Chudí vlevo, bohatí vpravo. Česká spořitelna staví pro mohovitější banku v bance

Modrá je dobrá. To si myslí nejen Ondřej Hejma a Žlutý pes, ale taky Česká spořitelna, která prý chce od října nabízet služby pod novou značkou Blue. Lepší služby pro lepší lidi. Pro ty, kteří mají měsíční příjem nad třicet tisíc korun.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 9. 2014 15:32, kostal

Autor článku zřejmě nesplňuje kriteria pro službu Blue. :-D

+41
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 9. 2014 22:43, Tomáš

Tak jen pro zajímavost. Mám od zaměstnavatele na účet posíláno 7533kč, v reálu ale beru nad 35tisíc, bokovka, a mám z domova sdalší příjmy od manželky , kteráí je na rodičáku, manželka dělá nehty a má okolo 25 tis bokem a 7 na účet. Podle papírů nemáme ani 15 čistého a v reálu ranec a banka nás nebere, taak to je bavendo, já se bavim:-)

-49
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 58 komentářů)

4. 9. 2014 15:32 | kostal

Autor článku zřejmě nesplňuje kriteria pro službu Blue. :-D
+41
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 15:24 | Pepé

Proboha lidi. Nebuďte líní, vyčleňte si jeden večer na to sesumírovat všechny trvalé příkazy a hlavně inkaso. A prostě přejděte jinam. Neznám termín bankovní poplatek od r. 2011, kdy jsem se k tomuto činu dokopal já a z Poštovní spořitelny (Era) jsem po 15 letech odešel k FIU (a troubové, co jsou zblblí z reklam a nerozlišují, co je v diskuzi sdělená dobrá zkušenost obyčejného smrtelníka a co je reklama, nechť mi políbí šos). Jistě jsou i další. Za rok je to ušetřená částka ve výši cca povinného ručení na auto...
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2014 14:45 | Hugo

Kolik, prosím pěkně, podle Vás platím ve FIO a AIR Bank?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2014 14:37 | M. Novotná

Proč vznikl tento článek? Komu má posloužit? Vyvolat nenávist? Nechápu proč podobně polemické články nepíšete o neustále rostoucích cenách benzínu, nafty, cigaret nebo o rozhodnutích ČNB devalvovat korunu? Jsem klientkou několika bank, soukromě i jako živnostník, ale nevidím mezi nimi větších rozdílů. I když se tváří, že vše bude zadarmo, nakonec stejně zaplatíte a mnohdy víc, než v těch zavedených bankách. Spořitelna se neliší od ČSOB nebo KB, jen těch komunikačních odborníků, kteří pořád píší ve prospěch FIO banky a AIR banky v diskusích stále přibývá. Dělají to zadarmo? Pokud Blue přinese spokojené klienty, budu držet ČS palce. A zůstanu i jejím klientem.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 13:59 | Alfil

Nejde o to nabízet "lepší" služby "vyvolené" skupině, ale nabízet ty produkty, o které by mohli mít zájem. Mě, který jsem v té nejnižší skupině klientů, by třeba pěkně na*rali, kdyby mně začali nabízet ke koupi zlaté cihly.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2014 12:38 | Hunter

Tak to byl Kasparovat pěkně v pytli, když ho porazil "hlubokej teplouš". Ale pro klienty nerusofilních ústavů je to dost nedůležitá informace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2014 12:03 | D

Ve spořitelně asi ztrácejí movité klienty. Stává se z ní, díky poplatkům a úrokům, banka pro důchodce, počítačově negramotné a ty, co žijí z ruky do huby. Takže desátého tam dojde výplata a následující měsíc devátého na účtu skoro nic není. Byli jsme teď v srpnu rušit ve spořitelně běžný účet. Nabízeli nám / najednou/ účet zdarma na tři roky. Stejně jdeme jinam, tak jen chtěli vědět do nějakého dotazníku proč. Paní u přepážky si sama odpověděla - kvůli poplatkům.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 11:59 | jezevec

myslím že největším problémem dělení bankovních služeb na movité a nemovité klienty je pojem "kvalita" služeb. co to je, kvalitní služba? oč je kvalitnější platební příkaz za 6 korun u spořky, než zadarmo u fio? co dostanu za stovku navíc za vedení účtu? nedokážu si vzpomenout. na jedné firmě mám obrat přes 50M ročně, a v čsob platím přes deset tisíc ročně za poplatky. tuhle mi volal nějaký marketingový guru, a toužil vědět, jestli mně úředník pozdraví, jestli mi pokladník dostatečně nabízí bankovní produkty, jestli mají na pobočce upravené nástěnky, a jak ještě lépe by mi mohl za ty prachy co u nich utrácím, vylepšit pocit. a tak mu povidám: hochu, zaprvé potřebuju před bankou zaparkovat. zadruhé tam potřebuju záchod, protože vždycky jedu odněkud někam a jsem už starej pán. zatřetí žádnou nebo rychlou frontu, a začtvrté telefonicky objednat hotovost. nízké poplatky potěší, ale jak mně úředník pozdraví, nebo ty kraviny co jednou za čas zjištujete, mně fakt vůbec nederou. tak jsem zvědav, co spořka za ty prachy nabídne. mně kdyby fio nabídla parkoviště, okamžitě od čsob odejdu.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 11:55 | karel

moji rodiče mají asi dva roky do důchodu. Nikdy neměli účet jinde. Už jsem se nemohl dívat, jak kdykoliv něco potřebují kolem spořitelny tak mě zavolali. Musím říct že přístup jejich servisu hrozný, jak na pobočce, tak na info lince. Já mám účet u raifky, dojednal jsem si tam to co je v nových bankách trend, tedy vše zdarma. Tohle jsem po telefonu za pár minut domluvil i rodičům, již je to půl roku, rodiče jsou spokojení, dokonce začli využívat aplikaci pro android, což u spořitelny možná už je, ale tam měli kopřivku i z internetového bankovnictví, protože to bylo absolutně nepřehledné, alespoň pro ně a hlavně co si chválí, tak je nikdo neobtěžuje po telefonu s nějakými půjčkami a podobnými produkty. Pro mě je spořitelna odstrašující případ, alespoň co jsem tam kdy řešil s rodiči... jak se píše v článku... dinosaurus
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 11:39

Ano. Jde ovšem o to, jestli tím, jakým způsobem nabídnu ty lepší služby nějaké vyvolené skupině, neodradím nebo nenaštvu tu skupinu větší.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2014 11:37

Segmentaci klientů má kdekterá banka. Jde spíš o způsob, jakým ji dělá a jakým ji prezentuje navenek. Když Spořitelna hlásí, že klientům Blue poskytne profesionální servis, zní to dobře? Neříká tím zároveň, že ostatní dostanou servis podprůměrný? Komunikace a image jsou dlouhodobě Achillovou patou tohohle podniku. u velkých korporací to bývá obecně problém, chtělo by se to holt podívat k mladší konkurenci.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2014 10:41 | Alfil

Segmentaci klientů má ČS již několik let: béžoví (STANDARD), modří (PLUS), černí (PREMIER). Jenom se modří přejmenují na BLUE. Toť vše. Takže další článek o ničem.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 8:49 | cml11

Značka Blue, tedy nový brand pro Osobní bankovnictví, je jen postupnou evolucí. Nic zásadního se nemění. Rozdělení klientů dle příjmových kategorií je obvyklá strategie prakticky všech bank a novinkou je jen a právě její zvýrazněná viditelnost. Prvním krokem tímto směrem byla před pár lety značka Erste Premier. Podle všeho se osvědčila a banka se rozhodla přistoupit k dalšímu plánovanému a dříve anoncovanému kroku.
Svým způsobem podobné dělení fungovat může. Banky zdaleka nejsou jedinými firmami kde dostávají zákazníci "výhody" na základě obratu. A ti na pocit jisté vyjímečnosti slyší. Nejdůležitějí tady není nový brand, ale zda pod ním dokáže Česká spořitelna nabídnout dostatečně konkurenceschopné produkty za dostatečně konkurenceschopné ceny. Především v oblasti cen má prostor sutečně velký.
Dělení podle příjmových kategorií mě osobně nijak neuráží. Zajímá mě vždy konkrétní produkt. Ať už patřím interně do jakkoli barevného chlívku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 8:35 | xls

Nevím, co má to Blue vyvolávat za sexi asociaci, ale já to vidím jako značku pro 4% sexuálně jinak orientovanou menšinu (v ruštině modrý = goluboj = teplý).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 8:22 | Bouček Antonín

Neměli nějakou službu Premier (co koupili od HSBC) a osobní bankéře pro movitější klienty (ještě předtím, než koupili Premiera), takže tam to rozdělení fungovalo už dříve?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 7:48 | Ficus

Jít jinam. To je řešení.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 6:58 | rucmaj

Neuvěřitelné, jsem klientem ČS 25 let. Mám tam běžný účet a děti 2 stavební spoření. Ostatní produkty: důchod. spoření, spořící účet... mám u konkurence. Za běžný účet neplatím žádný poplatek, osobně jsem pobočku navštívila a podmínky dojednala. Rozdělení na bohaté a chudé je ale hodně za hranou.....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 5:34 | Timy

Velká část klientů Spořitelny je z těch, co si nechají s*át na hlavu. Toho, že je Spořka rozdělí na übermensch a untermensch si většina z nich stejně ani nevšimne. Vysoké poplatky prochází bez povšimnutí, tak proč by mělo někoho vzrušovat zavedení "modré zóny"? Ke změně banky by tyto klienty donutil jedině krach České spořitelny.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 3/3

3

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Bohumír Ďuričko

podnikatel

Jana Bobošíková

politička

Bohumír Ďuričko
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jana Bobošíková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services