Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 95 komentářů)

25. 11. 2012 14:12 | thegrid

to je tedy zkušenost jak hrom
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2012 17:23 | Eva Holečková

Negativní zkušenost: když jsme požádali o zrušení účtu, nikdo nás neupozornil, že i přesto, že výpovědní lhůta je 30 dní, platební karty přestávají platit ihned.Potřebovali jsme hotovost, tak jsem nic netušící zašla k bankomatu, kde mně to kartu "spolklo" s tím, že požaduji "nepovolenou transakci". Od nového účtu jsme ještě platební karty neměli, tak abychom nezůstali zcela bez hotovosti, musela jsem absolvovat cestu so města do poštovní spořitelny, protože ve výpovědní lhůtě vám peníze nevyplatí ani na poště. Vše zavinila nedostatečná komunikace s klienty.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 10. 2012 11:00 | MUDr. Jindřiška Lubocká, Praha - Krč

Bohužel dětské konto u Poštovní spořitelny vysoce nedoporučuji z toho důvodů, který tady uvedl recenzent výše (čili fakt, že půjdete do debetu a starost navíc). Vůbec po rozvaze vůbec nevím proč by se dítěti které leckdy ani neumí číst měl zřizovat účet. Není to nic jiného než marketingový tah s cílem lapit ty více prostoduché, mezi které patrně patřím. Budu věřit že se z mé neblahé zkušenosti poučí ti, kteří o dětském kontu uvažují.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 9. 2012 13:13 | Kebab

Já a otec, platnost debetních karet VISA Electron k účtům do 02/2015, dnes jsem obdržel nové, od listopadu 2012 nahrazující karty, žel už embosované(!) MasterCard a také s platností do 02/2015. Tento akt pokládám ze strany Poštovní spořitelny za velmi zlovolný tj. v neprospěch mne jako klienta: za eletronickou kartu (a bezpečnější!) jsem obdržel "dáreček" ve formě otevření dalšího rizikového kanálu tj. platbou přes "žehličku" tj. přes imprinter a papírové doklady ... což dle mne je přímo bezpečnostní hrůza. To aby se Poštovní spořitelna mohla teoreticky více napakovat a přes provizi také u obchodníčků, kteří nemají na on-terminál? Přitom, do Poštovní spořitelny jsem před lety vstoupil a založil účty právě proto, že tehdejší MAX karta byla relativně tehdy nejbezpečnější: byla Maestro (v éře IPB) tedy výběr byl podmíněn zadáním PINu, potom ČSOB tyto karty a dle mne zlovolně převedla na VISA Electron tudíž otevřela bezpečnostní riziko skrze zfalšování podpisu (a nevyžadování PINu), pravda pořád ale v elektronické komunikaci ... a současný převod na standard MasterCard, s embosací, je už přímo bezpečnostní rána do vazu!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 8. 2012 15:37 | Petr Rosůlek

Tuto banku nedoporučuji. Zavedli jsme malému účet, který měl být zdarma. Dva roky to bylo zdarma, ale pak najednou z ničeho nic začali účtovat poplatek 15 korun. Jen tak si změnili podmínky. Protože mám důležitější věci na práci, něž se starat o účet, který nepoužívám, tak jsem se dostal až na -50 Kč. A pak mi přišlo, že kvůli tomu musím zaplatit poplatek 400 Kč. Ihned jsem to zrušil a nechci o nich nic slyšet. Jak oni mohli vyhrát, že jsou nejpřívětivější banka, tak to tedy nechápu. Jsou to obyčejní zloději, kteří si jen tak změní podmínky. Nikdy víc.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2011 19:29 | Čestmír Jeřábek

Jsem podnikatel ze sev.čech,účet u poš.spořitelny mám skoro rok na účtu otáčím kolem 30000tisíc měsíčně .Žádal jsem o půjčku 50000tisíc,průměr v daňovém přiznání mám 25000tisíc,nemám žádné problémy,nikde nic nedlužím a přesto mi nevyšli vstříc ani v nejmenším,setkal jsem se pouze s neochotou pracovníků na pobočce v Rumburku,po skoro roce vedení účtu,žádné výhody.Pokud bych ukládal své finance do polštáře vyjde to na stejno.Poštovní spořitelnu proto nedoporučuji??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2011 22:37 | jarcca

ano, je to tak zadržují peníze a od téhle společnosti rychle pryč,v pondělí mají všichni kolegové z práce výplatu na účtech,samozřejmě v jiných bankách a já si ji jdu vybrat ve čtvrtek,to mi řekli,že tam ještě není,v pátek už jsem zvýšila hlas,to mi šoupli pouze něco a to uvidí co se bude dít až dostanu výpis...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 5. 2012 17:24 | Jyrka

Po zkušenosti s Era účtem od ČSOB bych chtěl před jeho zřízením pokud možno všechny varovat. Je to účet spíše pro někoho, kdo neví co s penězi, tak se o ně chce podělit s bankou formou poplatků za všechno. Nechal jsem se přemluvit kamarádem, který byl nucen kromě stav. spoření nabízet i zřizování tohoto účtu. Vyhověl jsem mu sice nerad, ale byla to ode mě určitá protislužba za dřívější jeho pomoc mě. Bohužel mi neřekl všechny podmínky, které znám až teď, hlavně výši poplatků a další nesmysly, které u jiných bankovních účtů neexistují - např. nutnost mít na poště - PŘI VKLÁDÁNÍ PENĚZ! - sebou Era kartu. Bez ní jste nahraní - že znáte číslo účtu je Vám k ničemu. Divné, že?
K těm poplatkům: Při založení účtu jsem vložil 300 Kč a dál tomu nevěnoval pozornost s tím, že to časem vyzkouším třeba na platbu inkasa. Dal jsem bance 300 Kč a ona si hned strhla 8 Kč, za to že ode mě má peníze! Po 6 měsících mi došla upomínka na to, že jsem v mínusu 1,99 Kč (měly to být 2 Kč, ale 0,01 Kč byl úrok za 6 měsíců. Tato upomínka stála 210 Kč - 10 poštovné za avízo, 200 vyhotovení upomínky. Plus zúčtování záporných úroků, což za 11 dní od vzniku dluhu 1,99 kč do vyhotovení upomínky činilo 3,59 Kč. V upomínce bylo uvedeno, že zůstatek - teď již -258 Kč, je úročen debetní úrokovou sazbou. Tak jsem si řekl, no nic, až půjdu na poštu, zaplatím co dlužíš plus ty vyšší úroky. O dluhu vím, tak není zas tak moc kam spěchat, čím později zaplatím, tím vyšší úrok budu mít. Ale ono ejhle, za měsíc mi přišla další upomínka na totéž, tentokrát za 426 Kč + úrok 10,50 Kč. Mezitím, než se mi upomínka dostala do ruky, jsem na účet vložil dalších 300 Kč (+8, za vklad, samozřejmě), s tím že bude cca 100 Kč navíc na další poplatky. Ale bohužel nee - zůstatek -444 Kč. Dnes jsem přeposlal na Era účet 500 Kč, tak jsem zvědav kolik jim budu koncem měsíce dlužit, tipuju to tak na litr. Vím je to moje chyba, měl jsem si předtím přečíst ceník, ale naivně jsem si myslel, že prasárny typu "poplatek za vklad na vlastní účet" už dávno vymizely. Asi jak kde. Takže: kdo uvažuje nad zřízením tohoto účtu, ať si raději promyslí "Kdo z Vás na to má?".
Až budu příště zřizovat účet u nějaké banky - což pochybuji, nemám důvod měnit Fio za jinou - zeptám se bankéře: "Když si dnes u Vás založím účet, zažádám o kartu, vložím 1000 Kč a nebudu mít rok jediný pohyb na účtu, kolik na něm budu mít přesně za rok?". Pokud se dotyčný začne kroutit, že to se tak nedá říct a podobný žvásty, případně raději neřekne nic, nastal nejvyšší čas vypadnout a jít o dům dál.
Ale chápu, že některým lidem z menších měst a z vesnic nic jinýho z nedostatku možnosti nezbývá.Pošta je takřka všude, banky jen někde. Proto se dají najít i nadšené recenze majitelů Era účtů, protože prostě nemají srovnání s jinými produkty, tak jim to přijde normální.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2012 18:37 | Petr 3

Já mám naštěstí kupodivu jinou zkušenost s touto bankou. Nedávno jsem potřeboval vybrat z vkladních knížek 2 X cca 270 tis., připočíst je k částce na postžirovém účtu, a výsledný obnos cca 770 tis. poslat na účet v jiné bance. Transakci jsem provedl na přepážce ve Spálené ul v Praze. Peníze došly včas a vše bylo OK. Je pravda, bylo vidět, že paní na přepážce nebyla blbá a vše pochopila bez dlouhého vysvětlování. Takže asi také prostě na koho se natrefí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2012 10:59 | Peter

ja mam tiez podobny problem.. nedoporucujem. Katka ako si na koniec dopadla.

Citace - Katka / 20.10.2011 13:10

Tuto banku nedoporučuji nikomu. Měla jsem tu účet řadu let a když jsem ho chtěla zrušit, zaplatila jsem tolik peněz, že jsem se nestačila divit. A to nemluvím o problémech při placení kartou v obchodě a schvalování jakékoliv změny přes několik kolen. vše jim trvá dlouho, je to nepohodlné a nevýhodné.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2011 11:01 | Michal štěpánek

Po podrobném porovnávání nabídek a vyjednávání (na základě ceny) si bereme u Poštovní banky resp.Hypoteční banky úvěr. Po určení "vítěze" soukromého výběrového řízení jsem chtěl po paní na přepážce získat předem přehled všech nutných dokladů, které si budu muset v předstihu zařídit: skončilo to tak, že se vším seznamovali po částech, neúplně a ještě ... chybně. 2. Dohodnutou fixaci a úrok potvrzenou v indikativní nabídce do žádosti o úvěr zvrzali hned v žádosti o úvěr. Když jsem je žádal po vysvětlení, tak omluvou byla výtka, že jsem si to měl "přece zkontrolovat" - opravdu byla tato info.v malém okénku na 1.stránce uvedena. No, budiž. 3.Bohužel jsem se s manželkou museli opakovaně dostavit k podpisu na pobočku po schválení, páč "někdo v Praze" zkazil přepis čísla občanek - oprava ve fixaci už ale jaksi možná nebyla. Resp.byla by možná za cenu další časové ztráty – kupodivu s veškerými změnami nebo nutnými doplněními nás zpravují vždy až těsně před vypršením předem stanoveného termínu. 4. Pátý den, od odeslání žádosti o přidělení úvěru, kdy měly odevzdat posudek nebo jeho výsledek mne seznámili s požadavkem, že okolo pozemku vede komunikace, ke které musím doložit, že se jedná o účelovou komunikaci a toto už několik let vyplývá jaksi automaticky ze zákona o pozemních komunikacích jimi nijak nepohnulo.. Přes rozsáhlou a právními rozbory podloženou argumentaci mne nakonec stejně donutili si sehnat potvrzení obecního úřadu, že komunikace je "veřejně přístupná a účelová". 5.Posudek na zástavu kupované nemovitosti byl sice vypracován zdarma (akce) nicméně odmítli nechat do něj nahlédnout (ani na závěr) - prý interní dokument. Argument, že jsme si za expresní posudek spoluzástavy museli pár tisíc připlatit jimi nějak nepohnulo. Budiž - předpis je předpis a slouží jen pro jejich potřebu. 6. Dnes, v poslední den k odeslání platby prodávajícím, mi paní volala, že nemohou poslat protože máme pojistku kupované nemovitosti na špatnou hodnotu. Dialog stojí za přepis: Pani: "musíte si nechat nemovitost přpojistit, protože máte pojistku na malou reprodukční hodnotu" Já: "vždyť jsme ji pojistili nejméně na dvojnásobek ceny sdělené nám z vašeho posudku, do kterého jste mi odmítli nahlédnout?" Pani: "my ale potřebujeme 5-tinásobek hodnoty odhadu" Já: "a kde mám zjistit, že se nestačila úmyslně 2x navýšená částka mj.uvedená i v papírech pojišťovny, které jste ode mne převzala už před týdnem a vše přede mnou ještě kontrolovala?" Pani: "no to máte v tom našem posudku" Já: "ale vždyť vy jste mi opakovaně odmítli do něj i nahlédnout?!" Pani: "no teď už jsem se ptala a prý to možné je..." Já: „ Dobře…. Jedná se tedy přesně o 5-tinásobek?“ Paní: „Ano, teď to tady čtu … tak ne. Je to 5,1násobek….!“ Podobně inteligentně vedený dialog jsme později vedli i k pojištění bytu v paneláku (ze spoluzástavy). Nakonec z nich po pátravých dotazech vypadlo, že nechtěli pojistku bytu ale doložit pojištění domácnosti….
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 10. 2011 13:10 | Katka

Tuto banku nedoporučuji nikomu. Měla jsem tu účet řadu let a když jsem ho chtěla zrušit, zaplatila jsem tolik peněz, že jsem se nestačila divit. A to nemluvím o problémech při placení kartou v obchodě a schvalování jakékoliv změny přes několik kolen. vše jim trvá dlouho, je to nepohodlné a nevýhodné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 8. 2011 17:44 | neznámý vojín

Banka je to nic moc, snížili úroky, zvýšují poplatky. Celkem vzato 10 let spokojenost, ale teď jdu pryč a po tomto spolku se mi asi stýskat nebude. Volím Rakousko, úroky větší, poplatky symbolické a hlavně jednání na úrovni.Tam snad i ty peníze potřebují, narozdíl od tohoto loutkového divadla a lidí , kteří ani samy neědí co dělají.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2011 16:49 | monika

ted se trosku pridam i ja, zalozila jsem synovi ucet, a kdyz sem ho chtela zrusit a vybrat penize bylo mi receno ze nic takoveho nejde. jednak jsem nevidela ani penize ani zruseny ucet. na vse maji dost casu
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2011 13:20 |

Citace - Jirka / 13.01.2009 11:47

Pozor, tato banka běžně zadržuje finanční prostředky, které má vyplatit dědicům z rušeného účtu na základě předloženého pravomocného vypořádání dědictví od soudu klidně i několik měsíců. Jejich reklamačnímu oddělení to připadá normální a využívají toho, že v zákoně není striktně dána lhůta. Vyložili si to tak, že si mohou nechat cizí finanční prostředky i několik měsíců a účet zruší, až se jim bude chtít. Asi na tom musí být tadle banka dost špatně, když se musí uchylovat i k takovým praktikám.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2011 17:53 | Jaroslav Šimonek

Založil jsem vnukům účty pro mládež nad 10 let.Bydlí na vesnici,kde je pouze pošta a není zde bankomat.Chtěl jsem,aby se naučili hospodařit s penězma. Když potřebují 100 Kč,jdou si je na poštu vybrat,ale současně jim srazí 26 Kč poplatek. Do města do bankomatu by musel 12 km autobusem a zaplatil by zase za autobus.Myslíte si,že je morální účtovat dětem polatek za výběr hotovosti na poště? Já si myslím,že je to nemravné.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 12. 2010 15:15 | Ivan Sokol

od 9 měsice t.r. jsem požádal o zasílání výpisu z účtu elektronickou poštou došel pouze v 9 měsíci od té doby již nedošel žádný - přesto že ve vyučtování si měsíčně strhávate 8 Kč. žádam o podání zprávy kdy dostanu chybějicí výpisy z účtu a jak bude řešen prosinec 2010 aeo 2011
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2010 8:29 | halapartna

hrozná banka,za nevyžádaný dopis,nebo za každou sebemenší chybičku si účtují nehorázný peníz,jiné banky nejdřív zavolají,tato hned tahá peníze s účtu
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 10. 2010 8:30 | Petra

Ano rychle pryc prvni kartu od nich jsem nemohla pouzit v bankomatu ani v obchode,pokazde i kdyz jsem na ni mela treba 8.000kc tak mi odmitli transakci z nedostatku penez na karte a to jsem platila treba 500kc nebo chtela vybrat 1.000kc,takze puze na prepazce,kdyz jsem se ptala na prepazce,nebo jim volala,tak mi rekli,ze je to blbost,ze si vymyslim a nikdo nic neresil,to mi rekli i na hlavni pobocce v Praze.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 10. 2010 16:54 | František Kropáček

Za to, že nemají proškolené lidi na přepážkách tedˇ budu další měsíc čekat na vyřízení svého požadavku na zrušení účtu. Prostě se s váma nikdo nebaví. Nevyšlo to na poprvé? Možná to vyjde příště. Někam se dovolat? To asi nemá cenu vůbec skoušet. Jeden den vás přepojí, druhý den vám tvrdí, že to nejde, zřejmě to funguje jak se kdo vyspí a nakonec se dostanete tam kde vám je to stejně houby platné. Je zajimavé, že v jiných bankách to funguje. Kdepak je asi chyba? Zřejmě v nás v klientech, že chceme svole peníze.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslava Němcová

politička

Pavel Blažek

politik

Miroslava Němcová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Blažek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services