Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Před rokem odstartovala Česká spořitelna svůj projekt Klient. Ten měl přinést každému klientovi osobního bankéře, rozšířit poradenství, ale i stáhnout čekací dobu pod deset minut. Podívejte se, zda se to spořitelně podařilo a co na to ostatní banky.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 7. 2003 19:02

Jen to tady moc nezamlouvej a nevykrucuj se, Pavlíku, už to tu je na serveru fakt dost někdy průhledný : několik lehce kritických připomínek k ČS a hned svrchu tvrdí muziku proti tomu od reality odtržený žárlivý PR blábol, který je opravdu k pobavení. Tak příště, Jirko, trochu změnit slovník a rejstřík argumentů. Nebo, ještě lépe, Jarko, někdy méně znamená více ! A vůbec paráda by byla, Pavlo, kdyby ČS se sebou začala opravdu už něco pozitivně a pro svý klienty dělat. Nemyslíš, Honzo ?

Reagovat

 

+33
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 23. 07. 2003 15:26)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 7. 2003 14:22, guest_k

Moje osobní bankéřka na Praze 1, kde by dotaz na možnost financování privatizace bytu neměl být překvapením, mi nabídla jakousi půjčku s úrokem 11 %. Jediným cílem těchto našich "pomocníků" je obrat nás ještě o nějaké další peníze.
Mám u ČS sporožiro i běžný účet. Na běžném účtu musím podle smlouvy mít vždy minimální zůstatek. Na sporožiru mi stále nabízejí, ať přečerpám, rádi mi půjčí - zřejmě z mého běžného účtu, jen si k tomu přirazí svá procenta.
Prostřednictvím soutěží nás nutí platit kartami - je to zadarmo - ale jen pro nás. ČS si vybere svá procenta od obchodníka. A ten zase od nás v ceně.
Nechápu, proč rušit lístečkový systém, když už je zaveden. Podivní organizátoři v hale to v žádném případě nezvládají lépe.
Hrůza u České spořitelny, hrůza i v jiných bakách, které se českému trhu hbitě přizpůsobily. Prosme o poctivou konkurenci v bankovnictví. Ale koho?

Reagovat

 

-6
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (47 komentářů)

23. 7. 2003 15:26 | Petr

Nevim, kdo je Romik, ale ja psal jen jeden tento prispevek a za tim si stojim. Je nutno dodat, ze jako vsude je to o lidech a o nicem jinem. Pobocka o ktere hovorim se nachazi v Olomouci. Stestky, ktere tady na chovani CS a jejich pracovniku zaznivaji, jsou prevazne z Prahy, coz je docela zajimave. Ze by u nas na vesnici v Olomouci (aspon podle nekterych Prazaku) byli lide mene arogantni nez v nasem jedinem meste? :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 22. 07. 2003 21:07)

23. 7. 2003 19:02

Jen to tady moc nezamlouvej a nevykrucuj se, Pavlíku, už to tu je na serveru fakt dost někdy průhledný : několik lehce kritických připomínek k ČS a hned svrchu tvrdí muziku proti tomu od reality odtržený žárlivý PR blábol, který je opravdu k pobavení. Tak příště, Jirko, trochu změnit slovník a rejstřík argumentů. Nebo, ještě lépe, Jarko, někdy méně znamená více ! A vůbec paráda by byla, Pavlo, kdyby ČS se sebou začala opravdu už něco pozitivně a pro svý klienty dělat. Nemyslíš, Honzo ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+33
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 23. 07. 2003 15:26)

23. 7. 2003 20:58 | Romik

Ja jsem fakt skutecnej a nevim o tom, ze bych byl nejakej mutant. :-) No a jestli mi fakt tak moc zavidis (nebo nekomu jinemu), ze jsem spokojenej se sluzbami CS, tak proste zavid, ja spokojenej budu i nadale.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 23. 07. 2003 19:02)

24. 7. 2003 12:27 | Petr

S tím oceněním mi to taky tak připadá, dokonce jsem to viděl vyvěšené na pobočkách a dokonce mi přišel dopis s logem. Ještě, že tam nebyla červená hvězda. Asi budu muset oprášit své diplomy ze PO SSM. Jinak je to vždy o lidech. Pokud pospíchám a chci drobnost, tak jdu normálně k přepážece, ale už jsem několikrát potřeboval něco narychlo zařídit a poradit (reklamace platby kartou atp.) a nemohu si mého poradce v ČS stěžovat. Byl ochotný a pomohl mi, minimálně úsporou času. Mám i bankéřku v KB a tu naprosto nezajímám. Je to zajímavé srovnání.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

24. 7. 2003 21:01 | CSrypatschek

Tak, koukám do kalendáře, v sobotu je Anna Chladna z Rána, polovina prázdnin bude fuč !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 24. 07. 2003 12:27)

25. 7. 2003 9:59 | superika

Všechno je jenom o lidech a ti jsou různí.Měla jsem také svého poradce a když jsem něco potřebovala, zapomněl mi odpovědět na žádost o schůzku, vymlouval se na dovolenou apod..Změnila jsem poradce a jsem max.spokojená.Napíši mailem,co zrovna potřebuji zařídit, během dne domluvíme všechny potrobnosti,pak se jen dostavím na pobočku,kde mám všechny papíry přichystané k podpisu a po pár minutách je vše vyřízeno.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

25. 7. 2003 13:17

Tak to tu neopakuj, Týno a moc prosím, do úplnýho svýho zblbnutí. Už se z toho jmenuješ pokaždý jinak ! Je vidět, že jsi stříknutá tím chemilijónem Petrem alias Romikem. Pokud nejseš harmofriditem a nejste jedna a ta samá osoba, ha, ho, hu, he ! A nediv se potom, všechno je jenom o lidech a ty jsou různý. Ten první prej poradce totiž už nevěděl, jak Ti přímo říct, že už tě má s těmi Tvými pinižními stipiditami dost, co popisuješ, a že Ti smrdí k tomu z pusy. Tedy, že si stipidně ještě ani ráno nečistíš svý zuby, přece taková jinak kulturně intelektuální samozřejmost, a tak co ještě chceš v bance s pitimistma. Ale vymňoukávají to s Tebou pěkně, jak píšeš, přes asiptický e-mail. A ty jim ještě děláš stipidní reklamu, že mají v roce 2003 v České spořitelně také internet. To je toho, ten mám já taky. Polepši se !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (superika 25. 07. 2003 09:59)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Drábek

politik

Jan Libich

ekonom

Jaromír Drábek
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 32 duelů
×
Jan Libich
ÚSPĚŠNOST
94,17 %

z 103 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Depozitář fondu, Garanční fond obchodníků s cennými papíry, Převis poptávky, zbyněk stanjura, architektura, andrej babiš, podnikání, martin stára, sazka telecommunications, plánovaná ekonomika, MoneyExpo, miliony, srovnání spořicích účtů, spotřeba, watchdog, ruleta, barvivo, obce

8B55591, 320LIMIT, 3H62646, 7B77777, 2B70026

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK