebo sazba daně např. 50% z příjmu 20 000 000). Pak to přerozdělíte a každý obyvatel ČR dostane 1 Kč. Myslím, že v tom si moc nepomůžete. Těch bohatých lidí zase tolik není...
Navíc v tom případě se ten bohatý přestěhuje jinam, kde mu to nebudou tolik zdaňovat a stát přijde i o těch 10M. Proč si myslíte, že se firmy stěhují do cizích států (např. Holandska)? Protože je tam lepší daňové prostředí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Realista 05. 02. 2009 13:27)

5. 2. 2009 18:20 | bob

Ten byznys zdravotnictví už u nás nikdo nezastaví. Budou se jen přetahovat různě silné skupiny o balík, který je ve hře. Ingeligentní člověk dávno ví, že větší množství léků zdraví nezlepší, ba naopak. Co zmůžem.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2009 17:51 | babka

Přestože je všude uvedeno že v krajských nemocničních lékarnách mohou odpustit poplatek za recept,tak v Náchodské lékarně v pavilonu na poplatcích přímo trvají.Takže není ani možnost volby.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2009 16:41 | XXL

Ano, nakoupil jsem léky bez poplatku a dokonce jsem neplatil ani v nemocnici (pobyt 27.1. - 03.2.). S poplatky nesouhlasím. Co regulují ? Spotřebu léků? Ty mi píše lékař. Návštěvy lékaře? Každý doktor vám řekne, že je lepší přijít s podezřením na něco než zanedbat meningokoka a zemřít nebo mít trvalé následky. Nemyslete si, že doktor nepozná simulanta! Pozná, a velice dobře, obvykle má své lidi přečtené. Jenže to jsou pacienti a nelze je vyhodit, stěžovali by si a kdo by byl bit? Ano, správně, doktor!! Ono kdyby se nekradlo na horních patrech, i ve zdravotnictví by bylo peněz dost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2009 15:50 | jamo

Je více než absurdní, že v téhle republice je ještě tolik socialismem zdegenerovaných lidí, že novodobí bolševici mohou na základě slibu proplácení banálních poplatků (mimochodem, jsem důchodce se závažnými chorobami a peněz tedy nemám nazbyt), který je evidentně protizákonný, uspět ve volbách. Těmhle nemyslícím voličům nemá smysl vysvětlovat, že díky poplatkům se snížilo zneužívání zdravotní péče a úspory se přesunuly na drahou (nejmodernější) léčbu nejzávažnějších nemocí. Tihle za svoji hloupost nemohou, trestáni by však měli být ti, kteří tu jejich hloupost zneužívají jako výtah k moci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

5. 2. 2009 15:27 | Jaro

Ty chudinko, Martine. Tobě asi kulhá hlava. Protože jsi vůbec nic nepochopil. Tady vůbec nejde o závist a o nějaké dotované rohlíky. Ony jsou možná i ty rohlíky dotované, protože státní dluh stoupá neuvěřitelnou rychlostí. Tady jse o celý systém. Na úkor široké masy lidí je tady uzákoněno, aby si určitá skupina plnila kapsy. Kdyby ty poplatky šly všechny do zdravotnictví, na vývoj léčiv a pod., tak by to mělo smysl, ale jednak se tím pomáhá lékárníkům (podle tvého příspěvku si myslím, že jsi asi taky lékárník nebo případně doktor) a doktorům k dalším neopodstatněným příjmům a zpět do zdravotnictví jde mizivá část, a ta mizivá část se ještě dále přerozděluje tzv. rozpočtovými opatřeními na to, aby bylo tučné odchodné, zlaté padáky, peníze na prohrané arbitráže atd. Tím, že se zřídily poplatky, se zdravotní péče nezlepšila. Doktoři pracují stejně jako dříve, jen vyměnili auta za luxusnější. Na závěr ti přeji, aby ti i do budoucna vydržela možnost si vybrat lékárnu, platit léky či si vybrat doktora. Ono na každou svini se voda vaří.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin 05. 02. 2009 07:37)

5. 2. 2009 15:27 | Jaro

Ty chudinko, Martine. Tobě asi kulhá hlava. Protože jsi vůbec nic nepochopil. Tady vůbec nejde o závist a o nějaké dotované rohlíky. Ony jsou možná i ty rohlíky dotované, protože státní dluh stoupá neuvěřitelnou rychlostí. Tady jse o celý systém. Na úkor široké masy lidí je tady uzákoněno, aby si určitá skupina plnila kapsy. Kdyby ty poplatky šly všechny do zdravotnictví, na vývoj léčiv a pod., tak by to mělo smysl, ale jednak se tím pomáhá lékárníkům (podle tvého příspěvku si myslím, že jsi asi taky lékárník nebo případně doktor) a doktorům k dalším neopodstatněným příjmům a zpět do zdravotnictví jde mizivá část, a ta mizivá část se ještě dále přerozděluje tzv. rozpočtovými opatřeními na to, aby bylo tučné odchodné, zlaté padáky, peníze na prohrané arbitráže atd. Tím, že se zřídily poplatky, se zdravotní péče nezlepšila. Doktoři pracují stejně jako dříve, jen vyměnili auta za luxusnější. Na závěr ti přeji, aby ti i do budoucna vydržela možnost si vybrat lékárnu, platit léky či si vybrat doktora. Ono na každou svini se voda vaří.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin 05. 02. 2009 07:37)

Zobrazit všech 32 komentářů

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Přímé daně, Veřejná emise, Likvidita, start-up, eet, fintech, lime, andrej babiš, Jeremy Grantham, dědění ze zákona, energetická koncepce, neplatiči, Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, rozpočtové výdaje, porod, KID, trenér, evropský fond

4C40689, 4P75572, 1U56446, 1SY3450, 0B00000

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK