Polovina lidí odejde z e-shopu, když nenajde promo kód

PR text | 22. 9. 2023
Slevové kupony jsou dnes nedílnou součástí každodenního života Čechů. Všichni jsme už zažili, že jsme dostali slevu na nákup v obchodě, 50% slevu na příští nákup nebo kupon na další nákup či novou kolekci.
Polovina lidí odejde z e-shopu, když nenajde promo kód

Zdroj: Shutterstock

Na internetu se praxe používání promo kódů stala také běžnou a vysoce ceněnou mezi zákazníky online obchodů. Podle průzkumu, který v roce 2023 provedla společnost Promocodius, již 7 z 10 uživatelů internetu použilo promo kód a 60 % z nich od nákupu upustilo, protože nemohlo najít vhodný propagační kód.

Slevové kupony a propagační kódy zvyšují prodej

Propagační kódy jsou mimořádně cenným nástrojem, který mohou e-shopy využívat k zvýšení prodejů a budování loajality zákazníků. Proto se promo kódy šíří rychleji než kdy předtím a tím přinášejí zásadní přínos pro dynamiku online obchodního prostředí.

Světoví lídři v oblasti online obchodování, jako jsou Amazon, eBay a Shopify, to dobře vědí. V průběhu celého roku nabízejí širokou škálu exkluzivních nabídek, jako jsou promo kódy, slevové kupony a dárky, takže každý prodejce by měl této příležitosti využít.

„Skutečně je využívání propagačních kódů v online marketingové strategii vynikajícím způsobem, jak zvýšit prodej, pokud má obchodník dobře promyšlenou marketingovou strategii a propagační kódy kombinuje s dalšími akcemi,“ říká Alisa Sklyarova, projektová manažerka společnosti PromoCodius.

Důvody pro zařazení kuponů do online marketingové strategie

Existuje mnoho důvodů, proč by majitelé e-shopů měli používat kuponové kódy ve svých internetových obchodech. Pokud bychom měli vybrat jen tři, byly by to následující:

  • Zvýšení návštěvnosti
  • Zvýšení prodeje
  • Věrnost zákazníků

Slevové kupony online umožňují e-shopu dát o sobě vědět potenciálním zákazníkům, přivést zpět bývalé zákazníky, ale také přesvědčit váhající zákazníky k objednávce. Podle analýzy společnosti PromoCodius český trh dosahuje konverzní poměr u e-shopů nabízejících slevový kupon 7 %, zatímco u e-shopů bez slevového kódu je to pouze 0,2 %. O důvod víc, proč se o kupony zajímat!

Vzhledem k tomu, že marže na výrobku prodávaném se slevou se nevyhnutelně snižuje, musí si prodejce předem dobře rozmyslet, jaké propagační kódy bude používat, a tedy i jakou strategii zvolí. To je nezbytné, abyste věděli, jak metodicky skutečně zvýšit tržby obchodu.

Je však důležité, aby kupony nebyly jedinou marketingovou akcí. Odborníci radí kombinovat jej s dalšími technikami webového marketingu, aby se optimalizovaly stránky a jejich prodej.

Je důležité si také uvědomit, že tento druh operace musí být v souladu s image značky, a proto by e-shop měl být opatrný, pokud se chce prezentovat jako prestižní značka nebo je již uznáván pro své špičkové výrobky. Je obtížné si představit luxusní značku, která by nabízela mnoho slevových kupónů.

promocodius.com je online platforma, která nabízí aktuální kupony, nabídky a slevy pro tisíce známých a předních prodejců. Byla založena v roce 2016. Působí na Ukrajině, v České republice, Polsku, na Slovensku, v Rumunsku, Švédsku, Dánsku, Finsku, Norsku, Španělsku, Mexiku, Spojených státech a Turecku.

Penzijko s finančním bonusem

Penzijko s finančním bonusem

Založte si penzijko Conseq a získejte nejen státní příspěvky a daňovou úsporu, ale i bonus pro věrné klienty.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+6
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Je vaše půjčka fér? Zkuste bezplatnou kontrolu smlouvy

3. 10. 2024 | Kateřina Hovorková

Je vaše půjčka fér? Zkuste bezplatnou kontrolu smlouvy

Nadace Člověk v tísni, která pomáhá i lidem s dluhy, nabízí nový nástroj nazvaný Lichvolapka. Díky němu si dlužníci můžou snadno a zadarmo ověřit, jestli je jejich spotřebitelský úvěr... celý článek

Nová kurýrní služba pro kutily a zahrádkáře cílí na těžké náklady

3. 10. 2024 | Pavla Adamcová

Nová kurýrní služba pro kutily a zahrádkáře cílí na těžké náklady

Kurýrní služba Takstav.cz nově nabízí lidem expresní doručení těžkých nákladů. Doteď fungovala pouze pro firmy.

Placení náramkem a prstenem spouští druhá banka

2. 10. 2024 | Petr Kučera

Placení náramkem a prstenem spouští druhá banka

Raiffeisenbank jako druhá banka v Česku podporuje všechny platební řešení pro takzvanou chytrou elektroniku, které jsou v tuzemsku dostupné.

Další Albert, který o svátcích nemusí zavřít. Hlavní nádraží má nový supermarket

2. 10. 2024 | Pavla Adamcová

Další Albert, který o svátcích nemusí zavřít. Hlavní nádraží má nový supermarket

Na Hlavním nádraží v Praze dnes otevřel svou prodejnu řetězec Albert. Nachází se na začátku severního nástupiště v prvním patře nádražní budovy.

Spořicí automat už nabízí i Raiffeisenbank. Vylepšila aplikaci

30. 9. 2024 | Petr Kučera | 2 komentáře

Spořicí automat už nabízí i Raiffeisenbank. Vylepšila aplikaci

Možnost automaticky si odkládat menší částky na spoření začala nabízet také Raiffeisenbank. Nová funkce v její mobilní aplikaci se jmenuje Drobné spoření.

Partners Financial Services