Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 14. 8. 2002 | 9 komentářů
HVB vytvořila "vícepobočkové" internetové bankovnictví. Jako běžní uživatelé si toho asi nevšimnete, pokud se však podíváte například na stránky pobočky banky v Chorvatsku, zjistíte, že online bankingová aplikace tam vypadá úplně stejně a běží na stejném serveru.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 8. 2002 13:31, urubkova

Souhlas, je to služba pro lidi, tak by tak taky měla být stavěná. Nikdo ode mě jako od klioše nemůže čekat, že když položku patba nenajdu pod platbama, proběhnu všechny odkliky včetně vstupu do perníkové chaloupky. :p

Reagovat

 

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 28. 08. 2002 13:21)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 8. 2002 11:18, SkrivanekT

Omlouváme se, chybu jsme již napravili, máte pochopitelně pravdu.

Reagovat

 

-13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hans 16. 08. 2002 10:52)

Další příspěvky v diskuzi (9 komentářů)

16. 8. 2002 10:52 | hans

Pro autora článku: Možná byste měl ještě jednou přepočítat v tabulce poplatků roční náklady za využívání internetového bankovnictví u HVB. Pokud vynásobím pouze měsíční náklady za vedení účtu, dostanu se na roční částku 2388,-, takže Vaše částka v tabulce je trochu zavádějící...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

16. 8. 2002 11:18 | SkrivanekT

Omlouváme se, chybu jsme již napravili, máte pochopitelně pravdu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-13
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hans 16. 08. 2002 10:52)

16. 8. 2002 21:01 | Pavel

Připadá mi velmi přísné hodnocení Online Banky. Hlavně mě překvapuje, že hodnotilelé vidí malou nabídku transakcí. Podle mých zkušeností, žádná jiná banka (kromě eBanky) nenabízí tolik možností, jako Online Banking HVB.
Nevím, jakou verzi aplikace "testeři" použili (čtvrt roku je stejná), v každém případě nezaregistrovali následující funkce, které tam opravdu jsou: Svolení k inkasu (ne jen SIPO), automatizované převody zůstatku, zahraniční platby do zahraničí i tuzemska a platby šékem do tuzemska a zahraničí.
Škoda že hodnotitelé se zaměřují na takové nepodstatné věci, jako je vzhled (jestli je "úroveň dva roky zpět" snad není podstatné!). Toho, co má HVB velmi dobře propracované si autoři ani nevšimli. Jedná se o přehled účtů (transakce za posledních n dnů ihned po přihlášení) a historii účtu až rok zpátky, s možností kvalitního tisku výpisů (naformátovaný tisk, nikoli tisk www stránky). A také možnost vytváření šablon příkazů.
Pro eBankisty se mohou uvedené funkce zdát naprosto samozřejmé, ale o ostaní banky je většinou nemají a chybí jim i takové základní, jako je trvalý příkaz.
Prosil bych trochu objektivity!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

28. 8. 2002 11:23

Nenapravili - v textu pořád stojí, že mezinárodní platby nejsou možné. Paní Kaclové z Českého Rozhlasu, která přehlédla potvrzení provedení transakcí, bych chtěl sdělit, že po provedení transakce se ve spodní části obrazovky objeví hláška "Transakce byla úspěšně provedena".
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 16. 08. 2002 11:18)

28. 8. 2002 13:01 | PetrV

Dobrý den pana Bada, za onen omyl se zahraničními platbami se omlouvám. Intuitivně jsem totiž tuto funkci hledal v nabídce platby, kde však zahraniční platby nejsou. Schovávají se pod položkou "Produkty a služby", na druhé úrovni pod odkazem "Přehledy". Funkci jsem já ani další testující při seznamování s Onlinebankingem HVB nenašel. V textu článku jsem chybu napravil. Petr Vykoukal
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 28. 08. 2002 11:23)

28. 8. 2002 13:21 | TGP

Pokud to je pravda, tak jak můžou očekávat, že to lidé najdou? Já bych se taky nikam jinam nedíval.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+11
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PetrV 28. 08. 2002 13:01)

28. 8. 2002 13:31 | urubkova

Souhlas, je to služba pro lidi, tak by tak taky měla být stavěná. Nikdo ode mě jako od klioše nemůže čekat, že když položku patba nenajdu pod platbama, proběhnu všechny odkliky včetně vstupu do perníkové chaloupky. :p
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 28. 08. 2002 13:21)

28. 8. 2002 14:00 | Tomáš Bada

Zahraniční platby, stejně tak jako možnost platby šekem v tuzemsku i do zahraniční prostřednictvím služby Online Banking jsou detailně popsány v tištěném manuálu i na klientském CD, kteréžto klient dostává zdarma pokud se rozhodne službu Online Banking využívat. Navíc byly tyto služby v době uvedení do provozu v měsíci březnu komunikovány i na našich domovských stránkách. Všechny položky se zatím nacházejí v menu Produkty a služby, protože se jedná o námi relativně nově definované služby, které se výhledově rovněž přesunou do menu Platby, což však zatím není technicky možné. Domnívám se, že pokud si klient tuto služby pořídí, určitě se v rámci seznamování se s aplikací neopomene podívat i na jeden ze šesti hlavních navigačních prvků s názvem Produkty a služby...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urubkova 28. 08. 2002 13:31)

28. 8. 2002 14:26 | urubkova

Díky za odpověď. Je jasné, že když si něco pořídím, měla bych si přečíst návod. Jak znám ale lidi kolem sebe (a koneckonců i sebe sama :o), návod nechávám jako poslední instanci. Neříkám tím nic o tom, jestli je to správný přístup, prostě ze mě mluví zkušenosti zákazníka (a mktg pracovníka :o). Proto jsem narážela na to, že by orientace měla být maximálně intuitivní. Zákazníci se totiž nezamyslí nad sebou, že jsou na trdla, když si nepřečtou návod. Rovnou řeknou, že to máte hloupě udělané. Ještě jednou díky, že jste se zapojil a nestrkáte hlavu do písku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Tomáš Bada 28. 08. 2002 14:00)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jitka Hurábová

podnikatelka, LD Seating

Václav Hrbek

podnikatel, Alpine Pro

Jitka Hurábová
ÚSPĚŠNOST
21,43 %

z 14 duelů
×
Václav Hrbek
ÚSPĚŠNOST
72,73 %

z 44 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Substituce, Poplatek při odkupu, Obchodní marže (rozpětí), t-mobile, vodafone, petr dvořák, spotřebitel, mobilní operátoři, Psychologická analýza, Zákon o dani dědické, veřejnoprávní subjekt, Jorgos Provopulos, panelák, sebeúcta, kauce, firemní prostředí, vedlejšák, doporučení ekonomů

2L64047, 1T11691, C00LPAD5, 1T11691, 1T11691

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK