Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Kamil Vacek
podnikatel a investor
Martin Wichterle
podnikatel, Wikow Industry
0,00 %
z 0 duelů
100,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Očima expertů: Zdanit nebe?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
25. 8. 2017 6:53, NZ
Už dávno měly rychlovlaky s alespoň 300 km rychlosti propojit Prahu s Varsavou, Kosicemi, Splitem, Vídni, Mnichovem, Paříži a Berlínem. Praha je přeci stredem Evropy a do Chorvatska jezdí kazdorocne téměř milion lidi.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
28. 8. 2017 12:18, Pavel
No, a přtom, když se započítají i ekologické vlivy infrastruktury nutné pro provoz daného dopravního prostředku, tak je letecká doprava s velkým náskokem ta nejekologičtější, následuje automobilovám doprava a nejhorší je železnice, protože proto její náklady (a ekologické škody) způsobenéí výstavbou a údržbou infrastuktury (milióny tun kolejníc, milióny tun betonových pražců, broušení kolejnic zamořuájící okoli železnum prachem, napájení celé infrystuktury, atd.) jsou príostě enormní. Zato letadla potřebují jen sem tam letiště a nic víc.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)
31. 8. 2017 18:46 | P
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 8. 2017 12:51 | NZ
28. 8. 2017 12:18 | Pavel
27. 8. 2017 16:35 | Kikina
26. 8. 2017 21:33 | Jarda
26. 8. 2017 21:25 | Kratina
26. 8. 2017 21:25 | Kratina
26. 8. 2017 15:30 | Hunter
Přeprava auta letadlem je tedy levnější?
Že je přeprava 1350 kg (Octavia III) + 150 kg (lidé) výrazně dražší než pouze těch 150 kg docela dává smysl, ne?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 8. 2017 11:23 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 8. 2017 21:39 | Rikočet
25. 8. 2017 9:53 | NZ
25. 8. 2017 9:18 | Hunter
Železniční dopravci platí daně za naftu i elektřinu a za použití kolejí (patřících vždy společnosti vlastněné státem) platí hodně, kdežto letečtí dopravci za kerosin daně zjevně neplatí a za použití vzdušného prostoru platí málo - zejména v rozvojových zemích jako ČR.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 8. 2017 6:53 | NZ