Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Bohumír Ďuričko
podnikatel
Martin Stropnický
umělec a politik
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Pozor, kdo volá. Podvodníci napodobují banky
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
26. 8. 2020 19:30, metaathron
Článek se plete v jedné věci. Banky žádají po klientech jejich osobní údaje po telefonu. Bohužel standardním postupem bank je zavolat klientovi, představit se, oznámit, že je hovor monitorovaný a zeptat se na datum narození. A diví se, že ho nechci neznámému volajícímu sdělit.
Tahle praktika je ideální způsob, jak klientovi vnutit představu, že sdělovat své údaje na potkání je vlastně OK.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
27. 8. 2020 10:33, Jaromír
Banky klientům nevolají to jsou kecy,mám účet už 30let a nikdy mi nevolali,když je něco nového máte zprávu na interbankingu v poště.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)
28. 8. 2020 11:17 | Tomáš Marný
Citace - Jaromír / 27.08.2020 10:33
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 8. 2020 8:02 | Tomáš
27. 8. 2020 22:37 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 8. 2020 12:22 | PepaJa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 8. 2020 10:33 | Jaromír
27. 8. 2020 9:08 | Petr
27. 8. 2020 7:26 | Sherry
Ale nedávají absolutně žádnou možnost klientovi, jak ověřit identitu bankéře, když volá klientovi (snad kromě konceptu osobních bankéřů, které klienti znají osobně).
Místo toho naopak outsourcují hromadné telefonáty na pofiderni callcentra.
Klientovi tak nezbývá než selský rozum: někdo zneužívá mou platební kartu? Pak jistě víte kterou, zjistili jste to podezřelou transakcí- opět víte kterou, tudíž vám musí stačit pouze odpovědi ano-ne.
26. 8. 2020 19:30 | metaathron
Tahle praktika je ideální způsob, jak klientovi vnutit představu, že sdělovat své údaje na potkání je vlastně OK.