SHEDLIN. Investice v Číně nebo Emirátech? My vás varovali!

Aleš Tůma | rubrika: Co se děje | 27. 4. 2015 | 112 komentářů
V roce 2011 jsme psali o podivné nabídce fondů slibujících vysoké zisky z čínských realit. Sice to nějakou dobu trvalo, ale na naše varování došlo. A mnohem víc.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

6. 5. 2015 19:58, Hladové kobylky http://www.es-investments.cz

Každá firma by se měla porovnávat podle dosažených výsledků.
Proto vystavuji účet od začátku působení na českém trhu:
1) BNP Paribas WS ONE Asset Allocation = zrušeno
2) BNP Paribas WS ONE First Selection = funguje do současnosti
2) ESCORP NOBLE METAL INVESTMENTS = zrušeno ( ESCORP.EU )
3) HALEBRIDGE ASSET MANAGEMENT AG = zrušeno po upozornění ČNB
3) SHEDLIN CAPITAL AG = insolvence
4) EVVE = insolvence ( EVVE.ORG )
5) TEMPLETON = ukončení spolupráce a přesun do EVOLUTION FUNDS
5) CAIAC = EVOLUTION FUNDS ??? funguje přes rok od 14.2.14

6) ICM MENEŽOVANÉ PORTFOLIO = od 50 TIS. EUR ( FUNGUJE ) ???
6) ICM AKCIOVÉ KOŠE = od 100 TIS. EUR ( FUNGUJE ) ???
extrémně rizikové akcie v koších viz. odkaz
7) ICM INDIVIDUÁLNÍ PORTFOLIO = od 1 MILIONU EUR ( FUNGUJE ) ???

ODKAZY:

http://www.hanfa.hr/-57-upozorenje-potencijalnim-ulagacima-u-investicij.html

https://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2010/20101206_varovani_halebridge.html

http://www.nbs.sk/sk/informacie-pre-media/tlacove-spravy/spravy-vseobecne/detail-tlacovej-spravy/_upozornenie-investorom-spolocnosti-shedlin

http://sachwertpolice.info/shedlin-capital-ag-meldet-insolvenz-an-sind-auch-bald-die-fonds-mit-100-millionen-an-anlegergeldern-betroffen/

https://evve-tms.insolvenz-solution.de/

http://www.caiac.li/de/
http://i-c-m.li/products/

http://www.penize.cz/dluhopisy/292113-portfolio-strukturovanych-produktu-od-icm-dalsi-z-pohadek-o-snadnem-vydelku

+222
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 5. 2015 21:37, pozorovatel

Tak děkujeme za přiznání, že ovlivnujete tuto debatu, celkově tento web a podporujete tak lživou rétoriku!!! Nic jiného jsem ani nečekal a jen jste konečně všem přiznal pravdu!!! Myslím, že se tomu říká ovlivnování veřejného mínění a to zde za pomoci estébáckých metod! ANO ... ZOPAKUJI TOTO ZNOVU - JE TO NA MÍSTĚ! JAK VY MŮŽETE VĚDĚT, KDO VÁM ODPOVÍDÁ NA NĚJAKÉM MAILU, KDYŽ (JAK JE PRÝ Z TEXTŮ PANA MARTINA V. JISTĚ) DOTYČNÉHO NEZNÁTE A NEMŮŽETE TEDY ZNÁT PRAVDU?!!! OVLIVNUJETE TUTO DEBATU OČIVIDNĚ A TENDENČNĚ!!!

-24
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 112 komentářů)

14. 5. 2015 11:42 | Sith Lord

Myšleno že zkrachoval Halebridge, ne BAFiN:) Bylo to jen další šméčko pana Schmidta. Co vím, tak to u ES frčelo ve velkém v Rakousku, takže ten průser máte fakt mezinárodní:)
http://tagesaktuell.info/es-vermoegensberatung-aus-graz-und-das-desaster-um-die-produkte-des-unternehmens-shedlin-und-halebridge-was-wollen-sie-fuer-die-anleger-tun/
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 5. 2015 11:37 | Sith Lord

Neboj, jsem kvalifikovaný dostatečně, byť nejsem pojišťovák, jak mi tady stále jako gramodeska předhazuješ, a nemám potřebu tu hájit Partners. Znám dostatek lidí napříč trhem, abych věděl, že zkušenosti s vámi mají všichni úplně stejené. Vaše debilní agresivní demagogie to nezakryje. Holt ani certifikát na poradenství vám nezabránil prodávat ilegálně SHEDLIN, takže věřím že teď máte pořádný vítr z mastné pokuty od ČNB (až se jednou taky rozhoupe k akci), a proto jste stále nervóznější a kopete kolem sebe jak malá řvoucí děcka:)
Mimochodem, když už jsme u regulace, plácal jsi tady něco o tom, že Halebridge nebylo uvedeno v život kvůli lobby Partners. Víš o tom, že v Německu jim BAFiN zakázal další činnost? (Ale ono je to jedno, on už zřejmě taky zkrachoval). Jestli se vám tenhle byznys v ČR moc nerozjel, tak jste měli víc štěstí než rozumu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 5. 2015 10:30 | pozorovatel

Znovu ti musím poděkovat. Jednak potvrzuješ všem čtenářům, že nejsi investiční poradce, ale zprostředkovatel. To tě tedy omlouvá - tyhle věci ani znát nemůžeš :) Možná tahle tvoje rétorika funguje na tvoji klientelu, ovšem průměrně chytrý člověk si pravdu najde sám (v souvislosti s tím, co jsem napsal a podívá se na stránky Consequ). Štěstí také je, že klienti za námi chodí častěji a to právě po hořké zkušenosti s Partners/Conseq. Není divu, těžko mohou pojišťováci dělat investice - ale to ty víš nejlépe :-)
Zkus mi tedy více popsat tu mou "lež" prosím! Tvoje poslední reakce je totiž zcela bez obsahu.
Ano, školení ES je takto jednoduché :-) Stačí jen složit zkoušku na Masarykově univerzitě v Brně. Zkouška investičního poradce pro kapitálové trhy - takže pohodička :-) Vím, že nevíš, co je MU (vysoká škola) a Brno je daleko, ale to nevadí .. to se od pojišťováků neočekává :-) Potom bys mohl vést debatu více věcně a ne jen tak, jak jsi zvyklí lživě prodávat v Partners.
No tak čekám - co na mě vytasíš teď? Mimochodem škoda, že sem nejdou vkládat obrázky. Vystavil bych tady ty Vaše unikátní portfolia, produkty a poplatky (z reálných smluv)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2015 9:24 | Sith Lord

Jo jasně, takže ta banda vymytých mozků po jednom školení dělá u klientů "správu portfolia", no aspoň vidíme jak to v praxi dopadá, se Shedlinem.
Ale pokud má někdo vyšší IQ než ty, tak vidí, jak krásnou demagogii jsi předvedl. Nejdřív v rámci srovnání jednoho produktu (fond) lžeš, a když tě z toho někdo usvědčí, tak tvrdíš žes mluvil o jiném produktu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 5. 2015 6:33 | pozorovatel

a navíc všichni vidí, že u Classic nemám žádnou správu portfolia (dělám si ji sám). Nebo snad ty jako pojišťovák a zprostředkovatel mi budeš radit? A co tě k tomu bude motivovat, když za rady nebudeš mít ani korunu? :) A hlavně se nepokoušej říct, že to budeš dělat (kromě toho, že pravděpodobně ani nesmíš) z dobré vúle.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2015 6:28 | pozorovatel

Přesně tak ... proto v postatě každý klient, co mi ukazuje rok/dva i delší portfolia má Activ a tedy správcovský poplatek? Takže Conseq má své podmínky na svém webu staré!? Tohle je ten způsob, jak lidem lžete?! Děkuji za návod - již víme, co používáte za fígl a lež! Myslím, že jsi prokázal neuvěřitelnou službu všem! Máš pravdu .... tohle mě opravdu pobavilo. Tohle Vás tedy na školení učí? Když se potkáte s ES u klienta, vytáhněte Classic, ale pak klienta časem smotejte na Activ? Je vidět, že se Partners z té lži nikdy nedostanou a krom toho, že pokračují v prodeji IŽP a otáčí stále starší smlouvy za účelem provize, lžou i ve věcech čistých investic do fondů!!! Opravdu děkuji za ukázku - teď už je to všem jasné.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2015 6:27 | pozorovatel

Přesně tak ... proto v postatě každý klient, co mi ukazuje rok/dva i delší portfolia má Activ a tedy správcovský poplatek? Takže Conseq má své podmínky na svém webu staré!? Tohle je ten způsob, jak lidem lžete?! Děkuji za návod - již víme, co používáte za fígl a lež! Myslím, že jsi prokázal neuvěřitelnou službu všem! Máš pravdu .... tohle mě opravdu pobavilo. Tohle Vás tedy na školení učí? Když se potkáte s ES u klienta, vytáhněte Classic, ale pak klienta časem smotejte na Activ? Je vidět, že se Partners z té lži nikdy nedostanou a krom toho, že pokračují v prodeji IŽP a otáčí stále starší smlouvy za účelem provize, lžou i ve věcech čistých investic do fondů!!! Opravdu děkuji za ukázku - teď už je to všem jasné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2015 22:47 | Sith Lord

To je ovšem starý sazebník za portfolio Active Invest. Fondy Franklin Templeton se kupují na smlouvě Classic Invest, kde samozřejmě žádné dodatečné management fee není. www.conseq.cz/fund_fee.asp - že tě to pořád dokola baví:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2015 22:18 | pozorovatel

jo a díky, žes mi potvrdil tvoji aktivní činnost v Partners. Je to ta organizace, co okradá lidi známou fintou a to tak, že prodává primárně IŽP? Ty ne viď .... ty tohle neděláš :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2015 22:15 | pozorovatel

https://www.conseq.cz/fund_service_fee.asp?page=142&service=675 MANAŽERSKÝ RESP. SPRÁVCOVSKÝ POPLATEK KOLEGO!!! Každý rok si conseq odečte svoje fee nad rámec poplatků fondu (např. FT Asian Growth jak uvádíš). KAŽDÝ ROK!!! KAŽDÝ ROK!!! U ES TOTO NEN ani nemůže být!!!! Co je lepší? -5% na začátku investice nebo -0,5% každý rok? Nepokoušej se zase lhát a ukazovat classic invest - ten nemá žádnou správu - byly by to hrušky s jablkama!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2015 20:40 | Sith Lord

Ale je super že už vás v ES naučili používat počítač a že existuje něco jako ČNB. Třeba příště už nebudete nabízet nelegální produkty, hahaha.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2015 20:38 | Sith Lord

Ok, tak znova, když už jsme si potykali, pošli mi nějaký odkaz na oficiální stránky, kde kterém najdu černé na bílém, že při investici do stejného fondu, tedy dejme tomu třeba Templeton Asian Growth, si tam Conseq (nebo třeba Spořka, která ho snad teď taky prodává), strhne nějaké dodatečné feečko.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2015 16:44 | pozorovatel

další trotl, kterému na školení Consequ vymyli mozek a nevidí přes ty zaslepené brýle? Hochu ... nastuduj si kompletní poplatkovou strukturu. Až narazíš na správcovský poplatek (u Consequ se jmenuje schválně manažerský, aby si to lidé pletli s management fee fondů), zeptej se, k čemu a jak se uplatňuje. Věřím, že kdybych měl šanci najít tě v registrech ČNB, budeš zprostředkovatel pod Partners viď?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2015 14:47 | Sith Lord

Na základě čeho tvrdíte, že ES má "lepší výsledky"? Conseq je fondová platforma, kde je nějakých 300 fondů, některé z nich dělá ES taky, jak to chcete srovnávat? Pokud někdo klientovu prodá stejný fond, dejme tomu od Fraklin Templeton, jednou za 5% vstupní poplatek, podruhé za 5 % + 55 tisíc, v čem je to pro klienta lepší?:)) V té hromadě keců, které dostane navíc?:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2015 14:21 | Sith Lord

Jen to tady klidně dál tapetujte těmi svými bláboly. Čím víc času tím strávíte, tím míň stihnete o***at klienty:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 5. 2015 23:15 | pozorovatel

najděte mi jeden střešní fond, který nemá manažerský poplatek!!! Čekám ... děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2015 11:25 | Roman S.

Dobrý den,
dopředu upozorním na to, že nejsem ani zástupce Partners a ani zmiňované firmy ES - jakkoli to bude někdo chtít obrátit. Jsem nezávislý poradce v oblasti investic a nechávám si od svých klientů platit pouze z čistého výnosu. Klient vydělá, já také. Klient prodělá, já nedostanu ani korunu - a klient nedá kladnou referenci - což mě bolí také. Nespokojených klientů mám opravdu málo a není to ani tak způsobené ztrátou, ale jinými očekáváními. Tento způsob odměňování pro mne mimo jiné znamená obrovskou zodpovědnost, své vlastní riziko podnikání a také nutnost orientovat se v oblasti poplatkových struktur jednotlivých poskytovatelů IS. Sám řadu let samozřejmě investuji s výsledkem myslím více než zajímavým. Toť krátce o mě.
ES a Conseq znám velmi dobře oba a protože mi dle shora uvedených informaci záleží na profitu klienta a mám také srovnání obou variant (dokonce několik let zpětně), které tady popisujete, za mne mají kvality oba, avšak výsledek lepší ES! Nutno dodat, že mé portfolio klientů není o investorech 1000 měsíčně, takže pro tyto malé investory může být srovnání s jiným výsledkem - ale pochybuji. Důvody jsou zřejmé a je nutné posuzovat všechny aspekty. Přes všechny nepravdy, které tady čtu, je výsledek takový, že cestou ES realizuji pro klienty lepší výsledky. Více si myslím postrádá smysl tuto debatu rozvíjet. Chápu, že se mi někteří budou snažit vysvětlit opak, ale zbytečně budou plýtvat časem. Pro mne je to uzavřená kapitola a porovnání si umím udělat sám a to nezávazné. A nejsou to mimo jiné jediné dvě společnosti, které umí dělat investice kvalitně.
Shedlin. Osobně jsem žádnému klientovi tento produkt nedal. Důvodem bylo neúměrné riziko - což se ukazuje jako dobrý krok z mé strany. Nicméně podobných projektů a nabídek vídávám i v dnešní době řadu. Každý si musí být vědom rizika. Svádět vinu na ES? No nevím. Nechám na každém.
Ovšem, co jsem si přečetl tady a i na ostatních debatách mne opravdu zarazilo. Je vidět, že jsou tyto debaty vedeny velmi jednostranně za účelem poškození ostatních společností.
Pozastavím se především nad Martinem V. Dlouho jsem neviděl někoho tak zapšklého a útočného - odpuste mi, ale pro mne i trapného. Spíše věřím, že se jedná skutečně o nějakého člověka z Partners. Co mne vede k tomuto názoru.? Udělejme si krátký sumář tohoto "pseudo" nespokojeného investora. - z ničeho nic se objeví někdo a tvrdí, že byl obelhán poradcem - tvrdí, že ho poradenská firma oklamala, když mu nesdělila rizika investice (očekával totiž, že výnos řádově 20% p.a. je bez rizika? - za pár měsíců vychází najevo nové a nové skutečnosti a to, že využil a byl oklamám opakovaně (hned u tří produktů) - reaguje vždy v debatách okamžitě a velmi schopně. Skoro to vypadá, jako by všemu rozuměl velmi dobře (až odborně) - staví vždy vše do roviny "já jsem byl oklamán" a na straně druhé velmi profesionálně rozebere poplatkovou i vnitřní strukturu daného produktu - takto inzeruje snad všude, kde by mohl narazit na případného člověka, který by mu dal za pravdu nebo se nechal odlákat od uvažované investice - nakonec to nejlepší. Tvrdí a ohání se informací, že podobně nespokojených a oklamaných lidí zná více a zahajuje nějakou žalobu
Pokud někdo umí uvažovat sám a uvědomí si, že zde skutečně může napsat kdokoli co se mu zlíbí, jasně vidí ten paradox a je mu jasné, že se jedná o fake.
Udělejte si závěr každý sám. Nehájím tu ES a nejsem ani toho názoru, že je nejlepší společností v ČR, ovšem sám mám velmi dobrou zkušenost a to je pro mne důležitější než anonymní pokusy o poškození jména společnosti.
Upozorňuji všechny, kteří se nyní pustí i do mne, že mne jejich názor absolutně nezajímá a nebudu na ně reagovat. Chci jen, aby bylo jasně zřetelné, že řada informací tady je při nejmenším velmi zkreslených.
O manipulaci s těmito články se ani bavit nemá smysl. Stačí se podívat, kdo platí, vlastní a řídí tento či jiný web
Děkuji Roman S.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2015 23:12 | pozorovatel

víte ... chvíli jsem měl pocit, že umíte být Martine V. občas normální. Po tom, co jsem si přečetl Vaši jízlivou reakci, jsem změnil názor. Jste prostě asi člověk s nějakou závažnou vadou osobnosti a evidentně nechcete ani maličko vybočit z tendenční rétoriky společnosti Partners. Klidně si tedy vesele klikejte na DISLIKE u mých příspěvků a naopak propagujte ty své. Jestli si opravdu myslíte, že to nékoho rozhodí, jste opravdu naivnější než jsem si myslel!!! Takže opravdu jste z Partners!!! Nebudu ani maličko věcně reagovat, protože stejně NIC nechcete pochopit a stále budete opakovat ty samé kraviny. Je to jako srazit se s volem a myslím, že poslední Váš příspěvek to celé podtrhává! Pojďte .... udělejte ze sebe ještě většího trapáka a znovu mě vyzvěte k debatě a nařkněte z fabulace. Už budu jen číst a bavit se. Nemáte pravdu v postatě v ničem, ale když si budete chtít poslouchat jen svou pravdu, nikdy neuslyšíte jinou.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2015 12:38 | Martin V.

Pozorovateli – tak jste nám tak hezky přešel k věci a nereagoval na nepodstatné až jste úplně zapomněl napsat o situaci v projektech Shedlin!! Mimochodem o těch by měla být tato diskuze především. Zřejmě je to nepodstatné. Situace v EVVE také, že? Opět se chytáte pouze stébla a přitom se celý ES topí v těchto zprostředkovaných produktech – tedy hlavně její klienti!
Můžu se zeptat jaká, že to je ta služba za těch 55.000,- CZK? Chcete mi říct, že když nakupuji Evolution – tedy fond fondů, tak jsem v těch jednotlivých fondech „napřímo“? To si děláte srandu ne?
Většina společností Vám dovoluje si emisní přirážku předplatit a poté Vám poskytuje servis díky tomu, že má podíl na objemu, který spravuje. ES si vezme 55.000,- CZK, emisní přirážku v plné výši a pak ještě 1,6% ročně jako správcovský poplatek pro ES – tak vysoký si snad neúčtuje ani Conseq nebo kdokoli jiný, nemám snad pravdu? Ale to opět dokazuje Vaše fabulace a zamlčování jasných a dohledatelných faktů!! Nebo snad mám poslat odkaz na dokument Evolution fondů? To znamená klient platí o poplatek více než kdekoli jinde – mám pravdu nebo ne? Zkuste být prosím alespoň jednou objektivní a nelžete tady opět!!
A ještě k fondům od BNP Paribas – sám moc dobře vím, že mají kvalitní fondy ve skupině Parvest, ale bohužel za kvalitní nepovažuji ten VÁŠ „exkluzivní“, který je vůči konkurenci značně podprůměrný výnosem a nadprůměrný výší poplatků (TER přes 3,5%).
S pozdravem
Icm Martin V. Icm.martinv@gmail.com
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 5. 2015 12:19 | pozorovatel

Martine V. - přejdu rovnou k věci a nebudu reagovat na nepodstatné. Když jste několikrát zmínil oný maximální zprostředkovatelský poplatek, zapomněl jste na podstatnou informaci!!! Tento poplatek (cena ES) je za služby ES v rámci pravidelných investic do OPF a tedy klient si neplatí ten či onen fond, ale službu! Z kontextu Vám totiž zmizela velmi podstatná informace - klient(i jeho rodina) má možnost doživotně využívat pravidelnou investici přímou cestou a to do produktů, které ES zprostředkovává. Vše se vyvíjí a i fondy! Klient ES má vždy dostupné nové a lepší produkty a to již jen za emisní přirážku fondu. Samozřejmě, že vím, že někteří si takový poplatek neúčtují, ovšem pak je třeba dodat, že v takovém případě není klientovi poskytován žádný servis (správu portfolia si dělá klient sám - kdo je to schopný dělat sám dobře v ČR? - jistě ne čtenář těchto diskusí!) nebo mu prostředník (CONSEQ apod.) účtuje manažerský/správcovský poplatek. Jedno nebo druhé - a z praxe znám jejich další fígle! Takže zkuste být příště alespoň v tomto objektivní! Manažované portfolio je jistě více přínosné, než jste shora popsal. Jeho předním posláním není vysoký výnos!!! Ale nízká volatilita! To byste ale jako klient měl vědět. S koši Vás již dráždit nebudu. Je vidět, že prostě nemůžete připustit, že jste jeden z mála, kterým se tato investice nepovedla. To je prostě riziko a určitě z toho nemám radost, jakkoli se zde může zdát, že Vás nemám v oblibě :) Vyvarujte se prosím srovnávání fondů - není to tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. BNP Paribas má jistě kvalitní fondy a nezaslouží si takové rychlé závěry!
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ludmila Müllerová

politička

Ondřej Trojan

producent

Ludmila Müllerová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ondřej Trojan
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services