Články | Vavřinec Kryzánek | 27. 2. 2002 | 1 komentář
Euro pokleslo vůči dolaru za tři roky své existence zhruba o dvacet procent. Analytici a ekonomové od té doby takřka pravidelně přicházejí s novými argumenty, že je euro podhodnocené a musí posílit. Ale je to pravda?
Měny | Jan Stuchlík | 28. 11. 2007 | 2 komentáře
Čínské zboží zaplavuje Evropu, která se nemůže bránit levnému dovozu, jemuž pomáhá i oslabující kurz čínské měny vůči euru. Evropané proto tlačí Čínu, aby pád své měny zastavila. Marně. Úlevu evropským firmám nejspíš přinese až opětovné posilování amerického dolaru.
Články | Martin Pawinger | 26. 11. 2001
"Potřebuji rychle peníze" – tato starost se honila Radkovi hlavou už několik dní. Mohl sice v nejbližším autobazaru nabídnout svou tři roky starou felicii a získat hned hotovost. Jak ale přijít k penězům a nemuset se cest automobilem vzdát?
Články | Petr Vykoukal | 6. 8. 2001 | 1 komentář
Investování do akcií je často mylně považováno za snobskou záležitost pro horních deset tisíc. Každý, kdo má jen trochu peněz a času, může nakupovat cenné papíry. Do začátku je ale také třeba vědět, na co si dát pozor, aby se vaše peníze nevypařily dříve, než dorazí na burzu.
Články | Stanislav Volek | 15. 2. 2002
Dnes vám přinášíme první díl seriálu o slavných burzovních bublinách. Na našem serveru se s ním budete od nynějška setkávat každý pátek.
Články | Petr Fejtek | 19. 6. 2006
Zkouška nervů stále probíhá a naši podílníci se drží zatím celkem dobře. Na rozdíl od některých akciových investorů nepanikaří, i když v uplynulém týdnu byla odvaha nedostatkovým zbožím. Nakonec z fondů celkem odešlo jen 130 miliónů korun.
Články | Petr Vykoukal | 4. 9. 2000
Uvažujete o stavbě domu a při jeho financování chcete kromě hypotéky využít i stavebního spoření. Běžná situace, kterou řeší stále více lidí. Jaké jsou možnosti, jsme zjišťovali v testu obchodních zástupců.
Investiční životní pojištění | Petr Fejtek | 17. 10. 2007 | 34 komentářů
Existují různé definice investičního životního pojištění. Jednou z nich může být tato: IŽP je jako lít teplou vodu do Vltavy na Šumavě ve víře, že se v Praze ohřejeme. Pojišťovnám se přesto podařilo lidem dostat do povědomí slogan, že je to vlastně „takové lepší spoření“.