Když v České podnikatelské pojišťovně tvořili nové pojištění nemovitostí, sledovali několik cílů: aby mu lidé rozuměli, aby si ho mohli sjednat rychle, jednoduše a aby si ho sjednat chtěli. K rychlému sjednání a přehlednosti pomáhá multikalkulace: zprostředkovatel s klientem jen jednou zadají potřebné parametry a hned dostanou propočítané tři varianty pojištění. Atraktivita pak má dvě složky: šíři pojistné ochrany a cenu. Cena není u ČPP podezřele nízká, ale v porovnání s ostatními pojistkami minimálně konkurenceschopná. Navíc za ni můžete klientům nabídnout pojištění s nejširší pojistnou ochranou na trhu. Pojišťuje se například elektronické a strojní zařízení proti poškození z jakýchkoli příčin. Takže když topení přestane topit a kotel kotlit, pojištěný se nemusí trápit tím, jestli to bude závada, kterou pojišťovna uzná, nebo jestli se snad bude muset hádat.
O kvalitě ostatně svědčí to, že loni poradci Partners sjednali skoro pět tisíc majetkových smluv od ČPP. To je hodně hodně přes čtvrtinu všech nemovitostních pojistek v produkci. A z toho zase plyne, že jejich pojištění máte v malíčku a kvíz vám nebude činiti potíže. Takže nachystat malíčky…
Vlastně ještě ne. Ještě si v rychlosti prosvištíme pravidla.
Níž najdete pět otázek, které se týkají pojištění nemovitostí od České podnikatelské pojišťovny. Pokud se budete dobře činit, po odeslání kvízu se vám objeví tajné heslo. To přepíšete do předmětu e-mailu a zprávu pak pošlete na adresu soutez@penize.cz.
Do soutěže přijímáme jen e-maily z pracovních schránek, tedy s doménou @partners.cz. V mejlu samotném už pak nemusí být vůbec nic, jen vaše jméno a kontaktní údaje. Zprávu s tajným heslem v předmětu musíte poslat do poledne ve středu 13. února 2019. Z došlých mejlů vylosujeme pět výherců kvalitní energie sbalené na cesty a ne, tatranka to nebude.
A teď už si vážně nachystejte ty malíčky, kde je o tomto pojištění všechno… Hodně štěstí.
Sdílejte článek, než ho smažem