Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Analýza | 17. 12. 2009 | 13 komentářů
Zákon o platebním styku přinesl od listopadu klientům řadu nových práv. Některé banky však ve všeobecných obchodních podmínkách o těchto právech mlčí, nebo je dokonce popírají.

17. 12. 2009 8:15 | PatrikChrz

Co mě štve, je nedodržování lhůt platebního styku. KB z vysoka kašle a platby připisuje o den později než všechny ostatní banky :(. To, že porušuje zákon jim jaksi nevadí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 12. 2009 8:32 | Dr. Troškrt

Neměla by všechny tyto popisované všivárny náhodou řešit ČNB?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 12. 2009 8:48 | milan

Banky nás zcela legálně okrádají, a to nejen na poplatcích. Kšeftují s našimi penězi, vydělávají těžké peníze a klient je na posledním místě. Zlaté padáky, benefity....Chovají se nabubřele. Je to hnus.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 12. 2009 9:14 | karel

A co spořitelna?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 12. 2009 12:43

ja jsme od mbanky asi po třitčvrtě roku používání úplně odešel, bylo tam více takových věcí která ve mě důvěru nevzbuzovaly...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

17. 12. 2009 13:11

jsem u mBank od doby vzniku a zatím vše funguje bez problémů, tedy s tím rozdílem od ostatních bank, že jsem bance ještě nezaplatil ani korunu, peníze jsou připisovány týž den kdy přijdou a úrok na "spořícím" účtu je excelentní, navíc s bezsankčním přístupem k penězům. Je sice hezké, že podle zákona mohu reklamovat třináct měsíců, ale mezi námi - když na nesprávnou transakci nepřijdu ihned po kontrole výpisu, kdy mám vše v živé paměti, těžko lze očekávat, že budu nějak osvíce dejme tomu za rok, abych reklamoval operaci. Jak píšete, je toho u mBanky víc - podělte se s námi o své poznatky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 12. 2009 12:43)

17. 12. 2009 13:15 | Škodolibka domácí

Excelentní úrok 2,1 % ???
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 17. 12. 2009 13:11)

17. 12. 2009 14:19 | xls

Taky jsem byl u mBank, z spořicího účtu s excelentním úrok se stal účet se silně nekonkurenceschopným úrokem, karty v zahraničí nepoužitelný (jak kurzem, tak akceptací), ostatní služby nic moc a řešit s nima něco je opravdovej opruz. Takže tam účty sice mám, ale jsou na nule. Kdyby to šlo jednoduše zrušit, tak to udělám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2009 7:35

....přímo dychtím po linku na spořící účet se srovnatelnými podmínkami (kdykoliv možnost výběru) a lepším úrokem. No, snad, možná spořka že?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Škodolibka domácí 17. 12. 2009 13:15)

18. 12. 2009 7:40

to "xls" - a sdělíš nám taky která banka tě oslovila? Nebo je to tajný? Co jsi potřeboval řešit a nevyřešil po netu? Místo všeobecných keců by byl daleko lepší konkrétní příklad. Problém s akceptací karty jsem nikde neměl - věc kruzu je diskutabilní vzhledem k absenci poplatků - možná ve věci kurzu můžeš mít pravdu, ale pokud používáš kartu na výběr kapesného a nekupuješ Pendolino, tak ten kruzový rozdíl tě rozhodně nepoloží.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (xls 17. 12. 2009 14:19)

18. 12. 2009 8:41 | Pavel

KB lhůty dodržuje, jen jejich IB není on-linové, ale má data z předešlého dne. Takže já, když potřebuju 5. platit nájem, tak dám 4. příkaz k odeslání prachů ze spořícího účtu a 6. pak v IB vidím, jak se to 5. všechno pěkně zúčtovalo. Kdyby KB lhůty nedodržovala, tak se mi to 5. nezúčtuje, neb bych neměl na kontě prachy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PatrikChrz 17. 12. 2009 08:15)

18. 12. 2009 8:47 | Pavel

Možná vás rozdíl kurzů nepoloží, ale fakt je, že výběr ze zahraničního bakomatu vás v "bance bez poplatků" vyjde dráž než ve všech bankách s poplatkem. Zajímavé, že desetikoruny navíc za horší kurz vám nevadí, ale desetikorové poplatky ano. Co udělá s lidskou myslí pouhé přejmenování poplatku, je pozoruhodné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 18. 12. 2009 07:40)

18. 12. 2009 13:27

ale jistě, pokud budu půl roku v zahraničí, potom s největší pravděpodobností budu na horším kurzu tratit. Pokud však budu předpokládat naprosto běžného občana, který jede do zahraničí na dovolenou pokud to jde platí kartou přímo (nevybírá hotovost), tak myslím, že tento nedostatek mBank je vcelku zanedbatelný. naproti tomu poplatek za téměř vše, platba poslaná, platba přijatá, výpis, atd.atd. se s železnou pravděpodobností a mnohokrát za měsíc opakuje. Zajisté, pokud budu z nějakého důvodu nucen navštěvovat zahraniční bankomat vícekrát, pravděpodobně si pořídím účet s výhodnějším kruzem. Ale každému jak libo - pokud se mu zdá, že výhodnější kurz mu zaplatí ostatní poplatky, ať si zvolí jiný účet. Mě se mBank vyplácí mnohonásobně. V zahraničí jsem několikrát ročně, pár euro si vyměním tady a naprostou většinu plateb v zahraničí platím bezhotovostně. Že by někde neakceptovali kartu mBank jsem se dozvěděl až tady v diskusi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 18. 12. 2009 08:47)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiřina Nepalová

podnikatelka, Renomia

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Jiřina Nepalová
ÚSPĚŠNOST
55,56 %

z 18 duelů
×
Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
44,44 %

z 9 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Spotřební jednotka domácnosti, Sazba P plus, Očekávaná výnosnost, pavel bělobrádek, eet, e-shopy, miloš zeman, vánoce, KB 8,00/04, realizace, expirace, tarify pro mladé, co-brandované karty, alokační poměr, back office, giovanni guidi, pokuta, peter bukov

5B24756, 4AH3531, 5E12272, 5B24756, 8B21777

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK