Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Reklamace v roce 2017: Průvodce krok za krokem

Petra Dlouhá | rubrika: Jak na to | 14. 3. 2017 | 31 komentářů
Peníze.cz přinášejí přehledný návod, jak reklamovat v roce 2017. Kdo nechce ve sporu s obchodníkem tahat za kratší konec, potřebujte znát svá práva. U nás najdete vše podstatné na jednom místě.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 3. 2017 8:28, Pavel

"Prodejce by měl o reklamaci rozhodnout hned, ve složitějších případech během tří dnů. Na vyřízení reklamace má nanejvýš třicet dnů ode dne, který následuje po dni, kdy jste reklamaci podali. Vyřízením se rozumí odstranění vady, výměna zboží, vrácení peněz nebo poskytnutí slevy." Chapu to tedy tak ze pokud se prodejce do trech dnu neozve reklamaci uznal a uz ji musi jen vyridit jednim ze 4 zminenych zpusobu? Nebo se muze stat ze po 29 dnech se ozve ze reklamace byla zamitnuta?

Reagovat

 

+13
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 3. 2017 13:13, karel

Mame strojek na vlasy (cca 2tis kc). Stari asi 8 mesicu, pouzit asi 5x... Ted zacal "tahat" misto strihani... Pri reklamaci sdelili, ze se na to nevztahuje zaruka, ze je to "opotrebovani" a ze si mame nechat nabrousit, ze reklamaci neuznavaji.
Jiny strojek (stejny model/znacka) nam slouzil bezproblemu (a bez brouseni) 10 let...
Je vyjadření prodejce takto v poradku ?

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (31 komentářů)

13. 10. 2017 10:26

V tomto případě jste měla na letišti po vyzvednutí kufrů vyplnit reklamační protokol přepravce, který kufr přepravoval. To je standardní postup. Další informace např. zde: https://bagalio.cz/poradna/reklamace-poskozeneho-zavazadla-leteckym-dopravcem/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ivana Bozděchová 09. 08. 2017 19:06)

13. 10. 2017 10:30

14 denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy platí pouze pro zboží pořízené uzavřením kupní smlouvou na dálku. Tzn. v e-shopu, po telefonu, apod.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Nati 26. 08. 2017 15:46)

18. 10. 2017 17:15 | P.a.w.ll.a

Dobry den,zakoupila jsem v electru mobilni telefon,po14ti dnech se vyskytla zavada,zakely jsme do elektra a daly k reklamaci,po, 3 tydnech jsme telefon vyzvedly,ze zavada je neopravitelna a ze telefon daly do tovarniho nastaveni a mel by fungovat,ale zavada stale trvala,co ted?mam narok na odstoupeni od smlouvy?Dekuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

22. 10. 2017 16:28 | koutská jana

v prosinci lonského roku jsem koupila pračku s vrchním plněním už po dvakrát byla v opravě pokaždé jeden měsíc ted ji budu urgovat po třetí už mě to přestává bavit potřebuji prát mám děti a už nevím jak dál bez pračky jsem vyřízená prosím poradte co dělat děkuji za radu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 14. 03. 2017 08:28)

26. 10. 2017 15:34 | CookieCZ

Dobre by bylo pouzit ten mazaci olejicek co davaji ke strojkum... Pak by jste nemel takovy problem...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (karel 14. 03. 2017 13:13)

27. 10. 2017 20:35 | Spotřebitel

Odstoupení od smlouvy
§ 1829
(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
(2) Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
Tak jak to tedy je? Zákon zde hovoří jasně
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 13. 10. 2017 10:30)

31. 10. 2017 16:47 | Pawel

Dobrý den, mám mobilní telefon Cca 10 měsíců a odešlo mi sluchátko. Téměř nic neslyším když volám. Mám šanci na vracení peněz? Předem moc děkuji za odpověď.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 11. 2017 12:27 | alena

Reklsmoce notebooku,po opravě před 2.měsíci jsem notebuk další do optsvv.Nefunkční. ale nadále je vzaruce.Prodávající mi tvrdí, že nemám nárok na vrácení peněz. 1 .oprava výměna desky Děkuji Doležalová
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

13. 11. 2017 13:27 | Zemanová

Dobrý den, chtěla bych se na Vás obrátit s prosbou o radu. U firmy CZC.cz jsem vyreklamovala telefon, reklamaci uznali - vraceni peněz, také požadovali vrátit veškeré příslušenství od telonu, což jsem jim obratem zaslala. Už je to 7 pracovních dní, kdy chybějící zboží převzali, ale peníze na účtu nemám. Nevím co dál. Děkuji předem za informace.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

14. 11. 2017 15:36 | Anonym

Podívejte se do obchodních podmínek CZC a pak je případně kontaktujte. Nikdo nemá funkční věšteckou kouli.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Zemanová 13. 11. 2017 13:27)

15. 11. 2017 18:24 | Lucie

Dobrý den, chci se zeptat..před měsícem jsem koupila ročnímu kloučkovi punčocháče za 80,- . Vyprala jsem. Měl je 2x na sobě a na tom tepláky. Při přebalování jsem si okamžitě všimla, že na zadku u švu uteklo oko, stejně jako když vám uteče oko na silonkách. Byla jsem dnes reklamovat produkt a poslali mě někam s tím, že to je opotřebením. Co teď s tím?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  7 500 695 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Sviták

podnikatel, nakladatelství Grada

Bohuslav Sobotka

politik

Roman Sviták
ÚSPĚŠNOST
28,57 %

z 21 duelů
×
Bohuslav Sobotka
ÚSPĚŠNOST
2,90 %

z 69 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK