Značka Pepsi po čtrnácti letech mění celosvětově svůj design. Změnu oznámila nejprve loni v USA k 125. výročí vzniku nápoje. Teď se dotkne i českého trhu, kde tento nápoj vyrábí společnost Mattoni 1873.
„Proces redesignu Pepsi začal zadáním, aby spotřebitelé nakreslili z paměti její logo. Velká část zúčastněných přitom umístila nápis Pepsi doprostřed glóbu a tím poukázala na silný kapitál, který značka vybudovala v průběhu minulého století,“ říká Michal Šlechta, ředitel marketingu Mattoni 1873.
Zdroj: Mattoni 1873 U loga se změní také font. S rebrandingem souvisí rovněž přejmenování nápoje Pepsi Max na Pepsi Zero Sugar, což podle firmy lépe odráží jeho charakter.
Marketingová kampaň provázející rebranding se objeví také v pražském metru. Podle společnosti cílí převážně na „novou generaci mladých lidí“ a „sází na silný digitál a výrazné influencerské spolupráce“.
V tuzemsku se ročně vyrobí skoro 300 milionů balení Pepsi, které míří do českých obchodů, ale také zásobují slovenský a maďarský trh. Hlavní závod vyrábějící Pepsi a další nápoje z portfolia PepsiCo v Česku se od roku 1994 nachází v pražském Hloubětíně. Od podzimu 2022 se vyrábějí také v Kyselce u Karlových Varů.
redakce Peníze.CZ
Jsme největší web o osobních financích v Česku. Přinášíme aktuality, praktické návody, kalkulačky a další přehledy. Do rodiny vydavatelství NextPage Media s námi patří i Finmag, Heroine a Footbal Club. Můžete nás sledovat... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem