Greenmailing: jak je to v zahraničí

Greenmail není nic specificky českého. Na zahraničních trzích se vyskytuje již mnoho let a je jednou ze standardních finančních operací. Tedy alespoň pokud všichni dodržují pravidla.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 3. 2004 7:03

Pane investore a proč furt měníte jméno. Vždyť tyto argumenty a tyto osoby jste v minulých dnech ostouzel minimálně pod čtyřmi jinými nicknames. Jste psychicky v pořádku nebo jste rozpolcená osobnost. A nebude to z toho lehce nabytého bohatství?

Zobrazit celé vlákno

+34
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 3. 2004 12:54, Pavel

ovšem že to není Charita, vy si myslíte, že Wendelová, Prouza a Otruba pořádali urážející seminář pro charitu ? Kdepak tihle povedení odborníci jdou tvrdě po penězích. Dokonce ani jednoho - Goldena či jiného investora - na seminář nepozvali, aby se mohli vyjádřit, zkrátka ostuda

Zobrazit celé vlákno

-20
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 81 komentářů)

7. 3. 2004 18:15 | Jan Kolda von Žampach

Ano, o to, abychom jsme se bavili SKUTEČNĚ k věci, jde především ! Médium ať si klidně vydělává na to svý živobytí, včetně tady tohoto serveru, já mu v tom přece nebráním. Pokud však systémově připustí diskusi ke zveřejněným tématům, musí médium unést, opakuji unést vyplnění daného prostoru i kritikou kterak, a zda-li vůbec, se daného téma zhostilo, a to v mnoha hodnotících směrech. Zde na serveru naopak, žel, tomu není dobrým zvykem : názor nezapadající do prvoplánového pí ár schema je napaden nikoli věcně směrem k problému samotnému, ale právě přes zpochybnění osoby, která svůj názor vyslovila. Konec konců, to děláte nyní přesně i Vy a další vskutku velcí dobráci zde ( a nejen zde ). A nejen vůči mému nicku. Opakuji po kolikáté, já se tady tím opravdu bavím, tou Vaší bezmocnou křečí. A málem bych zapomenul, Váš styl argumentace mi velmi připomíná některé manýry právě panenek a panáčků z České spořitelny : nemilou pravdu a nastálé skutečnosti její ničemnosti tam také nápadně často a rádi nazývají pomluvami. CSdefence nám tu tedy znovu ožil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 15:02 | Barry

Vy taky musíte každého za jakoukoliv cenu poplivat, že? Co to tady blábolíte o zadávání témat nebo komerčnosti? Zkusil jste třeba někdy oslovit redakci s tím, že byste rád publikoval ten či onen text? Ano? A řekli vám, že pouze za xset tisíc korun? Ne? Tak co tady vytváříte za podivnou zlou mlhu? Jak by řekl Klaus, jsou to falešné, opravdu falešné větičky. Ale člověk se asi tak lehce nezmění, že? A co proboha myslíte tou deklarovanou komerčností? Které médium si podle vás nemusí vydělávat na živobytí? Nechcete se bavit k věci a přestat pomlouvat ty, kteří mohou mít jiný názor než vy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 14:58 | Barry

Souhlasím, nemusím sice s názory pana Hodiny souhlasit, ale myslím, že by měl své stanoviska hájit. Ale stejně jako druhá strana se musí připravit, že na něj budou reagovat :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 14:28 | Jan Kolda von Žampach

Vážený pane, ty mantinely jsou zde přece jednou dány autory tohoto serveru ! Vaše zdůvodnění Vašich připomínek a námitek k měnícím se nickům a k jejich počtu je irelevantní : dle mne změny nicků v průběhu diskuse zde čas od času libovolně používají, tedy zcela dle pravidel, všechny strany. Nehledě již na to, že mnohdy jméno nicku humorně, či jinak příhodně, reaguje právě na téma článku či na již vyslovený názor. Navíc se důvodně domnívám, že zde obvykle v diskusi převažuje ve střídání nicků právě ta strana, která si dané téma článku na serveru, přímo nebo nepřímo, komerčně zadala a dostává se argumentačně do potíží.
Vaše dovolávání se jakési další kultivace diskuse s odkazy právě na nicky je tedy od Vás falešné a v samém zárodku, s odkazem na před časem serverem již deklarovanou komerčnost, bezpředmětné. Tou komerčností myslím osobu dalšího nového akcionáře serveru peníze.cz.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 14:04 | Jan Kolda von Žampach

Pane Hodino, já jsem zase osobně velmi rád, že jste tady na serveru a právě Vy podiskutoval. Bylo to k věci. Především pro ty více méně náhodné návštěvníky, co si to snad celé přečtou a pro jejich poučení. Právě pro ty to má, včetně Vaší námahy sednout za klávesnici PC, cenu. Jinak asi ne. A je to také tak trochu rozvědný průzkum bojem, jak na tom tady obecně jsme - někdy to poznání je bolestně překvapivé, jak lidi jdou sami a dobrovolně do chomoutu a nechají se postupně obrat ( někdy o vše a ještě radostně tleskají ). A jak kdo tomu všemu napomáhá.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 13:53 | Marek Janáč

No, ono by možná pomohlo, kdybyste od začátku vystupoval pod svým jménem a ne pod spoustou různých přezdívek ve snaze vytvářet dojem "silného vojska". Ať má každý svůj názor a ať o něm diskutujeme, ale prosím neschovávejme se pod zástěrku mnoha různých přezdívek, aby náš názor vypadal lépe. A mimochodem, buďme rádi, že máme pro diskusi podobně kultivovaný prostor jako jsou Peníze.CZ. Dokážete si podobnou diskusi představit třeba na idnesu? Já vůbec ne.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 13:46 | Jan Kolda von Žampach

Co mi tady stále podsouváte ? A ještě s nějakým styděním se a mojí minulostí ? Asi jste si mé konzistentní příspěvky nevyjel ze serveru a nepřečetl je dost důkladně. Polepšete se příště, nebudete tu potom hlásat nějaké své "nové" objevy jako přitroublík. Ale jsem na druhou stranu rád a jsem velmi potěšen, jaký o ně máte zájem. Čtěte je tedy, čtěte je a čtěte je ! Tak proto to s tím označením za "jako přitroublíka" beru u Vás zase zpět, omlouvám se Vám za to. Téma tady je přece greenmailing a držte se ho, prosím, alespoň v nějakých souvislostech. Má osoba a použitý nick do nich však rozhodně nepatří, Kubíku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 13:04 | Zdeněk Kubík

A ještě jeden dodatek k Vašemu nicku: každý, kdo si dá trošku práce vyjet si příspěvky CSrypatscheka a Vaše, najde stejné formulace, stejný způsob argumentace, opakující se sousloví a podobně. Takže to na nás nehrajte, člověk, který se stydí za svou minulost, nepůsobí moc důvěryhodně...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 13:03 | Zdeněk Kubík

No a to je právě ten problém, že? Ano, Bivideon si nepočíná nijak skvěle a je otázkou, proč ho burza a Komise netlačí víc ke zdi. V burzovních pravidlech i ve vyhláškách Komise je spousta nástrojů, které mohly použít - tak proč to neudělaly? A stejně tak, pokud pošle někdo podnět na manipulaci s kursem, proč to Komise neřeší a nechá to spadnout pod stůl? Protože na to nemá odborně nebo proto, že jedním z obviněných byla J&T, která má na prezídium Komise velmi silný vliv? Takže ještě jednou: proč ani proti jedné straně důrazněji nevystoupí příslušné orgány, když nástroje na to mají?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 12:56 | Aleš Hodina

Milý pane Jůne, výrok, že se budu muset začít živit poctivě, je možné vyložit buď tak, že jsem se dosud živil nepoctivě, nebo případně že jsem se dosud neživil vůbec. Velmi by mne zajímalo, jak jste to myslel. Pokud si za svým výrokem stojíte, odpovězte mi prosím na můj mail ales.hodina@volny.cz.
Je neuvěřitelné, jak tyto diskuse občas přitahují typy lidí, kteří anonymně vyslovují rázné, zásadové, odvážné a nepravdivé soudy o druhých. Rozhodl jsem se proto do takovéto "diskuse" nad články na tomto serveru nadále nepřispívat. Informace a názory k řadě zde uvedených otázek najdete na mé stráce hodina.aktualne.cz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 11:23 | Jan Kolda von Žampach

...jak je ale zřejmé z Vašeho příspěvku, zase Vám to tak moc ukradené není, když se tu tak rozčileně zpovídáte z Vaší neschopnosti ČRa za 180,- Kč nakoupit a dnes něco přes 400,- Kč prodat. Pobavil jste mne : zase napište co jste kdesi četl nebo od kohosi, to především jak vidím, jen slyšel. Pro mne, na rozdíl asi od Vás, je kritériem ( ne ale jediným ) především moje šrajtofle. MOJE šrajtofle, abyste mi dobře rozuměl, a taky ta empýryje, víte snad co to je, Hhhhhhanumane.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 16:07 | Jan Kolda von Žampach

Já mám ten samý pocit jejich zaprodanosti už vícero let. Viditelně to začalo u Český spořitelny a jistého virtuálního individua tady jménem CSdefence. Nebrání mi to ale v tom tento server navštěvovat a bavit se při tom. Tady to současný téma dle mne může souviset s vývojem kolem odkupu-neodkupu, a za jakou cenu, právě akcií Českých radiokomunikací. První balónek přece na serveru vyustili před časem, a ve stylu pěkně bulvár jedna paní povídala, když vlastně obvinili minoritní akcionáře z manipulace s kursem akcií. Že by musela potom chudák dojče bank móc platyt tómu čéskymu. Už tehdy se přece vědělo, že to bude jen plácanec do vody.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 16:03 | Jiří Jůn

Moc hezké PR pana Hodiny, jednoho z nejznámějších českých greenmailerů - navíc na webu firmy, která se podílela na řadě pochybných praktik na českém kapitálovém trhu... Trošku vkusu, pane Hodino, prosím. Vím, že vám časy jednoduchého zisku skončily a že se budete muset začít živit poctivě, ale smiřte se s tím...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 11:12 | Jan Kolda von Žampach

Kubíku, Kubíku, Kubíku, mě je jedno KDO, CO a KDE navíc o případu ČRa NAVÍC napsal a KAM posílal. Jsme zde na serveru penize.cz a směřujme diskusi právě sem. I pro odborné redaktory serveru to musí být přece dostatečně a dlouhodobě profláknutý případ : přístup právě MAJORITNÍHO akcionáře ČRa k minoritám, vzhledem k tomu, že se jedná o SPADOVOU(!!!) akcii a KDO prý RENOMOVANÝ(!!!) stojí za majoritářem, je zcela a naprosto SKANDÁLNÍ. Skandální navíc, žel, za tiché podpory tohoto státu, který majoritáře dlouhodobě kryl tolerancí k používanému eufemismu o tzv. jeho INFORMAČNÍ UZAVŘENOSTI. Připomínám, že se jedná o spadovou akcii všem zde na očích ! Právě v těchto širších a především nyní časovaných souvislostech je nevyvážené, až podezřele podivné, že ODBORNÝ SERVER penize.cz roky tomuto případu, ukazujícímu viditelně na žalostný stav kapitálového trhu tady a postavení drobných akcionářů v něm, roky nevěnoval a nevěnuje vůbec žádnou pozornost. Přitom právě akcie ČRa byly kdysi i významnou součástí PORTFOLIÍ TUZEMSKÝCH FONDů, které server tak rád na jiném místě propaguje ( a jistě ne tak úplně zdarma ). Jakou asi měly tyto fondy nákupku a potom prodejku, když fondy ČRa jankovitě a úprkem prodávaly, a s jakým dopadem na chudáky podílníky fondů ? Neupírám serveru téma článku o greenmalingu, naopak, je zajímavé. V našich podmínkách však mělo být konfrontováno třeba právě s případem ČRa, nebo jiným obdobným aktuálním, a mělo být ukázáno na konkrétních případech, co dle názoru redakce serveru greenmaling již je nebo ještě není, resp. kde začínají a kde končí oprávněné zájmy minorit a co se stane, když jsou jejich práva porušena. To, že blábolíte nesmysly o mém nicku, Vám velkomyslně, Kubíku, odpouštím. Dejte si mokrý hadr na čelo. A studený, prosím, jinak se asi ve svém "svatém" nadšení, za věc těžko obhajitelnou, rozvaříte. Bylo by Vás škoda, už bych se asi nepobavil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2004 10:59 | Hanuman

Osobně je mi situace kolem ČRa ukradená. Pravda je, že Bivideon se snaží vydělat. Chápu, že firmu koupil ve chvíli, kdy tučný podíl v T-mobilu byl na bividendách vybrakován a že na své si přišli právě minoritáři. Mezi nimi Tykačova Netla a pár dalších, zejména JeTá banka, jejíž management má slušně řečeno intimní vztahy s managementem komise. Manipulace s kursem je ložená. Stejně jako neschopnost (možná chtěná) KCP. Četli jste rozhovor v HN v duchu: možná se to stalo ale oni nám jen naznačili a neřekli kdo, kdy, komu, takže to vlastně nemůžeme vyšetřit. FUJ!!!!!!!!!!!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 21:22 | TGP

Že by vtip dne? Myslíte toho Goldena, který přivedl řadu lidí na myšlenku živit se útoky na správce fondů či majoritní akcionáře? Myslíte toho Goldena, který poté, co dostal od IPB zaplaceno za mlčení, říkal, že je jen obyčejný obchodník a žádný ochránce českého kapitálového trhu?
To, že si nechal zaplatit za to, aby přestal dělat potíže, ostatně opakovaně a nahlas přiznával. Přiznal to i při soudním líčení, když ho ČSOB žalovala o vrácení greenmailové platby zpět. Byl dobrý a pro řadu greenmailerů jistě inspirující, jen jej jaksi nakonec semlely boží mlýny - a peníze, které získal vydíráním IPB, musel nakonec vrátit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 17:15 | Zdeněk Kubík

Ano, přesně tu, o které psaly i Hospodářské noviny a další média. Oficiální stížnost vedení ČRa adresovaná prezídiu Komise pro cenné papíry není "jedna paní povídala". Ale to by musel být ochoten Kolda von Žampach, kdysi vystupující pod nickem CSrypatschek, podívat se pravdě do očí a ne jen se snažit lhát a anonymně pomlouvat, koho jen jde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 16:23 | Martin Žůrek

Myslíte tu stížnost managementu ČRa na manipulaci s kursem ze strany J&T, Netly a Credit Suisse? Je obrovský průser, že Komise takové věci nechce nahlas řešit a ustupuje tlaku J&T.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 16:12 | Jan Kolda von Žampach

...a nejlépe ty, které za šovinistické a rasistické označíte právě Vy, mudrlante.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2004 13:18 | Jan Dlask

Týý brďo, skvělá konspirační teorie! Wow! Gratulace, pane Hodino!!!
Mohu se jen zeptat, zdali je do toho zapojena také PPF, která jak známo v tomto státě ovládá úplně všechno včetně tří velkých politických stran a všech TV kanálů, nemluvě o většině finančních ústavů?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ilona Klímová

podnikatelka, Aspius

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Ilona Klímová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services